niedziela, 19 listopada 2017 r.

Zamość

Prestiż na otarcie łez

  Edytuj ten wpis
Dodano: 22 kwietnia 2007, 18:55
Autor: Anna Szewc

Zamość laureatem konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast Polskich

100 tysięcy przeszło nam koło nosa. Tyle warta była główna nagroda, czyli profesjonalna kampania promocyjna dla zwycięzcy. Zamość z wystawą sztuki nowoczesnej "Miasto Idealne - Miasta Niewidzialne” musiał się zadowolić drugim miejscem. Pierwsze zajął Włocławek z hiphopowo-grafficiarską imprezą Break Session.
Na otarcie łez Zamościowi pozostała statuetka, dyplom i satysfakcja. - Świetnie byłoby zdobyć pierwszą nagrodę, ale i druga jest powodem do dumy. Pokonaliśmy bardzo silną konkurencję, choćby Kraków czy Malbork - mówi Jacek Bełz z wydziału promocji zamojskiego magistratu.

- Rzeczywiście. Do kategorii event, czyli wydarzenie specjalne, w której Zamość startował, projekty zgłosiło aż 39 miast - przyznaje Małgorzata Ciszewska z Biura Festiwalu Promocji Miast Polskich, w ramach którego zorganizowano konkurs Złote Formaty.

Czym ujęliśmy jury? Niekonwencjonalnością wystawy, zaangażowanie dzieci i młodzieży w jej realizację, dobrą kampanię medialną oraz sposobem zagospodarowania zabytkowej przestrzeni staromiejskiej. - To działania w dobrym kierunku - zapewnia Ciszewska, a Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer, która organizowała festiwal dodaje: - Myślenie o promocji miast dopiero się zaczyna. Z dużą nadzieję możemy myśleć o tym, co miasta w swoich ambicjach i rosnącej świadomości realizacji projektów promocyjnych będą przygotowywały w przyszłości.
Władze Zamościa już planują start w przyszłorocznym konkursie. Co do niego zgłoszą? - Może planowany na wrzesień festiwal piosenki im. Marka Grechuty, a może organizowane w ostatni weekend maja widowisko "Szturm twierdzy Zamość” - zastanawia się Bełz.

Co to za festiwal?

Festiwal Promocji Miast Polskich zorganizowany został przez międzynarodową grupę Stroer. W jury konkursu Złote Formaty zasiadali czołowi przedstawiciele branży PR i marketingu terytorialnego. Do udziału w konkursie zgłosiło się 59 miast, które zaprezentowały łącznie 104 projekty, oceniane w 4 kategoriach: wydarzenie specjalne, strona internetowa, plakat promocyjny, wydawnictwo promocyjne.
Przy budowie piramidy, którą wymyślił Szkot Colin Ardley pracowali polscy górale. Ta konstrukcja była jednym z dzieł, które cieszyły się największym zainteresowaniem zwiedzających wystawę Miasto Idealne
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!