Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

19 stycznia 2010 r.
19:08
Edytuj ten wpis

Urzędnicy będą jeździć służbowymi samochodami na zakupy

0 86 A A

Jest odzew na podróże pani prezydent służbowym autem w prywatnych sprawach. Prezydent wyjazd potępia i zapowiada… więcej swobody w korzystaniu ze służbowych aut Urzędu Miasta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Prezydent Lublina przerwał milczenie w sprawie podróży swej zastępczyni, która wykorzystała służbowy samochód do prywatnych celów. 19 grudnia wyjechała w delegację do nieczynnego w soboty ministerstwa, a dotarła na lotnisko, skąd leciała na urlop. Adam Wasilewski, prezydent Lublina mówi, że jej zachowanie było karygodne. I jednocześnie zapowiada złagodzenie zasad korzystania przez swych zastępców z samochodów służbowych tak, by mogli nimi jeździć po zakupy.

• W jakim celu wysłał pan swą zastępczynię w delegację do Ministerstwa Infrastruktury?

– Nie można powiedzieć, że ją wysłałem. Moi zastępcy często sami jeżdżą negocjować ogromne kwoty pieniędzy. Ja nie sprawdzam każdego ich wyjazdu. Po tej sprawie pani prezydent Kołodziej-Wnuk nosiła się z zamiarem złożenia dymisji. Powiedziałem, że ten błąd – biorąc pod uwagę dotychczasową działalność pani prezydent – nie pozwala mi tej dymisji przyjąć. Pani prezydent ma zwrócić koszty transportu.

• I jak pan to ocenia?

– To, co się stało jest niewątpliwie oburzające. Ale kiedyś była też informacja, że pani prezydent w drodze do domu zatrzymała się przy jakimś sklepie. I to były już przesadzone publikacje. Proszę mi powiedzieć, kiedy każdy z nas pracując kilkanaście godzin na dobę ma załatwić swoje sprawy? Zmienię zapis w regulaminie tak, żeby każdy z naszych zastępców – tu oczywiście byłby jakiś limit – mógł po drodze podjechać do sklepu i zrobić zakupy. Kiedyś w Bułgarii w trakcie delegacji gospodarze byli zdziwienie, gdy poprosiłem ich, żeby zawieźli mnie do fryzjera. Bo tutaj, gdy wychodzę do pracy to fryzjer jest jeszcze zamknięty, a gdy kończę to już nie pracuje.

• Tu pani prezydent nie miała po drodze...

– Podkreślam jeszcze raz, uważam to za karygodne, dobrze że zostało to wyłapane i za to dziękuję. Proszę też pamiętać, że to my wprowadziliśmy GPS do samochodów urzędu. Rozmowa z panią prezydent była bardzo ostra, ale nie będę bardziej niż dotąd analizować delegacji swoich zastępców, bo to byłby brak zaufania do ludzi, którzy bardzo ciężko pracują.

• A czy ma pan świadomość, że pani prezydent przed wyjazdem do Warszawy wprowadziła pana w błąd co do celu swojej delegacji?

– W pewnym sensie tak.

Komentarze 86

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
albynsky / 21 kwietnia 2010 o 18:55
czytelnik napisał:
Uważam iż jeżeli ktoś jest na stanowisku takim jak Pani Prezydent to ma pewne prawa, jedna jest sprzątaczką inny kierowcą autobusu sorry ale im samochód służbowy nie przysługuje, każdy orze jak może, skoro jestem na konkretnym stanowisku to mam konkretne prawa.

to może by tak kierowca autobusu też mógłby wyskoczyć na zakupy w końcu też jest na stanowisku-nie każdy może być kierowcą autobusu
Avatar
WŚCIEKŁY PASAŻER / 21 kwietnia 2010 o 17:39
Stoi paniusia na przystanku.Kiosk otwarty,bilety w ciągłej sprzedaży,przed okienkiem pusto.Dama ogląda gazety na wystawie i czeka na autobus.Gdy ten podjeżdża kupuje u kierowcy bilet.Na każdym przystanku to samo.Ba-po kilka osób.Autobus nie jedzie,drzwi otarte również w zimie.Zimno w autobusie tak jak na dworze.Kierowca sprzedaje bilety.Rozkład jazdy diabli biorą.Pasażerowie klną na każdym kolejnym przystanku.Marzną.TO JEST deb***IZM LENIWYCH PASAŻERÓW.DZIĘKI CI MPK I ZTM ZA MĄDRĄ DECYZJĘ.
P.S.W PRLu biletów w autobusie nie można było kupić.Kioski Ruchu często zamknięte,a ich ilość o wiele mniejsza jak teraz.Po 18.00. kiosk czynny tylko na dworcu.W niedziele i święta podobnie.I jakoś gapowiczów też było mniej.
Wniosek:Jak się chce,to się ma-BILETY OCZYWIŚCIE.
Stoi paniusia na przystanku.Kiosk otwarty,bilety w ciągłej sprzedaży,przed okienkiem pusto.Dama ogląda gazety na wystawie i czeka na autobus.Gdy ten podjeżdża kupuje u kierowcy bilet.Na każdym przystanku to samo.Ba-po kilka osób.Autobus nie jedzie,drzwi otarte również w zimie.Zimno w autobusie tak jak na dworze.Kierowca sprzedaje bilety.Rozkład jazdy diabli biorą.Pasażerowie klną na każdym kolejnym przystanku.Marzną.TO JEST deb***IZM LENIWYCH PASAŻERÓW.DZIĘKI CI MPK I ZTM ZA MĄDRĄ DECYZJĘ.
P.S.W PRLu biletów w autobusie nie można było ... rozwiń
Avatar
Tubylec / 21 kwietnia 2010 o 16:32
~ania~ napisał:
ja na miejscu dziennikarzy i radnych sprawdziłabym czy urząd zafundowal pani prezydecji bilety lotnicze do Malezji z powodu tych ulotek. Jak ją znam to mogła i to zaplacić z pieniędzy Urzędu. A swoją drogą ktoś to sprawdzał?????

Lody lody siem kreci lody w/g przepisu Sawickiej oryginalny przepis całe PO,paprane towarzystwo z niego korzysta to co nasi kacykowie gorsi ?
Avatar
Nikodem dziadek / 21 kwietnia 2010 o 16:27
Karawaniarz napisał:
I nie tylko wśród studentów wiem co mówię ! Potrzebne tylko hasło gdzie i kiedy złożyć podpis !

Jakem schorowany emeryt to też pójdę i oddam swój głos by odwołali tego zarządcę ratuszowego wraz z całą nieudolną i kombinatorską świtą a babke też wezmę choćbym miał starą na barana zanieść tylko dajcie datę i gdzie a przekażę innym emerytom co nie mają komputrów ale nerwów nie mają na to co ten Wasilewski wyczynia .
Avatar
beduin / 21 stycznia 2010 o 13:46
zdrowy rozsądek napisał:
Nie chcę wymieniać całej długiej listy dokonań bo było ich wiele , miasto zmienia się jak nigdy dotąd. Odsyłam do uczciwości bo dobrze wiesz o inwestycjach; kulturalnych, budowie obiektów dla kultury / Teatr Stary, Centrum Kultury/, o obiektach sportowych nad zalewem, o nowych drogach ,o o nowych autobusach, o nowych instytucjach/ szkoła sędziów, sąd elektroniczny/ , o strefie ekonomicznej, o rozbudowie sieci wodnokanalizacyjnej, o sukcesach promocyjnych miasta,o przygotowaniu się do budowy podłączeń do obwodnicy Lublina i wielu innych.
Budżet inwestycyjny miasta miasta jest ponad dwuipółkrotnie wyższy niż za Pruszkowskiego i jest wykonywany.
Czy to ci coś mówi?
Jeśli ci to nic nie mówi to musisz zgłębić swoją wiedzę o mieście bo pokrzykujesz gołosłownie .

Ale Ty piszesz bzdury nie wiem czy śmiać się z Ciebie czy płakać nad tym o czym napisałeś !? Twoja naiwność jest porażająca zaś niewiedza rozbrajająca !Nie dalej tego komentować nie można bo na pulpit klawiszy cisną się słowa naiwnego e szkoda czasu na te Twoje pisane banialuki .Człowieku Ty tu masz do czynienia z ludźmi myślącymi i często wiedzącymi oczy piszą więc nie irytuj się aleś KIEP !

Ale Ty piszesz bzdury nie wiem czy śmiać się z Ciebie czy płakać nad tym o czym napisałeś !? Twoja naiwność jest porażająca zaś niewiedza rozbrajająca !Nie dalej tego komentować nie można bo na pulpit klawiszy cisną się słowa naiwnego e szkoda czasu na te Twoje pisane banialuki .Człowieku Ty tu masz do czynienia z ludźmi myślącymi i często wiedzącymi oczy piszą więc nie irytuj się aleś KIEP ! rozwiń
Avatar
beduin / 21 stycznia 2010 o 13:32
zdrowy rozsądek napisał:
Zbiorowa histeria podsycana przez kilka osób trwa.
Zachowujecie się jak stado rozhisteryzowanych ciotek,które nie rozumieją słowa pisanego.
Prezydent. pilnował i pilnuje porządku i standardów ale urząd to nie przedszkole i nie będzie uzywał klapsów na tyłek trochę nierozgarniętej damy, która coś zrobiła zanim pomyślała.
Na jej miejsce najchętniej wszedłby każdy z was ale okazja się nie trafiła i idę o zakład,że każdy z was.\, oskarżycieli robiłby dużo gorsze rzeczy ale ta żeby nikt nie zobaczył. Tak mogę sądzić po prezentacji tego spektaklu przekręceń ,pomówiń i nienawiści.
Człowiek mądry potrafi odróżnić demagogię i celowe ataki ludzi próbujących wykorzystać to zdarzenie dla własnych celów politycznych.
Wystarczy zwazyć rangę tego wyjazdu z tym co dzieje się w mieście . Śmiesznymi w swej bezwzględności atakami na prezydenta celują ludzie, którzy boją się o swoją przyszłość polityczną i lansują się nie zważając na kłamstwo i wybiórczość , którymi się posługują.
Prezydent nie mówi,że jego zastępcy mogą służbowymi samochodami jeżdzić na zakupy. Dopuszcza tylko możliwość wstąpienia do sklepu npo drodze i zakupienia podstawowych produktów. Nie ma w tym nic złego zważywszy,że tym ludziom nikt za nadgodziny nie płaci i tak jak wszystkich obowiązuje ich 8godzinny czas pracy/ możecie to sprawdzić w Inspekcji Pracy/.
Patrzcie na siebie i swoje obowiązki , czy wykonyjecie je sumiennie?
Nie oceniaj nie znając realiów i nie krzywdż innego bo ciebie też kiedyś ocenią.
Nie zazdrość tylko daj się wybrać i sprobujesz miodu tej pracy.
Nie przekręcaj cudzych słów bo to nieuczciwe i niegodne
Na koniec, gratuluję Panu Prezydentowi ,że mówi uczciwie i działa uczciwie . Nie ulega populistom iże jako jedyny zastosował w swojej firmie GPS.
Po to aby była transparentność i żeby mieć wyjazdy pod kontrolą.
Dzięki temu wy możecie się tu wyżywać , zupełnie bez powodu ale za to z wielką żażartością przeciwko swoim przeciwnikom politycznym
Człowieku Twój niby zdrowy rozsadek już dawno został kupiony przez ratuszowych prominentów więc nie broń tego czego obronić się nie da nie wypisuj demagogicznych haseł bo nikt w nie już nie wierzy ,ja tylko się domyślam że tak pisać musisz ,bo tak kazano ale już niedługo i nie będziesz miał miejmy nadzieje kogo bronić i nie pisz tu o histerii bo sam w nią wpadasz starając się za wszelką cenę bronić swój ostatni szaniec dla dochodów, strach przemawia przez Ciebie bo to społeczeństwo zaczyna kpić z takich ludzi ,i to powoduje ten właśnie strach .I bzdurą jest że wypisują tu ludzie którzy są zagrożeni czy chcą osiągnąć własne cele polityczne i w ten sposób chcą się lansować nigdy ja nie miałem zamiaru ubiegać się o jakikolwiek urząd i nie zamierzam ale na pewno zawsze będę krytyczny wobec ludzi którzy na to zasługują poprzez swoją nieudolność ,niekompetencję czy tolerowanie takowej ,zawsze będę wyrażał swoje niezadowolenie bo mam takie prawo co nie znaczy abym musiał sięgać po władzę jeżeli tego nie rozumiesz toś Kiep ! A poza tym o jakich tu pomówieniach mówisz tu są fakty przekraczania regulaminu czy prawa a nie pomówienia a do tego te nieprawidłowości próbuje zalegalizować sam prezydent i to jest kpina z nas- Obywateli tego miasta- a do tego wszystkiego zanim pomyślisz o ripoście to naucz się czytać ze zrozumieniem ale też i pisać bo to co napisałeś to bełkot niegodny uwagi po za tym ,nikt tu nic nie przekręca a jedynie żąda uczciwości i jawności z racji tego że jest to Urząd Państwowy i nikt łaski nie robi !.
Człowieku Twój niby zdrowy rozsadek już dawno został kupiony przez ratuszowych prominentów więc nie broń tego czego obronić się nie da nie wypisuj demagogicznych haseł bo nikt w nie już nie wierzy ,ja tylko się domyślam że tak pisać musisz ,bo tak kazano ale już niedługo i nie będziesz miał miejmy nadzieje kogo bronić i nie pisz tu o histerii bo sam w nią wpadasz starając się za wszelką cenę bronić swój ostatni szaniec dla dochodów, strach przemawia przez Ciebie bo to społeczeństwo zaczyna kpić z takich ludzi ,... rozwiń
Avatar
beduin / 21 stycznia 2010 o 12:54
miejscowy napisał:
>Urzędnicy będą jeździć służbowymi samochodami na zakupy...
Napierw takie jodno z drugim jeźdiło furmanką (nie koniecznie na gumowych kołach),a teraz jako urzędnik państwowy rozbija się słuzbowymi samochodami.Dlaczego drożeją bilety MPK?-bo cała rzesza urzędników z magistratu jeździ służbowymi (szkoda pieniędzy na kupno biletu?).Dlaczego bedzie podwyżka cen wody?A no aby było na paliwo do służbowych samochodów,aby było na nagrody,premie....dla czarnych urzędników w sutannach również.
A może by tak wzorem Łodzi zrobić referendum?Co na to lewica (która przyklaskuje zarówno PiSurom jak i POpaprańcom w pogoni za stanowiskami i profitami)

I dlatego Twój ostatni fragment wypowiedzi jest przerażający bo w sumie wszyscy mają parcie na władze ale wątpię by chodziło im tylko o to by nam się żyło godnie dlatego powstaje pytanie skoro nie PiS nie PO nie Sierakowska bo ta partia z takimi ludźmi jak pani S. powinna zostać zdelegalizowana ,PSL też nie bo to krętacze więc KTO ???KOGO ??? a że referendum zdało by się to fakt tylko kto zastąpi tych nieudaczników ,komu można zaufać partyjni odpadają !????

I dlatego Twój ostatni fragment wypowiedzi jest przerażający bo w sumie wszyscy mają parcie na władze ale wątpię by chodziło im tylko o to by nam się żyło godnie dlatego powstaje pytanie skoro nie PiS nie PO nie Sierakowska bo ta partia z takimi ludźmi jak pani S. powinna zostać zdelegalizowana ,PSL też nie bo to krętacze więc KTO ???KOGO ??? a że referendum zdało by się to fakt tylko kto zastąpi tych nieudaczników ,komu można zaufać partyjni odpadają !???? rozwiń
Avatar
Kali / 21 stycznia 2010 o 12:21
Gość napisał:
u nas tez juz dawno powinno byc referendum i zmiana prezydenta

