Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

7 kwietnia 2010 r.
8:34
Edytuj ten wpis

Związkowcy zablokują dziś tory na dworcu głównym PKP w Lublinie

Autor: Zdjęcie autora (pab)
0 15 A A

Na godzinę 12 związkowcy ze spółki Polskie Linie Kolejowe zapowiadają blokadę dworca kolejowego w Lublinie - donosi Radio Lublin.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Związkowcom chodzi o pieniądze. Żądają 150 zł podwyżki, tymczasem zarząd spółki proponuje 106 zł - podaje Radio Lublin.

Jak mówią przedstawiciele związków wybrali właśnie taki termin protestu, żeby nie spowodować wielkich utrudnień w kursowaniu pociągów. Na pewno jednak pojawią się opóźnienia w odjazdach i przyjazdach.

Nie wiadomo na razie jak długo potrwa blokada torów.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~aaaa~ / 8 kwietnia 2010 o 08:44
Sami się zwolnijcie i idźcie do supermarketu, tam na kolei pracują ludzie którzy sami muszą wychowywać dzieci (bez małżonka) i nie mogą odejść pracy, dostają za małe wypłaty ciężko tam mają, wiem coś o tym.
Avatar
lalka / 8 kwietnia 2010 o 08:38
Chyba w strajku właśnie o to chodzi żeby zwrócić uwagę na problem, ludzie pracują na tej kolei, dostają marne grosze a mają na utrzymaniu rodziny, nic dziwnego że protestują. Popieram ich
Avatar
bambosh / 7 kwietnia 2010 o 15:58
~kierowca~ napisał:
Czy na tym zdjęciu to pociąg Bydgoszcz-Przemyśl? I na taką trasę dają piętrusa? To są jaja jakieś...

też tak myślę ,że to jaja i nawet sprawdzałem rozkład-więc jest taki pociąg i to jest chyba nawet TLK-czyli do tej pory zwany "pośpiesznym".
Avatar
~kierowca~ / 7 kwietnia 2010 o 13:40
Czy na tym zdjęciu to pociąg Bydgoszcz-Przemyśl? I na taką trasę dają piętrusa? To są jaja jakieś...
Avatar
bambosh / 7 kwietnia 2010 o 13:17
Tak,masz rację-cierpią na tym zwykli"szarzy pracownicy"PKP,a ci lepsi goście"na stołkach"to i tak nie dadzą sobie krzywdy zrobić.
Avatar
czytelnik / 7 kwietnia 2010 o 12:57
bambosh napisał:
A znasz takie powiedzenie:"Kto nie smaruje ten nie jedzie"? albo:"żeby zebrać,to trzeba najpierw posiać"? Polska Kolej NIE UMIAŁA w"dobrych czasach" posiać!-no nie oszukujmy się,ale taka jest prawda! Nie umieli zainwestować i zabezpieczyć się na przyszłość i pomyśleć"Może kiedyś nastaną gorsze czasy dla Kolei Polskich?" Myśleli,że "zawsze będzie 1-szy maja",że zawsze będą kroić dla siebie "grube kromki"a kolej NIGDY nie padnie.... Aż tu nagle:"masz babo placek!" Widzisz: Polska Poczta aby nie paść to nawet "Bank na Poczcie" zrobiła-bo czuli,że im SMSy i MEILe wygryzły listy... A teraz kolejarze płaczą,że nie mają za co przeżyć... Wiesz jak robi dobry gospodarz?-składa pieniądze w banku lub/oraz inwestuje we własną działalność/sprzęt,itp.-bo zawsze przeczuwa,że mogą nadejść gorsze czasy i trzeba będzie przez kryzys przeżyć na tym,co się zaoszczędziło. Natomiast głupi gospodarz roztrwania wszystkie pieniądze na"balety i dobre jadło",a nie myśli o przyszłości. Bardzo lubię kolej i lubię jeździć koleją-ale mam żal do nich,że tak bezmózgowo rządzili w czasach w których mogli inwestować w infrastrukturę.

masz racje .tylko co jest winien ten ktory zawsze ciezko pracowal i nigdy nie mogl decydowac o tym co robi dyrekcja a obecnie zarzad.to nie dyrektorzy strajkuja tylko ci co maja najmniej do powiedzenia a skutki tego cyrku spadaja na nich .to najczesciej ci ludzie sa zwalniani z pracy i maja najmniejsze zarobki .

