Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

3 października 2015 r.
21:43

Remont Nadwiślanki ma się rozpocząć za trzy lata

0 9 A A

Za trzy lata rozpocząć ma się gruntowna przebudowa drogi nr 801, czyli tak zwanej trasy nadwiślańskiej. Władze województw mazowieckiego i lubelskiego ogłosiły, że została ona wpisana na listę projektów przewidzianych do realizacji.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Przebudowa drogi wojewódzkiej Puławy – Warszawa była tematem spotkania marszałków województwa mazowieckiego i lubelskiego, do którego doszło w poprzedni czwartek w Stężycy.

Władze chcą pozyskać środki unijne na jej generalny remont. Ten, tylko po stronie mazowieckiej ma kosztować prawie 360 milionów złotych. Tyle, jak policzono kosztowałaby nowa nawierzchnia na długości ponad 67 kilometrów oraz nowy, 4-kilometrowy odcinek od Józefowa do granic Warszawy. Cała inwestycja została wpisana na listę projektów przewidzianych do realizacji w ciągu najbliższych pięciu lat.

Droga nr 801 to ważny szlak komunikacyjny, który jest alternatywą wobec krajowej siedemnastki. Prowadzi przez malownicze, nadwiślańskie tereny łącząc stolicę z turystycznymi miejscowościami powiatu ryckiego i puławskiego.

– To droga niezwykła, która posiada walory krajobrazowe, ale także gospodarcze. Niestety jej stan pozostawia wiele do życzenia i w ostatnich latach stała się barierą rozwojową. Razem z marszałkiem Sosnowskim chcemy zrobić wszystko, żeby ją zmodernizować – mówi Adam Struzik, marszałek woj. mazowieckiego.

Na jej przebudowę liczą zarówno lokalne samorządy, jak i przedstawiciele sektora turystycznego z Kazimierza Dolnego, Nałęczowa, czy Janowca. Nieprzypadkowo na miejsce spotkania marszałków wybrana została Stężyca. Zarówno Sławomir Sosnowski, jak i Adam Struzik w sali konferencyjnej Wyspy Wisła opowiadali o dużym znaczeniu tej trasy dla całego regionu.

Podczas ostatnich trzech lat drogowcy pracowali na terenie gmin Wilga, Maciejowice i Józefów. Wyremontowali odcinek o długości 12 kilometrów, a w kolejce już czeka następny, 6-cio kilometrowy. W sumie na ten cel zabezpieczono prawie 24 mln złotych. Potrzeby są jednak o wiele wyższe, stąd wyciągnięcie ręki po środki z RPO.

– Potrzebne są setki milionów złotych. Będzie to olbrzymi wysiłek finansowy dla obu województw. To trudne zadanie także dlatego, że nie możemy mówić tutaj o nowym śladzie, ani obwodnicach. Ze względu na specyficzny obszar przyrodniczy musimy zrobić dobre parametry drogi w tym śladzie, w którym ona funkcjonuje – dodał Struzik.

