Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 maja 2011 r.
12:11
Edytuj ten wpis

Zobacz jak będzie wyglądało Centrum Żeglarskie nad zalewem

0 13 A A
Tak będzie wyglądało Centrum Żeglarskie nad Zalewem Zemborzyckim. (Wizualizacja )
Tak będzie wyglądało Centrum Żeglarskie nad Zalewem Zemborzyckim. (Wizualizacja )

Za dwa lata gotowe będzie centrum żeglarskie nad Zalewem Zemborzyckim. Fundacja, która zbuduje ośrodek, zdobyła z Unii Europejskiej pieniądze na pierwszą część inwestycji. Dziś zobaczyliśmy, jak lubelska przystań będzie wyglądać.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ośrodek powstanie na 65 tys. mkw. u zbiegu ul. Krężnickiej i Żeglarskiej nad samą wodą. Fundacja Lubelskie Centrum Żeglarstwa dostała działkę od miasta w ub. roku na 30-letnią dzierżawę. – Wiedząc, że mamy już teren, zaczęliśmy proces projektowania żeglarskiego centrum, które na nim powstanie – mówi Artur Kawa z Rady Fundacji LCŻ.

Zgłosiło się 11 pracowni architektonicznych z całego kraju. Wygrał zespół Jerzego Korszenia, w którym są młodzi architekci głównie z Lublina. – Stwierdziliśmy, że sam teren jest na tyle atrakcyjny i tak dobrze położony, że nie chcemy zmieniać ukształtowania terenu – wyjaśnia Korszeń.

Cały projekt został podzielony na dwie części. – Pierwsza to uporządkowanie całego miejsca i przygotowanie infrastruktury umożliwiającej korzystanie z ośrodka – mówi architekt. Wzdłuż wody powstanie drewniana promenada (z ławkami, amfiteatrem i publiczną toaletą). – Cały teren będzie otwarty dla wszystkich, którzy przyjeżdżają nad zalew. Chcą tam pojeździć na rowerze, pospacerować, usiąść, coś zjeść i popatrzeć na panoramę zalewu – zapowiada Kawa.

Z promenady będzie można wejść na drewniane pomosty na wodzie.

Jeden to przystań dla ok. 80 jednostek pływackich, drugi (w miejscu obecnego, starego molo) – pomost widokowy: z punktem gastronomicznym, stolikami i ławkami, częściowo przykryty membraną przypominającą żagiel.

Na lądzie zostaną zbudowane budynki warsztatowo-magazynowe: z pomieszczeniami do konserwacji i przechowywania żaglówek czy kajaków, placem manewrowym (gdzie będzie można przywieść samochodem łódź) i miejscem do wodowania.

To wszystko powstanie na pewno, głównie dzięki środkom z Unii Europejskiej. – Dostaliśmy już oficjalne zaproszenie do podpisania umowy na dofinansowanie – mówi Kawa. Cały pierwszy etap ma kosztować ok. 4 mln zł, z czego Unia da ponad 2,7 mln zł.

Druga część inwestycji jest uzależniona od pieniędzy.

Jeśli fundacji uda się je zdobyć (chodzi o 6-8 mln zł) na lądzie powstanie specjalny budynek nazwany klubowym – z restauracją, salami konferencyjnymi, miejscami noclegowymi dla żeglarzy i tarasem widokowym.

– Pukamy do różnych drzwi. Wydaje się, że ten projekt budzi dużą sympatię. Więc liczymy, że kolejne kwoty będą się pojawiały – podkreśla Artur Kawa. – Rozmawiamy m.in. z samorządem województwa i z ministerstwami: sportu i edukacji.
– Niezależnie od tego teraz przystępujemy do przygotowania ostatecznego projektu architektonicznego całego ośrodka, uzyskania pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia budowy i wybrania wykonawcy – zapowiada Robert Buryła z Rady Fundacji LCŻ. Budowa ruszy wiosną przyszłego roku (fundacja będzie mogła wejść na teren dzierżawiony teraz przez Graf-Marina od 1 listopada). Żeglarskie centrum ma być gotowe na przełomie 2012 i 2013 r.

