Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Artykuły sponsorowane

23 czerwca 2020 r.
12:01

Pozycjonowanie - sposób na zdobycie klientów

0 1 A A

Wypromujemy Twoją działalność w internecie

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

 

Powierz to zadanie specjalistom, którzy zapewnią Ci kompleksową obsługę w zakresie e-commerce. Dzięki naszemu pozycjonowaniu:

  • zrealizujesz swoje cele biznesowe
  • staniesz się silnym konkurentem na rynku
  • osiągniesz synergię z innymi kampaniami reklamowymi

Skuteczne pozycjonowanie stron od podstaw

,,Jeżeli nie ma cię w internecie to znaczy, że nie istniejesz" - ta krótka maksyma staje się coraz bardziej zasadna. Ma to znaczenie szczególnie dla marek osobistych, organizacji, przedsiębiorstw i usługodawców. Ich działalność jest bowiem niczym bez udziału innych ludzi. Jak więc zbudować swoją pozycję w przestrzeni wirtualnej? Można to osiągnąć dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu treści. 

Wieloletnie doświadczenie pozwala nam na swobodne planowanie i realizowanie działań mających na celu pozycjonowanie strony www. Zgrabnie ułożone słowa kluczowe w odpowiedniej kolejności powodują, iż Twoja witryna staje się atrakcyjniejsza dla wyszukiwarek, a co za tym idzie - trafia do większej ilości potencjalnych klientów. Dzięki skutecznym działaniom agencji SEO Twoja strona będzie częściej wskazywana przez algorytm. Pozwoli to zwiększyć zaufanie klientów i zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki.

Naszą specjalnością jest promocja produktów i usług w Internecie za pomocą tradycyjnych wyników wyszukiwarki. 

Na tej stronie:

  • poznasz tajniki pozycjonowania strony www
  • dowiesz się jak zaplanować swoją kampanię reklamową
  • zrozumiesz działanie technik i narzędzi promocyjnych w internecie, dzięki czemu będziesz potrafić świadomie z nich skorzystać (AdWords, SEO, pozycjonowanie)

Jak pozycjonujemy stronę internetową?

Proces pozycjonowania strony składa się na kilku niezbędnych procesów: briefu, audytu, SEO, konsultacji z klientem, pełnienia nadzoru nad optymalizacją witryny oraz z regularnym prowadzeniem obserwacji efektów naszych działań. Pozycjonowanie stanowi kompleksową usługę realizowaną w ramach odpowiednio dobranego abonamentu. Aby osiągnąć jak najlepsze wyniki, w trakcie pracy łączymy efektywny content marketing, doskonałe treści SEO z wysokiej jakości taktykami link buildingu.

Zależy nam na osiągnięciu jak najbardziej korzystnych rezultatów dla naszych klientów. Z tego względu podczas współpracy oferujemy pełną transparentność naszych działań, dzięki składaniu comiesięcznych raportowi. 

Skuteczność pozycjonowania stron - od czego zależy?

Pierwsza strona wyników wyszukiwania posiada niewielką ilość miejsc. Na zainteresowanie większości użytkowników może liczyć jedynie pierwsze 10 pozycji. Z tego względu głównym celem pozycjonowania jest targetowanie tych fraz, które pomogą osiągnąć witrynie wyższe miejsce w rankingu. Jednocześnie dostępny w witrynie content powinien cechować się unikalnością i wartością merytoryczną, co często stanowi nie lada wyzwanie.

Aby skutecznie promować stronę należy postępować w taki sposób, żeby algorytmy Google w odpowiedni sposób interpretowały nasze działania. W branży można spotkać wielu specjalistów SEO, którzy realizują kampanię niedostosowaną do działalności prowadzonej przez klienta. Efektem stosowania niewłaściwych technik i metod powoduje brak satysfakcjonujących efektów końcowych, a ponadto może nawet zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorstwa.

Podczas wieloletniej pracy zdobyliśmy doświadczenie w zakresie kompleksowego pozycjonowania stron www za pomocą największych dostępnych narzędzi - AdWords oraz SEO. Potrafimy dokonać analizy oferty danego klienta i przygotować dla niego odpowiednią taktykę oraz metodę działania. Bazujemy na informacjach, sprawdzonych technikach oraz stałemu wprowadzaniu innowacyjnych metod działania. Wszystko po to, aby świadczyć najwyższej jakości usługi SEO.

Nasze działania są skuteczne również dzięki Tobie! Przygotowanie strategii musi odbyć się w oparciu o współpracę z Twoim zespołem marketingowym oraz działem IT. Ich działania oparte o nasze wytyczne będą wspierać osiąganie wysokiej pozycji w rankingu. 

Pozycjonowanie w praktyce - na czym polegają nasze działania?

Pozycjonowanie stron www

Ustalamy wspólną strategię, przygotowujemy audyt SEO i link building. Przygotowujemy wysokiej jakości teksty, aby Twoja witryna była uznawana za wartościową przez wyszukiwarkę. Następnie wdrażamy nasze działania do rzeczywistości i analizujemy rezultaty naszych działań po to, by osiągnąć najkorzystniejsze dla Ciebie rezultaty.

Audyt SEO

Pomagamy dowiedzieć się w jaki sposób możesz zwielokrotnić odbiorców Twojej witryny. Nasza wiedza i doświadczenie pozwala wskazać błędy w optymalizacji pod kątem wyszukiwarki Google a także zasugerować sposoby ich naprawiania. Precyzyjny i szczegółowy audyt SEO realizujemy na podstawie miesięcznej obserwacji. 

Konsulting SEO

Analizujemy obecne działania SEO po to, by dokonać niezbędnych zmian struktury serwisu. Dzięki współpracy z nami stworzysz własny dział SEO - nie tylko dzięki pozyskanym u nas informacjom. Pomagamy naszym klientom znaleźć godną zaufania firmę, która będzie świadczyć dla nich usługi SEO na najwyższym poziomie. 

Google AdWords

Aktywnie promujemy Twoją witrynę dzięki linkom sponsorowanym w systemie Google AdWords. Sprawiamy, iż Twoje reklamy pojawiają się potencjalnej grupie Twoich klientów. Nasze działania pozwalają zwiększyć wyniki sprzedażowe i rozpoznawalność marki.

Projektowanie stron www

Działamy kompleksowo, a z tego względu współpracujemy z najlepszymi twórcami nowoczesnych witryn internetowych. Wskazujemy firmy, które posiadają bogate doświadczenie a jednocześnie oferują cenę przyjazną dla portfela naszego klienta. Naszą dewizą jest szacunek do budżetu a ta zasada działa w obie strony.

Audyt SEO wstępem do pozycjonowania

Aby w odpowiedni sposób pozycjonować stronę internetową należy przeprowadzić dogłębną analizę jej dotychczasowego funkcjonowania. Dzięki obserwacji oraz wyciągniętym wnioskom można stworzyć określony rodzaj strategii. W pierwszym kroku ustalamy, które frazy stanowią podstawę uplasowania danej witryny na wysokiej pozycji w rankingach wyszukiwania. Oprócz słów kluczowych dobieramy także rodzaj treści, projektujemy sposób przedstawienia informacji a także ustalamy jakie znaczenie w procesie promowania danej witryny ma konkurencja.

Stworzenie precyzyjnego audytu SEO pozwoli uniknąć popełnienia wszelkiego rodzaju błędów, który wydłuża proces pozycjonowania witryny. Do najczęstszych mankamentów contentu obecnego na podstronach witryny należą:

  • brak treści 
  • waga strony powyżej 20 MB, przez co wolniej ładuje się na urządzeniach mobilnych
  • nie zawiera optymalizacji pod Google (nagłówków h2, pogrubień, brak nasycenia słowami kluczowymi)

Najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla klienta, zarówno pod względem finansowym jak i czasowym jest zawiązanie ścisłej współpracy pomiędzy agencją interaktywną przygotowującą projekt strony internetowej z pozycjonerem. Jest to o tyle wygodne, iż implikuje możliwość wniesienia poprawek już na etapie projektowania.

Spójrz ilu klientów jest zadowolonych z usług pozycjonowania oraz konsultingu SEO

Najczęściej zadawane pytania

Ile trwa pozycjonowanie?

Z uwagi na wiele czynników wpływających na proces pozycjonowania, trudno jest wskazać czas potrzebny do uplasowania witryny w określonym przedziale rankingu wyszukiwarki. Ten czas jest uzależniony głównie od budżetu, aktualnej kondycji oraz rozpoznawalności pozycjonowanej strony w porównaniu do witryn konkurencji. Naszym przedziałem czasowym, w którym możliwa jest ewaluacja efektów SEO są 3 miesiące. W niektórych przypadkach zdarza się, iż ten okres znacznie się skraca, zaś witryna odnotowuje natychmiastowy zastrzyk ruchu. 

Czy zawsze przed rozpoczęciem pozycjonowania konieczny jest audyt?

Jednym z kroków niezbędnych do określenia sposobu strategii działania przy użyciu technik SEO jest audyt. Z tego względu stanowi on integralną część pozycjonowania, bez której trudno oczekiwać zadowalających efektów kampanii. Audyt SEO jest realizowany przede wszystkim celem otrzymania najpotrzebniejszych informacji, dzięki którym możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących efektów końcowych. Pieniądze przeznaczone na pozycjonowanie w abonamencie, za pomocą których pozyskuje się linki i rozbudowuje treść strony przełożą się na wymierne rezultaty. Precyzyjny audyt SEO pozwala także uniknąć błędów w wyświetlaniu strony (np. w wersjach mobilnych) oraz niedostrzeżenia innych mankamentów witryny, które przekładają się na jej ocenę przez Google. 

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Jest to kolejne pytanie, na które trudno jest wskazać jednoznaczną odpowiedź. Koszt zrealizowania procesu pozycjonowania zależy od nakładu pracy oraz czasu potrzebnego na osiągnięcie zadowalających rezultatów. Pozycjonowanie polega w dużej mierze na dopasowaniu witryny do wymogów czytelności Google. Aby zrealizować to w sposób prawidłowy niejednokrotnie należy oprzeć się o wiedzę programisty lub webdevelopera. Google ocenia przede wszystkim jakość contentu na stronach docelowych, co z kolei jest częstym powodem korzystania z usług copywritera. Ostatnim, aczkolwiek równie istotnym elementem budowania autorytetu strony www jest pozyskiwanie sygnałów z innych witryn internetowych. Można to uzyskać za pomocą linków do innych wiarygodnych dla wyszukiwarki portali lub blogów. Nawiązywanie tego typu współpracy reklamowej wiąże się zazwyczaj z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez klienta. 

Mówiąc w skrócie, cena pozycjonowania jest zależna w dużej mierze od kondycji strony internetowej oraz skali strategii reklamowej. Za każdym razem kiedy rozpoczynamy współpracę z klientem określamy wspólnie pułap kosztów dostosowany adekwatnie do możliwości finansowych oraz celów biznesowych. 

W ramach abonamentu rozpoczynamy świadczenie kompleksowych usług w zakresie pozycjonowania od 3000 PLN netto. Średni budżet, pozwalający na osiągnięcie interesujących rezultatów w ramach średnio konkurencyjnych branż oscyluje zazwyczaj w granicach 5000 PLN. Każda kampania jest jednak inna, a z tego względu - jej przygotowanie i prowadzenie różni się w cenie. Istnieją branże cechujące się wyjątkowo silną konkurencją. W takich sytuacjach trudno będzie zrealizować działania w ramach budżetu rzędu 10 000 PLN, ponieważ nie osiągną one oczekiwanych rezultatów. Do takich branż należy chociażby rynek deweloperski, finanse, a także serwisy aukcyjne, serwisy porównujące ceny oraz witryny zakładów bukmacherskich.  

 

W jaki sposób zmierzyć efekty pozycjonowania?

Określania najlepszej metody celem osiągnięcia wysokiej skuteczności w pozycjonowaniu można szacować w oparciu o parametry typowe dla SEO - widoczność, ruch organiczny w ramach Twojej strony, pozycje w darmowych wynikach wyszukiwania. W dużej mierze jest to więc zależne od tego, w jaki sposób określasz konwersje w witrynie www.

Plan na rozwój biznesu zawsze powinien być dostosowany do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nasza działalność polega na wykonywaniu szerokiego spektrum działań, mających na celu wskazanie klientom Twojej strony w wyszukiwarce. Wiadomo jednak, iż ograniczenie się jedynie do osiągania wysokiej pozycji w rankingu to nie wszystko. Klienta trzeba przyciągnąć przede wszystkim interesującym i unikalnym contentem. Odpowiednio wybrane słowa kluczowe pozwalają nie tylko uplasować stronę www na wysokim miejscu w rankingu. Poczytne treści sprawią, że fanów Twojej witryny będzie znacznie więcej, co również przełoży się na końcowe efekty biznesowe. 

Jednym z pośrednich celów pozycjonowania może być również wzmożenie widoczności strony w wyszukiwarce Google w znaczeniu ogólnym. Docieranie do nowych odbiorców odbywa się zazwyczaj w kilku etapach, które w ostatecznym rozrachunku pozostaną aktywnymi i wartościowymi klientami Twojej firmy.

Wśród naszej oferty można znaleźć informacje na temat pozycji, widoczności oraz ruchu generowanego na stronach, którymi zajmowaliśmy się do tej pory. 

Kto jest lepszy - agencja czy specjalista?

Odpowiedź na to pytanie będzie za każdym razem nieco inna. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka faktów związanych ze współpracą w obydwu przypadkach. Korzystanie z usług agencji pozwala uzyskać kompleksowe wsparcie, terminowość oraz realizowanie działań w oparciu o transparentność procesu oraz przejrzyste reguły. Na czele wszystkich tych elementów stoi niezależny konsultant. W przypadku naszej firmy zawsze jest to osoba kompetentna, potrafiąca w sposób precyzyjny pokierować działanie teamu. Dzięki temu korzystają oni z najlepszych narzędzi i stosują innowacyjne, nieoczywiste taktyki SEO.

Agencja jest więc doskonałym sposobem na zaplanowanie szerokiego aspektu działań za pomocą jednej firmy. Takiej możliwości zazwyczaj nie oferuje niezależny specjalista. Ponadto, korzystając z usług freelancera nie można być pewnym zadowolenia z efektu końcowego. Inaczej sprawa prezentuje się w przypadku agencji SEO, specjalizujących się w pozycjonowaniu witryn www. Ich działania będą skrupulatne i skupione na uzyskaniu najlepszego rezultatu promocyjnego.

Co lepiej pozycjonuje - SEO czy AdWords?

Porównując te dwa narzędzia należy zwrócić uwagę, iż AdWords nie ma sobie równych pod względem szybkości osiągania efektów. Oczywiście, dzieje się tak, jeśli za sukces uznajemy widoczność strony w wyszukiwarce Google przy określonych zapytaniach. W przypadku posiadania odpowiedniego budżetu, odpowiedniego dopasowania kampanii oraz przygotowania witryny pod AdWords - efekty w postaci wyświetlających się reklam można zauważyć już po kilku minutach działania procesu promocyjnego. 

Warto jednocześnie mieć świadomość, iż proces pozycjonowania jest z reguły dość długi. Dostosowanie odpowiedniej kampanii nie zawsze jest prostym zadaniem, a na efekty działań marketingowych należy z reguły trochę poczekać. Ten czas może wynieść pół roku, rok, dwa lata - trudno wskazać konkretny przedział, na który klient powinien się nastawiać. 

Kampanię AdWords polecamy przede wszystkim biznesom sezonowym, którym zależy na wstrzeleniu się w najważniejszy okres danej branży. Dla zaprojektowania długoterminowych procesów promocyjnych proponujemy korzystanie z taktyki SEO, oferującej w tym zakresie więcej możliwości.

undefined

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 1

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
niania24 / 29 czerwca 2020 r. o 23:47
0
Jestem zdania, że najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku reklama w Internecie. Nie oszukujmy się dziś wszyscy szukają produktów oraz usług w Google. Na szczęście są firmy takie jak np. ***s://remotecodes.pl/, które zapewnią Twojej firmie wysokie pozycje a tym samym napływ klientów!
Avatar
niania24 / 29 czerwca 2020 r. o 23:47
0
Jestem zdania, że najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku reklama w Internecie. Nie oszukujmy się dziś wszyscy szukają produktów oraz usług w Google. Na szczęście są firmy takie jak np. ***s://remotecodes.pl/, które zapewnią Twojej firmie wysokie pozycje a tym samym napływ klientów!
Zobacz wszystkie komentarze 1

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Hrubieszów. Jakie imiona dla dzieci rządziły w 2020 roku

Hrubieszów. Jakie imiona dla dzieci rządziły w 2020 roku

W hrubieszowskim szpitalu w ubiegłym roku na świat przyszło 317 dzieci. Wiemy, jakie imiona najchętniej wybierali rodzice.

Siatkarki AZS UMCS wygrały drugi mecz z rzędu, AZS AWF znowu bez punktów

Siatkarki AZS UMCS wygrały drugi mecz z rzędu, AZS AWF znowu bez punktów

Drużyna z Lublina wygrała drugi mecz z rzędu. Tym razem podopieczne trenera Piotra Fijołka pokonały u siebie Wisłę Kraków 3:1.

