Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

7 stycznia 2018 r.
12:22

Remontują linie kolejową przy zabytkowym dworcu w Puławach [zdjęcia]

29 28 A A

Trwają prace przy modernizacji linii kolejowej Pilawa-Lublin, do której zalicza się również jej puławski odcinek. Na stacji przy zabytkowym dworcu w Puławach zerwano starą, betonową nawierzchnię peronów. Usunięto również większość torowiska

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Remont linii nr 7 w Puławach z pewnością nie można nazwać kosmetycznym. To prace zakrojone na szeroką skalę, którą widać m.in. na terenie starego dworca kolejowego Puławy „Drewniane”. Robotnicy firm podwykonawczych zakontraktowani przez Astaldi zdążyli już zdjąć większość nawierzchni peronów i okolic dworca.

– Zakończono rozbiórkę sieci oraz części starych torów. Wywieziono także większość starego tłucznia. Obecnie trwa demontaż przewodów oświetleniowych i usuwanie kolizji. Wykonawca prowadzi także roboty przy rozbiórce przyczółków wiaduktu kolejowego w pobliżu stacji – informuje Karol Jakubowski z biura prasowego PKP-PLK.

Niemal wszędzie tam, gdzie teraz znajduje się rozkopany grunt, w niedalekiej przyszłości zobaczymy zupełnie nową nawierzchnię. Perony zostaną wykonane zgodnie z obowiązującym standardem ze specjalnych płyt z żółtymi liniami, wyżłobieniami i ścieżkami pomocnymi osobom niedowidzącym. Całość zostanie uzupełniona o nowe oznakowanie, ławki, kosze na śmieci, oświetlenie oraz wiaty i ogrodzenia. Wymienione będą również szyny, betonowe podkłady kolejowe, przewody linii trakcyjnej itp.

Nie wiadomo, jak długo potrwa ten remont i kiedy wznowione zostanie kursowanie pociągów. W listopadzie Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa przyznało, że istnieje ryzyko opóźnienia w oddaniu do użytku linii nr 7, a wszystko przez problemy z umową na montaż urządzeń sterujących ruchem na odcinku Dęblin-Lublin.

Umowa została podpisana z trzymiesięczną zwłoką wywołaną długim postępowaniem odwoławczym. W związku z tym, grudniowy termin przywrócenia ruchu na remontowanym odcinku może okazać się trudny do dotrzymania.

Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 21:43
w białowieży docenić potrafili... z głową i fajnie to zrobili - szkoda gdyby w puławach się zmarnowała - ******carska.pl
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 21:01
Stacja Puławy Drewniane była pierwszą stacją, a ma mniej chętnych do korzystania pasażerów, bo obsługuje tylko pociągi osobowe, podobnie jak Puławy Azoty i Puławy Chemia, w przeciwieństwie do Puławy Miasto, na której zatrzymują się też pospieszne.
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 14:13
Można ją od PKP za marny grosz przejąć i zaadptować dla potrzeb miasta w oparciu o fundusze UE - jak Lolek Dwunasty napisał - np na Miejski Dom Kultury "Górna-Kolejowa" albo Miedzykulturowe Centrum Dialogu Wschód-Zachód "Puławy Drewniane" - w których mieścić się może jakieś centrum integracyjne dla mieszkańców i klub dyskusyjny, w którym wykuwane będą różne inicjatywy obywatelskie i kuźnia talentów z warsztatami artystycznymi rękodzieł przeróżnych i biblioteka i klubokawiarnia, a nawet siłownia, zumba i calanetix, a opodal na zewnątrz zorganizowana być może nawet obywatelska strzelnica...
Można ją od PKP za marny grosz przejąć i zaadptować dla potrzeb miasta w oparciu o fundusze UE - jak Lolek Dwunasty napisał - np na Miejski Dom Kultury "Górna-Kolejowa" albo Miedzykulturowe Centrum Dialogu Wschód-Zachód "Puławy Drewniane" - w których mieścić się może jakieś centrum integracyjne dla mieszkańców i klub dyskusyjny, w którym wykuwane będą różne inicjatywy obywatelskie i kuźnia talentów z warsztatami artystycznymi rękodzieł przeróżnych i biblioteka i klubokawiarnia, a nawet siłownia, zumba i calanetix, a opoda... rozwiń
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 11:14
A niech ktoś mi wyjaśni po co ta stacja? Czy jacyś pasażerowie z niej w ogóle korzystają, skoro jest Pwy Miasto ??
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 09:51
Brawo Lolek Dwunasty! W pełni popieram - a najbardziej podobają mi się te inicjatywy obywatelskiej propozycje
Avatar
Lolek XII / 8 stycznia 2018 o 08:56
olo napisał:
undefined napisał:
Tylko cisza o remoncie dworców jakaś - nowoczesne tory, trakcja, perony i wagony tylko dworce zapyziałe i rozlatujące się. Masakra.
Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funkcjonował jako dworzec. Jednak znając obecne realnia PKP widac dążenie do cięcia kosztów, wypychanie od PKP czego się da (dworce do powiatów... itp pomysły), na PKP bilety obecnie w zasadzie konduktorzy w pociągach sprzedają.... więc po co im balast w postaci dworca. Dodatkowo sprawa jest taka, że dworzec ten przestał spełniać swoją rolę w chwili gdy drastycznie spadła ilość korzystających z niego pasażerów. Na stacji PKP, Puławy Drewniane, wsiada obecnie po 1, czasem kilka osób, a i tez nie zawsze. czasem pociąg staje i nikt ani nie wsiada ani nie wysiada.... to pokazuje, że rolę głównego dworca przejął przystanek PUŁAWY MIASTO więc pytanie - po chcolerę komu ten dworzec. Stoi dla stania i będzie stał dla stania. Chyba że go wczesniej czas rozbierze.... i korniki.
 Niekoniecznie pisałem o Puławach "drewnianych" ale tez i o innych na tej trasie - dworcach (np.Motycz), wieżach wodnych, kamiennych rampach. To fakt że technologicznie te obiekty sa zbędne dla PKP ale potrzebny jest , w ramach przebudowy  7 , pomysł na ich renowację . Pozostawienie ich w takim stanie po oddaniu do użytku, w pełni nowoczesnej , odnowionej w każdym szczególe linii kolejowej będzie stanowiło tragiczny wyjący dysonans. Myślę że samorządy mogłyby wykorzystać te obiekty na swoje cele i użyskać na ten cel fundusze UE. Tylko brak im pomysłu . I tu jest potrzebna inicjatywa obywatelska.
 Niekoniecznie pisałem o Puławach "drewnianych" ale tez i o innych na tej trasie - dworcach (np.Motycz), wieżach wodnych, kamiennych rampach. To fakt że technologicznie te obiekty sa zbędne dla PKP ale potrzebny jest , w ramach przebudowy  7 , pomysł na ich renowację . Pozostawienie ich w takim stanie po oddaniu do użytku, w pełni nowoczesnej , odnowionej w każdym szczególe linii kolejowej będzie stanowiło tragiczny wyjący dysonans. Myślę że samorządy mogłyby wykorzystać te obiekty na swoje cele i użyskać na ten cel ... rozwiń
Avatar
Lolek XII / 8 stycznia 2018 o 08:46
undefined napisał:
trochę nie rozumiem, jak tłuczeń może się zestarzeć by trzeba go wymieniać, wysechł?
 Otóż wychodzą twoje braki wykształcenia. Pisałem żeby DW nie zatrudniał pisarzy po podstawówce. Nic nie słyszałeś o erozji. Kamień po tylu tysiacach pociagów które jechały po tej trasie. po prostu sie kruszy. Wymagana jest odpowiednia granulacja i ten tłuczeń nie spełnia tych warunków. Zresztą podjedź zobacz te hałdy odsiewek - to był kiedys dobry tłuczeń ale już nie jest.
 Otóż wychodzą twoje braki wykształcenia. Pisałem żeby DW nie zatrudniał pisarzy po podstawówce. Nic nie słyszałeś o erozji. Kamień po tylu tysiacach pociagów które jechały po tej trasie. po prostu sie kruszy. Wymagana jest odpowiednia granulacja i ten tłuczeń nie spełnia tych warunków. Zresztą podjedź zobacz te hałdy odsiewek - to był kiedys dobry tłuczeń ale już nie jest. rozwiń