Popieram !!!!!!
Avatar
~CzarnyZajaczek~ / 21 stycznia 2010 o 00:09
Pruszkowski starał się o strefę ekonomiczną?? Pruszkowski to mówił że strefy nie dało się utworzyć kilka lat temu, tyle że wtedy gdy składał wniosek ni emożna było już tworzyć nowych stref, tylko rozszerzać już istniejące, ale jakoś o tym nie raczył pomyśleć... a prace nad utworzeniem strefy były zaczęte już dawno, jeszcze przez prezydenta Bryłowskiego, w każdym razie wszyscy ludzie zajmujący się strefą lubelską wspominali tylko o pracach nad strefą prowadzonymi przez Bryłowskiego, więc nie ma pewności czy faktycznie Pruszkowski ten wniosek składał czy też zgodnie z jego filozofią że "przecież do Lublina to i tak żaden inwestor nie przyjedzie" nawet nie próbował albo wyslał wniosek na odwal bez przeanalizowania jakie tereny nadają się w Lbn na strefę i jacy inwestorzy są tym zainteresowani (bo taki też jest wymóg co do tworzenia stref/rozszerzania, że musi być duże zainteresowanie inwestorów)
Pruszkowski starał się o strefę ekonomiczną?? Pruszkowski to mówił że strefy nie dało się utworzyć kilka lat temu, tyle że wtedy gdy składał wniosek ni emożna było już tworzyć nowych stref, tylko rozszerzać już istniejące, ale jakoś o tym nie raczył pomyśleć... a prace nad utworzeniem strefy były zaczęte już dawno, jeszcze przez prezydenta Bryłowskiego, w każdym razie wszyscy ludzie zajmujący się strefą lubelską wspominali tylko o pracach nad strefą prowadzonymi przez Bryłowskiego, więc nie ma pewności czy faktycznie Pruszkowski ten wniosek ... rozwiń
Avatar
zdrowy rozsądek / 20 stycznia 2010 o 14:25
Zbiorowa histeria podsycana przez kilka osób trwa.
Zachowujecie się jak stado rozhisteryzowanych ciotek,które nie rozumieją słowa pisanego.
Prezydent. pilnował i pilnuje porządku i standardów ale urząd to nie przedszkole i nie będzie uzywał klapsów na tyłek trochę nierozgarniętej damy, która coś zrobiła zanim pomyślała.
Na jej miejsce najchętniej wszedłby każdy z was ale okazja się nie trafiła i idę o zakład,że każdy z was.\, oskarżycieli robiłby dużo gorsze rzeczy ale ta żeby nikt nie zobaczył. Tak mogę sądzić po prezentacji tego spektaklu przekręceń ,pomówiń i nienawiści.
Człowiek mądry potrafi odróżnić demagogię i celowe ataki ludzi próbujących wykorzystać to zdarzenie dla własnych celów politycznych.
Wystarczy zwazyć rangę tego wyjazdu z tym co dzieje się w mieście . Śmiesznymi w swej bezwzględności atakami na prezydenta celują ludzie, którzy boją się o swoją przyszłość polityczną i lansują się nie zważając na kłamstwo i wybiórczość , którymi się posługują.
Prezydent nie mówi,że jego zastępcy mogą służbowymi samochodami jeżdzić na zakupy. Dopuszcza tylko możliwość wstąpienia do sklepu npo drodze i zakupienia podstawowych produktów. Nie ma w tym nic złego zważywszy,że tym ludziom nikt za nadgodziny nie płaci i tak jak wszystkich obowiązuje ich 8godzinny czas pracy/ możecie to sprawdzić w Inspekcji Pracy/.
Patrzcie na siebie i swoje obowiązki , czy wykonyjecie je sumiennie?
Nie oceniaj nie znając realiów i nie krzywdż innego bo ciebie też kiedyś ocenią.
Nie zazdrość tylko daj się wybrać i sprobujesz miodu tej pracy.
Nie przekręcaj cudzych słów bo to nieuczciwe i niegodne
Na koniec, gratuluję Panu Prezydentowi ,że mówi uczciwie i działa uczciwie . Nie ulega populistom iże jako jedyny zastosował w swojej firmie GPS.
Po to aby była transparentność i żeby mieć wyjazdy pod kontrolą.
Dzięki temu wy możecie się tu wyżywać , zupełnie bez powodu ale za to z wielką żażartością przeciwko swoim przeciwnikom politycznym
Zbiorowa histeria podsycana przez kilka osób trwa.
Zachowujecie się jak stado rozhisteryzowanych ciotek,które nie rozumieją słowa pisanego.
Prezydent. pilnował i pilnuje porządku i standardów ale urząd to nie przedszkole i nie będzie uzywał klapsów na tyłek trochę nierozgarniętej damy, która coś zrobiła zanim pomyślała.
Na jej miejsce najchętniej wszedłby każdy z was ale okazja się nie trafiła i idę o zakład,że każdy z was.\, oskarżycieli robiłby dużo gorsze rzeczy ale ta żeby nikt nie zobaczył. Tak mogę sądzić po pr... rozwiń
Avatar
albynsky / 21 kwietnia 2010 o 18:55
czytelnik napisał:
Uważam iż jeżeli ktoś jest na stanowisku takim jak Pani Prezydent to ma pewne prawa, jedna jest sprzątaczką inny kierowcą autobusu sorry ale im samochód służbowy nie przysługuje, każdy orze jak może, skoro jestem na konkretnym stanowisku to mam konkretne prawa.

