czwartek, 24 sierpnia 2017 r.

Lublin

UPC przyznało się do pomyłki. Klient odzyska pieniądze

Dodano: 16 stycznia 2011, 20:09

Przez osiemnaście miesięcy z tej niewielkiej kwoty urosła pokaźna suma, prawie 110 zł.  (Archiwum)
Przez osiemnaście miesięcy z tej niewielkiej kwoty urosła pokaźna suma, prawie 110 zł. (Archiwum)

Nawet przy rozpatrywaniu reklamacji mogą pojawić się pomyłki. Przekonał się o tym pan Marian Szychta z Lublina, kiedy zwrócił się do UPC o zwrot niesłusznie naliczonych opłat. Najpierw firma mu tego odmówiła, ale po naszej interwencji przyznała, że to pomyłka.

Nasz Czytelnik mieszka w Lublinie na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej "Czechów”. W 2009 roku podpisał z firmą UPC umowę, według której miał płacić miesięcznie 99 zł za korzystanie z jej usług.

Jednak dodatkowo spółdzielnia mieszkaniowa naliczała mu w czynszu co miesiąc jeszcze 6,10 zł za korzystanie z telewizyjnego pakietu podstawowego UPC. Przez osiemnaście miesięcy z tej niewielkiej kwoty urosła pokaźna suma, prawie 110 zł.

Pan Marian Szychta zwrócił się więc w tej sprawie do UPC, ale firma nie przyznała się do błędu.
– 25 listopada 2010 roku otrzymałem od UPC odpowiedź, że moje roszczenia są niezasadne i powinienem płacić o 6,10 zł więcej, mimo umowy zawartej na kwotę 99,00 zł – relacjonuje.

Nasz Czytelnik nie dawał jednak za wygraną.

– 6 grudnia złożyłem w UPC za pośrednictwem e-maila reklamację, w której zwróciłem uwagę, że umowa nie przewiduje żadnych dopłat oraz że inni klienci, którzy mają zawartą umowę na tę samą promocję, płacą łącznie 99,00 zł. 27 grudnia otrzymałem odpowiedź negatywną, mimo że UPC nie wyjaśniło moich wątpliwości o sposobie naliczania opłat u innych klientów – tłumaczy.

UPC zupełnie inaczej zareagowało na nasze pytania w tej sprawie. Jak się dowiedzieliśmy, dodatkowe 6 zł doliczane w czynszu do opłat za korzystanie z usług tej firmy to pomyłka.

– Dawniej UPC podpisywało umowy tylko ze spółdzielniami, które w naszym imieniu pobierały opłaty. Jednak dla wygody klientów UPC od wielu miesięcy zmienia te zasady i podpisuje umowy indywidualne z klientami, które są dla nich bardziej korzystne – tłumaczy Dagmara Krzesińska z UPC.

– Wymaga to jednak porozumienia ze spółdzielnią. Z SM "Czechów” nowa umowa została podpisana w grudniu, więc system jeszcze naliczył opłatę, ale bezpodstawne naliczenia zostaną skorygowane w kolejnym okresie rozrachunkowym – zapewnia.
Czytaj więcej o:
gosia p
63828248
licywp which
(26) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

gosia p
gosia p (31 grudnia 2013 o 12:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

UPC oszuci!!! nie korzystajcie z ich uslug, ja z koncem umowy zrezygnowalam i internetu z 30 dniowym wypowidzeniem a teraz oni naliczyli mi jakies 200zl kary za przewczesne rozwiazanie umowy!!!! ludzie to oszusci!!! tak ciebie omotaja, i ch...masz placic!

Rozwiń
63828248
63828248 (8 października 2013 o 13:56) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!

UPC to poziom obsługi klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Nie polecam! Wybrałam termin realizacji usługi, który na ich stronie był dostępny. Dzwonili, nie zdążyłam odebrać. Poinformowali w mailu, że termin jest niedostępny, żebym podała do siebie kontakt w przeciągu 48 h. Podałam go w przeciągu godziny po otrzymaniu maila. Minęło 5 dni, nikt nie zadzwonił, minął termin początkowej realizacji zamówienia. Zero odzewu. Nie polecam nikomu. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Zostałam całkowicie olana! 

Rozwiń
licywp which
licywp which (1 września 2013 o 10:13) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Też im wytaczam proces. Po rozmowie  z konsultantką podano mi adres mailowy na który mam zlozyc rezygnacje. Adres oczywiście podano blednie. Dwukrotnie zarządałem przesłuchania rozmowy z tego dnia i jak kamieniem w wode. Ale maja pecha, bo ja mam dużo czasu i mecenasa który się tym zajmie. Chamstwo i złodziejstwo nic pozatym. Dodzownic się po nowe usługi można w kilka sekund, a do rezygancji potrzebowałem 30 minut żeby polaczc się z konsultantem.

Rozwiń
Andi
Andi (21 marca 2013 o 12:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Łagodnie i oględnie - nie jestem zadowolony z usług UPC. Jakość i rzetelność obsługi przez tzw. konsultantów jest beznadziejna.
Rozwiń
agnieszka
agnieszka (18 czerwca 2012 o 23:26) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
ASTER i od niedawna UPS to jedna wielka banda oszustów,radzę dobrze uważajcie na tych naciągaczy...........dzwonią niby z infolinii w sprawie zmiany ruteru jest to konieczne bo UPS przejęło Aster,umawiają się na instalecję,oczywiście wszystko w ramach posiadanej umowy z aster i bez dodatkowych kosztów,przychodzi monter instaluje ruter,daje do podpisu potwierdzenie instalacji urządeznia,bardzo sie śpieszy,podpisujesz,a po czase okazuje się że masz nową umowę nowy pakiet i sporo kasy do zaplaty,cwaniaki jakich mało
UPC i aster to oszuści,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uważajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (26)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!