Avatar
Lolek XII / 8 stycznia 2018 o 08:40
undefined napisał:
za komuny wybudowali, później za solidaruchów rozgrabili co się dało a teraz remontują, ale totalna głupota
  Kolej Nadwiślańska     linia kolejowa  otwarta 29 sierpnia 1877 .  Prowadziła od wówczas nadgranicznego miasta  Mława  przez  Warszawę ,  Lublin  i  Chełm  do  Kowla . O jakiej komunie która ta kolej wybudowała majaczysz.
Avatar
olo / 8 stycznia 2018 o 07:03
taka prawda napisał:
Peron na stacji Puławy to nie był beton tylko niedawno zbudowany został z kostki brukowej ale u nas tak się buduje,że dobre się burzy wywozi nic sobie z tego nie robiąc.Ilu pasażerów przewinie się po tej przebudowie przez tę zapyziałą stację.Wandale będą mieli sporo do roboty.
 Dlatego powinni postawić na monitoring. Faktem jest, że na tej stacji zdarzają się akty wandalizmu. Wspomnę spaloną wieżę ciśnień i magazyn. O butelkach rzucanych na tory i rozbijanych o peron i obok dworca nie wspomne...
 Dlatego powinni postawić na monitoring. Faktem jest, że na tej stacji zdarzają się akty wandalizmu. Wspomnę spaloną wieżę ciśnień i magazyn. O butelkach rzucanych na tory i rozbijanych o peron i obok dworca nie wspomne... rozwiń
Avatar
olo / 8 stycznia 2018 o 07:00
undefined napisał:
Tylko cisza o remoncie dworców jakaś - nowoczesne tory, trakcja, perony i wagony tylko dworce zapyziałe i rozlatujące się. Masakra.
 Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funkcjonował jako dworzec. Jednak znając obecne realnia PKP widac dążenie do cięcia kosztów, wypychanie od PKP czego się da (dworce do powiatów... itp pomysły), na PKP bilety obecnie w zasadzie konduktorzy w pociągach sprzedają.... więc po co im balast w postaci dworca. Dodatkowo sprawa jest taka, że dworzec ten przestał spełniać swoją rolę w chwili gdy drastycznie spadła ilość korzystających z niego pasażerów. Na stacji PKP, Puławy Drewniane, wsiada obecnie po 1, czasem kilka osób, a i tez nie zawsze. czasem pociąg staje i nikt ani nie wsiada ani nie wysiada.... to pokazuje, że rolę głównego dworca przejął przystanek PUŁAWY MIASTO więc pytanie - po chcolerę komu ten dworzec. Stoi dla stania i będzie stał dla stania. Chyba że go wczesniej czas rozbierze.... i korniki.
 Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funk... rozwiń
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 21:43
w białowieży docenić potrafili... z głową i fajnie to zrobili - szkoda gdyby w puławach się zmarnowała - ******carska.pl
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 21:01
Stacja Puławy Drewniane była pierwszą stacją, a ma mniej chętnych do korzystania pasażerów, bo obsługuje tylko pociągi osobowe, podobnie jak Puławy Azoty i Puławy Chemia, w przeciwieństwie do Puławy Miasto, na której zatrzymują się też pospieszne.
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 14:13
Można ją od PKP za marny grosz przejąć i zaadptować dla potrzeb miasta w oparciu o fundusze UE - jak Lolek Dwunasty napisał - np na Miejski Dom Kultury "Górna-Kolejowa" albo Miedzykulturowe Centrum Dialogu Wschód-Zachód "Puławy Drewniane" - w których mieścić się może jakieś centrum integracyjne dla mieszkańców i klub dyskusyjny, w którym wykuwane będą różne inicjatywy obywatelskie i kuźnia talentów z warsztatami artystycznymi rękodzieł przeróżnych i biblioteka i klubokawiarnia, a nawet siłownia, zumba i calanetix, a opodal na zewnątrz zorganizowana być może nawet obywatelska strzelnica...
Można ją od PKP za marny grosz przejąć i zaadptować dla potrzeb miasta w oparciu o fundusze UE - jak Lolek Dwunasty napisał - np na Miejski Dom Kultury "Górna-Kolejowa" albo Miedzykulturowe Centrum Dialogu Wschód-Zachód "Puławy Drewniane" - w których mieścić się może jakieś centrum integracyjne dla mieszkańców i klub dyskusyjny, w którym wykuwane będą różne inicjatywy obywatelskie i kuźnia talentów z warsztatami artystycznymi rękodzieł przeróżnych i biblioteka i klubokawiarnia, a nawet siłownia, zumba i calanetix, a opoda... rozwiń
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 11:14
A niech ktoś mi wyjaśni po co ta stacja? Czy jacyś pasażerowie z niej w ogóle korzystają, skoro jest Pwy Miasto ??
Avatar
Gość / 8 stycznia 2018 o 09:51
Brawo Lolek Dwunasty! W pełni popieram - a najbardziej podobają mi się te inicjatywy obywatelskiej propozycje
Avatar
Lolek XII / 8 stycznia 2018 o 08:56
olo napisał:
undefined napisał:
Tylko cisza o remoncie dworców jakaś - nowoczesne tory, trakcja, perony i wagony tylko dworce zapyziałe i rozlatujące się. Masakra.
Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funkcjonował jako dworzec. Jednak znając obecne realnia PKP widac dążenie do cięcia kosztów, wypychanie od PKP czego się da (dworce do powiatów... itp pomysły), na PKP bilety obecnie w zasadzie konduktorzy w pociągach sprzedają.... więc po co im balast w postaci dworca. Dodatkowo sprawa jest taka, że dworzec ten przestał spełniać swoją rolę w chwili gdy drastycznie spadła ilość korzystających z niego pasażerów. Na stacji PKP, Puławy Drewniane, wsiada obecnie po 1, czasem kilka osób, a i tez nie zawsze. czasem pociąg staje i nikt ani nie wsiada ani nie wysiada.... to pokazuje, że rolę głównego dworca przejął przystanek PUŁAWY MIASTO więc pytanie - po chcolerę komu ten dworzec. Stoi dla stania i będzie stał dla stania. Chyba że go wczesniej czas rozbierze.... i korniki.
 Niekoniecznie pisałem o Puławach "drewnianych" ale tez i o innych na tej trasie - dworcach (np.Motycz), wieżach wodnych, kamiennych rampach. To fakt że technologicznie te obiekty sa zbędne dla PKP ale potrzebny jest , w ramach przebudowy  7 , pomysł na ich renowację . Pozostawienie ich w takim stanie po oddaniu do użytku, w pełni nowoczesnej , odnowionej w każdym szczególe linii kolejowej będzie stanowiło tragiczny wyjący dysonans. Myślę że samorządy mogłyby wykorzystać te obiekty na swoje cele i użyskać na ten cel fundusze UE. Tylko brak im pomysłu . I tu jest potrzebna inicjatywa obywatelska.
 Niekoniecznie pisałem o Puławach "drewnianych" ale tez i o innych na tej trasie - dworcach (np.Motycz), wieżach wodnych, kamiennych rampach. To fakt że technologicznie te obiekty sa zbędne dla PKP ale potrzebny jest , w ramach przebudowy  7 , pomysł na ich renowację . Pozostawienie ich w takim stanie po oddaniu do użytku, w pełni nowoczesnej , odnowionej w każdym szczególe linii kolejowej będzie stanowiło tragiczny wyjący dysonans. Myślę że samorządy mogłyby wykorzystać te obiekty na swoje cele i użyskać na ten cel ... rozwiń
Avatar
Lolek XII / 8 stycznia 2018 o 08:46
undefined napisał:
trochę nie rozumiem, jak tłuczeń może się zestarzeć by trzeba go wymieniać, wysechł?
 Otóż wychodzą twoje braki wykształcenia. Pisałem żeby DW nie zatrudniał pisarzy po podstawówce. Nic nie słyszałeś o erozji. Kamień po tylu tysiacach pociagów które jechały po tej trasie. po prostu sie kruszy. Wymagana jest odpowiednia granulacja i ten tłuczeń nie spełnia tych warunków. Zresztą podjedź zobacz te hałdy odsiewek - to był kiedys dobry tłuczeń ale już nie jest.
 Otóż wychodzą twoje braki wykształcenia. Pisałem żeby DW nie zatrudniał pisarzy po podstawówce. Nic nie słyszałeś o erozji. Kamień po tylu tysiacach pociagów które jechały po tej trasie. po prostu sie kruszy. Wymagana jest odpowiednia granulacja i ten tłuczeń nie spełnia tych warunków. Zresztą podjedź zobacz te hałdy odsiewek - to był kiedys dobry tłuczeń ale już nie jest. rozwiń
Avatar
Lolek XII / 8 stycznia 2018 o 08:40
undefined napisał:
za komuny wybudowali, później za solidaruchów rozgrabili co się dało a teraz remontują, ale totalna głupota
  Kolej Nadwiślańska     linia kolejowa  otwarta 29 sierpnia 1877 .  Prowadziła od wówczas nadgranicznego miasta  Mława  przez  Warszawę ,  Lublin  i  Chełm  do  Kowla . O jakiej komunie która ta kolej wybudowała majaczysz.
Avatar
olo / 8 stycznia 2018 o 07:03
taka prawda napisał:
Peron na stacji Puławy to nie był beton tylko niedawno zbudowany został z kostki brukowej ale u nas tak się buduje,że dobre się burzy wywozi nic sobie z tego nie robiąc.Ilu pasażerów przewinie się po tej przebudowie przez tę zapyziałą stację.Wandale będą mieli sporo do roboty.
 Dlatego powinni postawić na monitoring. Faktem jest, że na tej stacji zdarzają się akty wandalizmu. Wspomnę spaloną wieżę ciśnień i magazyn. O butelkach rzucanych na tory i rozbijanych o peron i obok dworca nie wspomne...
 Dlatego powinni postawić na monitoring. Faktem jest, że na tej stacji zdarzają się akty wandalizmu. Wspomnę spaloną wieżę ciśnień i magazyn. O butelkach rzucanych na tory i rozbijanych o peron i obok dworca nie wspomne... rozwiń
Avatar
olo / 8 stycznia 2018 o 07:00
undefined napisał:
Tylko cisza o remoncie dworców jakaś - nowoczesne tory, trakcja, perony i wagony tylko dworce zapyziałe i rozlatujące się. Masakra.
 Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funkcjonował jako dworzec. Jednak znając obecne realnia PKP widac dążenie do cięcia kosztów, wypychanie od PKP czego się da (dworce do powiatów... itp pomysły), na PKP bilety obecnie w zasadzie konduktorzy w pociągach sprzedają.... więc po co im balast w postaci dworca. Dodatkowo sprawa jest taka, że dworzec ten przestał spełniać swoją rolę w chwili gdy drastycznie spadła ilość korzystających z niego pasażerów. Na stacji PKP, Puławy Drewniane, wsiada obecnie po 1, czasem kilka osób, a i tez nie zawsze. czasem pociąg staje i nikt ani nie wsiada ani nie wysiada.... to pokazuje, że rolę głównego dworca przejął przystanek PUŁAWY MIASTO więc pytanie - po chcolerę komu ten dworzec. Stoi dla stania i będzie stał dla stania. Chyba że go wczesniej czas rozbierze.... i korniki.
 Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funk... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Komentujesz jako Gość
Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Burzą amfiteatr, by go odbudować. Wszystkiego dogląda prezydent miasta

