Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

1 sierpnia 2012 r.
10:55
Edytuj ten wpis

Wypadek na rondzie przy Makro. Jedna osoba w szpitalu

Autor: Zdjęcie autora mc
0 8 A A
 (Archiwum)
(Archiwum)

Rano przy al. Witosa zderzyły się samochody mazda i lublin. Kierowca mazdy trafił do szpitala.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Masz zdjęcie tego wydarzenia? Przyślij je na alarm24@dziennikwschodni.pl, a umieścimy je na naszej stronie.

Do wypadku doszło ok. godz. 8 w środę. Kierujący mazdą, jadąc al. Witosa w kierunku Świdnika, zderzył się z samochodem marki Lublin, który jechał ulicą Krańcową w kierunku Chemicznej. Ranny kierowca mazdy trafił do szpitala. Obaj kierowcy byli trzeźwi.

Samochody stoją na poboczu, nie ma utrudnień w ruchu.

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
P. / 4 sierpnia 2012 o 21:06
[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[/quote]

[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
[/quote]
Bo znaki to dla niektórych za mało. Jeśli kierowcy nie są w stanie normalnie jeździć, to trzeba szukać nienormalnych rozwiązań. Z tego samego powodu światła na rondzie pod zamkiem są całodobowe.

Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa,

Wymuszeń nie jest tam aż tak dużo; chyba są inne miejsca, gdzie patrole są bardziej potrzebne

Wymuszeń nie jest tam aż tak dużo; chyba są inne miejsca, gdzie patrole są bardziej potrzebne rozwiń
Avatar
dziat z fioletovymi uszami / 1 sierpnia 2012 o 21:04
[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[/quote]

[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[/quote]Rondo Makro to chyba "teren" komisariatu z ul.Hutniczej? Nie spodziewajcie się cudów ze strony tego komisariatu,bo im "pod nosem" szyby na przystanku MPK wybijają chuligani oraz na bieżąco dewastują noworemontowany Dworzec Północny -a Wy chcielibyście patroli na Rondzie Makro?! -wszak to "za daleko" od komisariatu na Hutniczej !
[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po... rozwiń
Avatar
Kierowca Bombowca / 1 sierpnia 2012 o 12:41
[quote name='kierowca LU' timestamp='1343816249' post='659683']
Panie Kierowco z Lublina, jesli nawet byl ze swidnika i jechał w tym kierunku opuszczając rondo miał pierszeństwo przejazdu. Znając obecną sytuacje na tym rondzie gdzie stoi sie w korku na całej krańcowej zapewne kierowca busa wymusił pierszeństwo na kierowcy mazdy. Tak więc Pana teoria wieje nędzą. Owszem zgadzam sie ze LSW to troche przeginają, no ale tu sytuacja jest prosta
[/quote]

Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.

[quote name='ja' timestamp='1343817167' post='659693']
Tyle wypadków na tej drodze, a nikt nie myśli o sygnalizacji świetlnej...
[/quote]

A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[quote name='kierowca LU' timestamp='1343816249' post='659683']
Panie Kierowco z Lublina, jesli nawet byl ze swidnika i jechał w tym kierunku opuszczając rondo miał pierszeństwo przejazdu. Znając obecną sytuacje na tym rondzie gdzie stoi sie w korku na całej krańcowej zapewne kierowca busa wymusił pierszeństwo na kierowcy mazdy. Tak więc Pana teoria wieje nędzą. Owszem zgadzam sie ze LSW to troche przeginają, no ale tu sytuacja jest prosta
[/quote]

Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu ... rozwiń
Avatar
ja / 1 sierpnia 2012 o 12:32
Tyle wypadków na tej drodze, a nikt nie myśli o sygnalizacji świetlnej...
Avatar
Kierowca / 1 sierpnia 2012 o 12:18
To że jechał w stronę świdnika to nie znaczy że jest kierowcą ze świdnika. Ty jak jedziesz w stronę konopnicy to znaczy że jesteś prostytutką stojącą na parkingu? Z twojego rozumowania wychodzi że tak.
Avatar
kierowca LU / 1 sierpnia 2012 o 12:17
Panie Kierowco z Lublina, jesli nawet byl ze swidnika i jechał w tym kierunku opuszczając rondo miał pierszeństwo przejazdu. Znając obecną sytuacje na tym rondzie gdzie stoi sie w korku na całej krańcowej zapewne kierowca busa wymusił pierszeństwo na kierowcy mazdy. Tak więc Pana teoria wieje nędzą. Owszem zgadzam sie ze LSW to troche przeginają, no ale tu sytuacja jest prosta
Avatar
ja / 1 sierpnia 2012 o 12:04
znaczy z "Hamburga" byl,,,,
Avatar
Pan kierowca z Lublina / 1 sierpnia 2012 o 11:44
Jeśli jechał w kierunku świdnika,to znaczy że był ze świdnika.A jeśli był ze Świdnika,to bardzo wiele wskazuje na to,że to jego wina.
Szoferaki ze Świdnika jeżdżą fatalnie i po chamsku.Czują się jakby byli u siebie na wsi.(nie obrażając innych świdniczan)
Avatar
P. / 4 sierpnia 2012 o 21:06
[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[/quote]

[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
[/quote]
Bo znaki to dla niektórych za mało. Jeśli kierowcy nie są w stanie normalnie jeździć, to trzeba szukać nienormalnych rozwiązań. Z tego samego powodu światła na rondzie pod zamkiem są całodobowe.

Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa,

Wymuszeń nie jest tam aż tak dużo; chyba są inne miejsca, gdzie patrole są bardziej potrzebne

Wymuszeń nie jest tam aż tak dużo; chyba są inne miejsca, gdzie patrole są bardziej potrzebne rozwiń
Avatar
dziat z fioletovymi uszami / 1 sierpnia 2012 o 21:04
[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[/quote]

[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[/quote]Rondo Makro to chyba "teren" komisariatu z ul.Hutniczej? Nie spodziewajcie się cudów ze strony tego komisariatu,bo im "pod nosem" szyby na przystanku MPK wybijają chuligani oraz na bieżąco dewastują noworemontowany Dworzec Północny -a Wy chcielibyście patroli na Rondzie Makro?! -wszak to "za daleko" od komisariatu na Hutniczej !
[quote name='Kierowca Bombowca' timestamp='1343817691' post='659696']
Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.



A po... rozwiń
Avatar
Kierowca Bombowca / 1 sierpnia 2012 o 12:41
[quote name='kierowca LU' timestamp='1343816249' post='659683']
Panie Kierowco z Lublina, jesli nawet byl ze swidnika i jechał w tym kierunku opuszczając rondo miał pierszeństwo przejazdu. Znając obecną sytuacje na tym rondzie gdzie stoi sie w korku na całej krańcowej zapewne kierowca busa wymusił pierszeństwo na kierowcy mazdy. Tak więc Pana teoria wieje nędzą. Owszem zgadzam sie ze LSW to troche przeginają, no ale tu sytuacja jest prosta
[/quote]

Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu na al.Witosa/wjazdu na wiadukt do Carrefoura, to zjeżdżał z ronda i miał pierwszeństwo.
Skoro jechał w kierunku Świdnika, to jechał też w kierunku centrum handlowego... może zakupy chciał zrobić, albo zatankować... ale "mądralom" wszystko się ze Świdnikiem kojarzy, przeczyta taki "Świdnik" i już ślini się jak pies Pawłowa po zapaleniu lampki.

[quote name='ja' timestamp='1343817167' post='659693']
Tyle wypadków na tej drodze, a nikt nie myśli o sygnalizacji świetlnej...
[/quote]

A po co na rondzie sygnalizacja świetlna?
Żeby je zakorkować?
Postawić tam kilka razy w tygodniu patrol, niech wali mandaty za wymuszenia pierwszeństwa, to się buractwo jeździć po rondach nauczy. Tym, którzy będą pyskować jeszcze odbierać od razu prawo jazdy za brak elementarnej znajomości przepisów i kierować na powtórny egzamin (jest taka możliwość w kodeksie).

No, ale drogówka woli ofiarnie w krzakach stać, "poprawiać stan finansów państwa na gęsto zabudowanym polami i lasami" a nie choć kilka razy zdobyć się na jakąś akcję prewencyjną z prawdziwego zdarzenia.
[quote name='kierowca LU' timestamp='1343816249' post='659683']
Panie Kierowco z Lublina, jesli nawet byl ze swidnika i jechał w tym kierunku opuszczając rondo miał pierszeństwo przejazdu. Znając obecną sytuacje na tym rondzie gdzie stoi sie w korku na całej krańcowej zapewne kierowca busa wymusił pierszeństwo na kierowcy mazdy. Tak więc Pana teoria wieje nędzą. Owszem zgadzam sie ze LSW to troche przeginają, no ale tu sytuacja jest prosta
[/quote]

Pełna zgoda - skoro jechał w kierunku zjazdu ... rozwiń
Avatar
ja / 1 sierpnia 2012 o 12:32
Tyle wypadków na tej drodze, a nikt nie myśli o sygnalizacji świetlnej...
Avatar
Kierowca / 1 sierpnia 2012 o 12:18
To że jechał w stronę świdnika to nie znaczy że jest kierowcą ze świdnika. Ty jak jedziesz w stronę konopnicy to znaczy że jesteś prostytutką stojącą na parkingu? Z twojego rozumowania wychodzi że tak.
Avatar
kierowca LU / 1 sierpnia 2012 o 12:17
Panie Kierowco z Lublina, jesli nawet byl ze swidnika i jechał w tym kierunku opuszczając rondo miał pierszeństwo przejazdu. Znając obecną sytuacje na tym rondzie gdzie stoi sie w korku na całej krańcowej zapewne kierowca busa wymusił pierszeństwo na kierowcy mazdy. Tak więc Pana teoria wieje nędzą. Owszem zgadzam sie ze LSW to troche przeginają, no ale tu sytuacja jest prosta
Avatar
ja / 1 sierpnia 2012 o 12:04
znaczy z "Hamburga" byl,,,,
Avatar
Pan kierowca z Lublina / 1 sierpnia 2012 o 11:44
Jeśli jechał w kierunku świdnika,to znaczy że był ze świdnika.A jeśli był ze Świdnika,to bardzo wiele wskazuje na to,że to jego wina.
Szoferaki ze Świdnika jeżdżą fatalnie i po chamsku.Czują się jakby byli u siebie na wsi.(nie obrażając innych świdniczan)
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nadwiślański Festiwal Browarów Rzemieślniczych w Puławach
25 maja 2018, 18:00