– Chcemy zrealizować marzenia, które są w naszych głowach od kilkudziesięciu lat – podkreśla Kawa. – Rozwijać i propagować żeglarstwo i sporty wodne wśród mieszkańców Lubelszczyzny, organizować zawody oraz kształtować charaktery dzieci i młodzieży, właśnie poprzez żeglarstwo.



Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
mieszczuch / 22 maja 2011 o 17:23
zamiast tych pieknych przystani mogliby wkoncu oczyścić wodę i zadbać o plaże nad zalewem. na tych betonowych porozwalanych chodniczkach możan sie zabic, a na trawie lepiej nie siadać, bo można się przykleić do psiej kupy.
Avatar
Gość / 22 maja 2011 o 17:21
[quote name='Jose' timestamp='1305923659' post='480758']
Jesteś laikiem.
Ekspresówka - "budują"? - w zasadzie zaczęli kopać, i kopią na tyle na ile im fundusze pozwolą (wierzysz że znajdzie się budżet na zamknięcie inwestycji??)
Lotnisko- rozminowali i zrównali teren, brak wiadomości odnośnie emisji obligacji na realizację głównej części inwestycji (pas startowy i portal) - myślisz że zrównanie terenu wystarczy? To jakaś drobna część inwestycji, na którą nie ma pieniędzy .
Stadion - mamy teren, kasy brak (znowu ten sam temat).
etc.
zrozum - większość inwestycji jest papierkowa, na schemacie, na gazecie, na portalu, w czyjejś wyobraźni. REALIA SĄ INNE.
[/quote]
realia masz inne bo zyjesz w innym swiecie.
[quote name='Jose' timestamp='1305923659' post='480758']
Jesteś laikiem.
Ekspresówka - "budują"? - w zasadzie zaczęli kopać, i kopią na tyle na ile im fundusze pozwolą (wierzysz że znajdzie się budżet na zamknięcie inwestycji??)
Lotnisko- rozminowali i zrównali teren, brak wiadomości odnośnie emisji obligacji na realizację głównej części inwestycji (pas startowy i portal) - myślisz że zrównanie terenu wystarczy? To jakaś drobna część inwestycji, na którą nie ma pieniędzy .
Stadion - m... rozwiń
Avatar
Jose / 20 maja 2011 o 22:34
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajdzie to budowa ruszy.Lotnisko jest w budowie a nie na papierze, więc pytam się znowu, czemu jęczyszKolej do Warszawy- tu masz rację, nic się nie dziejeStadion- tereny, jest dofinansowanie więc muszą ruszyć z budową bo stracą kasęCentrum Żeglarstwa- akurat budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce, więc o to czy wybuduje Centrum byłbym spokojny.ps- a ty co właściwie zrobiłeś, czy tylko tak jęczysz żeby jęczeć
[/quote]
Jesteś laikiem.
Ekspresówka - "budują"? - w zasadzie zaczęli kopać, i kopią na tyle na ile im fundusze pozwolą (wierzysz że znajdzie się budżet na zamknięcie inwestycji??)
Lotnisko- rozminowali i zrównali teren, brak wiadomości odnośnie emisji obligacji na realizację głównej części inwestycji (pas startowy i portal) - myślisz że zrównanie terenu wystarczy? To jakaś drobna część inwestycji, na którą nie ma pieniędzy .
Stadion - mamy teren, kasy brak (znowu ten sam temat).
etc.
zrozum - większość inwestycji jest papierkowa, na schemacie, na gazecie, na portalu, w czyjejś wyobraźni. REALIA SĄ INNE.
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajdzie to budowa ruszy.Lotnisko jest w budowie a nie na papierze, więc pytam się znowu, czemu jęczyszKolej do Warszawy- tu masz rację, nic się nie dziejeStadion- tereny, jest dofinansowanie więc muszą ruszyć z budową bo stracą kasęCentrum Żeglarst... rozwiń
Avatar
ZZ / 20 maja 2011 o 18:22
Fundacja? Znaczy nie będzie płacić podatków....
Avatar
Rafał K. / 20 maja 2011 o 17:18
A woda kiedy bedzie takia niebieska jak na tym obrazku wyżej???
Avatar
Buzon / 20 maja 2011 o 16:02
Fajnie, że coś się dzieje w temacie. Nie rozumiem ludzi, którzy cały czas narzekają, że w Lublinie stagnacja i nic, tylko uciekać. Jak się pojawia ktoś z wizją i coś chce zrobić, to też narzekają - wszystko im nie pasuje. Mam dla nich radę: spadajcie na zmywak do Anglii, tam na pewno lepiej!
Avatar
Korektor / 20 maja 2011 o 15:49
"Przywieźć", redaktorze!!!
Avatar
jurek / 20 maja 2011 o 14:23
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
....budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce...
[/quote]
Intrygujące stwierdzenie "STWORZONE Z NICZEGO", jakby to tajemnicą było jakie mechanizmy funkcjonowały (funkcjonują) w postkomunistycznych krajach. Centrum Żeglarskie to też obłożone deskami betonowe molo, które razem z wydzielonym basenem zbudowane za publiczne pieniądze było tam od zawsze.
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
....budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce...
[/quote]
Intrygujące stwierdzenie "STWORZONE Z NICZEGO", jakby to tajemnicą było jakie mechanizmy funkcjonowały (funkcjonują) w postkomunistycznych krajach. Centrum Żeglarskie to też obłożone deskami betonowe molo, które razem z wydzielonym basenem zbudo... rozwiń
Avatar
hooligans / 20 maja 2011 o 13:51
Fajnie wygląda na obrazku tylko ciekawe skąd wezmą taką błękitną wodę i tak zieloną trawę już nie wspomnę o takich żaglówkach ? ale pomarzyć zawsze można
Avatar
llubellak@op.pl / 20 maja 2011 o 13:36
[quote name='Jose' timestamp='1305889598' post='480563']
Tak, tak, oczywiście, lotnisko, ekspresówki, szybkie linie kolejowe do Warszawy, nowy stadion piłki nożnej, Centrum Żeglarskie nad zalewem..... oczywiście tylko na papierze lub w wizualizacji na stronach Dziennika Wschodniego.
[/quote]

