Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

13 lipca 2009 r.
7:27
Edytuj ten wpis

Niemirówek: Motocyklista nie przeżył zderzenia z passatem

0 20 A A

Jechał w mglistą noc bez świateł i kasku. Motocyklista nie przeżył czołowego zderzenia z samochodem. Do tragedii doszło dzisiaj po godz. 2 w nocy w Nimirówku (gm. Tarnawatka).

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– 27-letni mieszkaniec gminy Tarnawatka jechał nie zarejestrowanym motocyklem marki WSK. Na lekkim łuku drogi zderzył się czołowo z jadącym z naprzeciwka volkswagenem passatem – opowiada Ireneusz Stromidło, rzecznik prasowy tomaszowskiej policji.

Jadący bez świateł i kasku motocyklista zginął na miejscu. Zarządzono sekcję zwłok i pobrano krew do badań na zawartość alkoholu.

Wiadomo, że 20-letni kierowca passata z gminy Tarnawatka był trzeźwy. Nie miał szans na uniknięcie zderzenia.

Komentarze 20

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 16 sierpnia 2009 o 18:17
Huja o tym wiecie to nie pier***cie głupot!!!
Avatar
blacky / 14 lipca 2009 o 16:00
zgadzam się z powyższym. znam i motocykliste i kierowce. Najpierw pije, nie daje sie odwiezc do domu i powoduje wypadek. ginie i ma spokoj. a kierowca do konca zycia bedzie to pamietal. i mial wyrzuty sumienia chociaz to nie jego wina. przez glupote motocyklista zniszczyl nie tylko swoje zycie, ale i rodziny, dzieci a takze kierowcy passata. mam go szkodowac? czy jego glupoty? kazda smierc jest straszna. ale ta byla na wlasne zyczenie. jasne, ze duzo osob bedzie wymyslac niestworzone rzeczy i mowic ze to wina kierowcy passata. ale on byl trzeźwy!!!!!! a motocyklista nie.
zgadzam się z powyższym. znam i motocykliste i kierowce. Najpierw pije, nie daje sie odwiezc do domu i powoduje wypadek. ginie i ma spokoj. a kierowca do konca zycia bedzie to pamietal. i mial wyrzuty sumienia chociaz to nie jego wina. przez glupote motocyklista zniszczyl nie tylko swoje zycie, ale i rodziny, dzieci a takze kierowcy passata. mam go szkodowac? czy jego glupoty? kazda smierc jest straszna. ale ta byla na wlasne zyczenie. jasne, ze duzo osob bedzie wymyslac niestworzone rzeczy i mowic ze to wina kierowcy passata. ale on byl trz... rozwiń
Avatar
katarina / 14 lipca 2009 o 12:18
popieram w 100% ta wypowiedz znam obu chlopakow bardzo dobrze i wiadomo szkoda ze zginal ale jak moglo byc inaczej????sam sie do tego przyczynil a racja nikt nie pomysli o kierowcy rodzina juz nazwala go zabójca a co dalej???jak ma zyc???tym bardziej ze obaj sie znali bardzo dobrze ech zycie jest takie kruche....
Avatar
Gość / 14 lipca 2009 o 00:41
"Jakie szanse na przeżycie miał ten motycylkista, jeżeli kierowca passata jechał z nadmierną prędkością, ścinając łuk (jadąc pod prąd wprost na motocykliste)? W takim przypadku rzeczywiście nie mógł uniknąć zderzenia.... Może by tak więcej żetelności w wypowiedziach panie rzeczniku prasowy tomaszowskiej policji. Z powyższej relacji pana rzecznika wynika, że całkowia winę ponosi mtocylkita. Czy ślady hamowania passata (na przeciwnym pasie ruchu) w miejscu wypadku o niczym nie świadczą???"

