Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

12 października 2010 r.
14:47
Edytuj ten wpis

Wyrok za łapówkę dla lekarza z Lublina

Autor: Zdjęcie autora (jsz)
0 14 A A

Lekarz, który pracował w Klinice Neurochirurgii PSK 4 przy ul. Jaczewskiego w Lublinie został skazany za korupcję. Sąd wymierzył Edwardowi M. w karę roku i 6 miesięcy więzienia w zawieszeniu na 4 lata.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Prokuratura oskarżyła lekarza o wzięcie łapówki i nieprawidłowe przeprowadzenie operacji kręgosłupa u jednej z pacjentek.

W 2003 r. Edward M. operował kobietę, ale po zabiegu doszło do ciężkich powikłań. Pacjentka została kaleką. Zawiadomiła prokuraturę. Jej mąż zeznał, że dał lekarzowi 500 zł za przyjęcie żony na oddział.

– Edward M. został skazany za przyjęcie korzyści majątkowej i poświadczenie nieprawdy w dokumentach – mówi Artur Ozimek, rzecznik Sądu Okręgowego w Lublinie. – Sąd uniewinnił go natomiast, od zarzutu spowodowania kalectwa.

Skazany lekarz był zastępcą rzecznika odpowiedzialności zawodowej w Okręgowej Izbie Lekarskiej w Lublinie. Rozpatrywał skargi na swoich kolegów po fachu.

Przed lubelskim sądem toczy się jeszcze jedna sprawa przeciwko Edwardowi M. Tym razem również chodzi o łapówki. Zdaniem prokuratury doktor wziął ponad 5 tys. zł. Od matki jednej z pacjentek miał zainkasować 4 tys. zł, w zamian za przyśpieszenie przyjęcia do szpitala i przeprowadzenie zabiegu. Kobietę leczono w szpitalu w Puławach, skąd przewieziono ją do PSK-4 w Lublinie. Nie została przyjęta. Według prokuratury, miejsce znalazło się dopiero wówczas, gdy Edwarda M. odwiedziła matka chorej i wręczyła lekarzowi pieniądze.

Kolejny tysiąc złotych Edward M. miał wziąć od innego pacjenta. Chodziło o przyspieszenie operacji kręgosłupa.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
julita / 27 sierpnia 2011 o 15:33
Kolejny tzw.etyczny....KONOWAŁ!!!
Avatar
lary / 28 lipca 2011 o 19:20
Zapewne ten czerwony nos to nie tylko od klamstw margaryno a tak pozatym wszystko sie zgadza ..Nic ujac ale dodac mozna jeszcze wiele Pozdrawiam
Avatar
margaryna / 27 lipca 2011 o 22:18
Propozycje przyjelam , ale tobie proponowalbym zmienic zawod z lekarza na weterynarza bo nie dosc ze nie potrafisz operowac to szczekasz jak pies a od klamstw masz czerwony nos PS. kochajaca Cie margaryna
Avatar
lila / 27 lipca 2011 o 21:43
Sluchajcie to ja jeszcze milam lepiej--- mnie opisal lekarza syn ze taka babe to spalil by na stosie!!!Pewnie wiecie jakiego lekarza ? dziennikarzy wyzwal od brukowcow a mojego adwokata od hien cmentarnych..
Avatar
sebo / 27 lipca 2011 o 21:35
TAK samo bylo z moim ojcem ktorego leczyl , nie bede operowal szczegolami bo musialbym tez go na prokurature zameldowac .. Zgadzam sie z tym co gosciu napisales i ty margaryno Wolalbym isc do znachora niz pod noz niedouczonego Ko-la
Avatar
margaryna / 27 lipca 2011 o 21:28
Tak racja tylko Kto go wybral na takie stanowisko ??? Oczywiscie koledzy po fachu ktorzy chcieli MU tylek ratowac .Wystarczylo tylko sie przyznac do bledu tak jak inni szanujacy sie lekarze i nie byloby tej afery. Ale tak moze byc wszedzie ale nie na Ja-iego tam nie ma bledow tylko sa powiklania po ktorych sie lezy w ziemi albo w najelepszym wypadku laduje na wozku, malo tego jeszcze jest sie opluwanym za to ze spieprzyl taki ko--wal komus zycie..
Avatar
Gość / 27 lipca 2011 o 08:03
"był zastępcą rzecznika odpowiedzialności zawodowej(...)rozpatrywał skargi na swoich kolegów po fachu."

