piątek, 2 grudnia 2016 r.

Moto

Rodzinny leon


- Dobry , kompaktowy samochód rodzinny - powiedział Marek Maj, prezes zarządu Zakładów Tytoniowych <br />
- Dobry , kompaktowy samochód rodzinny - powiedział Marek Maj, prezes zarządu Zakładów Tytoniowych

Prezes Marek Maj z Zakładów Tytoniowych w Lublinie SA zamienił na chwilę fotel szefa na fotel kierowcy testowego

Wiśniowy seat leon czekał już przed budynkiem zarządu Zakładów Tytoniowych w Lublinie SA. Marek Maj, prezes zarządu Zakładów Tytoniowych w Lublinie SA, sprawnym ruchem zajął miejsce kierowcy. Bez najmniejszego trudu radził sobie z obsługą hiszpań-
skiego kompaktu, pomimo że po raz pierwszy siedział za kierownicą leona. Tym razem postanowiliśmy odwrócić role. Nasz reporter jedynie spisywał uwagi kierowcy.

Dobry środek

- Już na pierwszy rzut oka widać, że jest to solidnie wykończony samochód - mówi Marek Maj - ładna deska, dobre materiały, czytelne wskaźniki. Tak w najprostszy sposób można scharakteryzować kokpit leona. Wygodny fotel z możliwością ustawienia w trzech płaszczyznach i regulowana kolumna kierownicy dają możliwość optymalnego dopasowania do potrzeb kierowcy.
Mankamenty, zdaniem Marka Maja, są dwa. Pierwszy to zbyt małe pole widoczności do tyłu (typowe dla hatchbacków) oraz łatwe do porysowania uchwyty wewnętrzne drzwi przednich.
- Muszę podkreślić - dodaje Marek Maj, patrząc na licznik sumaryczny - dobrą jakość montażu. Testowy leon ma prawie 60 tysięcy kilometrów przebiegu, a w środku nie słychać trzeszczenia plastików.

Żwawy motor, czujne hamulce
Testowy leon miał pod maską silnik o pojemności 1,4 litra, 16 V o mocy 75 KM. - Dosyć żwawy silnik - komentuje Marek Maj - cichy, przy wyższych obrotach można swobodnie rozmawiać. Jak do miasta, w sam raz. W trasie może trochę brakować mocy.
Bardzo wysokie noty w opinii prezesa Marka Maja otrzymały hamulce, zawieszenie oraz układ kierowniczy leona. - Hamulce czujne, zawieszenie stabilne, dobrze zestrojone, odpowiednio twarde a zarazem sprężyste - mówi Marek Maj. - układ kierowniczy pracuje lekko. Bardzo zgrabna kierownica, dobrze pasująca do ręki.

Nota końcowa

Dobre kompaktowe auto. Poleciłbym znajomym.
Samochodu do testu użyczyła firma Euro Marketing, regionalny dealer Seata.

Marek Maj

Prawo jazdy zrobił w 1980 roku. Od 21 lat prowadzi samochody. Kontynuuje rodzinną pasję do motoryzacji. W domu państwa Majów są trzy samochody, toyota yaris, seicento oraz cinquecento. Ozdobą rodzinnego parku jest zabytkowy motocykl z koszem K 750. Prezes Marek Maj swą pasję przenosi, po części, na życie zawodowe. Jest bowiem inicjatorem powstania Lubelskiej Grupy Rajdowej AS, której barw z powodzeniem, w pierwszym sezonie funkcjonowania, broni m.in. Mariusz Stec. Marek Maj może pochwalić się polskim i amerykańskim prawem jazdy. Auto służbowe - honda accord 2.0.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO