piątek, 9 grudnia 2016 r.

Moto

Praktyczny C5 kombi

Autor: (p.p.),

Luksusowe kombi to coraz częściej poszukiwany w salonach samochód. Citroën wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zaproponował wersję kombi flagowego modelu C5.

Jak zwykle znakiem rozpoznawczym jest hydroaktywne zawieszenie, w tym modelu trzeciej generacji, które nosi nazwę Hydractive 3. Jest to swoisty cud techniki. Mało, że utrzymuje stałe poziomowanie nadwozia, bez względu na ciężar ładunku (w granicach przewidzianych przez producenta) to dodatkowo, za jednym naciśnięciem guzika, można obniżyć tylną część nadwozia aż o 7 centymetrów. Dodatkową nowinką jest możliwość otwierania okna w tylnych, 5. drzwiach, tak jak w amerykańskich kombi.
Oferta silnikowa to trzy jednostki napędowe. Podstawowa dysponuje pojemnością dwóch litrów i osiąga moc 140 KM, tuż nad nią jest Diesel ze słynnej rodziny HDI, o pojemności 2,2, litra rozwijający moc 136 KM. Na szczycie stoi widlasta, trzylitrowa "szóstka” o mocy 210 KM.
C5 stoi na szczycie gamy Citroëna. Jak przystało na auto flagowe już od tzw. wersji podstawowej możemy oczekiwać bardzo bogatego wyposażenia. W standardzie znajduje się klimatyzacja, ABS, sześć poduszek powietrznych oraz wiele innych systemów i urządzeń podwyższających komfort oraz bezpieczeństwo podróżowania.
W wersji podstawowej kosztuje prawie 73 tysiące złotych.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO