sobota, 19 sierpnia 2017 r.

Lublin

ZTM o wpadce w Noc Kultury: Po prostu rąbnął ktoś łopatą

Dodano: 8 czerwca 2015, 20:40
Autor: drs

Wyświetlacz na ul. Lubartowskiej przekazywał błędne informacje podczas Nocy Kultury. Fot. Dominik Smaga
Wyświetlacz na ul. Lubartowskiej przekazywał błędne informacje podczas Nocy Kultury. Fot. Dominik Smaga

Tak Zarząd Transportu Miejskiego tłumaczył nam przyczyny informacyjnego bałaganu, który zapanował w Lublinie na kilku śródmiejskich przystankach w Noc Kultury. Zainstalowane tam wyświetlacze przekazywały pasażerom błędne informacje, a ufający im pasażerowie na próżno czekali na autobusy, które tej nocy kursowały zmienionymi trasami.

Było tak m.in. na ul. Lubartowskiej, przez którą nocne autobusy nie jeździły, bo z powodu zamknięcia ul. Bernardyńskiej linię N2 skierowano przez ul. 3 Maja.

Na przystanku na Lubartowskiej nie było na ten temat żadnej informacji. Wyświetlacz obiecywał kursy, a pasażerowie nie wiedzieli, że powinni przejść pod pl. Zamkowy, by tam wsiąść w autobus, który kursował nie dość, że co kwadrans, to jeszcze za darmo.

– Przecięli nam na zajezdni kabelek, nie było kontaktu z wyświetlaczem – tłumaczy Grzegorz Malec, dyrektor ZTM. – Po prostu rąbnął ktoś łopatą – dodaje.

Stwierdza też, że nie dało się zdalnie wyłączyć wprowadzających w błąd wyświetlaczy i że trzeba by na miejscu wykręcać z nich bezpieczniki. Pytany o to, dlaczego nie wywieszono papierowych komunikatów, odpowiada, że informacje o nocnych kursach były na mapkach z programem Nocy Kultury i na różnych stronach internetowych.

– Zawsze się można czegoś przyczepić. Wiadomo, to jest impreza masowa i na tyle tysięcy ludzi zawsze się znajdzie grupa ludzi, która do tej informacji nie dotrze – dodaje Malec. 

SONDA
Liczba głosów: 181

Czy podobała Ci się tegoroczna Nocy Kultury?

33.15 %
Tak
25.97 %
Nie
40.88 %
Nie byłem/am
Gość
Gość
Wierszokleta
(21) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (10 czerwca 2015 o 23:20) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Widocznie za mało milionów wydali na ten elektroniczny system. A informacja powinna być na każdym przystanku, którego objazd dotyczy, bo nie każdy pasażer musiał mieć ulotkę Nocy Kultury, albo serfować wcześniej w internecie w poszukiwaniu informacji o ewentualnych objazdach. WIOCHA.
Rozwiń
Gość
Gość (10 czerwca 2015 o 23:12) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Pan dyrektor bredzi jak potłuczony. Takie żałosne tłumaczenie, że aż się czytać nie chce. Przecież to nie pierwsza wpadka ZTM, który ma pasażerów gdzieś - w Boże Ciało (zresztą nie tylko w tym roku) wyświetlacze pokazywały rozkład z dnia powszedniego, a nie świątecznego i też zmyłka. W piątek po Bożym Ciele autobusy kursowały wg specjalnego rozkładu - a na wyświetlaczach rozkład z dnia powszedniego. I nagle w sobotę CIACH ktoś łopatą rąbnął. TAAA. Kupa matołów. Już lepiej żeby całkiem przemilczeli tę żenadę niż tak głupio się tłumaczyć.
Rozwiń
Wierszokleta
Wierszokleta (9 czerwca 2015 o 19:08) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

przecięli nam na zajezdni kabelek

trolejbusy nie zdjęły szelek

nie było kontaktu z wyświetlaczem

bo kierowca zaniósł się płaczem

po prostu rąbnął ktoś łopatą

a pasażer był zwykłą gapą

Rozwiń
Lejek
Lejek (9 czerwca 2015 o 18:48) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Ło matko, tak nędzny tytuł, że autor (drs) nie miał odwagi podpisać się imieniem i nazwiskiem pod swoim artykułem.

Rozwiń
Gość
Gość (9 czerwca 2015 o 11:36) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Żałosna odpowiedź... ktoś "rąbną łopatą"... Takie informacje o błędzie braku sygnału wyświetlają się na komputerach głównych to dlaczego nie zareagowano wcześniej... MPK/ZTM (jeden pies) powinien usterką zająć się jak najszybciej. Własnie widać poziom szefostwa ZTM/MPK.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (21)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!