no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajdzie to budowa ruszy.
Lotnisko jest w budowie a nie na papierze, więc pytam się znowu, czemu jęczysz
Kolej do Warszawy- tu masz rację, nic się nie dzieje
Stadion- tereny, jest dofinansowanie więc muszą ruszyć z budową bo stracą kasę
Centrum Żeglarstwa- akurat budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce, więc o to czy wybuduje Centrum byłbym spokojny.

ps- a ty co właściwie zrobiłeś, czy tylko tak jęczysz żeby jęczeć
[quote name='Jose' timestamp='1305889598' post='480563']
Tak, tak, oczywiście, lotnisko, ekspresówki, szybkie linie kolejowe do Warszawy, nowy stadion piłki nożnej, Centrum Żeglarskie nad zalewem..... oczywiście tylko na papierze lub w wizualizacji na stronach Dziennika Wschodniego.
[/quote]

no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajd... rozwiń
Avatar
mieszczuch / 22 maja 2011 o 17:23
zamiast tych pieknych przystani mogliby wkoncu oczyścić wodę i zadbać o plaże nad zalewem. na tych betonowych porozwalanych chodniczkach możan sie zabic, a na trawie lepiej nie siadać, bo można się przykleić do psiej kupy.
Avatar
Gość / 22 maja 2011 o 17:21
[quote name='Jose' timestamp='1305923659' post='480758']
Jesteś laikiem.
Ekspresówka - "budują"? - w zasadzie zaczęli kopać, i kopią na tyle na ile im fundusze pozwolą (wierzysz że znajdzie się budżet na zamknięcie inwestycji??)
Lotnisko- rozminowali i zrównali teren, brak wiadomości odnośnie emisji obligacji na realizację głównej części inwestycji (pas startowy i portal) - myślisz że zrównanie terenu wystarczy? To jakaś drobna część inwestycji, na którą nie ma pieniędzy .
Stadion - mamy teren, kasy brak (znowu ten sam temat).
etc.
zrozum - większość inwestycji jest papierkowa, na schemacie, na gazecie, na portalu, w czyjejś wyobraźni. REALIA SĄ INNE.
[/quote]
realia masz inne bo zyjesz w innym swiecie.
[quote name='Jose' timestamp='1305923659' post='480758']
Jesteś laikiem.
Ekspresówka - "budują"? - w zasadzie zaczęli kopać, i kopią na tyle na ile im fundusze pozwolą (wierzysz że znajdzie się budżet na zamknięcie inwestycji??)
Lotnisko- rozminowali i zrównali teren, brak wiadomości odnośnie emisji obligacji na realizację głównej części inwestycji (pas startowy i portal) - myślisz że zrównanie terenu wystarczy? To jakaś drobna część inwestycji, na którą nie ma pieniędzy .
Stadion - m... rozwiń
Avatar
Jose / 20 maja 2011 o 22:34
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajdzie to budowa ruszy.Lotnisko jest w budowie a nie na papierze, więc pytam się znowu, czemu jęczyszKolej do Warszawy- tu masz rację, nic się nie dziejeStadion- tereny, jest dofinansowanie więc muszą ruszyć z budową bo stracą kasęCentrum Żeglarstwa- akurat budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce, więc o to czy wybuduje Centrum byłbym spokojny.ps- a ty co właściwie zrobiłeś, czy tylko tak jęczysz żeby jęczeć
[/quote]