to może by tak kierowca autobusu też mógłby wyskoczyć na zakupy w końcu też jest na stanowisku-nie każdy może być kierowcą autobusu
Avatar
WŚCIEKŁY PASAŻER / 21 kwietnia 2010 o 17:39
Stoi paniusia na przystanku.Kiosk otwarty,bilety w ciągłej sprzedaży,przed okienkiem pusto.Dama ogląda gazety na wystawie i czeka na autobus.Gdy ten podjeżdża kupuje u kierowcy bilet.Na każdym przystanku to samo.Ba-po kilka osób.Autobus nie jedzie,drzwi otarte również w zimie.Zimno w autobusie tak jak na dworze.Kierowca sprzedaje bilety.Rozkład jazdy diabli biorą.Pasażerowie klną na każdym kolejnym przystanku.Marzną.TO JEST deb***IZM LENIWYCH PASAŻERÓW.DZIĘKI CI MPK I ZTM ZA MĄDRĄ DECYZJĘ.
P.S.W PRLu biletów w autobusie nie można było kupić.Kioski Ruchu często zamknięte,a ich ilość o wiele mniejsza jak teraz.Po 18.00. kiosk czynny tylko na dworcu.W niedziele i święta podobnie.I jakoś gapowiczów też było mniej.
Wniosek:Jak się chce,to się ma-BILETY OCZYWIŚCIE.
Stoi paniusia na przystanku.Kiosk otwarty,bilety w ciągłej sprzedaży,przed okienkiem pusto.Dama ogląda gazety na wystawie i czeka na autobus.Gdy ten podjeżdża kupuje u kierowcy bilet.Na każdym przystanku to samo.Ba-po kilka osób.Autobus nie jedzie,drzwi otarte również w zimie.Zimno w autobusie tak jak na dworze.Kierowca sprzedaje bilety.Rozkład jazdy diabli biorą.Pasażerowie klną na każdym kolejnym przystanku.Marzną.TO JEST deb***IZM LENIWYCH PASAŻERÓW.DZIĘKI CI MPK I ZTM ZA MĄDRĄ DECYZJĘ.
P.S.W PRLu biletów w autobusie nie można było ... rozwiń
Avatar
Tubylec / 21 kwietnia 2010 o 16:32
~ania~ napisał:
ja na miejscu dziennikarzy i radnych sprawdziłabym czy urząd zafundowal pani prezydecji bilety lotnicze do Malezji z powodu tych ulotek. Jak ją znam to mogła i to zaplacić z pieniędzy Urzędu. A swoją drogą ktoś to sprawdzał?????

Lody lody siem kreci lody w/g przepisu Sawickiej oryginalny przepis całe PO,paprane towarzystwo z niego korzysta to co nasi kacykowie gorsi ?
Avatar
Nikodem dziadek / 21 kwietnia 2010 o 16:27
Karawaniarz napisał:
I nie tylko wśród studentów wiem co mówię ! Potrzebne tylko hasło gdzie i kiedy złożyć podpis !

Jakem schorowany emeryt to też pójdę i oddam swój głos by odwołali tego zarządcę ratuszowego wraz z całą nieudolną i kombinatorską świtą a babke też wezmę choćbym miał starą na barana zanieść tylko dajcie datę i gdzie a przekażę innym emerytom co nie mają komputrów ale nerwów nie mają na to co ten Wasilewski wyczynia .
Avatar
beduin / 21 stycznia 2010 o 13:46
zdrowy rozsądek napisał:
Nie chcę wymieniać całej długiej listy dokonań bo było ich wiele , miasto zmienia się jak nigdy dotąd. Odsyłam do uczciwości bo dobrze wiesz o inwestycjach; kulturalnych, budowie obiektów dla kultury / Teatr Stary, Centrum Kultury/, o obiektach sportowych nad zalewem, o nowych drogach ,o o nowych autobusach, o nowych instytucjach/ szkoła sędziów, sąd elektroniczny/ , o strefie ekonomicznej, o rozbudowie sieci wodnokanalizacyjnej, o sukcesach promocyjnych miasta,o przygotowaniu się do budowy podłączeń do obwodnicy Lublina i wielu innych.
Budżet inwestycyjny miasta miasta jest ponad dwuipółkrotnie wyższy niż za Pruszkowskiego i jest wykonywany.
Czy to ci coś mówi?
Jeśli ci to nic nie mówi to musisz zgłębić swoją wiedzę o mieście bo pokrzykujesz gołosłownie .

Ale Ty piszesz bzdury nie wiem czy śmiać się z Ciebie czy płakać nad tym o czym napisałeś !? Twoja naiwność jest porażająca zaś niewiedza rozbrajająca !Nie dalej tego komentować nie można bo na pulpit klawiszy cisną się słowa naiwnego e szkoda czasu na te Twoje pisane banialuki .Człowieku Ty tu masz do czynienia z ludźmi myślącymi i często wiedzącymi oczy piszą więc nie irytuj się aleś KIEP !

Ale Ty piszesz bzdury nie wiem czy śmiać się z Ciebie czy płakać nad tym o czym napisałeś !? Twoja naiwność jest porażająca zaś niewiedza rozbrajająca !Nie dalej tego komentować nie można bo na pulpit klawiszy cisną się słowa naiwnego e szkoda czasu na te Twoje pisane banialuki .Człowieku Ty tu masz do czynienia z ludźmi myślącymi i często wiedzącymi oczy piszą więc nie irytuj się aleś KIEP ! rozwiń
Avatar
beduin / 21 stycznia 2010 o 13:32
zdrowy rozsądek napisał:
Zbiorowa histeria podsycana przez kilka osób trwa.
Zachowujecie się jak stado rozhisteryzowanych ciotek,które nie rozumieją słowa pisanego.
Prezydent. pilnował i pilnuje porządku i standardów ale urząd to nie przedszkole i nie będzie uzywał klapsów na tyłek trochę nierozgarniętej damy, która coś zrobiła zanim pomyślała.
Na jej miejsce najchętniej wszedłby każdy z was ale okazja się nie trafiła i idę o zakład,że każdy z was.\, oskarżycieli robiłby dużo gorsze rzeczy ale ta żeby nikt nie zobaczył. Tak mogę sądzić po prezentacji tego spektaklu przekręceń ,pomówiń i nienawiści.
Człowiek mądry potrafi odróżnić demagogię i celowe ataki ludzi próbujących wykorzystać to zdarzenie dla własnych celów politycznych.
Wystarczy zwazyć rangę tego wyjazdu z tym co dzieje się w mieście . Śmiesznymi w swej bezwzględności atakami na prezydenta celują ludzie, którzy boją się o swoją przyszłość polityczną i lansują się nie zważając na kłamstwo i wybiórczość , którymi się posługują.
Prezydent nie mówi,że jego zastępcy mogą służbowymi samochodami jeżdzić na zakupy. Dopuszcza tylko możliwość wstąpienia do sklepu npo drodze i zakupienia podstawowych produktów. Nie ma w tym nic złego zważywszy,że tym ludziom nikt za nadgodziny nie płaci i tak jak wszystkich obowiązuje ich 8godzinny czas pracy/ możecie to sprawdzić w Inspekcji Pracy/.
Patrzcie na siebie i swoje obowiązki , czy wykonyjecie je sumiennie?
Nie oceniaj nie znając realiów i nie krzywdż innego bo ciebie też kiedyś ocenią.
Nie zazdrość tylko daj się wybrać i sprobujesz miodu tej pracy.
Nie przekręcaj cudzych słów bo to nieuczciwe i niegodne
Na koniec, gratuluję Panu Prezydentowi ,że mówi uczciwie i działa uczciwie . Nie ulega populistom iże jako jedyny zastosował w swojej firmie GPS.
Po to aby była transparentność i żeby mieć wyjazdy pod kontrolą.
Dzięki temu wy możecie się tu wyżywać , zupełnie bez powodu ale za to z wielką żażartością przeciwko swoim przeciwnikom politycznym
Człowieku Twój niby zdrowy rozsadek już dawno został kupiony przez ratuszowych prominentów więc nie broń tego czego obronić się nie da nie wypisuj demagogicznych haseł bo nikt w nie już nie wierzy ,ja tylko się domyślam że tak pisać musisz ,bo tak kazano ale już niedługo i nie będziesz miał miejmy nadzieje kogo bronić i nie pisz tu o histerii bo sam w nią wpadasz starając się za wszelką cenę bronić swój ostatni szaniec dla dochodów, strach przemawia przez Ciebie bo to społeczeństwo zaczyna kpić z takich ludzi ,i to powoduje ten właśnie strach .I bzdurą jest że wypisują tu ludzie którzy są zagrożeni czy chcą osiągnąć własne cele polityczne i w ten sposób chcą się lansować nigdy ja nie miałem zamiaru ubiegać się o jakikolwiek urząd i nie zamierzam ale na pewno zawsze będę krytyczny wobec ludzi którzy na to zasługują poprzez swoją nieudolność ,niekompetencję czy tolerowanie takowej ,zawsze będę wyrażał swoje niezadowolenie bo mam takie prawo co nie znaczy abym musiał sięgać po władzę jeżeli tego nie rozumiesz toś Kiep ! A poza tym o jakich tu pomówieniach mówisz tu są fakty przekraczania regulaminu czy prawa a nie pomówienia a do tego te nieprawidłowości próbuje zalegalizować sam prezydent i to jest kpina z nas- Obywateli tego miasta- a do tego wszystkiego zanim pomyślisz o ripoście to naucz się czytać ze zrozumieniem ale też i pisać bo to co napisałeś to bełkot niegodny uwagi po za tym ,nikt tu nic nie przekręca a jedynie żąda uczciwości i jawności z racji tego że jest to Urząd Państwowy i nikt łaski nie robi !.
Człowieku Twój niby zdrowy rozsadek już dawno został kupiony przez ratuszowych prominentów więc nie broń tego czego obronić się nie da nie wypisuj demagogicznych haseł bo nikt w nie już nie wierzy ,ja tylko się domyślam że tak pisać musisz ,bo tak kazano ale już niedługo i nie będziesz miał miejmy nadzieje kogo bronić i nie pisz tu o histerii bo sam w nią wpadasz starając się za wszelką cenę bronić swój ostatni szaniec dla dochodów, strach przemawia przez Ciebie bo to społeczeństwo zaczyna kpić z takich ludzi ,... rozwiń
Avatar
beduin / 21 stycznia 2010 o 12:54
miejscowy napisał:
>Urzędnicy będą jeździć służbowymi samochodami na zakupy...
Napierw takie jodno z drugim jeźdiło furmanką (nie koniecznie na gumowych kołach),a teraz jako urzędnik państwowy rozbija się słuzbowymi samochodami.Dlaczego drożeją bilety MPK?-bo cała rzesza urzędników z magistratu jeździ służbowymi (szkoda pieniędzy na kupno biletu?).Dlaczego bedzie podwyżka cen wody?A no aby było na paliwo do służbowych samochodów,aby było na nagrody,premie....dla czarnych urzędników w sutannach również.
A może by tak wzorem Łodzi zrobić referendum?Co na to lewica (która przyklaskuje zarówno PiSurom jak i POpaprańcom w pogoni za stanowiskami i profitami)

I dlatego Twój ostatni fragment wypowiedzi jest przerażający bo w sumie wszyscy mają parcie na władze ale wątpię by chodziło im tylko o to by nam się żyło godnie dlatego powstaje pytanie skoro nie PiS nie PO nie Sierakowska bo ta partia z takimi ludźmi jak pani S. powinna zostać zdelegalizowana ,PSL też nie bo to krętacze więc KTO ???KOGO ??? a że referendum zdało by się to fakt tylko kto zastąpi tych nieudaczników ,komu można zaufać partyjni odpadają !????