Prace mają się rozpocząć w 2018 roku. Zanim do tego dojdzie, potrzebne będą decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla poszczególnych odcinków.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 9 lutego 2016 o 22:15
no trasa wytyczona w 1939,by zrobić więc zrobienie dobrej drogi trochę potrwa,a możę chociaż3 ppasmowa,b była szersza
Avatar
Gość / 5 października 2015 o 10:43
– Potrzebne są setki milionów złotych. Będzie to olbrzymi wysiłek finansowy dla obu województw. To trudne zadanie także dlatego, że nie możemy mówić tutaj o nowym śladzie, ani obwodnicach. Ze względu na specyficzny obszar przyrodniczy musimy zrobić dobre parametry drogi w tym śladzie, w którym ona funkcjonuje – dodał Struzik. Jeżeli gdzieś ma zostać stary ślad, to wystarczy remont taki jak planowany na odcinku z płyt betonowych (nowa nawierzchnia, poszerzenie do 7 m, bez wykupu gruntów i budowy dróg serwisowych). Droga o szerokości 7 m z mnóstwem zjadów idywidualnych i z azylami przez wsie takie jak Dziecinów czy Domaszew to nie droga główna ruchu przyspieszonego, która nie ma zjazdów indywildualnych i na której powinien być zakaz ruchu pieszych, rowerów, ciągników rolniczych i pojazdów zaprzęgowych! W Planie Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Mazowieckiego (PZPWM) są narysowane "obwodnice" na południe od Wilgi, gdzie obecnie jest bardzo mały ruch!! Niech MZDW się opamięta! Niech zmodernizuje mniej niż połowę DW 801, którą ma w zarządzie (ok. 16 - 20 km), ale raz i porządnie (chodzi o odcinki najbardziej obciążone ruchem)! W PZPWM zapisano, że kiedyś może powstać dwujezdniowa DW 801 z Warszawy do Wilgi. W latach 2018 - 2020 niech wybudują dwujezdniową drogę od Warszawy do skrętu na Otwock w Józefowie przy stacji benzynowej na południu miasta (a może i nieco dalej - do nowego zjazdu na Otwock związanego z przedłużeniem ul. Warsztatowej w Otwocku), odcinek dwujezdniowy z drogami serwisowymi od ronda w Otwocku Małym do południowego końca nowego przebiegu drogi z rejonie Dziecinowa. Reszta odcinków ma względnie małe natężenie ruchu, więc ich modernizację można sobie darować. Lepiej niech zrobią porządek z tymi odcinkami, które są najbardziej obciążone ruchem.
– Potrzebne są setki milionów złotych. Będzie to olbrzymi wysiłek finansowy dla obu województw. To trudne zadanie także dlatego, że nie możemy mówić tutaj o nowym śladzie, ani obwodnicach. Ze względu na specyficzny obszar przyrodniczy musimy zrobić dobre parametry drogi w tym śladzie, w którym ona funkcjonuje – dodał Struzik. Jeżeli gdzieś ma zostać stary ślad, to wystarczy remont taki jak planowany na odcinku z płyt betonowych (nowa nawierzchnia, poszerzenie do 7 m, bez wykupu gruntów i budowy dróg serwisowych). Droga o szerokości 7 m z mn... rozwiń
Avatar
Gość / 5 października 2015 o 10:23
Jeżeli chodzi o modernizacje czy nowe przebiegi, to na najbliższe może i kilkanaście lat spośród odcinków w zarządzie MZDW wystarczyłby odcinek od ul. Górczewskiej w Józefowie do granicy z Warszawą (ok. 5,5 km odcinka dwujezdniowego do wybudowania, głównie po nowym śladzie), nowy odcinek z wiaduktem nad linią kolejową Skierniewice-Łuków (kilka km w docelowym przekroju 2x2 czy 2+1). Można też wybudować drogi serwisowe na odcinku od Otwocka Małego do Sobiekurska (między rondami z DW 798 i DK 50) ze względu na planowane w tej okolicy inwestycje (aktywność gospodarcza), przy czym trzeba byłoby uwzględnić docelowy przekrój 2x2. Reszta odcinków DW 801 odznacza się mniejszym natężeniem ruchu (nawet na odcinku od DW 798 do ul. Górczewskiej w Józefowie natężenie ruchu nie jest jakieś bardzo duże (na obwodnicy Otwocka i Karczewa), ale potok ruchu od strony Otwocka dołączający się na skrzyżowaniu z ul. Górczewską w Józefowie jest naprawdę duży (w związku z czym w 2018 r. powinni zacząć rozbudowę tego odcinka do przekroju dwujezdniowego, a w Warszawie ZDM też powinien znaleźć pieniądze na brakujący odcinek DW 801 od ul. Czarnuszki na południe od S2 w warszawskiej dzielniy Wawer do granicy z Józefowem (ma być nowy przebieg na zachód od obecnej drogi nr 801)). Reszta odcinków w woj. mazowieckim (na południe od rejonu Sobień-Jezior) wymaga co najwyżej remontu nawierzchni czy poprawy oznakowania, nowe obwodnice i drogi serwisowe nie są obecnie konieczne.
Jeżeli chodzi o modernizacje czy nowe przebiegi, to na najbliższe może i kilkanaście lat spośród odcinków w zarządzie MZDW wystarczyłby odcinek od ul. Górczewskiej w Józefowie do granicy z Warszawą (ok. 5,5 km odcinka dwujezdniowego do wybudowania, głównie po nowym śladzie), nowy odcinek z wiaduktem nad linią kolejową Skierniewice-Łuków (kilka km w docelowym przekroju 2x2 czy 2+1). Można też wybudować drogi serwisowe na odcinku od Otwocka Małego do Sobiekurska (między rondami z DW 798 i DK 50) ze względu na planowane w tej okolicy inwestyc... rozwiń
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 10:06
W te wakacje chyba w Maciejowicach wyremontowano kilka km drogi (łącznie z wycinką drzew) w kilka tygodni! Tylko! I to nie był żaden Budimex czy inny gigant - jakieś zwykłe "chłopaki" pracowali. Znalazły się pieniądze i szybko to zrobili. Zatem - dlaczego remont ruszy dopiero za 3 lata? I ile będzie trwał? Dlaczego nie można priorytetowo wyremontować tego odcinka tuż pod W-wą z płyt betonowych, jedyne 5 km do remontu; tam się nie da jechać, nawet 50-tką.
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 09:12
Remont Nadwiślanki ma się rozpocząć za trzy lata a zakończy za trzysta
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 04:07
mazowieckie to niech się weźmie za 747 do Iłży od mostu w Kamieniu, bo zostali w tyle i przez nich most od pół roku jest ślepy. Dojazd od Lublina jest a dalej mazowieckie i dupa.
Avatar
Gość / 3 października 2015 o 23:12
Aza ile rozpocznie się naprawa remontowanej trasy :) bo ze standardów europejskich to mamy jedynie wypłaty dla europarlamentarzystów :)
Avatar
341 / 3 października 2015 o 23:11

Przepraszam, "niedopisałem". 45 lat temu, ta droga była planowana jako taka quasi autostrada...

Avatar
Gość / 3 października 2015 o 22:26
Super, wreszcie będzie światowo! 45 lat temu, z mojej wsi używaliśmy lamp naftowych jak piorun "walnął" w transformator...
Avatar
Gość / 9 lutego 2016 o 22:15
no trasa wytyczona w 1939,by zrobić więc zrobienie dobrej drogi trochę potrwa,a możę chociaż3 ppasmowa,b była szersza
Avatar
Gość / 5 października 2015 o 10:43
– Potrzebne są setki milionów złotych. Będzie to olbrzymi wysiłek finansowy dla obu województw. To trudne zadanie także dlatego, że nie możemy mówić tutaj o nowym śladzie, ani obwodnicach. Ze względu na specyficzny obszar przyrodniczy musimy zrobić dobre parametry drogi w tym śladzie, w którym ona funkcjonuje – dodał Struzik. Jeżeli gdzieś ma zostać stary ślad, to wystarczy remont taki jak planowany na odcinku z płyt betonowych (nowa nawierzchnia, poszerzenie do 7 m, bez wykupu gruntów i budowy dróg serwisowych). Droga o szerokości 7 m z mnóstwem zjadów idywidualnych i z azylami przez wsie takie jak Dziecinów czy Domaszew to nie droga główna ruchu przyspieszonego, która nie ma zjazdów indywildualnych i na której powinien być zakaz ruchu pieszych, rowerów, ciągników rolniczych i pojazdów zaprzęgowych! W Planie Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Mazowieckiego (PZPWM) są narysowane "obwodnice" na południe od Wilgi, gdzie obecnie jest bardzo mały ruch!! Niech MZDW się opamięta! Niech zmodernizuje mniej niż połowę DW 801, którą ma w zarządzie (ok. 16 - 20 km), ale raz i porządnie (chodzi o odcinki najbardziej obciążone ruchem)! W PZPWM zapisano, że kiedyś może powstać dwujezdniowa DW 801 z Warszawy do Wilgi. W latach 2018 - 2020 niech wybudują dwujezdniową drogę od Warszawy do skrętu na Otwock w Józefowie przy stacji benzynowej na południu miasta (a może i nieco dalej - do nowego zjazdu na Otwock związanego z przedłużeniem ul. Warsztatowej w Otwocku), odcinek dwujezdniowy z drogami serwisowymi od ronda w Otwocku Małym do południowego końca nowego przebiegu drogi z rejonie Dziecinowa. Reszta odcinków ma względnie małe natężenie ruchu, więc ich modernizację można sobie darować. Lepiej niech zrobią porządek z tymi odcinkami, które są najbardziej obciążone ruchem.
– Potrzebne są setki milionów złotych. Będzie to olbrzymi wysiłek finansowy dla obu województw. To trudne zadanie także dlatego, że nie możemy mówić tutaj o nowym śladzie, ani obwodnicach. Ze względu na specyficzny obszar przyrodniczy musimy zrobić dobre parametry drogi w tym śladzie, w którym ona funkcjonuje – dodał Struzik. Jeżeli gdzieś ma zostać stary ślad, to wystarczy remont taki jak planowany na odcinku z płyt betonowych (nowa nawierzchnia, poszerzenie do 7 m, bez wykupu gruntów i budowy dróg serwisowych). Droga o szerokości 7 m z mn... rozwiń
Avatar
Gość / 5 października 2015 o 10:23
