piątek, 18 sierpnia 2017 r.

Moto

Nowy silnik Skody



Jednostka napędowa 1.6 TDI CR DPF, osiągająca moc 77 kW, bazuje na silniku 2.0 TDI CR DPF o mocy 103 kW.

Redukcję pojemności skokowej osiągnięto przez zmniejszenie średnicy cylindra i skrócenie skoku tłoka. Dzięki stałym udoskonaleniom sprawdzonej techniki i nowemu systemowi bezpośredniego wtrysku paliwa PCR2 (Piezo-Common Rail) silnik spełnia europejską normę emisji 5 EU. Technika Common Rail zapewnia lepszy proces spalania, dzięki czemu praca silnika jest łagodniejsza, a towarzyszący temu dźwięk – cichszy.

W porównaniu do swego poprzednika, silnik jest dużo cichszy i zużywa mniej paliwa o 0,6 l/100 km w wersji bez filtra cząstek stałych i o 0,4 l/100 km w przypadku wersji z filtrem cząstek stałych. Zwiększony zakres maksymalnego momentu obrotowego (który wynosi 250 Nm i jest dostępny w zakresie od 1500 do 2500 obr./min) zapewnia płynną jazdę bez konieczności częstej zmiany biegów. Maksymalna moc silnika sięga 77 kW.
Wyposażona w ten silnik octavia przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 11,8 sekundy i spala średnio 5,7 l/100 km w terenie miejskim a 3,9 l/100 poza miastem.
Czytaj więcej o:
Marek Zamość 22-400
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Marek Zamość 22-400
Marek Zamość 22-400 (3 października 2009 o 20:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A moja octavia 1.9tdi pali w trasie 4.4lna 100km miasto 5.3l zajebise samochody tanie w eksploatacji 100% lepsze od passata B5 polecam skodę
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

18-20 sierpnia
komentarze (0)0
polubienia (1)1
17-08-2017

18-20 sierpnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!