Jesteś laikiem.
Ekspresówka - "budują"? - w zasadzie zaczęli kopać, i kopią na tyle na ile im fundusze pozwolą (wierzysz że znajdzie się budżet na zamknięcie inwestycji??)
Lotnisko- rozminowali i zrównali teren, brak wiadomości odnośnie emisji obligacji na realizację głównej części inwestycji (pas startowy i portal) - myślisz że zrównanie terenu wystarczy? To jakaś drobna część inwestycji, na którą nie ma pieniędzy .
Stadion - mamy teren, kasy brak (znowu ten sam temat).
etc.
zrozum - większość inwestycji jest papierkowa, na schemacie, na gazecie, na portalu, w czyjejś wyobraźni. REALIA SĄ INNE.
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajdzie to budowa ruszy.Lotnisko jest w budowie a nie na papierze, więc pytam się znowu, czemu jęczyszKolej do Warszawy- tu masz rację, nic się nie dziejeStadion- tereny, jest dofinansowanie więc muszą ruszyć z budową bo stracą kasęCentrum Żeglarst... rozwiń
Avatar
ZZ / 20 maja 2011 o 18:22
Fundacja? Znaczy nie będzie płacić podatków....
Avatar
Rafał K. / 20 maja 2011 o 17:18
A woda kiedy bedzie takia niebieska jak na tym obrazku wyżej???
Avatar
Buzon / 20 maja 2011 o 16:02
Fajnie, że coś się dzieje w temacie. Nie rozumiem ludzi, którzy cały czas narzekają, że w Lublinie stagnacja i nic, tylko uciekać. Jak się pojawia ktoś z wizją i coś chce zrobić, to też narzekają - wszystko im nie pasuje. Mam dla nich radę: spadajcie na zmywak do Anglii, tam na pewno lepiej!
Avatar
Korektor / 20 maja 2011 o 15:49
"Przywieźć", redaktorze!!!
Avatar
jurek / 20 maja 2011 o 14:23
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
....budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce...
[/quote]
Intrygujące stwierdzenie "STWORZONE Z NICZEGO", jakby to tajemnicą było jakie mechanizmy funkcjonowały (funkcjonują) w postkomunistycznych krajach. Centrum Żeglarskie to też obłożone deskami betonowe molo, które razem z wydzielonym basenem zbudowane za publiczne pieniądze było tam od zawsze.
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1305891364' post='480572']
....budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce...
[/quote]
Intrygujące stwierdzenie "STWORZONE Z NICZEGO", jakby to tajemnicą było jakie mechanizmy funkcjonowały (funkcjonują) w postkomunistycznych krajach. Centrum Żeglarskie to też obłożone deskami betonowe molo, które razem z wydzielonym basenem zbudo... rozwiń
Avatar
hooligans / 20 maja 2011 o 13:51
Fajnie wygląda na obrazku tylko ciekawe skąd wezmą taką błękitną wodę i tak zieloną trawę już nie wspomnę o takich żaglówkach ? ale pomarzyć zawsze można
Avatar
llubellak@op.pl / 20 maja 2011 o 13:36
[quote name='Jose' timestamp='1305889598' post='480563']
Tak, tak, oczywiście, lotnisko, ekspresówki, szybkie linie kolejowe do Warszawy, nowy stadion piłki nożnej, Centrum Żeglarskie nad zalewem..... oczywiście tylko na papierze lub w wizualizacji na stronach Dziennika Wschodniego.
[/quote]