Jeżeli chodzi o modernizacje czy nowe przebiegi, to na najbliższe może i kilkanaście lat spośród odcinków w zarządzie MZDW wystarczyłby odcinek od ul. Górczewskiej w Józefowie do granicy z Warszawą (ok. 5,5 km odcinka dwujezdniowego do wybudowania, głównie po nowym śladzie), nowy odcinek z wiaduktem nad linią kolejową Skierniewice-Łuków (kilka km w docelowym przekroju 2x2 czy 2+1). Można też wybudować drogi serwisowe na odcinku od Otwocka Małego do Sobiekurska (między rondami z DW 798 i DK 50) ze względu na planowane w tej okolicy inwestycje (aktywność gospodarcza), przy czym trzeba byłoby uwzględnić docelowy przekrój 2x2. Reszta odcinków DW 801 odznacza się mniejszym natężeniem ruchu (nawet na odcinku od DW 798 do ul. Górczewskiej w Józefowie natężenie ruchu nie jest jakieś bardzo duże (na obwodnicy Otwocka i Karczewa), ale potok ruchu od strony Otwocka dołączający się na skrzyżowaniu z ul. Górczewską w Józefowie jest naprawdę duży (w związku z czym w 2018 r. powinni zacząć rozbudowę tego odcinka do przekroju dwujezdniowego, a w Warszawie ZDM też powinien znaleźć pieniądze na brakujący odcinek DW 801 od ul. Czarnuszki na południe od S2 w warszawskiej dzielniy Wawer do granicy z Józefowem (ma być nowy przebieg na zachód od obecnej drogi nr 801)). Reszta odcinków w woj. mazowieckim (na południe od rejonu Sobień-Jezior) wymaga co najwyżej remontu nawierzchni czy poprawy oznakowania, nowe obwodnice i drogi serwisowe nie są obecnie konieczne.
Jeżeli chodzi o modernizacje czy nowe przebiegi, to na najbliższe może i kilkanaście lat spośród odcinków w zarządzie MZDW wystarczyłby odcinek od ul. Górczewskiej w Józefowie do granicy z Warszawą (ok. 5,5 km odcinka dwujezdniowego do wybudowania, głównie po nowym śladzie), nowy odcinek z wiaduktem nad linią kolejową Skierniewice-Łuków (kilka km w docelowym przekroju 2x2 czy 2+1). Można też wybudować drogi serwisowe na odcinku od Otwocka Małego do Sobiekurska (między rondami z DW 798 i DK 50) ze względu na planowane w tej okolicy inwestyc... rozwiń
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 10:06
W te wakacje chyba w Maciejowicach wyremontowano kilka km drogi (łącznie z wycinką drzew) w kilka tygodni! Tylko! I to nie był żaden Budimex czy inny gigant - jakieś zwykłe "chłopaki" pracowali. Znalazły się pieniądze i szybko to zrobili. Zatem - dlaczego remont ruszy dopiero za 3 lata? I ile będzie trwał? Dlaczego nie można priorytetowo wyremontować tego odcinka tuż pod W-wą z płyt betonowych, jedyne 5 km do remontu; tam się nie da jechać, nawet 50-tką.
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 09:12
Remont Nadwiślanki ma się rozpocząć za trzy lata a zakończy za trzysta
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 04:07
mazowieckie to niech się weźmie za 747 do Iłży od mostu w Kamieniu, bo zostali w tyle i przez nich most od pół roku jest ślepy. Dojazd od Lublina jest a dalej mazowieckie i dupa.
Avatar
Gość / 3 października 2015 o 23:12
Aza ile rozpocznie się naprawa remontowanej trasy :) bo ze standardów europejskich to mamy jedynie wypłaty dla europarlamentarzystów :)
Avatar
341 / 3 października 2015 o 23:11

