Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

11 sierpnia 2016 r.
19:49

W Lublinie potrzeba więcej hoteli. Wkrótce mogą powstać dwa nowe

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
44 14 A A
Wniosek dotyczący budowy nowego hotelu przy ul. Podzamcze 1 wpłynął do Ratusza
Wniosek dotyczący budowy nowego hotelu przy ul. Podzamcze 1 wpłynął do Ratusza

Nowy hotel może powstać przy pl. Singera. Inwestor wystąpił już o pozwolenie na budowę. Do powstania kolejnego hotelu, przy al. Piłsudskiego, chcą doprowadzić władze miasta, które jest właścicielem działki po komisariacie. Ratusz już szuka firmy, która postawi tu taki obiekt

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Wniosek dotyczący budowy obok pl. Singera właśnie wpłynął do Ratusza. – Dotyczy hotelu z garażem podziemnym i częścią sportowo-rekreacyjną – mówi Joanna Bobowska z Urzędu Miasta. – Budynek miałby cztery kondygnacje naziemne – dodaje. Taką inwestycję dopuszcza uchwalony przez Radę Miasta plan zagospodarowania terenu. Pozwolenia na budowę jeszcze nie ma, procedura dopiero się zaczyna.
To kolejny hotel, który ma powstać w Lublinie. – Dwa już się zaczęły budować: przy Północnej i Zamojskiej. One dadzą nam w następnym roku 200 pokoi – szacuje Mariusz Sagan, dyrektor Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów w lubelskim Ratuszu.

Władze miasta szukają już inwestora, który zbuduje kolejny taki obiekt, tym razem na miejskich działkach (mają łącznie 7 tys. mkw.) u zbiegu al. Piłsudskiego i ul. Lubelskiego Lipca ’80. – To jest znakomita lokalizacja pod hotel – twierdzi Krzysztof Żuk, prezydent Lublina. Tłumaczy, że nowy obiekt mógłby obsługiwać pobliskie obiekty sportowe, a jednocześnie byłby na tyle blisko Starego Miasta, że można tam przejść spacerem.

Ratusz wprost potwierdza, że zamierza sprzedać te nieruchomości. – Posługujemy się tą ofertą w rozmowach z kilkoma inwestorami – mówi prezydent. Dlaczego chce, by stanął tu właśnie hotel? – W Lublinie brakuje 1000 miejsc hotelowych – odpowiada Żuk, mimo że według oficjalnych danych Urzędu Statystycznego stopień obłożenia miejsc noclegowych w Lublinie wynosił w zeszłym roku 36,5 proc.

– Statystyka nie do końca mówi prawdę – twierdzi Żuk. – Przy skumulowaniu imprez od Nocy Kultury przez Inne Brzmienia, Carnaval Sztukmistrzów czy Jarmark Jagielloński wszystkie hotele są pełne i turyści muszą szukać noclegów poza Lublinem. Ponadto uniwersytety organizują kongresy i konferencje. Tylko nasz Kongres Inicjatyw Europy Wschodniej przyciągnie we wrześniu około 1000 uczestników. To wszystko powoduje, że okresowo brakuje około 1000 miejsc w hotelach. A w naszych prognozach wyraźnie widać, że za kilka lat będziemy już potrzebowali nie 1000, a 2000 dodatkowych miejsc.

Sprzedaż działek przy al. Piłsudskiego nie nastąpi jednak od razu. – Przypuszczalnie już nie w tym roku – zastrzega prezydent. – Chcemy ogłosić przetarg na te nieruchomości wtedy, gdy będziemy wiedzieli, że będą zainteresowani. Nie chcemy stawiać się w sytuacji, w której ogłosimy sprzedaż i zgłosi nam się jeden chętny, bo my również chcemy mieć jakąś korzyść z ceny tych działek. Żaden z potencjalnie zainteresowanych jeszcze nie potwierdził, że stanie do przetargu, dlatego dalej rozmawiamy.

Miasto szuka inwestora, który zbuduje hotel u zbiegu al. Piłsudskiego i ul. Lubelskiego
 Lipca ’80
Miasto szuka inwestora, który zbuduje hotel u zbiegu al. Piłsudskiego i ul. Lubelskiego Lipca ’80

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Janek / 13 sierpnia 2016 o 06:54
Więcej sztukmistrzów :) Więcej Zjazdów i Konferencji ! Więcej głupoty już jest.....
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 15:55
Nowy hotel może powstać przy pl. Singera. Już wiemy skąd i jaka firma tam będzie. Inne firmy byłyby posądzone o antys..
Avatar
klijennt hosteli / 12 sierpnia 2016 o 11:47
Hotele powinny być w centrum duże do 200 łużek  bo tu resteuracje imprezy ,kultura i widoki na piekną starówke ,natomiast dalej powinny byc hotele tanie np z mozliwoscia przerobienia na akademiki czy mieszkania .A tak prywatnie moje zdanie to spałem w Hostelach przy Królewskiej 1i Ewangielickiej  4x byłem Zadowolony  i cena umiarkowana
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 07:19
Ciekawe na jakiej podstawie rozpoczęto budowę hotelu przy ul. Północnej jak jeszcze miejscowe plany ZP nie zostały zmienione, a obowiązujące nie przewidywały możliwości takiej zmiany ukształtowania terenu, która umożliwiłaby tam postawienie obiektu z dwoma podziemnymi kondygnacjami? Mniemam, że podstawa była taka sama jak zgoda prezydenta na wycinkę drzew, która następnie została przesunięta w czasie na nagły wniosek przyszłego budowniczego.
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 22:56
Panie Biernat z Lublina jakbyś uważnie przeczytał artykuł to byś zrozumiał, że wedle właśnie urzędu statystycznego obłożenie w zeszłym roku w hotelach do niecałe 40%. Cóż myślenie nie boli...
Avatar
Aviator / 11 sierpnia 2016 o 22:34
Piszesz tak bo sie oczywiscie na tym znasz przestudiowales statystyki obłożnie prognozy. Żuk wydaje zgodę hotel to prywatny biznes który potrafi analizować ryzyko skoro ktoś wydaje kasę to chyba to ryzyko zna. Nie szuka opinii po komentarzach jak twój. Lublin to dziesiątki festiwali kulturalnych - Marek ktore właśnie Żuk po części wypromowal. Lublin to nowe odkrycie konferencyjne Polski - przykład to Lubelskie Centrum Konferencyjne które działa chyba od lutego a miało ponad 60 wydarzeń. Wszystko w lbn idzie w dobra stronę tylko te PISane na zamiwienie komentarze na forach starają uporczywie wmówić wszystkim coś innego.
Dobrze napisane zgadzam się w 100% dodatkowo uważam że Lublin potrzebuje jednego hotelu ale z dużą liczbą łóżek. Zajmuję się przyciąganiem wydarzeń i konferencji medycznych do lbn i to prawda ze boom jest ogromny jednak barierą jest brak dużego hotelu gdzie te 300 osób mogłoby się zatrzymać razem a nie porozrzucane po mieście. Często to jest wymóg organizatora i przez to tracimy część wydarzeń. Choć zmiana w tym roku jest kolosalna in plus a ja nie mam się czego wstydzić oprowadzając prezesa np. światowego związku anestezjologów.
Dobrze napisane zgadzam się w 100% dodatkowo uważam że Lublin potrzebuje jednego hotelu ale z dużą liczbą łóżek. Zajmuję się przyciąganiem wydarzeń i konferencji medycznych do lbn i to prawda ze boom jest ogromny jednak barierą jest brak dużego hotelu gdzie te 300 osób mogłoby się zatrzymać razem a nie porozrzucane po mieście. Często to jest wymóg organizatora i przez to tracimy część wydarzeń. Choć zmiana w tym roku jest kolosalna in plus a ja nie mam się czego wstydzić oprowadzając prezesa np. światowego związku anestezjologów. rozwiń
Avatar
bart / 11 sierpnia 2016 o 22:00
Nie ma tego złego. Jakby co to hotele zamieni się potem na BIEDRONKI, LIDLE i ciuchlandy. Poza tym Lublin to ani Kraków, ani Kołobrzeg ani nawet Poznań. W Lublinie tysiące niewykorzystanych miejsc noclegowych to strzał w stopę, ale tylko dla prywatnych inwestorów. Jeśli mają chęc to niech ryzykują swoją kasę. Ich cyrk, ich małpy. Lublin to ani miejscowość nadmorska, ani jeziora, ani termy, ani zabytki, ani inne atrakcje. Chyba tylko Majdanek.
Avatar
tellchar / 11 sierpnia 2016 o 21:11
Piszecie jakby to miasto miało stracić na budowie hoteli. Miasto sprzeda działki i zarobi na sprzedaży, inwestor wybuduje hotel i da miejsca pracy, więc część podatku PIT i CIT wróci do kasy miasta, dodatkowo jeszcze podatek od nieruchomości. Ale to nie jest miasta zmartwienie, czy inwestorowi będzie się ten biznes opłacał. Niby komuny nie ma już od 30 lat, ale niektórzy nadal są mentalnie w poprzednim ustroju
Avatar
Biernat z Lublina / 11 sierpnia 2016 o 20:37
Piszesz tak bo sie oczywiscie na tym znasz przestudiowales statystyki obłożnie prognozy. Żuk wydaje zgodę hotel to prywatny biznes który potrafi analizować ryzyko skoro ktoś wydaje kasę to chyba to ryzyko zna. Nie szuka opinii po komentarzach jak twój. Lublin to dziesiątki festiwali kulturalnych - Marek ktore właśnie Żuk po części wypromowal. Lublin to nowe odkrycie konferencyjne Polski - przykład to Lubelskie Centrum Konferencyjne które działa chyba od lutego a miało ponad 60 wydarzeń. Wszystko w lbn idzie w dobra stronę tylko te PISane na zamiwienie komentarze na forach starają uporczywie wmówić wszystkim coś innego.
Piszesz tak bo sie oczywiscie na tym znasz przestudiowales statystyki obłożnie prognozy. Żuk wydaje zgodę hotel to prywatny biznes który potrafi analizować ryzyko skoro ktoś wydaje kasę to chyba to ryzyko zna. Nie szuka opinii po komentarzach jak twój. Lublin to dziesiątki festiwali kulturalnych - Marek ktore właśnie Żuk po części wypromowal. Lublin to nowe odkrycie konferencyjne Polski - przykład to Lubelskie Centrum Konferencyjne które działa chyba od lutego a miało ponad 60 wydarzeń. Wszystko w lbn idzie w dobra stronę tylko te PISane na ... rozwiń
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 20:35
Jaki sens stawianie następnego hotelu jak cały rok obłożenie max 40%. Dla kilku dni w roku???
Avatar
Janek / 13 sierpnia 2016 o 06:54
Więcej sztukmistrzów :) Więcej Zjazdów i Konferencji ! Więcej głupoty już jest.....
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 15:55
Nowy hotel może powstać przy pl. Singera. Już wiemy skąd i jaka firma tam będzie. Inne firmy byłyby posądzone o antys..
Avatar
klijennt hosteli / 12 sierpnia 2016 o 11:47
Hotele powinny być w centrum duże do 200 łużek  bo tu resteuracje imprezy ,kultura i widoki na piekną starówke ,natomiast dalej powinny byc hotele tanie np z mozliwoscia przerobienia na akademiki czy mieszkania .A tak prywatnie moje zdanie to spałem w Hostelach przy Królewskiej 1i Ewangielickiej  4x byłem Zadowolony  i cena umiarkowana
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 07:26
-1
A czy Łysoń Marnotrawny uzgodnił z lubelskimi hotelarzami zgodę na przyjęcie konkurentów. Od hotelarzy zgarnia podatek ale uzgodnienia ma w nosie. Dla chleba mój Panie.
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 07:19
Ciekawe na jakiej podstawie rozpoczęto budowę hotelu przy ul. Północnej jak jeszcze miejscowe plany ZP nie zostały zmienione, a obowiązujące nie przewidywały możliwości takiej zmiany ukształtowania terenu, która umożliwiłaby tam postawienie obiektu z dwoma podziemnymi kondygnacjami? Mniemam, że podstawa była taka sama jak zgoda prezydenta na wycinkę drzew, która następnie została przesunięta w czasie na nagły wniosek przyszłego budowniczego.
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 22:56
Panie Biernat z Lublina jakbyś uważnie przeczytał artykuł to byś zrozumiał, że wedle właśnie urzędu statystycznego obłożenie w zeszłym roku w hotelach do niecałe 40%. Cóż myślenie nie boli...
Avatar
Aviator / 11 sierpnia 2016 o 22:34
Piszesz tak bo sie oczywiscie na tym znasz przestudiowales statystyki obłożnie prognozy. Żuk wydaje zgodę hotel to prywatny biznes który potrafi analizować ryzyko skoro ktoś wydaje kasę to chyba to ryzyko zna. Nie szuka opinii po komentarzach jak twój. Lublin to dziesiątki festiwali kulturalnych - Marek ktore właśnie Żuk po części wypromowal. Lublin to nowe odkrycie konferencyjne Polski - przykład to Lubelskie Centrum Konferencyjne które działa chyba od lutego a miało ponad 60 wydarzeń. Wszystko w lbn idzie w dobra stronę tylko te PISane na zamiwienie komentarze na forach starają uporczywie wmówić wszystkim coś innego.
Dobrze napisane zgadzam się w 100% dodatkowo uważam że Lublin potrzebuje jednego hotelu ale z dużą liczbą łóżek. Zajmuję się przyciąganiem wydarzeń i konferencji medycznych do lbn i to prawda ze boom jest ogromny jednak barierą jest brak dużego hotelu gdzie te 300 osób mogłoby się zatrzymać razem a nie porozrzucane po mieście. Często to jest wymóg organizatora i przez to tracimy część wydarzeń. Choć zmiana w tym roku jest kolosalna in plus a ja nie mam się czego wstydzić oprowadzając prezesa np. światowego związku anestezjologów.
Dobrze napisane zgadzam się w 100% dodatkowo uważam że Lublin potrzebuje jednego hotelu ale z dużą liczbą łóżek. Zajmuję się przyciąganiem wydarzeń i konferencji medycznych do lbn i to prawda ze boom jest ogromny jednak barierą jest brak dużego hotelu gdzie te 300 osób mogłoby się zatrzymać razem a nie porozrzucane po mieście. Często to jest wymóg organizatora i przez to tracimy część wydarzeń. Choć zmiana w tym roku jest kolosalna in plus a ja nie mam się czego wstydzić oprowadzając prezesa np. światowego związku anestezjologów. rozwiń
Avatar
bart / 11 sierpnia 2016 o 22:00
Nie ma tego złego. Jakby co to hotele zamieni się potem na BIEDRONKI, LIDLE i ciuchlandy. Poza tym Lublin to ani Kraków, ani Kołobrzeg ani nawet Poznań. W Lublinie tysiące niewykorzystanych miejsc noclegowych to strzał w stopę, ale tylko dla prywatnych inwestorów. Jeśli mają chęc to niech ryzykują swoją kasę. Ich cyrk, ich małpy. Lublin to ani miejscowość nadmorska, ani jeziora, ani termy, ani zabytki, ani inne atrakcje. Chyba tylko Majdanek.
Avatar
tellchar / 11 sierpnia 2016 o 21:11
Piszecie jakby to miasto miało stracić na budowie hoteli. Miasto sprzeda działki i zarobi na sprzedaży, inwestor wybuduje hotel i da miejsca pracy, więc część podatku PIT i CIT wróci do kasy miasta, dodatkowo jeszcze podatek od nieruchomości. Ale to nie jest miasta zmartwienie, czy inwestorowi będzie się ten biznes opłacał. Niby komuny nie ma już od 30 lat, ale niektórzy nadal są mentalnie w poprzednim ustroju
Avatar
Biernat z Lublina / 11 sierpnia 2016 o 20:37
Piszesz tak bo sie oczywiscie na tym znasz przestudiowales statystyki obłożnie prognozy. Żuk wydaje zgodę hotel to prywatny biznes który potrafi analizować ryzyko skoro ktoś wydaje kasę to chyba to ryzyko zna. Nie szuka opinii po komentarzach jak twój. Lublin to dziesiątki festiwali kulturalnych - Marek ktore właśnie Żuk po części wypromowal. Lublin to nowe odkrycie konferencyjne Polski - przykład to Lubelskie Centrum Konferencyjne które działa chyba od lutego a miało ponad 60 wydarzeń. Wszystko w lbn idzie w dobra stronę tylko te PISane na zamiwienie komentarze na forach starają uporczywie wmówić wszystkim coś innego.
Piszesz tak bo sie oczywiscie na tym znasz przestudiowales statystyki obłożnie prognozy. Żuk wydaje zgodę hotel to prywatny biznes który potrafi analizować ryzyko skoro ktoś wydaje kasę to chyba to ryzyko zna. Nie szuka opinii po komentarzach jak twój. Lublin to dziesiątki festiwali kulturalnych - Marek ktore właśnie Żuk po części wypromowal. Lublin to nowe odkrycie konferencyjne Polski - przykład to Lubelskie Centrum Konferencyjne które działa chyba od lutego a miało ponad 60 wydarzeń. Wszystko w lbn idzie w dobra stronę tylko te PISane na ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama"
galeria

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama" 5 2

Rozmową z Natalią Voytsel z Fundacji „Gdy Liczy się Czas”, która już po raz trzeci zorganizowała charytatywną akcję „Piękna Mama” w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Akcja, w której uczestniczą stylistki, fryzjerki i masażysta jest adresowana do matek dzieci z oddziału Onkologii, Hematologii i Transplantologii.

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą"

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą" 0 1

Hubert Kołodziejski z Rokitna (pow. bialski) znalazł się w gronie najbardziej obiecujących projektantów mody w Polsce według magazynu K–MAG.

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim
26 maja 2018, 11:00

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim 1 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 11 na terenie Mariny nad Zalewem Zemborzyckim rozpocznie się akcja W rytmie natury. Na uczestników czeka moc atrakcji.

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo] 14 4

Kilkaset par zatańczyło w piątek poloneza na placu Chopina w Puławach. Na koniec mieszkańcy zrobili sobie pamiątkowe zdjęcie.

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze
film

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze 169 19

– Totalne fiasko – tak pielęgniarki ze szpitala wojewódzkiego przy al. Kraśnickiej w Lublinie oceniają dzisiejsze rozmowy z dyrekcją w sprawie podwyżek wynagrodzeń. Kilkadziesiąt pielęgniarek nadal jest na L4. Na poniedziałek zaplanowano kolejną turę rozmów.

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych?

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych? 2 0

Kolejna gigantyczna kumulacja w loterii Eurojackpot. Już dziś 25.05.2018 r. do wygrania jest aż 385 mln zł. Sprawdź wyniki losowania i zwycięskie liczby. Czy ktoś zgarnie główną wygraną?

