poniedziałek, 23 października 2017 r.

Świdnik

Wypromujmy lotniczy Świdnik!

  Edytuj ten wpis
Dodano: 4 lutego 2007, 18:17

Konkurs na logo i hasło reklamowe

Mamy wszystkie atuty, by być postrzegani w świecie jako prężny ośrodek lotnictwa - twierdzą władze Świdnika. My też tak uważamy i razem zapraszamy naszych Czytelników do udziału w konkursie na hasło i logo promocyjne miasta.
Od zeszłego tygodnia wiadomo, że za trzy lata w Świdniku powstanie lotnisko pasażerskie dla naszego regionu. - Władze miasta uznały, że to doskonały moment na akcję promocyjną. - Mamy znakomite tradycje, które sięgają okresu przedwojennego. Wtedy na terenach obecnego Świdnika powstało lotnisko, a kilka lat później Szkoła Pilotów im. marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego - mówi Waldemar Jakson, burmistrz Świdnika.

Do tego dochodzi wieloletnia tradycja świdnickich zakładów, produkujących światowej klasy śmigłowce. Stąd pochodzi słynny ród Kasperków, znany z mistrzowskich akrobacji lotniczych. - Nie ma drugiego takiego miasta w Polsce, gdzie wszystko sprowadzałoby się do latania - uważa Piotr Jankowski z Wydziału Strategii i Rozwoju UM w Świdniku. - Dlatego planujemy stworzyć promocyjny znak graficzny Świdnika, który jednoznacznie wskazywałby właśnie na te tradycje.
- Spójrzmy choćby na Karpacz. Jego herb niewiele mówi, ale promocyjne hasło brzmi: "Miasto pod Śnieżką”. I już wszyscy wiedzą, że chodzi o znany ośrodek górski - dodaje Jakson.

W akcję zaangażowały się Państwowe Zakłady Lotnicze Świdnik, spółka Port Lotniczy Lublin, która wybuduje lotnisko w Świdniku oraz Gimnazjum nr 3, w którym od września 2006 jest klasa lotnicza. - Przygotowujemy do dalszej edukacji przyszłych pilotów, techników lotnictwa, stewardessy i konstruktorów - mówi Waldemar Białowąs, dyrektor szkoły i prezes stowarzyszenia "Lotnisko w Świdniku”. - To właśnie u nas rośnie nadzieja polskiego lotnictwa.
Specjaliści marketingu uważają, że pomysł na promocję "lotniczego Świdnika” jest znakomity. - To szansa na bezpłatną i, co najważniejsze, skuteczną promocję miasta - twierdzi dr Magdalena Rzemieniak z Wydziału Marketingu Politechniki Lubelskiej.

  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!