Przepraszam, "niedopisałem". 45 lat temu, ta droga była planowana jako taka quasi autostrada...

Avatar
Gość / 3 października 2015 o 22:26
Super, wreszcie będzie światowo! 45 lat temu, z mojej wsi używaliśmy lamp naftowych jak piorun "walnął" w transformator...
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Gabinet Cieni PO obradował w Lublinie. Schetyna: Rządowi brakuje refleksji
galeria

Gabinet Cieni PO obradował w Lublinie. Schetyna: Rządowi brakuje refleksji 0 5

Rządowi PiS-u brakuje refleksji nt. sytuacji osób niepełnosprawnych – powiedział w Lublinie Grzegorz Schetyna. Były wicepremier, obecnie przewodniczący Platformy Obywatelskiej przyjechał w czwartek do miasta ze swoim „Gabinetem Cieni”.

Propozycja na ciepły dzień: koniecznie lody!
Wiersze między newsami

Propozycja na ciepły dzień: koniecznie lody! 1 0

Co wybierzecie? Perłową śmietankę czy wafle złożone? Wśród pylnych akacji, zatrzymał się poeta i zapatrzył na wędrowną lodziarnię. Był rok 1914

PiS chce zakazać w Lublinie nocnej sprzedaży alkoholu. Głosowanie dzisiaj
PILNE

PiS chce zakazać w Lublinie nocnej sprzedaży alkoholu. Głosowanie dzisiaj 94 17

Jeszcze dzisiaj powinno dojść do głosowania nad pomysłem radnych PiS, którzy chcą nocnego zakazu sprzedaży alkoholu na wynos na terenie Lublina. Propozycja takich ograniczeń padła na dzisiejszym posiedzeniu Rady Miasta.

Chcieli wyrwać bankomat ze ściany w Lublinie. Wpadł 55-latek

Chcieli wyrwać bankomat ze ściany w Lublinie. Wpadł 55-latek 2 0

Chcieli wyrwać bankomat ze ściany, ale się nie udało. Policjanci zatrzymali 55-latka z Warszawy, który mógł brać w tej akcji.

Gwałtownie wzrośnie zadłużenie Puław. Wszystko po to, żeby zbudować halę
Sonda

Gwałtownie wzrośnie zadłużenie Puław. Wszystko po to, żeby zbudować halę 5 5

Urząd Miasta w związku z decyzją o budowie hali sportowej, aktualizuje prognozę swoich przychodów i wydatków. Kluczowe ma być pozyskanie gotówki poprzez sprzedaż obligacji. W ciągu dwóch najbliższych lat miasto tym sposobem zasilić ma suma 40 mln złotych. Gwałtownie wzrośnie również zadłużenie.

Jakie plany na letnie okienko transferowe ma Hetman Zamość?