Panie przemądry!
Nie wiesz jak było naprawdę wiec po jakiego grzyba filozofujesz!
W jaki sposób mieligo ominąć skoro on nie jechał swoim pasem tylko pędził środkiem drogi! - na skrzydłach nadziei?
Nie dość ze bez kasku, bez świateł we mgle(może nie była to jakaś bardzo gęsta mgła ale mgła to mgła -utrudnia widoczność) to jeszcze pod wpływem alkoholu!
kierowca próbował uniknąć zderzenia ale niestety nie było na to szansy bo zbyt późno zobaczył NIEOZNAKOWANY SYGNALIZACJĄ ŚWIETLNĄ MOTOCYKL!
I NIC DZIWNEGO BO JAK TO JUŻ ZAUWAŻYŁ JEDEN Z POPRZEDNIKÓW PASSAT NIE JEST ZAOPATRZONY W NOKTOWIZOR!
A motocykl powinien być zaopatrzony w Reflektor,
JA ROZUMIEM IMPREZA ... ALE ŻADEN MĄDRY CZŁOWIEK NIE SIADA ZA KIEROWNICE PO TAKIEJ ILOŚCI ALKOHOLU
A teraz wielki płacz Bo facet nie żyje! sorry, nie mówię ze to bez sensu bo wiadomo 'Śmierć młodego człowieka' wiec rodzina jest pogrążona w smutku OK dobrze ale dlaczego nikt nie pomyśli zarówno o kierowcy Passata nie pomijając już pasażera! Chłopak całe życie będzie miał na sumieniu tego człowieka, człowieka który nie dość że nie poszanował własnego życia to w dodatku zszargał życie chłopaków i swojej rodziny ale i zapewne nie tylko swojej rodziny. Rozsiał nienawiść tylko czy to było potrzebne ? Do czego?
Zastanówmy się czasem co robimy! Zanim wsiądziesz po alkoholu za kierownice nie ważne czy to motocykl czy samochód zastanów się człowieku 100 razy co robisz! Życie masz tylko jedno, a i dostałeś je od kogoś , pomyśl o najbliższych pomyśl o tych, którym możesz zrobić krzywdę swoim postępowaniem, chłopak który prowadził samochód będzie to przeżywał równie boleśnie a może i bardziej bo rodzina przecierpi ale z czasem to przejdzie a na sumieniu tego 20-letniego chłopaka to zostanie na zawsze! Pasażer też jest równie pokrzywdzony jak i kierowca , chłopak próbował utrzymać go przy życiu przeprowadzając reanimacje w oczekiwaniu na karetkę Pogotowia która nadjechała z opóźnieniem. (a nie jest to zamieszczone w tej krótkiej notatce)
Nikt nie pomyśli co czuje młody mężczyzna , który patrzył jak na jego rękach w kałuży krwi umiera człowiek!
Tego się nie da zapomnieć! Po prostu Nie da!
Przykro że tak się stało ale nikt czasu nie cofnie a żyć trzeba dalej.
Niech ten wypadek będzie przestrogą dla tych, którzy uważają ze jazda po alkoholu to szpanerski wyczyn!
o nie nie to jazda po śmierć , ból, smutek i łzy! I nie tylko kierowcy ale otoczenia i pokrzywdzonych ludzi..
"Jakie szanse na przeżycie miał ten motycylkista, jeżeli kierowca passata jechał z nadmierną prędkością, ścinając łuk (jadąc pod prąd wprost na motocykliste)? W takim przypadku rzeczywiście nie mógł uniknąć zderzenia.... Może by tak więcej żetelności w wypowiedziach panie rzeczniku prasowy tomaszowskiej policji. Z powyższej relacji pana rzecznika wynika, że całkowia winę ponosi mtocylkita. Czy ślady hamowania passata (na przeciwnym pasie ruchu) w miejscu wypadku o niczym nie świadczą???"

Panie przemądry!
Nie ... rozwiń
Avatar
Gość / 13 lipca 2009 o 23:09
czałe szczęscie ze nikogo nie zabil, selekcja naturalna, szkoda tylko goscia z passata bo pewnie sie tym przejąl
Avatar
Josip / 13 lipca 2009 o 23:02
Rowerzyści i motocykliści bez świateł to samobójcy. A nie każdy passe jest wyposażony w noktowizor.
Avatar
Gość / 13 lipca 2009 o 23:01
motorem wracał pijany gościo z zabawy w dominikanówce widac byl na takiej fazie że nie właczyl swiatel bo i tak obraz mu sie rozdwajal napewno nie byl trzezwy bo znajomi widzieli jak pił, dobrze ze nikomu nic sie nie stalo
Avatar
wsk / 13 lipca 2009 o 15:18
Ot kur... przykład rzetelności dziennikarskiej. 2 godziny temu czytałem tego newsa i jak byk stało że to kierujący 'passem' uderzył w motocykliste na wsce( fotka załączona do newsa przedstawiała szczatki jakiegos modelu Yamahy). Teraz sie odmieniło, a może to chodzi o zupełnie inne zdarzenie? Czy te newsy to piszą niedorozwinięci umysłowo?
Avatar
milkay / 13 lipca 2009 o 15:17
Jakie szanse na przeżycie miał ten motycylkista, jeżeli kierowca passata jechał z nadmierną prędkością, ścinając łuk (jadąc pod prąd wprost na motocykliste)? W takim przypadku rzeczywiście nie mógł uniknąć zderzenia.... Może by tak więcej żetelności w wypowiedziach panie rzeczniku prasowy tomaszowskiej policji. Z powyższej relacji pana rzecznika wynika, że całkowia winę ponosi mtocylkita. Czy ślady hamowania passata (na przeciwnym pasie ruchu) w miejscu wypadku o niczym nie świadczą???
Avatar
STYX / 13 lipca 2009 o 12:39
Ziioooom napisał:
Szanowny Panie Redaktorze! Jak nie znamy się na motoryzacji to piszemy "motocykl" , a nie WSK. Bo to do WSK podobne jak g#wno do sernika!



he he he...dobre a swoją drogą każdy motocykl to jedno wielkie g.....
Avatar
Gość / 16 sierpnia 2009 o 18:17
Huja o tym wiecie to nie pier***cie głupot!!!
Avatar
blacky / 14 lipca 2009 o 16:00
zgadzam się z powyższym. znam i motocykliste i kierowce. Najpierw pije, nie daje sie odwiezc do domu i powoduje wypadek. ginie i ma spokoj. a kierowca do konca zycia bedzie to pamietal. i mial wyrzuty sumienia chociaz to nie jego wina. przez glupote motocyklista zniszczyl nie tylko swoje zycie, ale i rodziny, dzieci a takze kierowcy passata. mam go szkodowac? czy jego glupoty? kazda smierc jest straszna. ale ta byla na wlasne zyczenie. jasne, ze duzo osob bedzie wymyslac niestworzone rzeczy i mowic ze to wina kierowcy passata. ale on byl trzeźwy!!!!!! a motocyklista nie.
zgadzam się z powyższym. znam i motocykliste i kierowce. Najpierw pije, nie daje sie odwiezc do domu i powoduje wypadek. ginie i ma spokoj. a kierowca do konca zycia bedzie to pamietal. i mial wyrzuty sumienia chociaz to nie jego wina. przez glupote motocyklista zniszczyl nie tylko swoje zycie, ale i rodziny, dzieci a takze kierowcy passata. mam go szkodowac? czy jego glupoty? kazda smierc jest straszna. ale ta byla na wlasne zyczenie. jasne, ze duzo osob bedzie wymyslac niestworzone rzeczy i mowic ze to wina kierowcy passata. ale on byl trz... rozwiń
Avatar
katarina / 14 lipca 2009 o 12:18
popieram w 100% ta wypowiedz znam obu chlopakow bardzo dobrze i wiadomo szkoda ze zginal ale jak moglo byc inaczej????sam sie do tego przyczynil a racja nikt nie pomysli o kierowcy rodzina juz nazwala go zabójca a co dalej???jak ma zyc???tym bardziej ze obaj sie znali bardzo dobrze ech zycie jest takie kruche....
Avatar
Gość / 14 lipca 2009 o 00:41
"Jakie szanse na przeżycie miał ten motycylkista, jeżeli kierowca passata jechał z nadmierną prędkością, ścinając łuk (jadąc pod prąd wprost na motocykliste)? W takim przypadku rzeczywiście nie mógł uniknąć zderzenia.... Może by tak więcej żetelności w wypowiedziach panie rzeczniku prasowy tomaszowskiej policji. Z powyższej relacji pana rzecznika wynika, że całkowia winę ponosi mtocylkita. Czy ślady hamowania passata (na przeciwnym pasie ruchu) w miejscu wypadku o niczym nie świadczą???"

Panie przemądry!
Nie wiesz jak było naprawdę wiec po jakiego grzyba filozofujesz!
W jaki sposób mieligo ominąć skoro on nie jechał swoim pasem tylko pędził środkiem drogi! - na skrzydłach nadziei?
Nie dość ze bez kasku, bez świateł we mgle(może nie była to jakaś bardzo gęsta mgła ale mgła to mgła -utrudnia widoczność) to jeszcze pod wpływem alkoholu!
kierowca próbował uniknąć zderzenia ale niestety nie było na to szansy bo zbyt późno zobaczył NIEOZNAKOWANY SYGNALIZACJĄ ŚWIETLNĄ MOTOCYKL!
I NIC DZIWNEGO BO JAK TO JUŻ ZAUWAŻYŁ JEDEN Z POPRZEDNIKÓW PASSAT NIE JEST ZAOPATRZONY W NOKTOWIZOR!
A motocykl powinien być zaopatrzony w Reflektor,
JA ROZUMIEM IMPREZA ... ALE ŻADEN MĄDRY CZŁOWIEK NIE SIADA ZA KIEROWNICE PO TAKIEJ ILOŚCI ALKOHOLU
A teraz wielki płacz Bo facet nie żyje! sorry, nie mówię ze to bez sensu bo wiadomo 'Śmierć młodego człowieka' wiec rodzina jest pogrążona w smutku OK dobrze ale dlaczego nikt nie pomyśli zarówno o kierowcy Passata nie pomijając już pasażera! Chłopak całe życie będzie miał na sumieniu tego człowieka, człowieka który nie dość że nie poszanował własnego życia to w dodatku zszargał życie chłopaków i swojej rodziny ale i zapewne nie tylko swojej rodziny. Rozsiał nienawiść tylko czy to było potrzebne ? Do czego?
Zastanówmy się czasem co robimy! Zanim wsiądziesz po alkoholu za kierownice nie ważne czy to motocykl czy samochód zastanów się człowieku 100 razy co robisz! Życie masz tylko jedno, a i dostałeś je od kogoś , pomyśl o najbliższych pomyśl o tych, którym możesz zrobić krzywdę swoim postępowaniem, chłopak który prowadził samochód będzie to przeżywał równie boleśnie a może i bardziej bo rodzina przecierpi ale z czasem to przejdzie a na sumieniu tego 20-letniego chłopaka to zostanie na zawsze! Pasażer też jest równie pokrzywdzony jak i kierowca , chłopak próbował utrzymać go przy życiu przeprowadzając reanimacje w oczekiwaniu na karetkę Pogotowia która nadjechała z opóźnieniem. (a nie jest to zamieszczone w tej krótkiej notatce)
Nikt nie pomyśli co czuje młody mężczyzna , który patrzył jak na jego rękach w kałuży krwi umiera człowiek!
Tego się nie da zapomnieć! Po prostu Nie da!
Przykro że tak się stało ale nikt czasu nie cofnie a żyć trzeba dalej.
Niech ten wypadek będzie przestrogą dla tych, którzy uważają ze jazda po alkoholu to szpanerski wyczyn!
o nie nie to jazda po śmierć , ból, smutek i łzy! I nie tylko kierowcy ale otoczenia i pokrzywdzonych ludzi..
"Jakie szanse na przeżycie miał ten motycylkista, jeżeli kierowca passata jechał z nadmierną prędkością, ścinając łuk (jadąc pod prąd wprost na motocykliste)? W takim przypadku rzeczywiście nie mógł uniknąć zderzenia.... Może by tak więcej żetelności w wypowiedziach panie rzeczniku prasowy tomaszowskiej policji. Z powyższej relacji pana rzecznika wynika, że całkowia winę ponosi mtocylkita. Czy ślady hamowania passata (na przeciwnym pasie ruchu) w miejscu wypadku o niczym nie świadczą???"

Panie przemądry!
Nie ... rozwiń
Avatar
Gość / 13 lipca 2009 o 23:09
czałe szczęscie ze nikogo nie zabil, selekcja naturalna, szkoda tylko goscia z passata bo pewnie sie tym przejąl
Avatar
Josip / 13 lipca 2009 o 23:02
Rowerzyści i motocykliści bez świateł to samobójcy. A nie każdy passe jest wyposażony w noktowizor.
Avatar
Gość / 13 lipca 2009 o 23:01
motorem wracał pijany gościo z zabawy w dominikanówce widac byl na takiej fazie że nie właczyl swiatel bo i tak obraz mu sie rozdwajal napewno nie byl trzezwy bo znajomi widzieli jak pił, dobrze ze nikomu nic sie nie stalo
Avatar
wsk / 13 lipca 2009 o 15:18
Ot kur... przykład rzetelności dziennikarskiej. 2 godziny temu czytałem tego newsa i jak byk stało że to kierujący 'passem' uderzył w motocykliste na wsce( fotka załączona do newsa przedstawiała szczatki jakiegos modelu Yamahy). Teraz sie odmieniło, a może to chodzi o zupełnie inne zdarzenie? Czy te newsy to piszą niedorozwinięci umysłowo?
Avatar
milkay / 13 lipca 2009 o 15:17
Jakie szanse na przeżycie miał ten motycylkista, jeżeli kierowca passata jechał z nadmierną prędkością, ścinając łuk (jadąc pod prąd wprost na motocykliste)? W takim przypadku rzeczywiście nie mógł uniknąć zderzenia.... Może by tak więcej żetelności w wypowiedziach panie rzeczniku prasowy tomaszowskiej policji. Z powyższej relacji pana rzecznika wynika, że całkowia winę ponosi mtocylkita. Czy ślady hamowania passata (na przeciwnym pasie ruchu) w miejscu wypadku o niczym nie świadczą???
Avatar
STYX / 13 lipca 2009 o 12:39
Ziioooom napisał:
Szanowny Panie Redaktorze! Jak nie znamy się na motoryzacji to piszemy "motocykl" , a nie WSK. Bo to do WSK podobne jak g#wno do sernika!



he he he...dobre a swoją drogą każdy motocykl to jedno wielkie g.....
Zobacz wszystkie komentarze 20

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama"
galeria

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama" 0 2

Rozmową z Natalią Voytsel z Fundacji „Gdy Liczy się Czas”, która już po raz trzeci zorganizowała charytatywną akcję „Piękna Mama” w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Akcja, w której uczestniczą stylistki, fryzjerki i masażysta jest adresowana do matek dzieci z oddziału Onkologii, Hematologii i Transplantologii.

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą"

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą" 0 1

Hubert Kołodziejski z Rokitna (pow. bialski) znalazł się w gronie najbardziej obiecujących projektantów mody w Polsce według magazynu K–MAG.

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim
26 maja 2018, 11:00

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim 1 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 11 na terenie Mariny nad Zalewem Zemborzyckim rozpocznie się akcja W rytmie natury. Na uczestników czeka moc atrakcji.

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo] 6 3

Kilkaset par zatańczyło w piątek poloneza na placu Chopina w Puławach. Na koniec mieszkańcy zrobili sobie pamiątkowe zdjęcie.

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze
film

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze 70 16

– Totalne fiasko – tak pielęgniarki ze szpitala wojewódzkiego przy al. Kraśnickiej w Lublinie oceniają dzisiejsze rozmowy z dyrekcją w sprawie podwyżek wynagrodzeń. Kilkadziesiąt pielęgniarek nadal jest na L4. Na poniedziałek zaplanowano kolejną turę rozmów.

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych?

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych? 1 0

Kolejna gigantyczna kumulacja w loterii Eurojackpot. Już dziś 25.05.2018 r. do wygrania jest aż 385 mln zł. Sprawdź wyniki losowania i zwycięskie liczby. Czy ktoś zgarnie główną wygraną?

