Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

1 stycznia 2018 r.
10:49

Puławy: Obywatelski parking nie dla każdego

172 62 A A

Rodzice dzieci z Miejskiego Przedszkola nr 3 w Puławach będą zadowoleni. Zarząd Dróg Miejskich zdecydował, że tylko oni będą mogli korzystać z większości miejsc na nowym, osiedlowym parkingu. Porządku będzie pilnowała straż miejska.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Mieszkańcy os. Niwa, którzy sądzili, że zbudowany w tym roku parking przy ul. Rtm. W. Pileckiego będzie otwarty dla wszystkich, mylili się. Na obiekcie zbudowanym ze środków budżetu obywatelskiego, dwa miesiące po oddaniu go do użytku, zmieniono zasady użytkowania. Zgodnie z nimi, od poniedziałku do piątku w godz. 6:30-16:00, prawo do postawienia auta na wewnętrznej części parkingu, czyli 17 z 24 miejsc, będą mieli jedynie rodzice przedszkolaków z MP nr 3. Jest to efekt ich wniosków kierowanych do Zarządu Dróg Miejskich.

– Przypominam, że wniosek o budowę tego parkingu został złożony przez rodziców, więc z założenia miał służyć poprawie bezpieczeństwa podczas dowożenia i odwożenia dzieci do przedszkola. Nikt nie spodziewał się, że cały ten parking będzie zajęty przez całą dobę i dlatego uznaliśmy, że należy wprowadzić pewne ograniczenia – tłumaczy Wiesław Stolarski, dyrektor ZDM, który podkreśla, że po godz. 16:30 z całego parkingu mogą korzystać wszyscy.

Pytanie, co z tymi mieszkańcami, którzy do pracy mają np. na godz. 8 i swoje auta z parkingu zabiorą już po wyznaczonym czasie. W podobnej sytuacji znajdą się również te osoby, które wrócą z pracy przed godz. 16:30. Według nowego założenia, przewidziano dla nich kilka miejsc od strony ulicy. Jeśli jednak ktoś nieuprawniony postawi auto na wewnętrznej stronie parkingu, może się liczyć z konsekwencjami. Jak poinformował szef ZDM, egzekwowaniem przepisów i pilnowaniem porządku będzie zajmowała się straż miejska.

Nowy parking kosztował 193 tys. złotych. Powstał w ramach poprzedniego budżetu obywatelskiego. Jesienią 2016 roku jego budowę poparło 285 osób. Podczas głosowania nie było informacji, że dostęp do parkingu będzie ograniczony.

