środa, 23 sierpnia 2017 r.

Lublin

W Łodzi i Lublinie obsługują najgorzej. Wysoko samo Lubelskie

Dodano: 13 marca 2017, 20:34

Najbardziej niezadowoleni z obsługi są klienci w Łodzi i Lublinie. Samo woj. lubelskie znalazło się w rankingu wysoko.

Raport „Jakość obsługi w Polsce za 2016 rok” przygotował Polski Program Jakości Obsługi, a o jego wynikach poinformował wczoraj portalsamorzadowy.pl.

Autorzy raportu zwracają uwagę, że co piąty klient wychodzi z miejsca obsługi niezadowolony. W badaniu prześwietlono wszystkie możliwe branże – od sklepów, po instytucje finansowe, placówki oświatowe, centra rozrywki, hotele, a także urzędy i instytucje publiczne.

W zestawieniu najlepiej wypadły wschodnie regiony Polski, z kolei najmniejsze zadowolenie klientów wykazano w północnej części kraju. Co do poszczególnych województw – najniższe wskaźniki osiągnęły mazowieckie i małopolskie.

W grupie dużych miast najlepiej w rankingu wypadły Rzeszów i Zielona Góra. Tutaj ponad 8 na 10 klientów jest zadowolonych z obsługi. Podium zamykają Katowice. Natomiast najgorzej wypadają Łódź i Lublin, które – podkreśla portalsamorządowy.pl – praktycznie co roku znajdują się u dołu zestawienia. Wskaźniki w tych miastach niewiele przekroczyły 70 proc., a to oznacza, że średnio 3 na 10 klientów jest niezadowolonych z obsługi. Autorzy tym bardziej dziwią się niskiej pozycji Lublina, ponieważ samo woj. lubelskie znalazło się w rankingu wysoko.

Z raportu wynika, że klienci najczęściej narzekają na długi czas oczekiwania na personel, wydłużające się kolejki i jakość reakcji personelu na spontanicznie pojawiające się problemy. Z kolei chwalone są wiedza i kompetencje personelu oraz wygląd placówek.

Dane w raporcie oparte są na opiniach konsumentów, zbieranych cały rok za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360. W okresie od 1 grudnia 2015 do 30 listopada 2016 zebranych zostało 105 981 opinii z całego kraju.

Źródło: Portalsamorzadowy.pl

Czytaj więcej o: Lublin lubelskie usługi
Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
(15) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (14 marca 2017 o 08:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Do Europy zachodniej i tak nam daleko. W Angli aż miło wejść do urzędu i zobaczyć uśmiechniętą pracownicę. Na wschodzie Polski ludzie są cały czas jacyś obrażeni. Z tą Skarbówką też prawda. Im się wydaje, że mają odrobinę władzy, więc mogą traktować petenta jak intruza. Mimo to jest jakaś poprawa w porównaniu do lat 80-90.
Rozwiń
Gość
Gość (14 marca 2017 o 08:01) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Raport napisany przez PISowską propagandę. Dlaczego marnowane są nasze podatki na taki bełkot...
Rozwiń
Gość
Gość (14 marca 2017 o 06:20) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Malkontentów spod Lublina to na pewno dużo jest ...:(
Rozwiń
Gość
Gość (13 marca 2017 o 22:39) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Bardzo reprezentatywny i opiniotwórczy raport. Równie dobrze można stanąć pod pierwszym lepszym kościołem i forsować tezę, że PiS ma 90% poparcia.
Rozwiń
Gość
Gość (13 marca 2017 o 22:28) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
W chamstwie to przodują niektóre pracownice III urzędu skarbowego. Pani nie umiejąc odpowiedzieć na pytanie - kazała żonie przyjść do siebie z dokumentami i odłożyła słuchawkę. Najwyraźniej czekanie na odpowiedź petenta, czy powiedzenie do widzenia to zbytek kultury.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (15)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!