niedziela, 17 grudnia 2017 r.

Rozrywka

Najwięcej product placement w ”Detektywach” TVN

  Edytuj ten wpis
Dodano: 11 maja 2010, 13:58

Telewizją, która najwięcej czasu antenowego poświęciła na product placement w tym roku, jest TVN – wynika z danych firmy Pentagon Research.

Z badań wynika ponadto, że najczęściej pokazywaną marką był Seat. Niewiele rzadziej na antenie pojawiała się przyprawa Kucharek. Kolejni na liście są marki Opel, Suzuki i Danone Activia.

W pierwszej dziesiątce korzystających z product placement marek znalazły się jeszcze: Volkswagen, Toyota, Mercedes, Onet.pl i In Post.

Spośród telewizyjnych seriali liderem ekspozycji marek był emitowany w TVN serial ”Detektywi”. Drugie miejsce również zajmuje produkcja stacji TVN ”Majka”.

W pierwszej piątce są jeszcze seriale: ”Samo życie” (Polsat) ”Na Wspólnej” (TVN) ”Klan” (TVP 1). Dalej znalazły się: ”Nowa” (TVP 2), ”Klub Szalonych Dziewic” (TVN), ”Ojciec Mateusz” (TVP 1) ”M jak miłość” (TVP) ”W-11” (TVN).

Pentagon Research oblicza, że product placement w TVN był wart 975 tys. zł – trzy razy tyle, co w drugiej pod tym względem TVP 1 – 318 tys. zł. Ekspozycje marek w Polsacie wyceniono na 294 tys. zł, a w TVP 2 – na 269 tys. zł.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Marek_
cort1986
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Marek_
Marek_ (11 maja 2010 o 16:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
cort1986 napisał:
Jeśli w ostatnim czasie nic się nie zmnieniło a chyba nie to te działania są według praw nielegalne ale kto ruszy telewizje


Nie masz racji. Wydaje mi się, że pomyliłeś Product Placement z czymś innym(np, Kryptoreklamą). PP polega tylko na tym, że bohater używa produktu jakiejś firmy i jego marka nie jest ukrywana.

Sposób jego działania jest prosty, np. wszyscy bohaterowie twojego ulubionego serialu będą używać np. Przyprawy Kucharek do jedzenia, a kamera dość wyraźnie pokażę opakowanie produktu. Z tego powodu może i ty się skusisz na kupienie przyprawy stosowanych przez nich. Tak naprawdę ta reklama niczym się nie rożni od tradycyjnych reklam ze znanymi osobami, z tym ,że jest mniej widoczna i czasami niezauważalna.

pl.wikipedia.org/wiki/Product_placement
Rozwiń
cort1986
cort1986 (11 maja 2010 o 15:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jeśli w ostatnim czasie nic się nie zmnieniło a chyba nie to te działania są według praw nielegalne ale kto ruszy telewizje
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!