Jakby posadzili w pierdlu wszystkich jajogłowych - tych co lubią kaskę i lub zapominają o paragoniku, to zabrakłoby tam miejsca dla prawdziwych bandziorów. A swoją droga, fajnie wyglądałaby elitarna alejka...dzień dobry panie prof., witam panie radco...
"był zastępcą rzecznika odpowiedzialności zawodowej(...)rozpatrywał skargi na swoich kolegów po fachu."

Jakby posadzili w pierdlu wszystkich jajogłowych - tych co lubią kaskę i lub zapominają o paragoniku, to zabrakłoby tam miejsca dla prawdziwych bandziorów. A swoją droga, fajnie wyglądałaby elitarna alejka...dzień dobry panie prof., witam panie radco... rozwiń
Avatar
mossad / 25 lipca 2011 o 23:02
[quote name='margaryna' timestamp='1311625341' post='506665']
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLECY GO TAM WSADZILY GDZIE JEST... BUFON NADETY..LAPOWKARZ TO JEST TYLKO BARDZO DELIKATNIE POWIEDZIANE .. ALE KTO GO ZNA POWIE TO SAMO .. DOBRA OPINIE DOSTAJE TYLKO OD RODZINY CZLOWIEK BEZ SUMIENIA ZNISZCZYL ZYCIE WIELU LUDZIOM ALE NIE POTRAFI SIE DO TEGO PRZYZNAC JAK PRAWDZIWY LEKARZ ... NIE WIEM JAK KOGOS TAKIEGO MOZNA BRONIC ?????????????? PLAMI IMIE NAPRAWDE DOBRYCH LEKARZY .... Z SZACUNKIEM DO INTERNEUTOW CIERPIACA I CZEKAJACA NA SPRAWIEDLIWOSC JEDNA Z KALEK PRODUKCJI P. NADZWYCZAJNEGO DOKTORA
[/quote]