no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajdzie to budowa ruszy.
Lotnisko jest w budowie a nie na papierze, więc pytam się znowu, czemu jęczysz
Kolej do Warszawy- tu masz rację, nic się nie dzieje
Stadion- tereny, jest dofinansowanie więc muszą ruszyć z budową bo stracą kasę
Centrum Żeglarstwa- akurat budowane jest przez prywatne osoby. prezesem Fundacji jest wieloletni Prezes Emperii, który z niczego potrafił stworzyć jedną z największych firm handlowych w Polsce, więc o to czy wybuduje Centrum byłbym spokojny.

ps- a ty co właściwie zrobiłeś, czy tylko tak jęczysz żeby jęczeć
[quote name='Jose' timestamp='1305889598' post='480563']
Tak, tak, oczywiście, lotnisko, ekspresówki, szybkie linie kolejowe do Warszawy, nowy stadion piłki nożnej, Centrum Żeglarskie nad zalewem..... oczywiście tylko na papierze lub w wizualizacji na stronach Dziennika Wschodniego.
[/quote]

no przecież budują ekspresówkę od Kurowa do Piask- 68 km! czemu jęczysz, kasy nie ma na resztę inwestycji czyli przeciągnięcie do Mazowieckiego ale jest już dokumentacja zbierana, że jak kasa się znajd... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych?

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych? 0 0

Kolejna gigantyczna kumulacja w loterii Eurojackpot. Już dziś 25.05.2018 r. do wygrania jest aż 385 mln zł. Sprawdź wyniki losowania i zwycięskie liczby. Czy ktoś zgarnie główną wygraną?

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie 0 0

Nie ma tu recepty, ale każdy kto nie może zasnąć, łatwo zidentyfikuje się z podmiotem lirycznym

Nowa hala sportowa powstanie za większe pieniądze. Radni zgodzili się na wzrost zadłużenia

Nowa hala sportowa powstanie za większe pieniądze. Radni zgodzili się na wzrost zadłużenia 0 4

Puławscy radni upoważnili prezydenta do zadłużenia miasta i rozstrzygnięcia ostatniego przetargu na budowę nowej hali widowiskowo-sportowej. Łączne wydatki związane z budową pierwszego etapu obiektu (bez basenu) władze szacują na ok. 90 mln złotych.

Po zdrowie na wakacje. Gratisowe badania w Tarasach Zamkowych
26 maja 2018, 10:00

Po zdrowie na wakacje. Gratisowe badania w Tarasach Zamkowych 0 0

Z bezpłatnych badań prowadzonych przez studentów z organizacji Młodych Medyków przy Uniwersytecie Medycznym w Lublinie będzie można skorzystać już w sobotę, 26 maja w Tarasach Zamkowych.

Straż Graniczna świętowała w Białej Podlaskiej. Awanse na wyższe stopnie [zdjęcia]
galeria

Straż Graniczna świętowała w Białej Podlaskiej. Awanse na wyższe stopnie [zdjęcia] 0 0

Ponad 300 awansów na wyższe stopnie służbowe przyznał Nadbużański Oddział Straży Granicznej. Okazją były piątkowe wojewódzkie uroczystości 27. rocznicy utworzenia Straży Granicznej, które odbyły się w Białej Podlaskiej.

Noc Kultury 2018: Lista wydarzeń, na które musisz odebrać wejściówkę. Kto pierwszy, ten lepszy
galeria
film

Noc Kultury 2018: Lista wydarzeń, na które musisz odebrać wejściówkę. Kto pierwszy, ten lepszy 0 0

Od soboty będzie można rezerwować bezpłatne wejściówki na Noc Kultury (2/3 czerwca). Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, a rezerwacja jest możliwa tylko przez internet. Chodzi oczywiście tylko o wydarzenia, na które wpuszczana może być ograniczona liczba widzów. Jakie to imprezy i jak zdobyć wejściówkę?

Puławy: Nauczycielka stanie do walki o fotel prezydenta
Sonda

Puławy: Nauczycielka stanie do walki o fotel prezydenta 0 11

Przewodnicząca rady miasta Bożena Krygier powalczy jesienią o fotel prezydenta miasta Puławy. Jej kandydaturę potwierdziły władze Prawa i Sprawiedliwości.

Program TV na weekend 25-27 maja. Jakie filmy warto zobaczyć?
25 maja 2018, 0:00

Program TV na weekend 25-27 maja. Jakie filmy warto zobaczyć? 0 0

Co Gdzie Kiedy. W ten weekend TVN stawia na widowiskowe hity Michaela Baya - Transformers i Armageddon. Ale w naziemnej telewizji cyfrowej zobaczymy także festiwalowego Toma, doskonałą gangsterkę od Scorsese - Infiltrację czy polską Karbalę. Sprawdźcie, jakie filmy będzie można zobaczyć w ten weekend w telewizji.

Nie ma chętnych na działki w bialskiej podstrefie ekonomicznej

Nie ma chętnych na działki w bialskiej podstrefie ekonomicznej 0 2

Drugi już przetarg na ogromny areał w bialskiej podstrefie ekonomicznej zakończył się fiaskiem.

Podlubelska gmina urządziła loterię. Są efekty, rośnie liczba mieszkańców płacących podatki

Podlubelska gmina urządziła loterię. Są efekty, rośnie liczba mieszkańców płacących podatki 0 3

Władze podlubelskiej gminy Niemce znalazły sposób na to, by zachęcić mieszkańców do płacenia podatków w ich gminie. Już po raz drugi urzędnicy zorganizowali loterię z nagrodami. Można wygrać telewizor, laptop albo konsolę.

Zamość: Galeria sztuki na murach zoo

Zamość: Galeria sztuki na murach zoo 0 0

W Zamościu odbędzie się festiwal Hip-Hop Graffiti Jam, podczas którego stworzona będzie miejską galerię sztuki na szarych dziś murach Ogrodu Zoologicznego. Wszystko dzięki grantowi otrzymanego w programie Lechstarter.

Skład sztuki. Interaktywna wystawa dla dzieci w Galerii Labirynt
26 maja 2018, 12:00

Skład sztuki. Interaktywna wystawa dla dzieci w Galerii Labirynt 0 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Labirynt (ul. Popiełuszki 5) zaprasza na wernisaż interaktywnej wystawy dla dzieci Skład sztuki. Otwarcie ekspozycji odbędzie się w sobotę, 26 maja o godz. 12.

Lubelskie: Nowe pociągi w tym roku nie przyjadą

Lubelskie: Nowe pociągi w tym roku nie przyjadą 0 4

Miały pachnieć nowością, koić klimatyzacją i zapewniać pasażerom bezprzewodowy internet. W takich warunkach miały nas wozić po trasach regionalnych, np. z Lublina do Chełma i Dęblina. Miały, ale na razie nie będą. Unieważniony został przetarg na dostawę 11 pociągów elektrycznych dla województwa lubelskiego

100 milionów złotych na fotonikę!

100 milionów złotych na fotonikę! 0 0

100 mln zł na fotonikę – wspólne przedsięwzięcie NCBiR i samorządu województwa lubelskiego Samorząd województwa lubelskiego oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wspólnie wspierają projekty w zakresie innowacyjnych technologii fotonicznych. Na ten cel przeznaczono aż 100 milionów złotych.

Havana Nights w El Cubano
26 maja 2018, 21:00

Havana Nights w El Cubano 0 0

W sobotę, 26 maja o godz. 21 w klubie El Cubano (ul. Zesłańców Sybiru 5) odbędzie się impreza z cyklu Havana Nights.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.