wtorek, 17 października 2017 r.

Styl życia

Piękna Monica Bellucci sprzeda naszą wodę

  Edytuj ten wpis
Dodano: 19 marca 2013, 20:43

Monica Bellucci podczas kręcenia reklamy Cisowianki (Jacopo Raule/Getty Images)
Monica Bellucci podczas kręcenia reklamy Cisowianki (Jacopo Raule/Getty Images)

Słynną włoską modelkę i aktorkę z butelką wody Cisowianka Perlage zobaczymy w telewizyjnych spotach w drugiej połowie kwietnia.

Monica Bellucci (na zdjęciu) podpisała ze spółką Polskie Zdroje dwuletni kontrakt. Wszelkie szczegóły umowy objęte są ścisłą tajemnicą. Wiadomo jedynie, że kampania Cisowianki Perlage, produkowanej w Drzewcach pod Nałęczowem, obejmuje wyłącznie telewizyjne spoty. Nie będzie ani billboardów, ani reklamy w prasie.

– Szukaliśmy osoby, która jest nie tylko piękna i sławna, ale także pełna dobrej energii, spełniona zawodowo oraz prywatnie. Monika Bellucci idealnie łączy wszystkie te cechy i dlatego pasuje do marki Perlage – mówi Katarzyna Pióro z biura PR marki Cisowianka.

Zdjęcia do spotów reklamowych kręcono we wrześniu ub. roku we włoskim mieście Portofino. Efekty pracy ekipy filmowej zobaczymy w połowie kwietnia. Wtedy rusza ogólnopolska kampania Cisowianki.

– Monica Bellucci jest ciekawym rozwinięciem kampanii znanej już polskim widzom. W 2012 roku tę markę reklamował Robert Makłowicz. Jego kulinarny autorytet miał potwierdzać wyjątkowe walory wody – tłumaczy Agnieszka Szmit z agencji Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej.

Generalnie specjaliści z branży są zgodni – Bellucci jako twarz Cisowianki to wybór trafiony.

– Nie bez znaczenia jest to, że Belluci reklamowała wcześniej Diora czy Dolce and Gabbana – mówi Maria Leszczyńska-Sobczyńska z krakowskiej agencji Eskadra PR.

– Dobrze zrobiona reklama z udziałem takiej aktorki może bardzo wzmocnić markę na rynku. Taki kontrakt na pewno jest dużo wart. Możemy podejrzewać, że to nawet kilka milionów złotych. Szymon Majewski za dwuletni kontrakt z PKO dostał 3 mln zł – dodaje Marta Paduszyńska-Koczan z Agencji Studio-W.

Kiedyś Loren, dziś Belllucci

Piękna Włoszka dołączyła do grona zagranicznych gwiazd filmowych reklamujących polskie marki. Twarzą wódki Sobieski jest Bruce Willis, a banku BZ WBK – Chuck Norris. Pierwszą włoską aktorką, której twarz pojawiła się w reklamach polskiego produktu była Sophia Loren (makaron Malma). Top modelka Cindy Crawford reklamowała wodę Arctic.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje