piątek, 24 listopada 2017 r.

Lublin

Wypad do bramy na smaki Oxfordu

  Edytuj ten wpis
Dodano: 16 maja 2007, 17:27
Autor: DOMINIK SMAGA

Polski Oxford, Brama Wschodu, Baza Wypadowa albo Tygiel Smaków. Jednym z tych czterech wizerunków chcą promować nasze miasto władze Lublina.

Dziś okazało się, co o tym myślą w innych miastach Polski.

Miejscy spece od promocji stworzyli cztery wstępne hasła-koncepcje. I dopisali, z czym mają się kojarzyć. Ankieterzy przepytali Polaków, jak je odbierają.

Hasło pierwsze: Polski Oxford. Badani uznali, że miasto młodych ludzi musi być miastem imprez. Ale podpinanie się pod Oxford uznali za dowód kompleksów.

Hasło drugie: Brama Wschodu. Miejsce międzynarodowych spotkań Wschodu z Zachodem i ostatnia metropolia przed granicą. Ocena? Niestrawny opis, hasło "z poprzedniej epoki” i oszustwo, bo Lublin to nie metropolia.

Próba trzecia: Tygiel Smaków. Lublin na pograniczu kultur i religii, miasto zabytków, niszowych imprez i własnej tradycji kulinarnej. Przypadło do gustu, zwłaszcza poznaniakom zaciekawionym chatami tatarskimi.

Hasło czwarte: Baza Wypadowa. Czyli wiele atrakcji turystycznych w Lublinie i okolicach. Chociaż badanych zaciekawiły okolice, których nie znali, to stwierdzili, że w samym Lublinie nic ciekawego nie ma, skoro reklamuje się swymi otoczeniem.

Z tych czterech wstępnych wzorców Ratusz wybierze jedną koncepcję. Którą? Prezydent skłania się ku wątkom uczelnianym. W lipcu ma być gotowe nowe logo Lublina i hasło promocyjne. Kampania reklamowa ma ruszyć jesienią lub wiosną.


  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!