niedziela, 17 grudnia 2017 r.

Puławy

Klientka: Potraktowali mnie w Tesco jak intruza. Dyrekcja marketu przeprasza

  Edytuj ten wpis
Dodano: 1 lutego 2010, 20:26

Ostatni raz byłam w Tesco po zakupy. Z takim zachowaniem personelu jeszcze się nie spotkałam – oznajmia mieszkanka Puław.

Pani Grażyna kilkakrotnie robiła zakupy w puławskim Tesco. I za każdym razem wychodziła z niego zdenerwowana i niezadowolona. Jednak w minioną środę czara goryczy się przelała.

– Zajechaliśmy z mężem do Tesco w drodze powrotnej z Dęblina. Obiecałam dzieciom, że kupię im tortillę. Szukaliśmy jej kilka dobrych minut. Mimo napisów pomiędzy poszczególnymi regałami nigdzie nie mogliśmy jej znaleźć – mówi kobieta. Postanowiła poprosić o pomoc kogoś z obsługi.

– Ale osoba, do której się zwróciłam zignorowała mnie – twierdzi klientka. Sytuacja powtórzyła się, gdy o to samo zagadnęła drugiego pracownika.

– Zostałam zlekceważona, a na to sobie nie pozwolę. Zrezygnowałam z zakupu tortilli, ale mimo wszystko jeszcze w kasie zapytałam kasjera, na którym regale znajdę ten nieszczęsny produkt. Kasjer był o wiele milszy i odesłał mnie do punktu obsługi klienta – dodaje pani Grażyna.

Kobieta zapłaciła za zakupy, po czym za radą kasjera udała się do punktu obsługi klienta. Tam znowu została źle potraktowana.

– Byli zdziwieni, jakbym nie wiem o co pytała. Z taką ironią, ignorancją oraz bezczelnością w życiu się nie spotkałam. Obsługa w Tesco jest okropna, są niemili w stosunku do klienta. Młodzi i bezczelni, a niektórzy z tych pracowników mogliby być moimi dziećmi. Ja mam syna w ich wieku. Wszystkich znajomych poinformuję o tym, jaką to obsługę ma puławskie Tesco, a sama już tam więcej nie pójdę – kończy Grażyna Kowalska.

Skontaktowaliśmy się z rzecznikiem prasowym Tesco. Opowiedzieliśmy historię, jaka przydarzyła się naszej Czytelniczce.

– Taka sytuacja jest niedopuszczalna. Każdy pracownik naszej firmy, bez względu na zajmowane stanowisko, powinien robić wszystko, aby pomóc klientowi i poświęcić mu tyle czasu, ile klient potrzebuje – odpowiada Michał Kubajek, rzecznik Tesco.

– Wspólnie z dyrektorem sklepu ustaliliśmy, że odpowiedzialne za ten incydent osoby dostaną upomnienie i przejdą ponownie szkolenie z zakresu standardów obsługi klienta obowiązujących w naszej firmie. Zrobimy wszystko, żeby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła. W imieniu dyrektora i całej załogi sklepu przepraszam klientkę za zaistniałą sytuację – dodaje rzecznik.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Użytkownik niezarejestrowany
Aga
klient od czasu do czasu
(81) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (12 sierpnia 2016 o 14:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
nie polecam Tesco, Młyńska 7 A, 43-190 Mikołów, Polska w kasie jedna kasjerka albo 2 a ludzi 20 w kolejce !!! nie miłe pracownice w kasie oraz po dacie produkty mam fotki co pośle do sanepidu śmietana pogniecione opakowania i brudno nie polecam nikomu kierownik nie miły masakra kto to kontroluje ??? syf nic więcej opinie z google nizej ja będe robił fotki i słał do sanepidu do głównego Teresa Nadzieja 2 miesiące temu Po co podajecie numery telefonó skoro ich nie odbierają.Dzwoniłam do Tesco w Mikołowie na nr 32 226 71 56 i nikt nie raczył odebrać i to kilka krotnie. Pozdrawiam. Artur Szafrański Artur Szafrański 8 miesięcy temu- Mały asortyment oraz długie kolejki. Jedyny plus to miejsce jest otwarte 24h przez 7 dni w tygodniu.
Rozwiń
Aga
Aga (11 listopada 2014 o 19:00) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
W puławskim tesco jest brud,smród i jeden WIELKI BURDEL!! Kupisz albo za cene wyższą niż podana albo wogóle,bo nie mogą zeskanować kodu. Owszem,są czytniki,ale z każdą pierdołą latać by sprawdzić zgodność cen to przesada. Nie jedną osobę w trąbe robią,dlatego sprawdzajmy paragony z tego sklepu. A personel? Kompletna niewiedza!!! O dziale AGD to już nie wspomnę. Tam albo nikogo nie ma,albo mają cie w ... i dają do zrozumienia,że aby im tyłki się zawraca jak mają tyle pracy. Gdzie owoc ich pracy,jak na półkach sajgon. Towar niezgodny z ceną na porządku dziennym. Ludzie,weźcie tych pracowników przywołajcie do porządku!!! Ochrona? Tylko na pierwszy rzut oka,a tak naprawde gówni ich obchodzi czy kradną.
Rozwiń
klient od czasu do czasu
klient od czasu do czasu (7 maja 2013 o 13:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Co się dziwicie jak na promocjach prz y wejściu stoi towar i napisano na nim "saładka".Na zwróconą uwagę pani z punktu informacyjnego odpowiedziała ,że to wina drukarki.Takie kwiatki można spotkać co tydzień przy wielu towarach.Personel nieszczególnie wyuczony .
Rozwiń
Joanna
Joanna (30 kwietnia 2013 o 22:32) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 tak po 20ej w TESCO PUŁAWY mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapytałam grzecznie a ona do mnie z mordą. Gdybym nie zainterweniowała pewnie dalej by ją mało interesowało, że ma innych interesantów.
Rozwiń
Joanna
Joanna (30 kwietnia 2013 o 22:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapytałam grzecznie a ona do mnie z mordą. Gdybym nie zainterweniowała pewnie dalej by ją mało interesowało, że ma innych interesantów.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (81)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!