czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Puławy

Jak promują się Puławy? Rajdy, festiwale, teraz gazeta

Dodano: 18 marca 2014, 14:00

W 2013 roku miasto miało na promocję około 800 tys. zł. W kolejnych 12 miesiącach przeznaczy na ten cel bardzo podobną kwotę.

Jednym z nowych pomysłów na promocję Puław jest wydawanie kwartalnika. - Od jakiegoś czas pojawiają się głosy, żeby urząd miasta wydawał swoje pismo. Wstępnie sprawdzaliśmy, że wydanie czterech numerów w ciągu roku kosztowałoby około 60 tys. zł. Na razie nie zapadła żadna konkretna decyzja w tej sprawie - informuje Jolanta Wróbel, kierownik Wydziału Kultury i Promocji w Urzędzie Miasta Puławy. O pomysłach na promocję dyskutowali radni podczas ostatniego posiedzenia Komisji Promocji Miasta, Kultury i Współpracy. Najczęściej pojawiały się opinie, że miasto powinno bardziej postawić na sport. - W tym roku podpisaliśmy umowę z pływakiem Konradem Czerniakiem, który będzie promował Puławy na całym świecie, przy okazji swoich zawodów. W planach jest zorganizowanie zawodów pływackich, a także kolejne spotkania w szkołach. I na razie chcielibyśmy na tym poprzestać. Zobaczymy po prostu, jakie będą efekty naszej współpracy z Konradem Czerniakiem - dodaje Jolanta Wróbel. Podczas komisji podsumowano też wydatki miasta na działania promocyjne w ubiegłym roku. - Nasz budżet na promocję wynosi około 800 tys. zł. Na działania stricte promocyjne wydaliśmy jednak jakieś 500-600 tysięcy - wylicza Wróbel.

Co udało się zorganizować? Według szacunków urzędników, "Dni Puław” przyciągnęły około 4 tys. osób. Festiwal muzyczny "Wszystkie Strony Świata” kolejne dwa tysiące. Wydarzenie to było reklamowane poza Puławami w Lublinie, Warszawie i Radomiu. W tych miastach pojawiły się puławskie billboardy i ekrany ledowe. Dużym wydarzeniem był "Rajd Nadwiślański”, który obserwowało w sumie ok. 15 tys. widzów. Po raz pierwszy w ubiegłym roku zorganizowano również kino samochodowe, które przyciągnęło około tysiąca zmotoryzowanych widzów. Puławy reklamowały się też w czasopismach, takich jak np. "W podroży”, które można znaleźć w pociągach. Ważnym wydarzeniem było również powstanie Centrum Informacji Turystycznej na Skwerze Niepodległości. W poszukiwaniu informacji zawitało tam już kilka tysięcy osób. Były organizowane konkursy fotograficzne dla mieszkańców, a także miejskie mikołajki i sylwester. Na Facebooku urząd prowadzi stronę "Puławoaktywni”, gdzie pojawiają się informacje na temat działań prospołecznych.
Czytaj więcej o: promocja Puławy
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

18-20 sierpnia
komentarze (0)0
polubienia (0)0
17-08-2017

18-20 sierpnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!