czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Zamość

Biłgoraj: W Tesco będzie praca dla 85 osób

Dodano: 13 września 2010, 10:30
Autor: (bn)

W Biłgoraju powstanie sklep Tesco. Sieć rozpoczęła właśnie rekrutację pracowników. W sumie na pracę może liczyć 85 osób.

Będą mogli pracować m.in. w punkcie obsługi klienta, w dziale kontroli zapasów i przyjęcia towaru. Poszukiwani są także handlowcy (także na stanowiska kierownicze), kasjerzy, a nawet liderzy kas!

Zainteresowani mogą zgłaszać się do biłgorajskiego Centrum Rekrutacyjnego "Tesco” przy ul. Andersa 5. Czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Tam udzielane są bliższe informacje.

Spółka Tesco Polska to jedna z największych sieci detalicznych w kraju. Przez ostatnie 14 lat firma otworzyła w naszym kraju prawie 350 sklepów.

Spółka zatrudnia ponad 27 tys. osób, a co tydzień z jej usług korzysta kilka milionów klientów.
Czytaj więcej o:
Wiola
Gość
anonim
(7) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Wiola
Wiola (15 września 2010 o 20:45) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Ktosik' date='13 wrzesień 2010 - 13:09 ' timestamp='1284376150' post='346195']
Po pierwsze lepsza praca taka jak zadna, utarlo sie w spoleczenstwie ze jak placa marne pieniadze to nie warto isc pracowac. To nie prawda, leci Ci tak zwane doswiadczenie, potem w CV mozesz wstawic ze masz juz doswiadczenie w pracy. Ja jako przedsiebiorca nie przyja bym osoby, ktora nie ma doswiadczenia, albo ma duzo luk w stazu pracy poniewaz automatycznie przychodzi do glowy ze ten potencjalny pracownik to leser, taki kierownik od urodzenia, ze nie bedzie ciezko pracowal, poprostu bedzie sie migal od pracy. Po drugie te magistry co studia pokonczyli co maja potencjal i checi niech wykaza ducha przedsiebiorczosci i zalaza wlasna firme skoro taki potencjal maja, a nie siedza i jeczal ze roboty niema albo za marne pieniadze. Znam grono ludzi, ktorzy pierwsze sukcesy zawodowe odnosili bez studiow, a dopiero potem jako dodatek (bo jakze by inaczej w naszym kraju bez studiow) robili zaocznie studia. Studia nie sa do niczego potrzebne!! Potrzebne sa checi, inteligencja i ambicje. W polsce sie nic nie zmieni dopuki spoleczenstwo dupy nie ruszy. Siedziec i narzekac kazdy potrafi ale wziac sie do roboty to juz nie. Szkoda ze istnieje cos takiego jak otwarty rynek. Bo nie ma gdzie wysylac ludzi na prace spoleczne. Jak by ludzie zeby otrzymac zasilek musieli odpracowac pare godzin w tygodniu spolecznie, to zaraz by do pracy sie podostawali. Bo to czy dostaniesz prace czy nie zalezy wlacznie od Ciebie. I NIE MOWCIE ZE PRACY NIE MA. BO LEPSZA KAZDA PRACA JAK ZADNA. BO TO CO ROBISZ DZISIAJ DAJE CI COS NA PRZYSZLOSC.
[/quote]
ja już mam bylejaką pracę i nie mów mi proszę, że mam iść do kolejnej za marne pieniądze byle coś mieć!

pracowalam jako sklepowa przez trzy lata, potem jako kelnerka przez kolejne dwa, na dodatek studiując dziennie, godząc pracę z uczelnią, tylko, że pracodawcy lubelscy nie chcą widzieć takiego doświadczenia, chcą żebym miała co najmniej dwa lata przepracowane w jakiejś konkretnej firmie na konkretnym stanowisku, na przykład biurowym. Pytam jak mam to doświadczenie zdobyć skoro powstają coraz to nowe supermarkety, anie konkretne firmy dające możliwość jakiekolwiek rozwoju i chociaż pensji 1200 zł na rękę, żebym mogła spokojnie założyć rodzinę.

Sorry, ale nowe Tesco nie zapewni tego młodym ludziom. Jak mi dasz pieniądze na rozkręcenie własnego biznesu to już lecę i zakładam.
Rozwiń
Gość
Gość (13 września 2010 o 20:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
prawo pracy jest po stronie pracodawców a nie pracownikow , to nie komuna która broniła szarego człowieka , to jest wyzysk człowieka przez człowieka , realizowany jest XIX wieczny prymitywny kapitalizm
Rozwiń
anonim
anonim (13 września 2010 o 13:23) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
witamy w klubie niewolnikow.juz niedlugo przekonacie sie jak wyglada traktowanie ludzi przez tesco.dostaniecie niewielkie pieniadze ,a wymagania beda takie ,ze nienadazycie ich spelniac i jedna osoba bedzie pracowala za dwie lub trzy.powodzenia.
Rozwiń
Ktosik
Ktosik (13 września 2010 o 13:09) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Hahaha' date='13 wrzesień 2010 - 12:34 ' timestamp='1284374065' post='346176']
I co to za praca za 800 zł, wyzysk i chamstwo, a najlepsze jest to, że "DW" się tym zachwyca jak by tu co najmniej w końcu jakąś porządną firmę wybudowali. Może niech ktoś zrobi coś dla absolwentów uczelni wyższych, którzy mają potencjał i chęci, ale nie po to studiowali 5 lat, żeby teraz deb***i na kasie obsługiwać!!
[/quote]

Po pierwsze lepsza praca taka jak zadna, utarlo sie w spoleczenstwie ze jak placa marne pieniadze to nie warto isc pracowac. To nie prawda, leci Ci tak zwane doswiadczenie, potem w CV mozesz wstawic ze masz juz doswiadczenie w pracy. Ja jako przedsiebiorca nie przyja bym osoby, ktora nie ma doswiadczenia, albo ma duzo luk w stazu pracy poniewaz automatycznie przychodzi do glowy ze ten potencjalny pracownik to leser, taki kierownik od urodzenia, ze nie bedzie ciezko pracowal, poprostu bedzie sie migal od pracy.

Po drugie te magistry co studia pokonczyli co maja potencjal i checi niech wykaza ducha przedsiebiorczosci i zalaza wlasna firme skoro taki potencjal maja, a nie siedza i jeczal ze roboty niema albo za marne pieniadze. Znam grono ludzi, ktorzy pierwsze sukcesy zawodowe odnosili bez studiow, a dopiero potem jako dodatek (bo jakze by inaczej w naszym kraju bez studiow) robili zaocznie studia. Studia nie sa do niczego potrzebne!! Potrzebne sa checi, inteligencja i ambicje.

W polsce sie nic nie zmieni dopuki spoleczenstwo dupy nie ruszy. Siedziec i narzekac kazdy potrafi ale wziac sie do roboty to juz nie.

Szkoda ze istnieje cos takiego jak otwarty rynek. Bo nie ma gdzie wysylac ludzi na prace spoleczne. Jak by ludzie zeby otrzymac zasilek musieli odpracowac pare godzin w tygodniu spolecznie, to zaraz by do pracy sie podostawali. Bo to czy dostaniesz prace czy nie zalezy wlacznie od Ciebie.

I NIE MOWCIE ZE PRACY NIE MA. BO LEPSZA KAZDA PRACA JAK ZADNA. BO TO CO ROBISZ DZISIAJ DAJE CI COS NA PRZYSZLOSC.
Rozwiń
Hahaha
Hahaha (13 września 2010 o 12:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
I co to za praca za 800 zł, wyzysk i chamstwo, a najlepsze jest to, że "DW" się tym zachwyca jak by tu co najmniej w końcu jakąś porządną firmę wybudowali. Może niech ktoś zrobi coś dla absolwentów uczelni wyższych, którzy mają potencjał i chęci, ale nie po to studiowali 5 lat, żeby teraz deb***i na kasie obsługiwać!!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (7)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!