Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

I LIGA

29 sierpnia 2017 r.
9:38

Górnicy chcą zacząć regularnie punktować

Autor: Zdjęcie autora bs
3 16 A A
Paweł Sasin i jego koledzy po dwóch porażkach z rzędu zremisowali na swoim stadionie z Drutexem Bytovią Bytów<br />
<br />
Paweł Sasin i jego koledzy po dwóch porażkach z rzędu zremisowali na swoim stadionie z Drutexem Bytovią Bytów

(fot. Górnik Łęczna.pl/facebook)

Górnik Łęczna po dwóch porażkach z rzędu wreszcie poprawił swój dorobek punktowy remisując u siebie z Drutexem Bytovią Bytów 1:1. – Mam nadzieję, że zdobyty punkt i udana końcówka będą dla nas trampoliną i od tej pory będziemy piąć się w tabeli – ocenia Paweł Sasin pomocnik Górnika

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Mecz nie układał się po myśli łęcznian bo już w 15 minucie Janusz Surdykowski otworzył wynik spotkania i dał gościom prowadzenie. – Muszę przyznać, że trochę w tej sytuacji zawiniłem, bo kryłem Janusza Surdykowskiego, ale mi uciekł – ocenia Łukasz Wiech, obrońca Górnika. Po przerwie były zawodnik zielono-czarnych mógł „zamknąć mecz”, ale wykonywany przez niego rzut karny obronił Sergiusz Prusak. Tym samym bramkarz Górnika zrehabilitował się za swój ostatni nieudany występ na stadionie w Łęcznej przeciwko Stali Mielec. Prusak miał świadomość, że popełnił błędy i po spotkaniu dokonał samokrytyki przed kamerami Polsatu Sport. Jednak jak widać doświadczony golkiper szybko wyszedł z dołka – Chwała Serkowi za to, że nie dał się pokonać z 11 metrów. Dzięki temu uwierzyliśmy w to, że możemy odmienić losy meczu. Wiemy na co go stać i, że to naprawdę dobry bramkarz – ocenia Paweł Sasin pomocnik Górnika. – Gdyby nie Sergiusz i jego obrona walczylibyśmy oczywiście dalej, ale byłoby nam zdecydowanie trudniej. Jesteśmy mu winni duże piwo – dodaje Wiech.

Łęcznianie od 78 minuty grali w przewadze jednego zawodnika i do ostatnich minuta starali się odwrócić losy meczu. I w 90 minucie wspomniany już Wiech doprowadził do wyrównania. – Cieszę się, że udało mi się strzelić bramkę, która dała nam remis – wyznaje obrońca. – Myślę, że udana końcówka przeciwko Drutexowi pomoże nam w kolejnych spotkaniach. W ostatnich meczach nie byliśmy o wiele gorsi od rywali, ale brakowało nam szczęścia. Tym razem los się do nas uśmiechnął i udało się nam zapunktować – dopowiada.

Teraz przed łęcznianami czas na przygotowanie się do spotkania w Olsztynie przeciwko tamtejszemu Stomilowi. – Za tydzień do Olsztyna pojedziemy bardzo zmotywowani. Co prawda nasza gra nie wygląda jeszcze do końca tak jakbyśmy chcieli, ale na każdym treningu pracujemy nad poprawą. Fajnie, że do składu zaczynają wracać po kontuzjach doświadczeni zawodnicy. W niedzielę bardzo pomógł nam Przemysław Pitry, który wykonywał bardzo dobrą pracę w linii ataku – ocenia Wiech. Być może w kadrze na najbliższy mecz powróci Radosław Pruchnik. Pomocnik Górnika, który był ostatnio kontuzjowany w miniony weekend zagrał pełne 90 minut w meczu rezerw i wydaje się być gotowy do gry w I lidze.

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 30 sierpnia 2017 o 06:37
Raz piszesz że kibicujesz a raz że nie było dopingu przez bojkot? To jako kibic jak wypełniałeś tą swoją rolę? Nie byłeś przez przypadek tylko zwykłym widzem? Czemu na arenie w takim razie panowała grobowa atmosfera?Głośnych kibiców dużo mniej? Od kogo? Uważasz że tylko głośni kibice chcieli powrotu Górnika do Łęcznej? Warto przyznać się do błędu? Zgadzam się. Pan Kapelko nie dał rady tego zrobić ale stąd też powrót Górnika po jednym sezonie do Łęcznej.
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 21:43
Warto czytać ze zrozumieniem. Jeszcze raz w takim razie: moim zdaniem Górnik powinien grac w Łęcznej! Rola piłkarza jest jak najlepsze granie a rola kibica kibicowanie a nie śmieszne bojkotowanie. Czy przez bojkot spadliśmy? Chyba nie ale z pewnością się przyczynił. Wiem, że prawda boli a ona jest taka, że przez rok nic nie daliście klubowi i piłkarzom. Czasami warto się przyznać do błędu... Nie krytykuję dopingu tylko wyrażam nie tylko swoje zdanie (chyba sami widzicie, że mogłoby byc lepiej). Pragnę nadmienić, że "głośnych kibiców" jest dużo dużo mniej niż całej reszty więc trochę szacunku dla innych. I zrozumcie, że na arenę z Łęcznej i nie tylko też przyjeżdżali i byli z klubem. Co daje klubowi? Dosyć regularne kupowanie biletów i kibicowanie nie tylko w ex. Ps. na Bytowi byłem. rzeczywiście dużo młodych chłopaków ale czy to odpali? Czy na 1 ligę starczy?Oby! Pozdrowienia dla wszystkich co dobrze życzą klubowi GŁ.
Warto czytać ze zrozumieniem. Jeszcze raz w takim razie: moim zdaniem Górnik powinien grac w Łęcznej! Rola piłkarza jest jak najlepsze granie a rola kibica kibicowanie a nie śmieszne bojkotowanie. Czy przez bojkot spadliśmy? Chyba nie ale z pewnością się przyczynił. Wiem, że prawda boli a ona jest taka, że przez rok nic nie daliście klubowi i piłkarzom. Czasami warto się przyznać do błędu... Nie krytykuję dopingu tylko wyrażam nie tylko swoje zdanie (chyba sami widzicie, że mogłoby byc lepiej). Pragnę nadmienić, że "głośnych kibiców&quo... rozwiń
Avatar
On / 29 sierpnia 2017 o 21:06
Patologia cieszy się miernotą? Rzeczywiście. Podobno w tamtym sezonie komuś podobało się że Górnik gra w Lublinie na 15to tysięcznej arenie dla garstki kolorowych ludzi którym podobała się żenująca cisza na trybunach i próba miernego dopingu. Podobno fanatycy areny tęsknią za ekstraklasowym Górnikiem na arenie, któremu miernie tam szło przez co spadł z najwyższej klasy rozgrywkowej. Jednym słowem miernota. A jak chcesz oglądać ekstraklasę to idź do pracy, zarób i zainwestuj w nc+. Ewentualnie zacznij jeździć na inne stadiony.
Avatar
gosc / 29 sierpnia 2017 o 20:55
Dajcie spokój obszczymurkom co w necie piszą że bojkot zły,kibice źli itd.W cztery oczy żaden nie powie bo się boi a ze Internet bo chroni to odwaga 100%.Żałosne.Górnik tylko w Łęcznej a internetowe lamusy przed kompa i lamentowac:)
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 20:30
A mi się wydaje, że Ty nie wiesz co robią frajerzy skoro piszesz o tym w takim kontekście. Kim Ty jesteś, że piszesz co powinniśmy zrobić? G.... wiesz co myśleli o tym piłkarze, pan Szlaga i cała piłkarska Polska. Krytykujesz doping i wyjazdy samemu nic nie dając od siebie? Chłopie strzelasz sobie w kolano. Tym bardziej że piłkarzom brakowało tego dopingu. Ale skoro uważasz że doping był denny to skąd pomysł że złe czasy Górnika to wina bojkotu? Ale oczywiście masz prawo do swojego zdania, któro świadczy tylko i wyłącznie o Tobie. Ale przecież to internet. Anonimowość gwarantowana.
A mi się wydaje, że Ty nie wiesz co robią frajerzy skoro piszesz o tym w takim kontekście. Kim Ty jesteś, że piszesz co powinniśmy zrobić? G.... wiesz co myśleli o tym piłkarze, pan Szlaga i cała piłkarska Polska. Krytykujesz doping i wyjazdy samemu nic nie dając od siebie? Chłopie strzelasz sobie w kolano. Tym bardziej że piłkarzom brakowało tego dopingu. Ale skoro uważasz że doping był denny to skąd pomysł że złe czasy Górnika to wina bojkotu? Ale oczywiście masz prawo do swojego zdania, któro świadczy tylko i wyłącznie o Tobie. Ale przeci... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 20:11
Kibice z lewakami nie rozmawiajcie to nic nie da Gornik jest z Łęcznej i poco wdawać sie z nimi w rozmowę nie obrazajmy zwierząt Szkoda czasu Motor Górnik Chemianka trzymac sie razem czas pokaze .
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 20:02
Na wyjazdy nie jeździłem (z górnika nawet za najlepszych lat jeździła garstka która i tak potrafiła cały mecz cicho siedzieć). Tak na marginesie ten doping w Łęcznej też szału nie ma a w hierarchii kibicowskiej jest daleko nawet za klubami z 2 ligi. Takie fakty. I żeby było jasne też uważam że górnik powinien grać w Łęcznej ale w obliczu zeszłorocznych kłopotów postanowiono szukać różnych rozwiązań niekoniecznie logicznych. Rolą kibica jest wspieranie drużyny i zawodników na dobre i złe czasy. Bojkot to oznaka słabości. Trzeba było bojkotować nie mecze a zarząd Enei! Było pojechać na jakiś bliski wyjazd dużą grupą i pokazać że jesteście a Wy co zrobiliście???? Tylko frajerzy tak robią
Na wyjazdy nie jeździłem (z górnika nawet za najlepszych lat jeździła garstka która i tak potrafiła cały mecz cicho siedzieć). Tak na marginesie ten doping w Łęcznej też szału nie ma a w hierarchii kibicowskiej jest daleko nawet za klubami z 2 ligi. Takie fakty. I żeby było jasne też uważam że górnik powinien grać w Łęcznej ale w obliczu zeszłorocznych kłopotów postanowiono szukać różnych rozwiązań niekoniecznie logicznych. Rolą kibica jest wspieranie drużyny i zawodników na dobre i złe czasy. Bojkot to oznaka słabości. Trzeba było bojkotowa... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 19:09
Przez głupotę i zawiść wielu ludzi spuszczono Górnika z ekstraklasy i dlatego wielu normalnych kibiców przez szereg lat nie bedzie miało okazji obejrzenia futbolu na najwyższym w kraju poziomie. Ale patologia cieszy się i zachwyca miernotą.
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 17:19
A na wyjazdy jeździłeś? Jak u Ciebie z dopingiem? Piłkarze również chcieli powrotu do Łęcznej. Czemu Wy nie rozumiecie że Górnik jest z Łęcznej. Coś w tym dziwnego? Arena nic nie dała, ani kasy, ani sponsorów, ani transferów. Nie dała utrzymania, a cała Polska negatywnie te przenosiny skomentowała. Ja rozumiem że szkoda Wam ekstraklasy w Lublinie ale nie ma nic na siłę. Nie wszystko można kupić. W Łęcznej nie będzie pełnego stadionu. Nikt o tym nie marzył po spadku stąd też zamknięta trybuna C. Górnik to mały, kameralny klub. Dzieciaki w Łęcznej kopią piłkę w zielonych strojach a nawet babcie wiedzą kiedy jest mecz i z kim Górnik gra.
A na wyjazdy jeździłeś? Jak u Ciebie z dopingiem? Piłkarze również chcieli powrotu do Łęcznej. Czemu Wy nie rozumiecie że Górnik jest z Łęcznej. Coś w tym dziwnego? Arena nic nie dała, ani kasy, ani sponsorów, ani transferów. Nie dała utrzymania, a cała Polska negatywnie te przenosiny skomentowała. Ja rozumiem że szkoda Wam ekstraklasy w Lublinie ale nie ma nic na siłę. Nie wszystko można kupić. W Łęcznej nie będzie pełnego stadionu. Nikt o tym nie marzył po spadku stąd też zamknięta trybuna C. Górnik to mały, kameralny klub. Dzieciaki w Łęc... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 16:27
Jestem z Lublina. Jeździłem do Łęcznej od jakiś 15 lat nawet na kilka sezonów miałem karnet jak grali na arenie też chodziłem. Może nie regularnie ale dosyć często. Jestem kibicem i nigdy nie odwrócę się od drużyny. Tyle w temacie. Ci co woleli oglądać w C+ i bojkotować klub to zwykli frajerzy. Prawdziwych kibiców poznaje się właśnie wtedy jak klub ma problemy!
Avatar
Gość / 30 sierpnia 2017 o 06:37
Raz piszesz że kibicujesz a raz że nie było dopingu przez bojkot? To jako kibic jak wypełniałeś tą swoją rolę? Nie byłeś przez przypadek tylko zwykłym widzem? Czemu na arenie w takim razie panowała grobowa atmosfera?Głośnych kibiców dużo mniej? Od kogo? Uważasz że tylko głośni kibice chcieli powrotu Górnika do Łęcznej? Warto przyznać się do błędu? Zgadzam się. Pan Kapelko nie dał rady tego zrobić ale stąd też powrót Górnika po jednym sezonie do Łęcznej.
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 21:43
Warto czytać ze zrozumieniem. Jeszcze raz w takim razie: moim zdaniem Górnik powinien grac w Łęcznej! Rola piłkarza jest jak najlepsze granie a rola kibica kibicowanie a nie śmieszne bojkotowanie. Czy przez bojkot spadliśmy? Chyba nie ale z pewnością się przyczynił. Wiem, że prawda boli a ona jest taka, że przez rok nic nie daliście klubowi i piłkarzom. Czasami warto się przyznać do błędu... Nie krytykuję dopingu tylko wyrażam nie tylko swoje zdanie (chyba sami widzicie, że mogłoby byc lepiej). Pragnę nadmienić, że "głośnych kibiców" jest dużo dużo mniej niż całej reszty więc trochę szacunku dla innych. I zrozumcie, że na arenę z Łęcznej i nie tylko też przyjeżdżali i byli z klubem. Co daje klubowi? Dosyć regularne kupowanie biletów i kibicowanie nie tylko w ex. Ps. na Bytowi byłem. rzeczywiście dużo młodych chłopaków ale czy to odpali? Czy na 1 ligę starczy?Oby! Pozdrowienia dla wszystkich co dobrze życzą klubowi GŁ.
Warto czytać ze zrozumieniem. Jeszcze raz w takim razie: moim zdaniem Górnik powinien grac w Łęcznej! Rola piłkarza jest jak najlepsze granie a rola kibica kibicowanie a nie śmieszne bojkotowanie. Czy przez bojkot spadliśmy? Chyba nie ale z pewnością się przyczynił. Wiem, że prawda boli a ona jest taka, że przez rok nic nie daliście klubowi i piłkarzom. Czasami warto się przyznać do błędu... Nie krytykuję dopingu tylko wyrażam nie tylko swoje zdanie (chyba sami widzicie, że mogłoby byc lepiej). Pragnę nadmienić, że "głośnych kibiców&quo... rozwiń
Avatar
On / 29 sierpnia 2017 o 21:06
Patologia cieszy się miernotą? Rzeczywiście. Podobno w tamtym sezonie komuś podobało się że Górnik gra w Lublinie na 15to tysięcznej arenie dla garstki kolorowych ludzi którym podobała się żenująca cisza na trybunach i próba miernego dopingu. Podobno fanatycy areny tęsknią za ekstraklasowym Górnikiem na arenie, któremu miernie tam szło przez co spadł z najwyższej klasy rozgrywkowej. Jednym słowem miernota. A jak chcesz oglądać ekstraklasę to idź do pracy, zarób i zainwestuj w nc+. Ewentualnie zacznij jeździć na inne stadiony.
Avatar
gosc / 29 sierpnia 2017 o 20:55
Dajcie spokój obszczymurkom co w necie piszą że bojkot zły,kibice źli itd.W cztery oczy żaden nie powie bo się boi a ze Internet bo chroni to odwaga 100%.Żałosne.Górnik tylko w Łęcznej a internetowe lamusy przed kompa i lamentowac:)
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 20:30
A mi się wydaje, że Ty nie wiesz co robią frajerzy skoro piszesz o tym w takim kontekście. Kim Ty jesteś, że piszesz co powinniśmy zrobić? G.... wiesz co myśleli o tym piłkarze, pan Szlaga i cała piłkarska Polska. Krytykujesz doping i wyjazdy samemu nic nie dając od siebie? Chłopie strzelasz sobie w kolano. Tym bardziej że piłkarzom brakowało tego dopingu. Ale skoro uważasz że doping był denny to skąd pomysł że złe czasy Górnika to wina bojkotu? Ale oczywiście masz prawo do swojego zdania, któro świadczy tylko i wyłącznie o Tobie. Ale przecież to internet. Anonimowość gwarantowana.
A mi się wydaje, że Ty nie wiesz co robią frajerzy skoro piszesz o tym w takim kontekście. Kim Ty jesteś, że piszesz co powinniśmy zrobić? G.... wiesz co myśleli o tym piłkarze, pan Szlaga i cała piłkarska Polska. Krytykujesz doping i wyjazdy samemu nic nie dając od siebie? Chłopie strzelasz sobie w kolano. Tym bardziej że piłkarzom brakowało tego dopingu. Ale skoro uważasz że doping był denny to skąd pomysł że złe czasy Górnika to wina bojkotu? Ale oczywiście masz prawo do swojego zdania, któro świadczy tylko i wyłącznie o Tobie. Ale przeci... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 20:11
Kibice z lewakami nie rozmawiajcie to nic nie da Gornik jest z Łęcznej i poco wdawać sie z nimi w rozmowę nie obrazajmy zwierząt Szkoda czasu Motor Górnik Chemianka trzymac sie razem czas pokaze .
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 20:02
Na wyjazdy nie jeździłem (z górnika nawet za najlepszych lat jeździła garstka która i tak potrafiła cały mecz cicho siedzieć). Tak na marginesie ten doping w Łęcznej też szału nie ma a w hierarchii kibicowskiej jest daleko nawet za klubami z 2 ligi. Takie fakty. I żeby było jasne też uważam że górnik powinien grać w Łęcznej ale w obliczu zeszłorocznych kłopotów postanowiono szukać różnych rozwiązań niekoniecznie logicznych. Rolą kibica jest wspieranie drużyny i zawodników na dobre i złe czasy. Bojkot to oznaka słabości. Trzeba było bojkotować nie mecze a zarząd Enei! Było pojechać na jakiś bliski wyjazd dużą grupą i pokazać że jesteście a Wy co zrobiliście???? Tylko frajerzy tak robią
Na wyjazdy nie jeździłem (z górnika nawet za najlepszych lat jeździła garstka która i tak potrafiła cały mecz cicho siedzieć). Tak na marginesie ten doping w Łęcznej też szału nie ma a w hierarchii kibicowskiej jest daleko nawet za klubami z 2 ligi. Takie fakty. I żeby było jasne też uważam że górnik powinien grać w Łęcznej ale w obliczu zeszłorocznych kłopotów postanowiono szukać różnych rozwiązań niekoniecznie logicznych. Rolą kibica jest wspieranie drużyny i zawodników na dobre i złe czasy. Bojkot to oznaka słabości. Trzeba było bojkotowa... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 19:09
Przez głupotę i zawiść wielu ludzi spuszczono Górnika z ekstraklasy i dlatego wielu normalnych kibiców przez szereg lat nie bedzie miało okazji obejrzenia futbolu na najwyższym w kraju poziomie. Ale patologia cieszy się i zachwyca miernotą.
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 17:19
A na wyjazdy jeździłeś? Jak u Ciebie z dopingiem? Piłkarze również chcieli powrotu do Łęcznej. Czemu Wy nie rozumiecie że Górnik jest z Łęcznej. Coś w tym dziwnego? Arena nic nie dała, ani kasy, ani sponsorów, ani transferów. Nie dała utrzymania, a cała Polska negatywnie te przenosiny skomentowała. Ja rozumiem że szkoda Wam ekstraklasy w Lublinie ale nie ma nic na siłę. Nie wszystko można kupić. W Łęcznej nie będzie pełnego stadionu. Nikt o tym nie marzył po spadku stąd też zamknięta trybuna C. Górnik to mały, kameralny klub. Dzieciaki w Łęcznej kopią piłkę w zielonych strojach a nawet babcie wiedzą kiedy jest mecz i z kim Górnik gra.
A na wyjazdy jeździłeś? Jak u Ciebie z dopingiem? Piłkarze również chcieli powrotu do Łęcznej. Czemu Wy nie rozumiecie że Górnik jest z Łęcznej. Coś w tym dziwnego? Arena nic nie dała, ani kasy, ani sponsorów, ani transferów. Nie dała utrzymania, a cała Polska negatywnie te przenosiny skomentowała. Ja rozumiem że szkoda Wam ekstraklasy w Lublinie ale nie ma nic na siłę. Nie wszystko można kupić. W Łęcznej nie będzie pełnego stadionu. Nikt o tym nie marzył po spadku stąd też zamknięta trybuna C. Górnik to mały, kameralny klub. Dzieciaki w Łęc... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2017 o 16:27
Jestem z Lublina. Jeździłem do Łęcznej od jakiś 15 lat nawet na kilka sezonów miałem karnet jak grali na arenie też chodziłem. Może nie regularnie ale dosyć często. Jestem kibicem i nigdy nie odwrócę się od drużyny. Tyle w temacie. Ci co woleli oglądać w C+ i bojkotować klub to zwykli frajerzy. Prawdziwych kibiców poznaje się właśnie wtedy jak klub ma problemy!
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Mieszkańcy trzech bloków nie chcą budowy kolejnego. Pozwolenie już jest

Lublin: Mieszkańcy trzech bloków nie chcą budowy kolejnego. Pozwolenie już jest 0 8

Zaskarżone zostało pozwolenie na budowę 100 mieszkań u zbiegu ul. Startowej i Elektrycznej. Na nowy blok nie zgadzają się lokatorzy trzech budynków po przeciwnej stronie ulicy. Obawiają się, że stracą tu miejsca parkingowe i nie jest to ich jedyne zastrzeżenie

MUNDIAL 2018. Brazylia – Szwajcaria 1:1. Kolejna niespodzianka

MUNDIAL 2018. Brazylia – Szwajcaria 1:1. Kolejna niespodzianka 1 0

MUNDIAL 2018 W drugim meczu grupy E Brazylia, uznawana przez wielu za głównego kandydata do złota zaledwie zremisowała ze Szwajcarią. Tym samym po pierwszej serii gier na prowadzeniu są Serbowie

Lotnisko Lublin cieszy się z nowego połączenia. Niestety są też złe wiadomości
galeria

Lotnisko Lublin cieszy się z nowego połączenia. Niestety są też złe wiadomości 16 17

W piątek o godz. 12.15 (10 minut przed czasem) w Świdniku wylądował samolot z Kijowa. Ze 120 osób na pokładzie, 80 to uczestnicy oficjalnej delegacji, w której znaleźli się przedstawiciele przewoźnika, portów lotniczych, ukraińscy parlamentarzyści oraz dziennikarze. Zanim odleciał z powrotem do Kijowa, samolot linii Bravo Airways wykonał połączenie do Chersonia i z powrotem

Zalew Zemborzycki: Na wiatę trzeba jeszcze poczekać

Zalew Zemborzycki: Na wiatę trzeba jeszcze poczekać 0 1

Na wiatę dla rowerzystów i morsów w pobliżu zapory Zalewu Zemborzyckiego poczekamy nawet do przyszłego roku. Przyznaje to oficjalnie Ratusz.

IPN rozdał krzyże. Ale nie wszyscy je przyjęli [zdjęcia]
galeria

IPN rozdał krzyże. Ale nie wszyscy je przyjęli [zdjęcia] 0 5

Krzyże Wolności i Solidarności odebrali w piątek zasłużeni działacze opozycji demokratycznej. Cztery odznaczenia przyznano pośmiertnie.

Szybkie zakupy lubelskich policjantów. Zastrzeżenia NIK

Szybkie zakupy lubelskich policjantów. Zastrzeżenia NIK 4 3

Instytucje publiczne coraz częściej robią zakupy bez przetargów. Najwyższa Izba Kontroli ma zastrzeżenia m.in. do lubelskiej prokuratury i policji, która w ekspresowym tempie kupowała nowe radiowozy

Baraże o awans do CLJ: wygrane BKS Lublin i AMSPN Hetmana

Baraże o awans do CLJ: wygrane BKS Lublin i AMSPN Hetmana 16 2

Świetny występ podopiecznych trenerów: Marcina Zakrzewskiego i Jakuba Lewkowicza. BKS ograł w pierwszym meczu o awans do Centralnej Ligi Juniorów młodszych. Stal Stalowa Wola aż 4:0. Awans jest blisko

Huczwa  – Unia 2:4. Grała zamojska klasa okręgowa

Huczwa – Unia 2:4. Grała zamojska klasa okręgowa 3 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA W ostatnim, prestiżowym meczu tego sezonu Unia Hrubieszów pokonała Huczwę Tyszowce 4:2. Wygrana zespołu trenera Dariusza Herbina daje mu jedynie prestiż bo i tak pierwsze miejsce w tabeli zajmuje zespół z Tyszowiec

Tłumy na EkoPikniku rodzinnym nad Zalewem Zemborzyckim [zdjęcia]
galeria

Tłumy na EkoPikniku rodzinnym nad Zalewem Zemborzyckim [zdjęcia] 0 1

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się w niedzielę EkoPiknik Rodzinny

Nowe trolejbusy zawiozą mieszkańców Lublina. Można je było obejrzeć [zdjęcia]
galeria

Nowe trolejbusy zawiozą mieszkańców Lublina. Można je było obejrzeć [zdjęcia] 0 3

Na placu Zamkowym po raz pierwszy można było się w niedzielę przywitać z nowymi przegubowymi trolejbusami, które już niedługo będą wozić nas po Lublinie.

MUNDIAL 2018. Niemcy – Meksyk 0:1. Sensacja na Łużnikach!

MUNDIAL 2018. Niemcy – Meksyk 0:1. Sensacja na Łużnikach! 0 0

MUNDIAL 2018 Niemcy, obrońcy mistrzowskiego tytułu przegrali 0:1 z Meksykiem, a jedynego gola w tym spotkaniu zdobył w 35 minucie Hirving Lozano

Rolnik wygrał nowy ciągnik Ursus. "Myślałem, że to żart"
galeria

Rolnik wygrał nowy ciągnik Ursus. "Myślałem, że to żart" 60 1

To super maszyna – stwierdził Sebastian Krzyśpiak po tym jak zasiadł za kierownicą nowego Ursusa C-380. Pojazd warty ponad 130 tys. zł to główna nagroda w loterii puławskich Azotów i lubelskiego producenta ciągników.

Przebudowa deptaka w Lublinie. Znaleziono ludzkie szczątki i ciekawe przedmioty
galeria
film

Przebudowa deptaka w Lublinie. Znaleziono ludzkie szczątki i ciekawe przedmioty 56 10

W tym tygodniu zacznie się na deptaku sadzenie drzewek oraz montaż małej architektury i latarni – zapowiada Ratusz. W poniedziałek ma pokazać to, co odkryli archeolodzy na placu budowy. Jednym z odkryć jest odkopany w czwartek kolejny szkielet

Pogrom w Krakowie. Speed Car Motor Lublin wciąż niepokonany

Pogrom w Krakowie. Speed Car Motor Lublin wciąż niepokonany 6 2

NICE I liga żużlowa Speed Car Motor Lublin odniósł kolejne zwycięstwo. Tym razem liderzy rozgrywek rozgromili w Krakowie miejscową Arge Wanda Speedway. Komplet punktów zdobył Andreas Jonsson

Ryki: Otwarte Strefy Aktywności w trzech miejscowościach

Ryki: Otwarte Strefy Aktywności w trzech miejscowościach 0 0

Plenerowe siłownie, place zabaw, miejsca do relaksu i gier – tzw. Otwarte Strefy Aktywności pojawią się w trzech miejscowościach w gminie

NICE. 1 LIGA
33 KOLEJKA

Wyniki:

Puszcza Niepołomice - Miedź Legnica 1:1
Raków Częstochowa - Pogoń Siedlce 1:1
Odra Opole - Olimpia Grudziądz 1:0
GKS Katowice - Górnik Łęczna 1:0
Zagłębie Sosnowiec - GKS Tychy 0:2
Wigry Suwałki - Ruch Chorzów 6:0
Stal Mielec - Podbeskidzie 0:4
Chrobry Głogów - Stomil Olsztyn 0:1
Chojniczanka - Bytovia Bytów 4:0

Tabela:

1. Miedź 34 63 53-27
2. Zagłębie 34 58 46-32
3. Chojnicznka 34 56 48-33
4. GKS Tychy 34 55 41-40
5. GKS Katowice 34 54 44-34
6. Wigry 34 52 40-37
7. Raków 34 51 50-40
8. Stal 34 51 51-46
9. Podbeskidzie 34 46 33-37
10. Chrobry 34 46 46-47
11. Odra 34 45 37-43
12. Puszcza 34 44 38-38
13. Bytovia 34 40 36-45
14. Stomil 34 39 39-50
15. Pogoń 34 38 42-50
16. Górnik 34 35 29-42
17. Olimpia 34 31 24-37
18. Ruch 34 27 35-58

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!
 
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.