Nadwiślański Festiwal Browarów Rzemieślniczych w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. Już w piątek, 25 maja o godz. 18 w Marinie Puławy (ul. Portowa 3) rozpocznie się I Nadwiślański Festiwal Browarów Rzemieślniczych. To święto miłośników dobrego piwa. Impreza potrwa cały weekend!

Dramat rodziny z Lublina, stracili cały majątek. Zainwestowali w GetBack

Dramat rodziny z Lublina, stracili cały majątek. Zainwestowali w GetBack 2 9

340 tys. zł, czyli dorobek całego życia, straciła na poleconych jej w banku obligacjach 81-letnia Krystyna Rafalska z Lublina. Na liście osób, które zainwestowały w papiery GetBacku, jest znacznie więcej mieszkańców regionu

Premier Mateusz Morawiecki w sobotę w Lublinie i Białej Podlaskiej

Premier Mateusz Morawiecki w sobotę w Lublinie i Białej Podlaskiej 0 3

Mateusz Morawiecki odwiedzi w sobotę Lublin. Spotkanie w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim jest otwarte dla mieszkańców

Kubańska noc w Radości
26 maja 2018, 21:00

Kubańska noc w Radości 1 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maj o godz. 21 w klubie Radość (ul. Bernardyńska 15) odbędzie się kubańska impreza. Będą też warsztaty taneczne i animacje.

Klubowa impreza w OSTRO
26 maja 2018, 20:00

Klubowa impreza w OSTRO 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 26 maja o godz. 20 w klubie OSTRO (Krakowskie Przedmieście 25) odbędzie się klubowa impreza w rytmie house i electro.

Techno Lublin w Plenerze
26 maja 2018, 20:00

Techno Lublin w Plenerze 0 0

Co Gdzie Kiedy. Klub Plener (al. Piłsudskiego 23) zaprasza na imprezę z cyklu Techno Lublin, podczas której 10 znanych lubelskich DJ'ów przez 12 godzin będzie rozkręcać imprezę. Start 26 maja o godz. 20.

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko 5 8

Warto będzie wybrać się w sobotę na stadion w Chełmie. Piłkarze Artura Bożyka podejmują Motor Lublin. Jeżeli wygrają, to na dobre wrócą do walki o awans. Jednocześnie mogą zamknąć drogę do II ligi rywalom. Bardzo ciekawe derby rozpoczną się o godz. 17

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc
galeria
film

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc 74 6

Alicja Mazurek z Lublina potrzebuje pomocy. Po tragicznym wypadku trafiła do kliniki "Budzik", rodzina i przyjaciele zbierają pieniądze na jej leczenie i rehabilitację

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób 13 4

26-letni mieszkaniec Świdnika aresztowany. Grozi mu do 8 lat więzienia

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód 0 4

Motocyklista z gminy Urzędów uderzył w krawężnik. Od jednośladu oderwało się przednie koło i uderzyło w jadący z przeciwka samochód

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista 6 1

35-latek zginął w wypadku w miejscowości Fiukówka w powiecie łukowskim

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie?

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie? 1 0

Najbliższy weekend upłynie kibicom z województwa lubelskiego pod znakiem derbów. W Chełmie gra Motor, a w Radzyniu Podlaskim zmierzą się tamtejsze Orlęta Spomlek i Podlasie (godz. 17). Punktów niby bardziej potrzebują podopieczni Tomasza Złomańczuka jednak gospodarze też mają o co grać

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac 13 27

Po niedzieli zacznie się układanie kamiennych płyt na odnawianym deptaku. Najpierw pojawią się między ul. Kapucyńską i Staszica. Na całej długości powinny być ułożone do końca czerwca. Taki jest nowy termin ustalony przez miasto z wykonawcą prac, które miały się zakończyć do połowy maja

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia] 0 3

W Lublinie trwają KULturalia. Koncerty odbywają się na pl. Teatralnym przed CSK. Wczoraj wystąpili Vestige, Lilly Hates Roses, Ted Nemeth, Smolik // Kev Fox i Krzysztof Zalewski. Dzisiaj odbędą się koncerty zespołów Pasażer, Kamp!, Myslovitz, The Dumplings i Voo Voo

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.