Jakie plany na letnie okienko transferowe ma Hetman Zamość? 5 0

Chociaż do końca rozgrywek pozostały jeszcze cztery kolejki działacze Hetmana robią już przymiarki pod kolejny sezon. Wszystko wskazuje na to, że w lecie w Zamościu będą się musieli rozejrzeć przede wszystkim za bramkarzem. Zespół wicelidera tabeli w kolejnym sezonie nadal będzie za to prowadził Jacek Ziarkowski

Dzień Matki. Głosowanie na najładniejsze życzenia. Do wygrania zestawy pereł
galeria

Dzień Matki. Głosowanie na najładniejsze życzenia. Do wygrania zestawy pereł 0 0

Publikujemy życzenia dla mam, które przesłaliście i startujemy z głosowaniem. Internauci wybiorą te najładniejsze, a ich autorzy otrzymają nagrody.

Finał Srebrnego Kasku. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie

Finał Srebrnego Kasku. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie 0 0

ŻUŻEL Dziś o godzinie 19 na stadionie przy al. Zygmuntowskich odbędzie się finał Srebrnego Kasku. Transmisję telewizyjną z tego wydarzenia będzie można obejrzeć na portalu WP SportoweFakty

Awantura w Ratuszu. Przerwana sesja Rady Miasta w Lublinie
galeria

Awantura w Ratuszu. Przerwana sesja Rady Miasta w Lublinie 7 21

Wielką awanturą zaczęło się dzisiejsze posiedzenie Rady Miasta. Salę obrad opanowali na pewien czas protestujący mieszkańcy żądający m.in. gwarancji, że nie dojdzie do likwidacji ogródków działkowych

Dokończą budowę muzeum w Sobiborze

Dokończą budowę muzeum w Sobiborze 0 0

Państwowe Muzeum na Majdanku rozpoczyna drugi etap prac w Muzeum Byłego Niemieckiego Obozu Zagłady w Sobiborze

Szkolenia dla hodowców pokrzywdzonych przez ASF

Szkolenia dla hodowców pokrzywdzonych przez ASF 0 0

Hodowcy trzody chlewnej, jak również rolnicy z terenów zagrożonych afrykańskim pomorem świń, wzięli udział w szkoleniach zorganizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego. Cykl spotkań odbył się pod hasłem „Wsparcie alternatywnych form produkcji rolnej wobec ASF”.

Szansa dla firm na innowacyjne usługi

Szansa dla firm na innowacyjne usługi 0 0

Lubelscy przedsiębiorcy będą mieli kolejną okazję rozpocząć współpracę ze światem nauki. Przed nimi możliwość uzyskania wsparcia finansowego w ramach konkursu „Bon na innowacje”.

Stypendia dla najlepszych sportowców

Stypendia dla najlepszych sportowców 1 0

327 młodych zawodników ma powody do radości: Marszałek przyznał im stypendia za wyniki osiągnięte w 2017 roku. Sportowcy otrzymali gratyfikacje finansowe ufundowane przez Zarząd Województwa Lubelskiego, a łączna suma nagród to prawie 870 tys. zł!

Spotkania z Biznesem w regionie

Spotkania z Biznesem w regionie 0 0

W ramach cyklu Biznes Lubelskie najlepsi polscy specjaliści przeprowadzili szkolenia dotyczące zagadnień związanych z działalnością lokalnych przedsiębiorstw, zmian w przepisach podatkowych oraz opowiadali o mediacji, negocjacji i arbitrażu w biznesie

Rowerowe Lubelskie

Rowerowe Lubelskie 0 1

Masz w planach wycieczkę rowerową i nie wiesz, jaką trasę wybrać? Lubelskie trasy rowerowe to doskonały pomysł na aktywny wypoczynek. Na Lubelszczyźnie czeka na Ciebie wiele ciekawych miejsc i zabytków. Fanów dwóch kółek zapraszamy na szlak rowerowy Green Velo, czyli „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej”, o długości ok. 2000 km!

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.