Komentarze 62

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 5 stycznia 2018 o 20:58
Uwaga rodzice dzieci z przedszkola. Skoro macie teraz ,,swój parking" proszę nie parkować już na ,,moim" parkingu, pod moim blokiem przy ul. Pileckiego. Gdy wracam z dzieckiem po 15:00 nie mam gdzie zaparkować...nie wspominając już o poobijanym aucie przez wasze dzieciaczki otwierające drzwi... A Straż niech lepiej zwróci uwagę na samochody zaparkowane byle jak i byle gdzie bezpośrednio przy skrzyżowaniu czy wzdłuż wyjazdu z parkingu przy Pileckiego. Z góry dziękuję.
Avatar
Jacek / 5 stycznia 2018 o 10:59
Ja również codziennie odwożę dziecko do tego przedszkola i uważam że ten parking to jedno wielkie nieporozumienie. Jak parkingu nie było nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego jakieś 50, 100 czy nawet 200 metrów od przedszkola. Ale niektórzy rodzice to pod samo wejście do przedszkola by zaparkowali jakby mogli zamiast zaparkować ciut dalej i przejść się troszkę. Teraz miejsce przed przedszkolem satało się jeszcze bardziej niebezpieczne dla dzieci które czasem poprostu wybiegają z przedszkola,jak to dzieci a tu pod samą furtką mają parking, gdzie większosć parkujących wogóle nie zwraca uwagi czy ktoś idzie czy je tylko gapią się przed siebie w poszukiwaniu wolnego miejsca.
Ja również codziennie odwożę dziecko do tego przedszkola i uważam że ten parking to jedno wielkie nieporozumienie. Jak parkingu nie było nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego jakieś 50, 100 czy nawet 200 metrów od przedszkola. Ale niektórzy rodzice to pod samo wejście do przedszkola by zaparkowali jakby mogli zamiast zaparkować ciut dalej i przejść się troszkę. Teraz miejsce przed przedszkolem satało się jeszcze bardziej niebezpieczne dla dzieci które czasem poprostu wybiegają z przedszkola,jak to dzieci a tu pod sam... rozwiń
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 14:39
Petent może jeździć szukać miejsca albo przyjść na piechotę bo urzędnicy zajmują parking. 10% dla urzędników reszta dla petentów a nie odwrotnie
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 11:06
17 miejsc z 24... ale których?? nie zostały oznaczone i 17 to stanowczo zbyt wiele na zwykłe kilkuminutowe podwożenie dziecka do przedszkola, tym bardziej że odbywa się to tylko rano i popołudniu. gdyby oznaczyć jeden rząd miejsc tych najbliżej przedszkola to ludzie by to egzekwowali, a teraz czego się wymaga, że strażnicy będą tam sterczeć i pilnować te 9-10 godzin czy ktoś kto tam parkuje przyjechał z dzieckiem czy też może za każdym razem losować 7 aut które unikną kary... zarządca drogi nie przemyślał tego znaku. znalazłam dwa artykuły na temat tego parkingu i w żadnym z nich nie ma wzmianki o ograniczeniach dla mieszkańców, podobno podczas budżetu też o tym nie wspomniano. parkingi na tym osiedlu to zmora: wieżowce wokół przy których nie ma gdzie parkować, nowe osiedla wokoło gdzie wszystkie miejsca parkingowe są za szlabanami i teraz jeszcze nowy parking z którego nie można korzystać bo parę osób które dowozi dzieci do przedszkola ma problem ze znalezieniem miejsca do zaparkowania i poszło na skargę robiąc z tego aferę (ponoć ten znak został postawiony później jak udostępniono parking). czasem tam chodzę i zawsze są ze dwa wolne miejsca nawet w tych godzinach szczytowych dla przedszkola wiec nie wiem po co to tak nagłaśniać i robić sąsiadom problemy i szczuć na nich straż miejską... ludzie ogarnijcie się jak się przejdziecie z dzieckiem te pół minuty dłużej też się świat nie zawali a dla chętnych: ******dziennikwschodni.pl/pulawy/pulawy-powstanie-obywatelski-parking,n,1000202592.html ******dziennikwschodni.pl/pulawy/pulawy-parking-przy-ul-pileckiego-prawie-gotowy,n,1000207152.html