masz racje .tylko co jest winien ten ktory zawsze ciezko pracowal i nigdy nie mogl decydowac o tym co robi dyrekcja a obecnie zarzad.to nie dyrektorzy strajkuja tylko ci co maja najmniej do powiedzenia a skutki tego cyrku spadaja na nich .to najczesciej ci ludzie sa zwalniani z pracy i maja najmniejsze zarobki . rozwiń
Avatar
Gość / 7 kwietnia 2010 o 12:44
Za 2009 wszystkie spółki kolejowe przyniosły straty liczone w setki milionów złotych. Nawet InterCity dużo ponizej kreski. Jak ktoś chce ten bajzel zreformować to kolejarze strajkują, bo będą zwolnienia. Przepraszam mozna dokładać do zdrowia, do szkolnictwa, ale dlaczego z moich podatków mam utrzymywać iluś tam kolejarzy, tylko dlatego, że oni tak chcą. Takie czasy, ze wszystkim jest ciężko. Nie pasuje praca za ileś tam zwolnij sie idź do marketu, zobacz jak tam się zarabia
Avatar
aron / 7 kwietnia 2010 o 12:28
w naszym wojewodztwie i tak juz prawie nikt pociagami nie jezdzi to ten strajk nikomu nie zaszkodzi. Co najwyzej busiarze zarobia dodatkowe kilka tysiecy zlotych.
Avatar
bambosh / 7 kwietnia 2010 o 11:47
czytelnik napisał:
najprosciej jest krytykowac kogos za to ,ze chce godnie zyc.takie nasze spoleczenstwo .kopnac lezacego .a moze zastanowcie sie jak przezyc z rodzina za 1200 zl .jak nic sie nie mowi to niema problemu .kogo obchodzi ,ze coraz wiecej ludzi nie placi podstawowych rachunkow ,bo nie maja z czego jak myslicie kto za nich zaplaci my wszyscy w kolejnych podwyzkach .ciagle nam przybywa bezrobotnych .skad pieniadze na zasilki .z podatkow tych ktorzy pracuja i tez zarabiaja niewiele .zamiast krytykowac trzeba sie zjednoczyc i jako polska b nie dac sie tak traktowac .bo to ,ze dzisiaj macie troche wiecej nie oznacza ,ze jutro tez bedziecie to mieli .troche pokory.

A znasz takie powiedzenie:"Kto nie smaruje ten nie jedzie"? albo:"żeby zebrać,to trzeba najpierw posiać"? Polska Kolej NIE UMIAŁA w"dobrych czasach" posiać!-no nie oszukujmy się,ale taka jest prawda! Nie umieli zainwestować i zabezpieczyć się na przyszłość i pomyśleć"Może kiedyś nastaną gorsze czasy dla Kolei Polskich?" Myśleli,że "zawsze będzie 1-szy maja",że zawsze będą kroić dla siebie "grube kromki"a kolej NIGDY nie padnie.... Aż tu nagle:"masz babo placek!" Widzisz: Polska Poczta aby nie paść to nawet "Bank na Poczcie" zrobiła-bo czuli,że im SMSy i MEILe wygryzły listy... A teraz kolejarze płaczą,że nie mają za co przeżyć... Wiesz jak robi dobry gospodarz?-składa pieniądze w banku lub/oraz inwestuje we własną działalność/sprzęt,itp.-bo zawsze przeczuwa,że mogą nadejść gorsze czasy i trzeba będzie przez kryzys przeżyć na tym,co się zaoszczędziło. Natomiast głupi gospodarz roztrwania wszystkie pieniądze na"balety i dobre jadło",a nie myśli o przyszłości. Bardzo lubię kolej i lubię jeździć koleją-ale mam żal do nich,że tak bezmózgowo rządzili w czasach w których mogli inwestować w infrastrukturę.

A znasz takie powiedzenie:"Kto nie smaruje ten nie jedzie"? albo:"żeby zebrać,to trzeba najpierw posiać"? Polska Kolej NIE UMIAŁA w"dobrych czasach" posiać!-no nie oszukujmy się,ale taka jest prawda! Nie umieli zainwestować i zabezpieczyć się na przyszłość i pomyśleć"Może kiedyś nastaną gorsze czasy dla Kolei Polskich?" Myśleli,że "zawsze będzie 1-szy maja",że zawsze będą kroić dla siebie "grube kromki"a kolej NIGDY nie padnie.... Aż tu nagle:"masz b... rozwiń
Avatar
czytelnik / 7 kwietnia 2010 o 11:21
najprosciej jest krytykowac kogos za to ,ze chce godnie zyc.takie nasze spoleczenstwo .kopnac lezacego .a moze zastanowcie sie jak przezyc z rodzina za 1200 zl .jak nic sie nie mowi to niema problemu .kogo obchodzi ,ze coraz wiecej ludzi nie placi podstawowych rachunkow ,bo nie maja z czego jak myslicie kto za nich zaplaci my wszyscy w kolejnych podwyzkach .ciagle nam przybywa bezrobotnych .skad pieniadze na zasilki .z podatkow tych ktorzy pracuja i tez zarabiaja niewiele .zamiast krytykowac trzeba sie zjednoczyc i jako polska b nie dac sie tak traktowac .bo to ,ze dzisiaj macie troche wiecej nie oznacza ,ze jutro tez bedziecie to mieli .troche pokory.
najprosciej jest krytykowac kogos za to ,ze chce godnie zyc.takie nasze spoleczenstwo .kopnac lezacego .a moze zastanowcie sie jak przezyc z rodzina za 1200 zl .jak nic sie nie mowi to niema problemu .kogo obchodzi ,ze coraz wiecej ludzi nie placi podstawowych rachunkow ,bo nie maja z czego jak myslicie kto za nich zaplaci my wszyscy w kolejnych podwyzkach .ciagle nam przybywa bezrobotnych .skad pieniadze na zasilki .z podatkow tych ktorzy pracuja i tez zarabiaja niewiele .zamiast krytykowac trzeba sie zjednoczyc i jako polska b nie dac sie ... rozwiń
Avatar
~aaaa~ / 8 kwietnia 2010 o 08:44
Sami się zwolnijcie i idźcie do supermarketu, tam na kolei pracują ludzie którzy sami muszą wychowywać dzieci (bez małżonka) i nie mogą odejść pracy, dostają za małe wypłaty ciężko tam mają, wiem coś o tym.
Avatar
lalka / 8 kwietnia 2010 o 08:38
Chyba w strajku właśnie o to chodzi żeby zwrócić uwagę na problem, ludzie pracują na tej kolei, dostają marne grosze a mają na utrzymaniu rodziny, nic dziwnego że protestują. Popieram ich
Avatar
bambosh / 7 kwietnia 2010 o 15:58
~kierowca~ napisał:
Czy na tym zdjęciu to pociąg Bydgoszcz-Przemyśl? I na taką trasę dają piętrusa? To są jaja jakieś...

też tak myślę ,że to jaja i nawet sprawdzałem rozkład-więc jest taki pociąg i to jest chyba nawet TLK-czyli do tej pory zwany "pośpiesznym".
Avatar
~kierowca~ / 7 kwietnia 2010 o 13:40
Czy na tym zdjęciu to pociąg Bydgoszcz-Przemyśl? I na taką trasę dają piętrusa? To są jaja jakieś...
Avatar
bambosh / 7 kwietnia 2010 o 13:17
Tak,masz rację-cierpią na tym zwykli"szarzy pracownicy"PKP,a ci lepsi goście"na stołkach"to i tak nie dadzą sobie krzywdy zrobić.
Avatar
czytelnik / 7 kwietnia 2010 o 12:57
bambosh napisał:
A znasz takie powiedzenie:"Kto nie smaruje ten nie jedzie"? albo:"żeby zebrać,to trzeba najpierw posiać"? Polska Kolej NIE UMIAŁA w"dobrych czasach" posiać!-no nie oszukujmy się,ale taka jest prawda! Nie umieli zainwestować i zabezpieczyć się na przyszłość i pomyśleć"Może kiedyś nastaną gorsze czasy dla Kolei Polskich?" Myśleli,że "zawsze będzie 1-szy maja",że zawsze będą kroić dla siebie "grube kromki"a kolej NIGDY nie padnie.... Aż tu nagle:"masz babo placek!" Widzisz: Polska Poczta aby nie paść to nawet "Bank na Poczcie" zrobiła-bo czuli,że im SMSy i MEILe wygryzły listy... A teraz kolejarze płaczą,że nie mają za co przeżyć... Wiesz jak robi dobry gospodarz?-składa pieniądze w banku lub/oraz inwestuje we własną działalność/sprzęt,itp.-bo zawsze przeczuwa,że mogą nadejść gorsze czasy i trzeba będzie przez kryzys przeżyć na tym,co się zaoszczędziło. Natomiast głupi gospodarz roztrwania wszystkie pieniądze na"balety i dobre jadło",a nie myśli o przyszłości. Bardzo lubię kolej i lubię jeździć koleją-ale mam żal do nich,że tak bezmózgowo rządzili w czasach w których mogli inwestować w infrastrukturę.