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie 0 3

Nie ma tu recepty, ale każdy kto nie może zasnąć, łatwo zidentyfikuje się z podmiotem lirycznym

Nowa hala sportowa powstanie za większe pieniądze. Radni zgodzili się na wzrost zadłużenia

Nowa hala sportowa powstanie za większe pieniądze. Radni zgodzili się na wzrost zadłużenia 12 21

Puławscy radni upoważnili prezydenta do zadłużenia miasta i rozstrzygnięcia ostatniego przetargu na budowę nowej hali widowiskowo-sportowej. Łączne wydatki związane z budową pierwszego etapu obiektu (bez basenu) władze szacują na ok. 90 mln złotych.

Po zdrowie na wakacje. Gratisowe badania w Tarasach Zamkowych
26 maja 2018, 10:00

Po zdrowie na wakacje. Gratisowe badania w Tarasach Zamkowych 0 0

Z bezpłatnych badań prowadzonych przez studentów z organizacji Młodych Medyków przy Uniwersytecie Medycznym w Lublinie będzie można skorzystać już w sobotę, 26 maja w Tarasach Zamkowych.

Kolejne wzmocnienie Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS

Kolejne wzmocnienie Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS 0 0

Brianna Joelle Kiesel i Magdalena Szajtauer wzmocniły Pszczółkę Polski Cukier AZS UMCS Lublin. Dorota Mistygacz podpisała nowy kontrakt

Straż Graniczna świętowała w Białej Podlaskiej. Awanse na wyższe stopnie [zdjęcia]
galeria

Straż Graniczna świętowała w Białej Podlaskiej. Awanse na wyższe stopnie [zdjęcia] 0 1

Ponad 300 awansów na wyższe stopnie służbowe przyznał Nadbużański Oddział Straży Granicznej. Okazją były piątkowe wojewódzkie uroczystości 27. rocznicy utworzenia Straży Granicznej, które odbyły się w Białej Podlaskiej.

Noc Kultury 2018: Lista wydarzeń, na które musisz odebrać wejściówkę. Kto pierwszy, ten lepszy
galeria
film

Noc Kultury 2018: Lista wydarzeń, na które musisz odebrać wejściówkę. Kto pierwszy, ten lepszy 21 0

Od soboty będzie można rezerwować bezpłatne wejściówki na Noc Kultury (2/3 czerwca). Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, a rezerwacja jest możliwa tylko przez internet. Chodzi oczywiście tylko o wydarzenia, na które wpuszczana może być ograniczona liczba widzów. Jakie to imprezy i jak zdobyć wejściówkę?

Puławy: Nauczycielka stanie do walki o fotel prezydenta
Sonda

Puławy: Nauczycielka stanie do walki o fotel prezydenta 39 45

Przewodnicząca rady miasta Bożena Krygier powalczy jesienią o fotel prezydenta miasta Puławy. Jej kandydaturę potwierdziły władze Prawa i Sprawiedliwości.

Program TV na weekend 25-27 maja. Jakie filmy warto zobaczyć?
25 maja 2018, 0:00

Program TV na weekend 25-27 maja. Jakie filmy warto zobaczyć? 1 0

Co Gdzie Kiedy. W ten weekend TVN stawia na widowiskowe hity Michaela Baya - Transformers i Armageddon. Ale w naziemnej telewizji cyfrowej zobaczymy także festiwalowego Toma, doskonałą gangsterkę od Scorsese - Infiltrację czy polską Karbalę. Sprawdźcie, jakie filmy będzie można zobaczyć w ten weekend w telewizji.

Nie ma chętnych na działki w bialskiej podstrefie ekonomicznej

Nie ma chętnych na działki w bialskiej podstrefie ekonomicznej 26 3

Drugi już przetarg na ogromny areał w bialskiej podstrefie ekonomicznej zakończył się fiaskiem.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.