17 miejsc z 24... ale których?? nie zostały oznaczone i 17 to stanowczo zbyt wiele na zwykłe kilkuminutowe podwożenie dziecka do przedszkola, tym bardziej że odbywa się to tylko rano i popołudniu. gdyby oznaczyć jeden rząd miejsc tych najbliżej przedszkola to ludzie by to egzekwowali, a teraz czego się wymaga, że strażnicy będą tam sterczeć i pilnować te 9-10 godzin czy ktoś kto tam parkuje przyjechał z dzieckiem czy też może za każdym razem losować 7 aut które unikną kary... zarządca drogi nie przemyślał tego znaku. znalazłam dwa artykuły n... rozwiń
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 08:34
a w takim razie gdzie mają parkować pracownicy urzędów??? nie jestem urzędnikiem. Ciekawa jestem czy gość z 7.23 nie jeździ samochodem do pracy i nie parkuje pod siedzibą firmy, w której pracuje????
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 07:23
To samo należałoby wprowadzi pod urzędami, parkingi dla petentów a nie znaczna część zajęta przez pracowników.
Avatar
Gość / 3 stycznia 2018 o 09:22
Piotr41 w końcu jakiś sensowny głos w sprawie, a nie bezmyślny hejt lub typowo polskie marudzenie. chyba najwłaściwsze byłoby ograniczenie czasu parkowania do 10-15 min w godzinach pracy przedszkola, a w pozostałych godzinach żeby był ogólnie dostępny bez ograniczeń czasowych. Jedyny problem może być z egzekwowaniem tych krótkich postojów, ale tu chyba pole do wykazania się skutecznością dla Straży Miejskiej. Chociaż wydaje mi się, że jest tam w okolicy kamera monitoringu, jeśli obejmuje ten teren to tylko kwestia reagowania tzn. powiadomienia SM przez osoby które zauważą nieuprawnione parkowanie.
Piotr41 w końcu jakiś sensowny głos w sprawie, a nie bezmyślny hejt lub typowo polskie marudzenie. chyba najwłaściwsze byłoby ograniczenie czasu parkowania do 10-15 min w godzinach pracy przedszkola, a w pozostałych godzinach żeby był ogólnie dostępny bez ograniczeń czasowych. Jedyny problem może być z egzekwowaniem tych krótkich postojów, ale tu chyba pole do wykazania się skutecznością dla Straży Miejskiej. Chociaż wydaje mi się, że jest tam w okolicy kamera monitoringu, jeśli obejmuje ten teren to tylko kwestia reagowania tzn. powiadomien... rozwiń
Avatar
Piotr 41 / 3 stycznia 2018 o 07:54
Odwożę tam dziecko do przedszkola i cieszyłem się, że będzie gdzie normalnie postawić samochód na te 5 minut kiedy odprowadzam dziecko. Moja radość się skończyła, gdy pewnego dnia po nocy kiedy padał śnieg wjechałem na ten parking i zobaczyłem, że wszystkie miejsca zajęte są samochodami przykrytymi śniegiem. Dla mnie pozostało parkowanie we wjeździe, albo na przejściu dla pieszych no ewentualnie 100 m dalej i targanie zaspanego dziecka w tym śniegu. Popieram w 100% pomysł z ograniczeniem czasu postoju na tym parkingu do 10minut w godzinach pracy przedszkola. Ten parking jest potrzebny dla rodziców dzieci z przedszkola i powinien być dostępny - conajmniej 4-6 miejsc w tym celu.
Odwożę tam dziecko do przedszkola i cieszyłem się, że będzie gdzie normalnie postawić samochód na te 5 minut kiedy odprowadzam dziecko. Moja radość się skończyła, gdy pewnego dnia po nocy kiedy padał śnieg wjechałem na ten parking i zobaczyłem, że wszystkie miejsca zajęte są samochodami przykrytymi śniegiem. Dla mnie pozostało parkowanie we wjeździe, albo na przejściu dla pieszych no ewentualnie 100 m dalej i targanie zaspanego dziecka w tym śniegu. Popieram w 100% pomysł z ograniczeniem czasu postoju na tym parkingu do 10minut w godzinac... rozwiń
Avatar
Gość / 2 stycznia 2018 o 23:16
A może radna Marzena sprawę załatwi ona przecie specjalistka od spraw wszelakich :)))
Avatar
wyborca / 2 stycznia 2018 o 20:21
LPU napisał:
undefined napisał:
Może Pan Radny Maj coś na to poradzi?
Wydaje mi się, że radną z tamtego rejonu jest czołowa ''gwiazda'' puławskiego PIS, przewodnicząca całej rady miasta Bożena Krygier. Brylować po sponsorowanych przez miasto czyli przez mieszkańców- rautach, opłatkach, imprezkach to potrafi. Pozakazywać się z Groblem, posłem Szulowskim, upadłym radnym pijakiem Arturem K.1.6 promila i księżmi, także. To niech w końcu weźmie się za prawdziwą robotę. Gdyż nie nie wiem co oprócz tego lansu i koterii towarzysko-układowych zrobiła dla osiedla Niwa czy Puław?
 Bozena lansera bier się do roboty
