piątek, 15 grudnia 2017 r.

Łuków

Chcą trafić do młodszych klientów. Zakłady mięsne z odświeżonym wizerunkiem

Dodano: 17 stycznia 2017, 21:14
Autor: eb

(materiały prasowe)
(materiały prasowe)

Zakłady Mięsne Łuków rozpoczynają proces rebrandingu. Zmienia się logo firmy i pojawia nowe hasło "Z natury od serca".

Zmiana wizerunku to wynik badań i konsultacji marketingowych. Cel to m.in. wzmocnienie  rozpoznawalności marki.

– Poprzez odświeżenie wizerunku chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, dyrektor handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.

Nowa identyfikacja wizualna ma akcentować wysoką jakość produktów z "zielonego regionu wschodniej Polski". – Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury – tłumaczy Monika Gątarz, kierownik działu marketingu.

Od lutego zmienią się też opakowania produktów. – Zyskają nowy, uwypuklający design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce – stwierdza Gątarz.

Cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.

Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (19 stycznia 2017 o 16:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Nie zachęca, zamazane, bardziej kojarzy się z piekarnią. Bez klasy.
Rozwiń
Gość
Gość (18 stycznia 2017 o 11:58) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Nie kupuję wędlin od barbarzyńców stosujących ubój bez ogłuszania (tzw. "rytualny").
Rozwiń
Gość
Gość (18 stycznia 2017 o 08:14) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
żeby dotrzeć do konsumentów trzeba zmienić przede wszystkim jakość wyrobów a nie wygląd opakowań i logo,te a wędliny i mięsa powstają z taką pasją, ze aż ciekną i lepią się od nastrzykniętego żelu.
Rozwiń
Gość
Gość (18 stycznia 2017 o 08:07) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Popieram przedmówcę! Nowe logo jest "nijakie", poprzednie reprezentuje wysoką klasę w swojej prostocie i sile przebicia. Ale cóż, ktoś musi z czegoś żyć. ciekawe ile zgarnął za tę innowację.
Rozwiń
Gość
Gość (17 stycznia 2017 o 21:45) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Wcześniejsze logo wg mnie jest przejrzystrze i czytelniejsze. Na tym nowym poupychane jest za dużo zbędnych rzeczy. Z daleka nie widać sloganu i rysunku, który ma niski kontrast, poza tym całość wygląda nijako, bez wyrazu.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!