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie 0 3

Nie ma tu recepty, ale każdy kto nie może zasnąć, łatwo zidentyfikuje się z podmiotem lirycznym

Nowa hala sportowa powstanie za większe pieniądze. Radni zgodzili się na wzrost zadłużenia

Nowa hala sportowa powstanie za większe pieniądze. Radni zgodzili się na wzrost zadłużenia 5 20

Puławscy radni upoważnili prezydenta do zadłużenia miasta i rozstrzygnięcia ostatniego przetargu na budowę nowej hali widowiskowo-sportowej. Łączne wydatki związane z budową pierwszego etapu obiektu (bez basenu) władze szacują na ok. 90 mln złotych.

Po zdrowie na wakacje. Gratisowe badania w Tarasach Zamkowych
26 maja 2018, 10:00

Po zdrowie na wakacje. Gratisowe badania w Tarasach Zamkowych 0 0

Z bezpłatnych badań prowadzonych przez studentów z organizacji Młodych Medyków przy Uniwersytecie Medycznym w Lublinie będzie można skorzystać już w sobotę, 26 maja w Tarasach Zamkowych.

Straż Graniczna świętowała w Białej Podlaskiej. Awanse na wyższe stopnie [zdjęcia]
galeria

Straż Graniczna świętowała w Białej Podlaskiej. Awanse na wyższe stopnie [zdjęcia] 0 1

Ponad 300 awansów na wyższe stopnie służbowe przyznał Nadbużański Oddział Straży Granicznej. Okazją były piątkowe wojewódzkie uroczystości 27. rocznicy utworzenia Straży Granicznej, które odbyły się w Białej Podlaskiej.

Noc Kultury 2018: Lista wydarzeń, na które musisz odebrać wejściówkę. Kto pierwszy, ten lepszy
galeria
film

Noc Kultury 2018: Lista wydarzeń, na które musisz odebrać wejściówkę. Kto pierwszy, ten lepszy 12 0

Od soboty będzie można rezerwować bezpłatne wejściówki na Noc Kultury (2/3 czerwca). Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, a rezerwacja jest możliwa tylko przez internet. Chodzi oczywiście tylko o wydarzenia, na które wpuszczana może być ograniczona liczba widzów. Jakie to imprezy i jak zdobyć wejściówkę?

Puławy: Nauczycielka stanie do walki o fotel prezydenta
Sonda

Puławy: Nauczycielka stanie do walki o fotel prezydenta 30 43

Przewodnicząca rady miasta Bożena Krygier powalczy jesienią o fotel prezydenta miasta Puławy. Jej kandydaturę potwierdziły władze Prawa i Sprawiedliwości.

Program TV na weekend 25-27 maja. Jakie filmy warto zobaczyć?
25 maja 2018, 0:00

Program TV na weekend 25-27 maja. Jakie filmy warto zobaczyć? 1 0

Co Gdzie Kiedy. W ten weekend TVN stawia na widowiskowe hity Michaela Baya - Transformers i Armageddon. Ale w naziemnej telewizji cyfrowej zobaczymy także festiwalowego Toma, doskonałą gangsterkę od Scorsese - Infiltrację czy polską Karbalę. Sprawdźcie, jakie filmy będzie można zobaczyć w ten weekend w telewizji.

Nie ma chętnych na działki w bialskiej podstrefie ekonomicznej

Nie ma chętnych na działki w bialskiej podstrefie ekonomicznej 15 3

Drugi już przetarg na ogromny areał w bialskiej podstrefie ekonomicznej zakończył się fiaskiem.

Podlubelska gmina urządziła loterię. Są efekty, rośnie liczba mieszkańców płacących podatki

Podlubelska gmina urządziła loterię. Są efekty, rośnie liczba mieszkańców płacących podatki 4 3

Władze podlubelskiej gminy Niemce znalazły sposób na to, by zachęcić mieszkańców do płacenia podatków w ich gminie. Już po raz drugi urzędnicy zorganizowali loterię z nagrodami. Można wygrać telewizor, laptop albo konsolę.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.