 Bozena lansera bier się do roboty rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2018 o 20:58
Uwaga rodzice dzieci z przedszkola. Skoro macie teraz ,,swój parking" proszę nie parkować już na ,,moim" parkingu, pod moim blokiem przy ul. Pileckiego. Gdy wracam z dzieckiem po 15:00 nie mam gdzie zaparkować...nie wspominając już o poobijanym aucie przez wasze dzieciaczki otwierające drzwi... A Straż niech lepiej zwróci uwagę na samochody zaparkowane byle jak i byle gdzie bezpośrednio przy skrzyżowaniu czy wzdłuż wyjazdu z parkingu przy Pileckiego. Z góry dziękuję.
Avatar
Jacek / 5 stycznia 2018 o 10:59
Ja również codziennie odwożę dziecko do tego przedszkola i uważam że ten parking to jedno wielkie nieporozumienie. Jak parkingu nie było nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego jakieś 50, 100 czy nawet 200 metrów od przedszkola. Ale niektórzy rodzice to pod samo wejście do przedszkola by zaparkowali jakby mogli zamiast zaparkować ciut dalej i przejść się troszkę. Teraz miejsce przed przedszkolem satało się jeszcze bardziej niebezpieczne dla dzieci które czasem poprostu wybiegają z przedszkola,jak to dzieci a tu pod samą furtką mają parking, gdzie większosć parkujących wogóle nie zwraca uwagi czy ktoś idzie czy je tylko gapią się przed siebie w poszukiwaniu wolnego miejsca.
Ja również codziennie odwożę dziecko do tego przedszkola i uważam że ten parking to jedno wielkie nieporozumienie. Jak parkingu nie było nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego jakieś 50, 100 czy nawet 200 metrów od przedszkola. Ale niektórzy rodzice to pod samo wejście do przedszkola by zaparkowali jakby mogli zamiast zaparkować ciut dalej i przejść się troszkę. Teraz miejsce przed przedszkolem satało się jeszcze bardziej niebezpieczne dla dzieci które czasem poprostu wybiegają z przedszkola,jak to dzieci a tu pod sam... rozwiń
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 14:39
Petent może jeździć szukać miejsca albo przyjść na piechotę bo urzędnicy zajmują parking. 10% dla urzędników reszta dla petentów a nie odwrotnie
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 11:06
17 miejsc z 24... ale których?? nie zostały oznaczone i 17 to stanowczo zbyt wiele na zwykłe kilkuminutowe podwożenie dziecka do przedszkola, tym bardziej że odbywa się to tylko rano i popołudniu. gdyby oznaczyć jeden rząd miejsc tych najbliżej przedszkola to ludzie by to egzekwowali, a teraz czego się wymaga, że strażnicy będą tam sterczeć i pilnować te 9-10 godzin czy ktoś kto tam parkuje przyjechał z dzieckiem czy też może za każdym razem losować 7 aut które unikną kary... zarządca drogi nie przemyślał tego znaku. znalazłam dwa artykuły na temat tego parkingu i w żadnym z nich nie ma wzmianki o ograniczeniach dla mieszkańców, podobno podczas budżetu też o tym nie wspomniano. parkingi na tym osiedlu to zmora: wieżowce wokół przy których nie ma gdzie parkować, nowe osiedla wokoło gdzie wszystkie miejsca parkingowe są za szlabanami i teraz jeszcze nowy parking z którego nie można korzystać bo parę osób które dowozi dzieci do przedszkola ma problem ze znalezieniem miejsca do zaparkowania i poszło na skargę robiąc z tego aferę (ponoć ten znak został postawiony później jak udostępniono parking). czasem tam chodzę i zawsze są ze dwa wolne miejsca nawet w tych godzinach szczytowych dla przedszkola wiec nie wiem po co to tak nagłaśniać i robić sąsiadom problemy i szczuć na nich straż miejską... ludzie ogarnijcie się jak się przejdziecie z dzieckiem te pół minuty dłużej też się świat nie zawali a dla chętnych: ******dziennikwschodni.pl/pulawy/pulawy-powstanie-obywatelski-parking,n,1000202592.html ******dziennikwschodni.pl/pulawy/pulawy-parking-przy-ul-pileckiego-prawie-gotowy,n,1000207152.html
17 miejsc z 24... ale których?? nie zostały oznaczone i 17 to stanowczo zbyt wiele na zwykłe kilkuminutowe podwożenie dziecka do przedszkola, tym bardziej że odbywa się to tylko rano i popołudniu. gdyby oznaczyć jeden rząd miejsc tych najbliżej przedszkola to ludzie by to egzekwowali, a teraz czego się wymaga, że strażnicy będą tam sterczeć i pilnować te 9-10 godzin czy ktoś kto tam parkuje przyjechał z dzieckiem czy też może za każdym razem losować 7 aut które unikną kary... zarządca drogi nie przemyślał tego znaku. znalazłam dwa artykuły n... rozwiń
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 08:34
a w takim razie gdzie mają parkować pracownicy urzędów??? nie jestem urzędnikiem. Ciekawa jestem czy gość z 7.23 nie jeździ samochodem do pracy i nie parkuje pod siedzibą firmy, w której pracuje????
Avatar
Gość / 4 stycznia 2018 o 07:23
To samo należałoby wprowadzi pod urzędami, parkingi dla petentów a nie znaczna część zajęta przez pracowników.
Avatar
Gość / 3 stycznia 2018 o 09:22
Piotr41 w końcu jakiś sensowny głos w sprawie, a nie bezmyślny hejt lub typowo polskie marudzenie. chyba najwłaściwsze byłoby ograniczenie czasu parkowania do 10-15 min w godzinach pracy przedszkola, a w pozostałych godzinach żeby był ogólnie dostępny bez ograniczeń czasowych. Jedyny problem może być z egzekwowaniem tych krótkich postojów, ale tu chyba pole do wykazania się skutecznością dla Straży Miejskiej. Chociaż wydaje mi się, że jest tam w okolicy kamera monitoringu, jeśli obejmuje ten teren to tylko kwestia reagowania tzn. powiadomienia SM przez osoby które zauważą nieuprawnione parkowanie.
Piotr41 w końcu jakiś sensowny głos w sprawie, a nie bezmyślny hejt lub typowo polskie marudzenie. chyba najwłaściwsze byłoby ograniczenie czasu parkowania do 10-15 min w godzinach pracy przedszkola, a w pozostałych godzinach żeby był ogólnie dostępny bez ograniczeń czasowych. Jedyny problem może być z egzekwowaniem tych krótkich postojów, ale tu chyba pole do wykazania się skutecznością dla Straży Miejskiej. Chociaż wydaje mi się, że jest tam w okolicy kamera monitoringu, jeśli obejmuje ten teren to tylko kwestia reagowania tzn. powiadomien... rozwiń
Avatar
Piotr 41 / 3 stycznia 2018 o 07:54
Odwożę tam dziecko do przedszkola i cieszyłem się, że będzie gdzie normalnie postawić samochód na te 5 minut kiedy odprowadzam dziecko. Moja radość się skończyła, gdy pewnego dnia po nocy kiedy padał śnieg wjechałem na ten parking i zobaczyłem, że wszystkie miejsca zajęte są samochodami przykrytymi śniegiem. Dla mnie pozostało parkowanie we wjeździe, albo na przejściu dla pieszych no ewentualnie 100 m dalej i targanie zaspanego dziecka w tym śniegu. Popieram w 100% pomysł z ograniczeniem czasu postoju na tym parkingu do 10minut w godzinach pracy przedszkola. Ten parking jest potrzebny dla rodziców dzieci z przedszkola i powinien być dostępny - conajmniej 4-6 miejsc w tym celu.
Odwożę tam dziecko do przedszkola i cieszyłem się, że będzie gdzie normalnie postawić samochód na te 5 minut kiedy odprowadzam dziecko. Moja radość się skończyła, gdy pewnego dnia po nocy kiedy padał śnieg wjechałem na ten parking i zobaczyłem, że wszystkie miejsca zajęte są samochodami przykrytymi śniegiem. Dla mnie pozostało parkowanie we wjeździe, albo na przejściu dla pieszych no ewentualnie 100 m dalej i targanie zaspanego dziecka w tym śniegu. Popieram w 100% pomysł z ograniczeniem czasu postoju na tym parkingu do 10minut w godzinac... rozwiń
Avatar
Gość / 2 stycznia 2018 o 23:16
A może radna Marzena sprawę załatwi ona przecie specjalistka od spraw wszelakich :)))
Avatar
wyborca / 2 stycznia 2018 o 20:21
LPU napisał:
undefined napisał:
Może Pan Radny Maj coś na to poradzi?
Wydaje mi się, że radną z tamtego rejonu jest czołowa ''gwiazda'' puławskiego PIS, przewodnicząca całej rady miasta Bożena Krygier. Brylować po sponsorowanych przez miasto czyli przez mieszkańców- rautach, opłatkach, imprezkach to potrafi. Pozakazywać się z Groblem, posłem Szulowskim, upadłym radnym pijakiem Arturem K.1.6 promila i księżmi, także. To niech w końcu weźmie się za prawdziwą robotę. Gdyż nie nie wiem co oprócz tego lansu i koterii towarzysko-układowych zrobiła dla osiedla Niwa czy Puław?
 Bozena lansera bier się do roboty
 Bozena lansera bier się do roboty rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 62

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Dźgnął kolegę nożem w okolice serca. Na ławie oskarżonych także siostra i matka

Dźgnął kolegę nożem w okolice serca. Na ławie oskarżonych także siostra i matka 0 0

Dawid poczuł szczypanie i dostrzegł spływającą krew. Dopiero po chwili zrozumiał, że został dźgnięty nożem w okolice serca. Ugodził go kolega, któremu teraz grozi nawet dożywocie. Na wyrok czeka także matka napastnika, która kazała mu wyrzucić narzędzie zbrodni oraz siostra, która umyła nóż.

Sklep dla najmłodszych z bogatą ofertą klocków LEGO®

Sklep dla najmłodszych z bogatą ofertą klocków LEGO® 1 0

Zapraszamy do sklepu internetowego www.krolestwodzieci.pl. Prosimy serdecznie i zachęcamy Cię, byś rozejrzał się po naszej wesołej i obfitującej w atrakcje krainie. A jest na co popatrzeć! U nas w każdym z zakątków znajdziesz mieniące się licznymi barwami, przyciągające oko oraz uwagę zabawki oraz akcesoria. Mamy ich tutaj już ponad 1500! Tak pokaźna liczba daje pewność, że każda pociecha wyszuka dla siebie coś wyjątkowego, sprawiającego jej nieskrywaną radość.

Po pijanemu wjechał w znak... przed komendą policji, a potem uciekł
galeria

Po pijanemu wjechał w znak... przed komendą policji, a potem uciekł 2 0

Pijany kierowca wjechał w znak przed komendą policji, a potem uciekł. Mundurowi szybko go znaleźli.

10 lat więzienia w Opolu Lubelskim

10 lat więzienia w Opolu Lubelskim 0 2

Dokładnie 10 lat temu ukazało się Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie utworzenia Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim

"Masakra, tragedia, żałoba narodowa". Kibice nie mogą pogodzić się z porażką
galeria
film

"Masakra, tragedia, żałoba narodowa". Kibice nie mogą pogodzić się z porażką 1 2

Reprezentanci Polski przegrali tzw. „mecz o wszystko” na mistrzostwach świata. W drugim spotkaniu biało-czerwoni zostali rozgromienie 0:3 z Kolumbią. Polscy kibice po spotkaniu byli rozczarowani wynikiem i postawą piłkarzy.

Szczęście sprzyjało mistrzowi. Start Krasnystaw zagra w IV lidze

Szczęście sprzyjało mistrzowi. Start Krasnystaw zagra w IV lidze 1 0

CHEŁMSKA KLASA OKRĘGOWA Start Krasnystaw z minimalną przewagą nad Bratem Siennica Nadolna i Unią Białopole wygrał rywalizację w sezonie 2017/2018

Odkurzacze bezworkowe – na co warto zwrócić uwagę, wybierając ten dla siebie?