Szanowna "margaryno", proponuję powrót do szkoły i dopiero wpisy na forum.
[quote name='margaryna' timestamp='1311625341' post='506665']
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLE... rozwiń
Avatar
margaryna / 25 lipca 2011 o 22:22
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLECY GO TAM WSADZILY GDZIE JEST... BUFON NADETY..LAPOWKARZ TO JEST TYLKO BARDZO DELIKATNIE POWIEDZIANE .. ALE KTO GO ZNA POWIE TO SAMO .. DOBRA OPINIE DOSTAJE TYLKO OD RODZINY CZLOWIEK BEZ SUMIENIA ZNISZCZYL ZYCIE WIELU LUDZIOM ALE NIE POTRAFI SIE DO TEGO PRZYZNAC JAK PRAWDZIWY LEKARZ ... NIE WIEM JAK KOGOS TAKIEGO MOZNA BRONIC ?????????????? PLAMI IMIE NAPRAWDE DOBRYCH LEKARZY .... Z SZACUNKIEM DO INTERNEUTOW CIERPIACA I CZEKAJACA NA SPRAWIEDLIWOSC JEDNA Z KALEK PRODUKCJI P. NADZWYCZAJNEGO DOKTORA
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLECY GO TAM WSADZILY GDZIE JEST... BUFON NADETY..LAPOWKARZ TO JEST TYLKO BARDZO DELIKATNIE ... rozwiń
Avatar
beuty blondi / 12 października 2010 o 18:36
nawet na rozprawie ma założone jakieś prostokontne okulary przeciwsłoneczne !!! zero poszanowania dla sondu !!!!
Avatar
julita / 27 sierpnia 2011 o 15:33
Kolejny tzw.etyczny....KONOWAŁ!!!
Avatar
lary / 28 lipca 2011 o 19:20
Zapewne ten czerwony nos to nie tylko od klamstw margaryno a tak pozatym wszystko sie zgadza ..Nic ujac ale dodac mozna jeszcze wiele Pozdrawiam
Avatar
margaryna / 27 lipca 2011 o 22:18
Propozycje przyjelam , ale tobie proponowalbym zmienic zawod z lekarza na weterynarza bo nie dosc ze nie potrafisz operowac to szczekasz jak pies a od klamstw masz czerwony nos PS. kochajaca Cie margaryna
Avatar
lila / 27 lipca 2011 o 21:43
Sluchajcie to ja jeszcze milam lepiej--- mnie opisal lekarza syn ze taka babe to spalil by na stosie!!!Pewnie wiecie jakiego lekarza ? dziennikarzy wyzwal od brukowcow a mojego adwokata od hien cmentarnych..
Avatar
sebo / 27 lipca 2011 o 21:35
TAK samo bylo z moim ojcem ktorego leczyl , nie bede operowal szczegolami bo musialbym tez go na prokurature zameldowac .. Zgadzam sie z tym co gosciu napisales i ty margaryno Wolalbym isc do znachora niz pod noz niedouczonego Ko-la
Avatar
margaryna / 27 lipca 2011 o 21:28
Tak racja tylko Kto go wybral na takie stanowisko ??? Oczywiscie koledzy po fachu ktorzy chcieli MU tylek ratowac .Wystarczylo tylko sie przyznac do bledu tak jak inni szanujacy sie lekarze i nie byloby tej afery. Ale tak moze byc wszedzie ale nie na Ja-iego tam nie ma bledow tylko sa powiklania po ktorych sie lezy w ziemi albo w najelepszym wypadku laduje na wozku, malo tego jeszcze jest sie opluwanym za to ze spieprzyl taki ko--wal komus zycie..
Avatar
Gość / 27 lipca 2011 o 08:03
"był zastępcą rzecznika odpowiedzialności zawodowej(...)rozpatrywał skargi na swoich kolegów po fachu."

Jakby posadzili w pierdlu wszystkich jajogłowych - tych co lubią kaskę i lub zapominają o paragoniku, to zabrakłoby tam miejsca dla prawdziwych bandziorów. A swoją droga, fajnie wyglądałaby elitarna alejka...dzień dobry panie prof., witam panie radco...
"był zastępcą rzecznika odpowiedzialności zawodowej(...)rozpatrywał skargi na swoich kolegów po fachu."

Jakby posadzili w pierdlu wszystkich jajogłowych - tych co lubią kaskę i lub zapominają o paragoniku, to zabrakłoby tam miejsca dla prawdziwych bandziorów. A swoją droga, fajnie wyglądałaby elitarna alejka...dzień dobry panie prof., witam panie radco... rozwiń
Avatar
mossad / 25 lipca 2011 o 23:02
[quote name='margaryna' timestamp='1311625341' post='506665']
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLECY GO TAM WSADZILY GDZIE JEST... BUFON NADETY..LAPOWKARZ TO JEST TYLKO BARDZO DELIKATNIE POWIEDZIANE .. ALE KTO GO ZNA POWIE TO SAMO .. DOBRA OPINIE DOSTAJE TYLKO OD RODZINY CZLOWIEK BEZ SUMIENIA ZNISZCZYL ZYCIE WIELU LUDZIOM ALE NIE POTRAFI SIE DO TEGO PRZYZNAC JAK PRAWDZIWY LEKARZ ... NIE WIEM JAK KOGOS TAKIEGO MOZNA BRONIC ?????????????? PLAMI IMIE NAPRAWDE DOBRYCH LEKARZY .... Z SZACUNKIEM DO INTERNEUTOW CIERPIACA I CZEKAJACA NA SPRAWIEDLIWOSC JEDNA Z KALEK PRODUKCJI P. NADZWYCZAJNEGO DOKTORA
[/quote]

Szanowna "margaryno", proponuję powrót do szkoły i dopiero wpisy na forum.
[quote name='margaryna' timestamp='1311625341' post='506665']
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLE... rozwiń
Avatar
margaryna / 25 lipca 2011 o 22:22
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLECY GO TAM WSADZILY GDZIE JEST... BUFON NADETY..LAPOWKARZ TO JEST TYLKO BARDZO DELIKATNIE POWIEDZIANE .. ALE KTO GO ZNA POWIE TO SAMO .. DOBRA OPINIE DOSTAJE TYLKO OD RODZINY CZLOWIEK BEZ SUMIENIA ZNISZCZYL ZYCIE WIELU LUDZIOM ALE NIE POTRAFI SIE DO TEGO PRZYZNAC JAK PRAWDZIWY LEKARZ ... NIE WIEM JAK KOGOS TAKIEGO MOZNA BRONIC ?????????????? PLAMI IMIE NAPRAWDE DOBRYCH LEKARZY .... Z SZACUNKIEM DO INTERNEUTOW CIERPIACA I CZEKAJACA NA SPRAWIEDLIWOSC JEDNA Z KALEK PRODUKCJI P. NADZWYCZAJNEGO DOKTORA
Ma juz dwa wyroki i nie siedzi to co jemu Sad poradzi?????????? KOLESIOSTWO GO BRONI I DYREKTOR JACZESKIEGO MA Z NIM UKLAD cyt; DO BLEDU SIE NIE PRZYZNAWAJ TO BEDZIESZ DALEJ PRACOWAL , WSZYSTKO DLATEGO ZEBY ODSZKODOWANIA SZPITAL NIE PLACIL... To jasne jak slonce REKA REKE MYJE-- DZISIAJ TY JUTRO MY ,dlatego go bronia SZKODA MOWIC NIE MA TEN GOSCIO HONORU ZE JESZCZE PACJETOM W OCZY MOZE SPOJRZEC ... ALE CO W TYM DZIWNEGO NAJGORSZY STUDEN TYLKO PLECY GO TAM WSADZILY GDZIE JEST... BUFON NADETY..LAPOWKARZ TO JEST TYLKO BARDZO DELIKATNIE ... rozwiń
Avatar
beuty blondi / 12 października 2010 o 18:36
nawet na rozprawie ma założone jakieś prostokontne okulary przeciwsłoneczne !!! zero poszanowania dla sondu !!!!
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa 0 0

Do zrozumienia tej porannej przygody jaka wydarzyła się w jednym z bloków, potrzebna jest wiedza o zasadach dystrybucji mleka w czasach PRL i działaniu zamków zatrzaskowych w drzwiach

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik 0 1

Żołnierze 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej im. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora” złożą przysięgę w najbliższą niedzielę o godz. 14. na placu Zamkowym w Lublinie. Uroczystość będzie połączona ze świętem lubelskiej brygady. Po ceremonii zaplanowano piknik rodzinny.

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05)
25 maja 2018, 9:00

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05) 0 0

Co Gdzie Kiedy. To jedna z najgorętszych premier tego roku. Na ekrany lubelskich kin wkracza kolejna odsłona sagi Gwiezdnych Wojen - Han Solo, przedstawiająca młodzieńcze losy słynnego przemytnika. To jednak nie jedyna ciekawa premiera filmowa nadchodzącego weekendu. Ponadto lubelskie placówki oferują interesujące koncerty i spektakle. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta?

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta? 0 2

W Lublinie Krzysztof Żuk, w Chełmie Agata Fisz, a w Zamościu Andrzej Wnuk mają największe szanse na zwycięstwo w zbliżających się wyborach samorządowych

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu 0 0

TENIS ZIEMNY Na kortach MOSiR w Parczewie odbył się otwarty turniej na otwarcie sezonu

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać 2 9

Nie będzie tego lata utrudnień spowodowanych przebudową Al. Racławickich i ul. Lipowej. Roboty nie zaczną się wcześniej niż pod koniec roku. Dotąd nie ogłoszono nawet przetargu, który wyłoni wykonawcę prac, a sam przetarg może potrwać wiele miesięcy

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 25

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 106 59

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 3

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 420 35

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 21 18

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 1

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 258 50

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 7 20

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 1

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.