sobota, 21 października 2017 r.

Puławy

Jak promują się Puławy? Rajdy, festiwale, teraz gazeta

  Edytuj ten wpis
Dodano: 18 marca 2014, 14:00

W 2013 roku miasto miało na promocję około 800 tys. zł. W kolejnych 12 miesiącach przeznaczy na ten cel bardzo podobną kwotę.

Jednym z nowych pomysłów na promocję Puław jest wydawanie kwartalnika. - Od jakiegoś czas pojawiają się głosy, żeby urząd miasta wydawał swoje pismo. Wstępnie sprawdzaliśmy, że wydanie czterech numerów w ciągu roku kosztowałoby około 60 tys. zł. Na razie nie zapadła żadna konkretna decyzja w tej sprawie - informuje Jolanta Wróbel, kierownik Wydziału Kultury i Promocji w Urzędzie Miasta Puławy. O pomysłach na promocję dyskutowali radni podczas ostatniego posiedzenia Komisji Promocji Miasta, Kultury i Współpracy. Najczęściej pojawiały się opinie, że miasto powinno bardziej postawić na sport. - W tym roku podpisaliśmy umowę z pływakiem Konradem Czerniakiem, który będzie promował Puławy na całym świecie, przy okazji swoich zawodów. W planach jest zorganizowanie zawodów pływackich, a także kolejne spotkania w szkołach. I na razie chcielibyśmy na tym poprzestać. Zobaczymy po prostu, jakie będą efekty naszej współpracy z Konradem Czerniakiem - dodaje Jolanta Wróbel. Podczas komisji podsumowano też wydatki miasta na działania promocyjne w ubiegłym roku. - Nasz budżet na promocję wynosi około 800 tys. zł. Na działania stricte promocyjne wydaliśmy jednak jakieś 500-600 tysięcy - wylicza Wróbel.

Co udało się zorganizować? Według szacunków urzędników, "Dni Puław” przyciągnęły około 4 tys. osób. Festiwal muzyczny "Wszystkie Strony Świata” kolejne dwa tysiące. Wydarzenie to było reklamowane poza Puławami w Lublinie, Warszawie i Radomiu. W tych miastach pojawiły się puławskie billboardy i ekrany ledowe. Dużym wydarzeniem był "Rajd Nadwiślański”, który obserwowało w sumie ok. 15 tys. widzów. Po raz pierwszy w ubiegłym roku zorganizowano również kino samochodowe, które przyciągnęło około tysiąca zmotoryzowanych widzów. Puławy reklamowały się też w czasopismach, takich jak np. "W podroży”, które można znaleźć w pociągach. Ważnym wydarzeniem było również powstanie Centrum Informacji Turystycznej na Skwerze Niepodległości. W poszukiwaniu informacji zawitało tam już kilka tysięcy osób. Były organizowane konkursy fotograficzne dla mieszkańców, a także miejskie mikołajki i sylwester. Na Facebooku urząd prowadzi stronę "Puławoaktywni”, gdzie pojawiają się informacje na temat działań prospołecznych.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o: promocja Puławy
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!