Odkurzacze bezworkowe – na co warto zwrócić uwagę, wybierając ten dla siebie? 0 0

Odkurzacz to jeden z najbardziej podstawowych sprzętów w naszym domu. Jest szczególnie ważny, gdy w naszym domu przebywają zwierzęta, które gubią sierść. Zachowanie czystych podłóg i dywanów jest kluczowe również wtedy, gdy mamy małe dziecko. Jaki odkurzacz bezworkowy warto wybrać, aby dobrze spełniał swoją rolę?

Lublin kupi grunty pod ważną miejską inwestycję. Prezydent prosi radnych o zgodę

Lublin kupi grunty pod ważną miejską inwestycję. Prezydent prosi radnych o zgodę 19 6

Prezydent Lublina prosi radnych o zgodę na zakup gruntów pod budowę dworca autobusowego między ul. Gazową i Młyńską. Decyzja zapadnie w czwartek. Budowa ma się zacząć najwcześniej pod koniec 2019 r.

Na wiosnę odpalili z formą. Ogniwo Wierzbica zostaje w klasie okręgowej

Na wiosnę odpalili z formą. Ogniwo Wierzbica zostaje w klasie okręgowej 28 0

CHEŁMSKA KLASA OKRĘGOWA Dzięki 11 wygranym i remisie z Ruchem Izbica Ogniwo Wierzbica utrzymało się w lidze okręgowej i jednocześnie zostało mistrzem wiosny

Co by się stało, gdyby wybić wszystkie dziki w Europie? Pomysł marszałka województwa lubelskiego

Co by się stało, gdyby wybić wszystkie dziki w Europie? Pomysł marszałka województwa lubelskiego 24 22

Wybicia niemal wszystkich dzików w Europie domaga się Sławomir Sosnowski stojący na czele władz województwa lubelskiego. Przy życiu pozostać miałaby nieliczna odizolowana grupa zapewniająca przetrwanie gatunku. W ten sposób Sosnowski chce walczyć z groźną chorobą świń, roznoszoną przez dziki.

Przemysław Sioma (Huczwa Tyszowce): Mamy zespół z charakterem

Przemysław Sioma (Huczwa Tyszowce): Mamy zespół z charakterem 0 0

ROZMOWA z Przemysławem Siomą, kapitanem Huczwy Tyszowce

Młodzieżowy radny przeciwko zniżkom dla uczniów

Młodzieżowy radny przeciwko zniżkom dla uczniów 6 8

Daniel Mazur, przewodniczący Młodzieżowej Rady Miasta w Puławach, opowiedział się przeciwko wprowadzeniu zniżek na bilety komunikacji miejskiej dla najlepszych uczniów. Przeciwko temu wydatkowi wystąpiła również wiceprezydent Puław, Ewa Wójcik. Projekt uchwały upadł.

Rzeczywiście niezła sztuka. Po festiwalu w Chełmie
galeria

Rzeczywiście niezła sztuka. Po festiwalu w Chełmie 1 2

Koncerty, wystawy fotografii i malarstwa, street art., popisy taneczne, body painting i fire show połączony z występem „Słomy” Słonimskiego i bębniarzy. To tylko fragment tegorocznej oferty zakończonego w niedzielę trzydniowego II Festiwalu Niezła Sztuka.

Gigant z branży spożywczej inwestuje w Lubelskiem

Gigant z branży spożywczej inwestuje w Lubelskiem 11 1

50 milionów złotych zainwestuje w Łukowie gigant z branży spożywczej firma SuperDrob. Znajdzie tam pracę 40–50 osób. Będzie to jeden z trzech zakładów tej firmy działających w Lubelskiem

Lublin: Plac zabaw zniknął z dnia na dzień. Mieszkańcy są oburzeni

Lublin: Plac zabaw zniknął z dnia na dzień. Mieszkańcy są oburzeni 0 16

Rozebrany został miejski plac zabaw stojący w wąwozie obok osiedla Konopnickiej. – Nie było innego wyjścia – mówią urzędnicy, którzy zlecili rozbiórkę i tłumaczą, że urządzenia były zniszczone przez wandali i stwarzały zagrożenie dla dzieci. Mieszkańcy są oburzeni, a rada dzielnicy twierdzi, że wystarczyłaby naprawa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.