masz racje .tylko co jest winien ten ktory zawsze ciezko pracowal i nigdy nie mogl decydowac o tym co robi dyrekcja a obecnie zarzad.to nie dyrektorzy strajkuja tylko ci co maja najmniej do powiedzenia a skutki tego cyrku spadaja na nich .to najczesciej ci ludzie sa zwalniani z pracy i maja najmniejsze zarobki .

masz racje .tylko co jest winien ten ktory zawsze ciezko pracowal i nigdy nie mogl decydowac o tym co robi dyrekcja a obecnie zarzad.to nie dyrektorzy strajkuja tylko ci co maja najmniej do powiedzenia a skutki tego cyrku spadaja na nich .to najczesciej ci ludzie sa zwalniani z pracy i maja najmniejsze zarobki . rozwiń
Avatar
Gość / 7 kwietnia 2010 o 12:44
Za 2009 wszystkie spółki kolejowe przyniosły straty liczone w setki milionów złotych. Nawet InterCity dużo ponizej kreski. Jak ktoś chce ten bajzel zreformować to kolejarze strajkują, bo będą zwolnienia. Przepraszam mozna dokładać do zdrowia, do szkolnictwa, ale dlaczego z moich podatków mam utrzymywać iluś tam kolejarzy, tylko dlatego, że oni tak chcą. Takie czasy, ze wszystkim jest ciężko. Nie pasuje praca za ileś tam zwolnij sie idź do marketu, zobacz jak tam się zarabia
Avatar
aron / 7 kwietnia 2010 o 12:28
w naszym wojewodztwie i tak juz prawie nikt pociagami nie jezdzi to ten strajk nikomu nie zaszkodzi. Co najwyzej busiarze zarobia dodatkowe kilka tysiecy zlotych.
Avatar
bambosh / 7 kwietnia 2010 o 11:47
czytelnik napisał:
najprosciej jest krytykowac kogos za to ,ze chce godnie zyc.takie nasze spoleczenstwo .kopnac lezacego .a moze zastanowcie sie jak przezyc z rodzina za 1200 zl .jak nic sie nie mowi to niema problemu .kogo obchodzi ,ze coraz wiecej ludzi nie placi podstawowych rachunkow ,bo nie maja z czego jak myslicie kto za nich zaplaci my wszyscy w kolejnych podwyzkach .ciagle nam przybywa bezrobotnych .skad pieniadze na zasilki .z podatkow tych ktorzy pracuja i tez zarabiaja niewiele .zamiast krytykowac trzeba sie zjednoczyc i jako polska b nie dac sie tak traktowac .bo to ,ze dzisiaj macie troche wiecej nie oznacza ,ze jutro tez bedziecie to mieli .troche pokory.

A znasz takie powiedzenie:"Kto nie smaruje ten nie jedzie"? albo:"żeby zebrać,to trzeba najpierw posiać"? Polska Kolej NIE UMIAŁA w"dobrych czasach" posiać!-no nie oszukujmy się,ale taka jest prawda! Nie umieli zainwestować i zabezpieczyć się na przyszłość i pomyśleć"Może kiedyś nastaną gorsze czasy dla Kolei Polskich?" Myśleli,że "zawsze będzie 1-szy maja",że zawsze będą kroić dla siebie "grube kromki"a kolej NIGDY nie padnie.... Aż tu nagle:"masz babo placek!" Widzisz: Polska Poczta aby nie paść to nawet "Bank na Poczcie" zrobiła-bo czuli,że im SMSy i MEILe wygryzły listy... A teraz kolejarze płaczą,że nie mają za co przeżyć... Wiesz jak robi dobry gospodarz?-składa pieniądze w banku lub/oraz inwestuje we własną działalność/sprzęt,itp.-bo zawsze przeczuwa,że mogą nadejść gorsze czasy i trzeba będzie przez kryzys przeżyć na tym,co się zaoszczędziło. Natomiast głupi gospodarz roztrwania wszystkie pieniądze na"balety i dobre jadło",a nie myśli o przyszłości. Bardzo lubię kolej i lubię jeździć koleją-ale mam żal do nich,że tak bezmózgowo rządzili w czasach w których mogli inwestować w infrastrukturę.

A znasz takie powiedzenie:"Kto nie smaruje ten nie jedzie"? albo:"żeby zebrać,to trzeba najpierw posiać"? Polska Kolej NIE UMIAŁA w"dobrych czasach" posiać!-no nie oszukujmy się,ale taka jest prawda! Nie umieli zainwestować i zabezpieczyć się na przyszłość i pomyśleć"Może kiedyś nastaną gorsze czasy dla Kolei Polskich?" Myśleli,że "zawsze będzie 1-szy maja",że zawsze będą kroić dla siebie "grube kromki"a kolej NIGDY nie padnie.... Aż tu nagle:"masz b... rozwiń
Avatar
czytelnik / 7 kwietnia 2010 o 11:21
najprosciej jest krytykowac kogos za to ,ze chce godnie zyc.takie nasze spoleczenstwo .kopnac lezacego .a moze zastanowcie sie jak przezyc z rodzina za 1200 zl .jak nic sie nie mowi to niema problemu .kogo obchodzi ,ze coraz wiecej ludzi nie placi podstawowych rachunkow ,bo nie maja z czego jak myslicie kto za nich zaplaci my wszyscy w kolejnych podwyzkach .ciagle nam przybywa bezrobotnych .skad pieniadze na zasilki .z podatkow tych ktorzy pracuja i tez zarabiaja niewiele .zamiast krytykowac trzeba sie zjednoczyc i jako polska b nie dac sie tak traktowac .bo to ,ze dzisiaj macie troche wiecej nie oznacza ,ze jutro tez bedziecie to mieli .troche pokory.
najprosciej jest krytykowac kogos za to ,ze chce godnie zyc.takie nasze spoleczenstwo .kopnac lezacego .a moze zastanowcie sie jak przezyc z rodzina za 1200 zl .jak nic sie nie mowi to niema problemu .kogo obchodzi ,ze coraz wiecej ludzi nie placi podstawowych rachunkow ,bo nie maja z czego jak myslicie kto za nich zaplaci my wszyscy w kolejnych podwyzkach .ciagle nam przybywa bezrobotnych .skad pieniadze na zasilki .z podatkow tych ktorzy pracuja i tez zarabiaja niewiele .zamiast krytykowac trzeba sie zjednoczyc i jako polska b nie dac sie ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Budżet obywatelski w Lublinie. Co czwarty pomysł nie przeszedł oceny formalnej

Budżet obywatelski w Lublinie. Co czwarty pomysł nie przeszedł oceny formalnej 0 0

Zakończyło się sprawdzanie projektów zgłoszonych do budżetu obywatelskiego na przyszły rok. Co czwarty pomysł nie przeszedł oceny formalnej, co oznacza, że nie może być poddany pod głosowanie

Polska - Kolumbia. Gdzie oglądać? Transmisja TV i w internecie

Polska - Kolumbia. Gdzie oglądać? Transmisja TV i w internecie 1 0

Reprezentacja Polski zawiodła na całej linii w meczu z Senegalem, ale ciągle może wyjść z grupy. W niedzielę o godz. 20 Biało-Czerwoni zmierzą się w Kazaniu z Kolumbią. Dla obu zespołów to będzie mecz o życie, a kto przegra praktycznie będzie mógł już pakować walizki i żegnać się z mundialem. Transmisję przeprowadzi TVP 1 oraz TVP Sport. W internecie mecz będzie można zobaczyć na stronie sport.tvp.pl

Zgłosił nielegalne składowisko, takiej reakcji urzędników się nie spodziewał
film

Zgłosił nielegalne składowisko, takiej reakcji urzędników się nie spodziewał 0 2

Mieszkaniec Pakości wskazał urzędnikom nielegalne składowisko beczek. Postawa obywatelska dla lokalnych władz okazała się nie lada problemem.

To miasto stawia na ekologię. Solary, kotły na biomasę

To miasto stawia na ekologię. Solary, kotły na biomasę 0 0

Lubartów inwestuje w odnawialne źródła energii. Do końca października w mieście będą 142 instalacje fotowoltaiczne w prywatnych domach. Kończy się też montaż 180 instalacji solarnych i 40 kotłów na biomasę. Stopniowo wymieniane są piece węglowe na ekologiczne kotły

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora 1 1

Sensacyjne prowadzenie, czerwona karka, gol w ostatnich sekundach. Tak w skrócie można podsumować mecz Niemców ze Szwecją. Obrońcy tytuły wrócili do gry pokonując Szwecję 2:1, a bohaterem meczu został Toni Kross

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian 0 8

Runął kawałek ściany, prowadzącej na tzw. balkon zakochanych na zamku w Krupem w gminie Krasnystaw.

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc"
Magazyn

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc" 1 4

Jestem Polakiem. Mieszkam w Tajlandii. Prowadzę firmę w Anglii. Mam brokera w Singapurze. Mogę być w dowolnym miejscu, do pracy potrzebny mi jest tylko telefon i komputer. To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc. A jak mnie kiedyś dziecko zapyta, jak wygląda słoń, to go po prostu zabiorę na plażę i pokażę. A nie tylko na obrazku, bo taty nie stać.

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza 0 0

Javier Hernandez i jego koledzy pokonali Koreę Południową 2:1 i zapewnili sobie awans z grupy F. W drugim dzisiejszym spotkaniu Szwecja zagra z Niemcami

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL
Magazyn

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL 47 8

Popularne w latach PRL-u były liczne bary mleczne. Nie są one jednak domeną tej epoki. Powstawały jeszcze przed wojną. W 1957 r. otwarto jeden z pierwszych tego typu lokali w mieście – bar „Fabryczny” przy ul. Armii Czerwonej 6 (obecnie Fabryczna)

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie 2 0

Aż siedem bramek padło w meczu pomiędzy „Czerwonymi Diabłami”, a „Orłami Kartaginy”. Belgia zdeklasowała rywali, a świetne spotkanie w jej barwach rozegrał duet Eden Hazard i Romeu Lukaku

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo 3 2

Nie w dwóch dużych przetargach, ale etapami - tak mają być przeprowadzane zmiany na placu w centrum popularnego miasteczka. Władze Nałęczowa musiały zrezygnować z budowy ronda w tym roku

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców 11 32

Puławy Mieszkańcy osiedla Norwida narzekają na kierowców, którzy parkują auta na chodnikach, uniemożliwiając bezpieczne poruszanie się po osiedlowej drodze w kierunku Przedszkola nr 7. Spółdzielnia nowych miejsc jednak nie zbuduje. Brakuje miejsca

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik 31 6

Jeszcze przed zakończeniem sezonu było jasne, że Daniela Szewca w roli trenera Stali Kraśnik zastąpi Jarosław Pacholarz. Już pod okiem nowej miotły niebiesko-żółci rozpoczną przygotowania 5 lipca

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u
23 czerwca 2018, 18:00

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u 2 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Sztuki Sceny Plastycznej KUL (Rynek 8) zaprasza na wernisaż wystawy malarstwa Rafała Sternta. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 18.

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu 7 2

W niedzielę o godzinie 16.15 ROW Rybnik podejmie Speed Car Motor w ramach 11. Kolejki Nice 1. Ligi Żużlowej. Lublinianie tym spotkaniem rozpoczynają najtrudniejszą dla siebie część sezonu

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.