Burzą amfiteatr, by go odbudować. Wszystkiego dogląda prezydent miasta 1 0

W amfiteatrze w Kumowej Dolinie znika dotychczasowa scena i widownia. Z całego obiektu pozostaną jedynie zewnętrzne mury budynku zaplecza i stalowa konstrukcja zadaszenia sceny. Poza tym wszystko ma być nowe

Groźny pożar w wieżowcu na lubelskim Czechowie (zdjęcia)
galeria

Groźny pożar w wieżowcu na lubelskim Czechowie (zdjęcia) 2 0

Pożar w wieżowcu przy ulicy Lipińskiego 5 w Lublinie.

Zdunek Wybrzeże Gdańsk - Speed Car Motor [NA ŻYWO]

Zdunek Wybrzeże Gdańsk - Speed Car Motor [NA ŻYWO] 14 0

O 16:15 lubelscy żużlowcy w pierwszym w tym sezonie meczu wyjazdowym Nice 1 Ligi Żużlowej zmierzą się ze Wybrzeżem Gdańsk

MKS Trzebinia – Podlasie Biała Podlaska 1:1. Już byli w ogródku

MKS Trzebinia – Podlasie Biała Podlaska 1:1. Już byli w ogródku 0 0

Duży pech piłkarzy Tomasza Złomańczuka. Podlasie w końcówce prowadziło na wyjeździe z MKS Trzebinia, ale w czwartej minucie doliczonego czasu gry samobójcze trafienie Mateusza Łakomego dało gospodarzom jeden punkt.

Do radiowozu podjechał przerażony mężczyzna. Policjanci ruszyli na pomoc

Do radiowozu podjechał przerażony mężczyzna. Policjanci ruszyli na pomoc 0 3

Policjanci z lubelskiej drogówki przez kilkanaście kilometrów eskortowali dzisiaj samochód z małym dzieckiem. Maluch prawdopodobnie czymś się zakrztusił, a jego ojciec poprosił funkcjonariuszy o pomoc.