I dlatego Twój ostatni fragment wypowiedzi jest przerażający bo w sumie wszyscy mają parcie na władze ale wątpię by chodziło im tylko o to by nam się żyło godnie dlatego powstaje pytanie skoro nie PiS nie PO nie Sierakowska bo ta partia z takimi ludźmi jak pani S. powinna zostać zdelegalizowana ,PSL też nie bo to krętacze więc KTO ???KOGO ??? a że referendum zdało by się to fakt tylko kto zastąpi tych nieudaczników ,komu można zaufać partyjni odpadają !???? rozwiń
Avatar
Kali / 21 stycznia 2010 o 12:21
Gość napisał:
u nas tez juz dawno powinno byc referendum i zmiana prezydenta

Popieram !!!!!!
Avatar
~CzarnyZajaczek~ / 21 stycznia 2010 o 00:09
Pruszkowski starał się o strefę ekonomiczną?? Pruszkowski to mówił że strefy nie dało się utworzyć kilka lat temu, tyle że wtedy gdy składał wniosek ni emożna było już tworzyć nowych stref, tylko rozszerzać już istniejące, ale jakoś o tym nie raczył pomyśleć... a prace nad utworzeniem strefy były zaczęte już dawno, jeszcze przez prezydenta Bryłowskiego, w każdym razie wszyscy ludzie zajmujący się strefą lubelską wspominali tylko o pracach nad strefą prowadzonymi przez Bryłowskiego, więc nie ma pewności czy faktycznie Pruszkowski ten wniosek składał czy też zgodnie z jego filozofią że "przecież do Lublina to i tak żaden inwestor nie przyjedzie" nawet nie próbował albo wyslał wniosek na odwal bez przeanalizowania jakie tereny nadają się w Lbn na strefę i jacy inwestorzy są tym zainteresowani (bo taki też jest wymóg co do tworzenia stref/rozszerzania, że musi być duże zainteresowanie inwestorów)
Pruszkowski starał się o strefę ekonomiczną?? Pruszkowski to mówił że strefy nie dało się utworzyć kilka lat temu, tyle że wtedy gdy składał wniosek ni emożna było już tworzyć nowych stref, tylko rozszerzać już istniejące, ale jakoś o tym nie raczył pomyśleć... a prace nad utworzeniem strefy były zaczęte już dawno, jeszcze przez prezydenta Bryłowskiego, w każdym razie wszyscy ludzie zajmujący się strefą lubelską wspominali tylko o pracach nad strefą prowadzonymi przez Bryłowskiego, więc nie ma pewności czy faktycznie Pruszkowski ten wniosek ... rozwiń
Avatar
zdrowy rozsądek / 20 stycznia 2010 o 14:25
Zbiorowa histeria podsycana przez kilka osób trwa.
Zachowujecie się jak stado rozhisteryzowanych ciotek,które nie rozumieją słowa pisanego.
Prezydent. pilnował i pilnuje porządku i standardów ale urząd to nie przedszkole i nie będzie uzywał klapsów na tyłek trochę nierozgarniętej damy, która coś zrobiła zanim pomyślała.
Na jej miejsce najchętniej wszedłby każdy z was ale okazja się nie trafiła i idę o zakład,że każdy z was.\, oskarżycieli robiłby dużo gorsze rzeczy ale ta żeby nikt nie zobaczył. Tak mogę sądzić po prezentacji tego spektaklu przekręceń ,pomówiń i nienawiści.
Człowiek mądry potrafi odróżnić demagogię i celowe ataki ludzi próbujących wykorzystać to zdarzenie dla własnych celów politycznych.
Wystarczy zwazyć rangę tego wyjazdu z tym co dzieje się w mieście . Śmiesznymi w swej bezwzględności atakami na prezydenta celują ludzie, którzy boją się o swoją przyszłość polityczną i lansują się nie zważając na kłamstwo i wybiórczość , którymi się posługują.
Prezydent nie mówi,że jego zastępcy mogą służbowymi samochodami jeżdzić na zakupy. Dopuszcza tylko możliwość wstąpienia do sklepu npo drodze i zakupienia podstawowych produktów. Nie ma w tym nic złego zważywszy,że tym ludziom nikt za nadgodziny nie płaci i tak jak wszystkich obowiązuje ich 8godzinny czas pracy/ możecie to sprawdzić w Inspekcji Pracy/.
Patrzcie na siebie i swoje obowiązki , czy wykonyjecie je sumiennie?
Nie oceniaj nie znając realiów i nie krzywdż innego bo ciebie też kiedyś ocenią.
Nie zazdrość tylko daj się wybrać i sprobujesz miodu tej pracy.
Nie przekręcaj cudzych słów bo to nieuczciwe i niegodne
Na koniec, gratuluję Panu Prezydentowi ,że mówi uczciwie i działa uczciwie . Nie ulega populistom iże jako jedyny zastosował w swojej firmie GPS.
Po to aby była transparentność i żeby mieć wyjazdy pod kontrolą.
Dzięki temu wy możecie się tu wyżywać , zupełnie bez powodu ale za to z wielką żażartością przeciwko swoim przeciwnikom politycznym
Zbiorowa histeria podsycana przez kilka osób trwa.
Zachowujecie się jak stado rozhisteryzowanych ciotek,które nie rozumieją słowa pisanego.
Prezydent. pilnował i pilnuje porządku i standardów ale urząd to nie przedszkole i nie będzie uzywał klapsów na tyłek trochę nierozgarniętej damy, która coś zrobiła zanim pomyślała.
Na jej miejsce najchętniej wszedłby każdy z was ale okazja się nie trafiła i idę o zakład,że każdy z was.\, oskarżycieli robiłby dużo gorsze rzeczy ale ta żeby nikt nie zobaczył. Tak mogę sądzić po pr... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 86

