poniedziałek, 11 grudnia 2017 r.

Moto


Jednostka napędowa 1.6 TDI CR DPF, osiągająca moc 77 kW, bazuje na silniku 2.0 TDI CR DPF o mocy 103 kW.

Redukcję pojemności skokowej osiągnięto przez zmniejszenie średnicy cylindra i skrócenie skoku tłoka. Dzięki stałym udoskonaleniom sprawdzonej techniki i nowemu systemowi bezpośredniego wtrysku paliwa PCR2 (Piezo-Common Rail) silnik spełnia europejską normę emisji 5 EU. Technika Common Rail zapewnia lepszy proces spalania, dzięki czemu praca silnika jest łagodniejsza, a towarzyszący temu dźwięk – cichszy.

W porównaniu do swego poprzednika, silnik jest dużo cichszy i zużywa mniej paliwa o 0,6 l/100 km w wersji bez filtra cząstek stałych i o 0,4 l/100 km w przypadku wersji z filtrem cząstek stałych. Zwiększony zakres maksymalnego momentu obrotowego (który wynosi 250 Nm i jest dostępny w zakresie od 1500 do 2500 obr./min) zapewnia płynną jazdę bez konieczności częstej zmiany biegów. Maksymalna moc silnika sięga 77 kW.
Wyposażona w ten silnik octavia przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 11,8 sekundy i spala średnio 5,7 l/100 km w terenie miejskim a 3,9 l/100 poza miastem.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Marek Zamość 22-400
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Marek Zamość 22-400
Marek Zamość 22-400 (3 października 2009 o 20:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A moja octavia 1.9tdi pali w trasie 4.4lna 100km miasto 5.3l zajebise samochody tanie w eksploatacji 100% lepsze od passata B5 polecam skodę
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!