Koncert kameralny w DK LSM
23 kwietnia 2018, 18:00

Koncert kameralny w DK LSM 1 0

Co Gdzie Kiedy. Dom Kultury LSM (ul. Wallenroda 4a) zaprasza na 16. juz odsłonę cyklu muzycznego Bo piękno na to jest, by zachwycało… pod dyrekcją Teresy Księskiej-Falger. Wydarzenie odbędzie się w poniedziałek, 23 kwietnia o godz. 18.

Wybory samorządowe 2018: Brakuje urzędników do pracy
PROBLEM

Wybory samorządowe 2018: Brakuje urzędników do pracy 4 1

W ponad 40 gminach województwa lubelskiego wciąż brakuje urzędników wyborczych, którzy mają zająć się organizacją tegorocznych wyborów samorządowych. Problemu z naborem nie było jedynie na terenie delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Chełmie

Pokazy spektaklu "Diabeł i tabliczka czekolady" w Osterwie

Pokazy spektaklu "Diabeł i tabliczka czekolady" w Osterwie 1 0

Co Gdzie Kiedy. Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie zaprasza na pokazy spektaklu opartego na reportażach Pawła Piotra Reszki o "zwykłych - niezwykłych" mieszkańcach województwa lubelskiego - Diabeł i tabliczka czekolady.

300 złotych na wyprawkę czy niższy CIT. Wracamy do obietnic premiera
POLITYKA

300 złotych na wyprawkę czy niższy CIT. Wracamy do obietnic premiera 10 2

Niższy CIT i ZUS dla przedsiębiorców, fundusz budowy dróg lokalnych, 300 zł na wyprawkę dla każdego ucznia i zabezpieczenia emerytalne dla kobiet, które urodziły i wychowały co najmniej czworo dzieci - to niektóre z założeń "Piątki Morawieckiego". Zdaniem opozycji ma to na celu przykrycie zamieszania związanego z wysokimi nagrodami dla członków rządu. - Może chodzić o odbicie w sondażach - przyznaje politolog

Szedł ulicą, osunął się na chodnik. Policjanci uratowali mu życie, teraz im za to dziękuje

Szedł ulicą, osunął się na chodnik. Policjanci uratowali mu życie, teraz im za to dziękuje 17 1

Do komendanta hrubieszowskiej policji wpłynął niecodzienny list. 58-letni mężczyzna w ten sposób podziękował miejscowym funkcjonariuszom za uratowanie mu życia.

Koncert charytatywny w Nałęczowie
21 kwietnia 2018, 15:00

Koncert charytatywny w Nałęczowie 1 0

Co Gdzie Kiedy. 21 kwietnia o godz. 15 w Nałęczowskim Ośrodku Kultury (ul. Lipowa 6) odbędzie się wyjątkowy koncert charytatywny, z którego dochód przeznaczony zostanie na rzecz Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia w Lublinie.

"Kolejka ciągnęła się poza drzwi wejściowe". Tłumy na otwarciu Wielokranu w CSK (zdjęcia)
galeria

"Kolejka ciągnęła się poza drzwi wejściowe". Tłumy na otwarciu Wielokranu w CSK (zdjęcia) 18 6

Oficjalnie otwarty jest już Wielokran Browaru Zakładowego w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. - Kolejka ciągnęła się długo poza drzwi wejściowe. Atmosfera była znakomita. Dzisiaj także spodziewamy się wielu gości - mówi jeden z pracowników.

Sporo atrakcji dla kibiców podczas meczu TBV Start - Miasto Szkła Krosno

Sporo atrakcji dla kibiców podczas meczu TBV Start - Miasto Szkła Krosno 2 0

Ostatni mecz sezonu, to tradycyjnie szansa dla kibiców, żeby spotkać się z zawodnikami. Sympatycy TBV Startu będą mieli taką okazję w niedzielę po zakończeniu zawodów z Miastem Szkła Krosno.

Czarne jest piękne, czyli nowy Opel Astra

Czarne jest piękne, czyli nowy Opel Astra 0 0

Opel astra po raz pierwszy jest dostępny również w wersji dwukolorowej — czarny lakier na dachu, bocznych lusterkach i obręczach kół z lekkiego stopu kontrastuje z resztą nadwozia.

Samochód spadł z nasypu. Nie żyje 18-latka
TRAGEDIA

Samochód spadł z nasypu. Nie żyje 18-latka 11 7

Tragiczny wypadek w Rudniku k. Lublina. Nie żyje 18-letnia kobieta.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.