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora 1 0

Sensacyjne prowadzenie, czerwona karka, gol w ostatnich sekundach. Tak w skrócie można podsumować mecz Niemców ze Szwecją. Obrońcy tytuły wrócili do gry pokonując Szwecję 2:1, a bohaterem meczu został Toni Kross

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian 0 7

Runął kawałek ściany, prowadzącej na tzw. balkon zakochanych na zamku w Krupem w gminie Krasnystaw.

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc"
Magazyn

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc" 1 3

Jestem Polakiem. Mieszkam w Tajlandii. Prowadzę firmę w Anglii. Mam brokera w Singapurze. Mogę być w dowolnym miejscu, do pracy potrzebny mi jest tylko telefon i komputer. To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc. A jak mnie kiedyś dziecko zapyta, jak wygląda słoń, to go po prostu zabiorę na plażę i pokażę. A nie tylko na obrazku, bo taty nie stać.

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza 0 0

Javier Hernandez i jego koledzy pokonali Koreę Południową 2:1 i zapewnili sobie awans z grupy F. W drugim dzisiejszym spotkaniu Szwecja zagra z Niemcami

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL
Magazyn

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL 33 8

Popularne w latach PRL-u były liczne bary mleczne. Nie są one jednak domeną tej epoki. Powstawały jeszcze przed wojną. W 1957 r. otwarto jeden z pierwszych tego typu lokali w mieście – bar „Fabryczny” przy ul. Armii Czerwonej 6 (obecnie Fabryczna)

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie 2 0

Aż siedem bramek padło w meczu pomiędzy „Czerwonymi Diabłami”, a „Orłami Kartaginy”. Belgia zdeklasowała rywali, a świetne spotkanie w jej barwach rozegrał duet Eden Hazard i Romeu Lukaku

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo 3 2

Nie w dwóch dużych przetargach, ale etapami - tak mają być przeprowadzane zmiany na placu w centrum popularnego miasteczka. Władze Nałęczowa musiały zrezygnować z budowy ronda w tym roku

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców 11 32

Puławy Mieszkańcy osiedla Norwida narzekają na kierowców, którzy parkują auta na chodnikach, uniemożliwiając bezpieczne poruszanie się po osiedlowej drodze w kierunku Przedszkola nr 7. Spółdzielnia nowych miejsc jednak nie zbuduje. Brakuje miejsca

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik 31 6

Jeszcze przed zakończeniem sezonu było jasne, że Daniela Szewca w roli trenera Stali Kraśnik zastąpi Jarosław Pacholarz. Już pod okiem nowej miotły niebiesko-żółci rozpoczną przygotowania 5 lipca

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u
23 czerwca 2018, 18:00

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u 2 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Sztuki Sceny Plastycznej KUL (Rynek 8) zaprasza na wernisaż wystawy malarstwa Rafała Sternta. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 18.

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu 7 2

W niedzielę o godzinie 16.15 ROW Rybnik podejmie Speed Car Motor w ramach 11. Kolejki Nice 1. Ligi Żużlowej. Lublinianie tym spotkaniem rozpoczynają najtrudniejszą dla siebie część sezonu

Starsi ludzie mu wierzyli. Czy pseudoksiądz poniesie karę?
film

Starsi ludzie mu wierzyli. Czy pseudoksiądz poniesie karę? 0 3

Jego ofiarami byli ludzie starsi, schorowani i bezradni. Pod pozorem niesienia chrześcijańskiej pomocy pozbawiał ich wolności, okradał z dorobku życia. Czy pseudo-ksiądz Marek N. poniesie karę za swoje czyny? - pytają dziennikarze Uwagi TVN

Endless Party w klubie Helium
23 czerwca 2018, 21:00

Endless Party w klubie Helium 1 0

Co Gdzie Kiedy. Helium Club (ul. Hempla 5) zaprasza na imprezę pożegnalną Martina Tone'a. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 21.

Świdnik: Plantacja konopi indyjskich na działce, dwie osoby aresztowane

Świdnik: Plantacja konopi indyjskich na działce, dwie osoby aresztowane 6 1

Ponad 60 roślin konopi indyjskich i ponad 170 g suszu roślinnego zabezpieczyli policjanci na działce w Świdniku. Aresztowano dwie osoby

Policjant z Lublina zginął w wypadku na motocyklu

Policjant z Lublina zginął w wypadku na motocyklu 73 25

Sierż. sztab. Marek Wójcik z Lublina zginął w wypadku w miejscowości Radków w woj. dolnośląskim - informuje lubelska policja

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.