Koncert online Pawła Szamburskiego w DDK Węglin
29 stycznia 2021, 18:00

Koncert online Pawła Szamburskiego w DDK Węglin

W ramach cyklu muzycznego "Peryferia", Dzielnicowy Dom Kultury Węglin (ul. Judyma 2a) zaprosi na koncert solowy Pawła Szamburskiego, który odbędzie się w piątek, 29 stycznia o godz. 18. Transmisja online na Facebooku.

Żegnamy kilogramy z Projekt Zdrowie Lublin - Nowa jakość dietetyki

Żegnamy kilogramy z Projekt Zdrowie Lublin - Nowa jakość dietetyki

Zadbaj o własne zdrowie i umów się już dziś na bezpłatną konsultację.

Lublin: Miasto zmieni zasady budżetu obywatelskiego. Pieniędzy nie będzie więcej

Lublin: Miasto zmieni zasady budżetu obywatelskiego. Pieniędzy nie będzie więcej

28 stycznia zatwierdzone mają być nowe zasady budżetu obywatelskiego, według których będzie prowadzony wiosenny nabór i jesienne głosowanie. Zanosi się na to, że pieniędzy do podziału nie przybędzie, pewnych pomysłów nie będzie można zgłaszać, a tzw. projekty ogólnomiejskie będą musiały być skromniejsze

Lubelskie: Zamiast remontować, systematycznie okradał plebanię

Lubelskie: Zamiast remontować, systematycznie okradał plebanię

7 tys. zł skradziono z plebanii kościoła pw. Św. Trójcy w Wólce pod Lublinem. Sprawcą okazał się 29-latek z Chełma, który był zatrudniony w firmie prowadzącej remont. Gdy inni pracowali, złodziejaszek podciągał proboszczowi pieniądze.

Spawał tłumik w samochodzie. Doprowadził do pożaru dwóch garaży i 90 tys. zł strat

Spawał tłumik w samochodzie. Doprowadził do pożaru dwóch garaży i 90 tys. zł strat

Na 90 tys. zł oszacowano straty po niedzielnym pożarze w miejscowości Zalesie (pow. łukowski). Kombajn zbożowy, samochód, dwa motocykle, przyczepka samochodowa i inny sprzęt - to wszystko strawiły płomienie. 24-latek zaprószył ogień podczas spawania tłumika w oplu

Tomasovia – Poprad Stary Sącz 3:0. Powiększają przewagę

Tomasovia – Poprad Stary Sącz 3:0. Powiększają przewagę

Miało być ciężko, ale poszło całkiem gładko. Podopieczne Stanisława Kaniewskiego pokonały w sobotę Poprad Stary Sącz 3:0. Jeżeli Tomasovia miała jakieś problemy, to tylko w drugim secie. W pozostałych gospodynie kontrolowały sytuację na parkiecie.

Studenci w większości uczą się zdalnie. Co z zimową sesją egzaminacyjną?

Studenci w większości uczą się zdalnie. Co z zimową sesją egzaminacyjną?

Lubelscy studenci szykują się do zimowej sesji. W związku z trwającą pandemią większość egzaminów i zaliczeń odbędzie się w formie zdalnej. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku zajęć.

Szef WHO: Świat stoi na progu "moralnej katastrofy" w związku z dystrybucją szczepionek

Szef WHO: Świat stoi na progu "moralnej katastrofy" w związku z dystrybucją szczepionek

Szef Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) Tedros Adhanom Ghebreyesus skrytykował w poniedziałek egoizm najbogatszych państw, wzywając je do bardziej sprawiedliwej dystrybucji w świecie szczepionek przeciw Covid-19. Dodał że, samolubne podejście może doprowadzić do "moralnej katastrofy".

Stacja Kazimierz będzie prowadzić "edukacyjne zajęcia sportowe"

Stacja Kazimierz będzie prowadzić "edukacyjne zajęcia sportowe"

Mimo tego, że trwa "narodowa kwarantanna" i związany z nią zakaz obsługi stoków narciarskich, ich właściciele zaczynają je otwierać. Jako pierwszy w regionie ruszył NartRaj w Chrzanowie, a w ślad za nim idą już kolejne. We wtorek rozpoczynają się lekcje jazdy na nartach i snowboardzie w Stacji Kazimierz.

Biała Podlaska: Współpraca z MON opłaca się Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II

Biała Podlaska: Współpraca z MON opłaca się Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II

Ministerstwo Obrony Narodowej wspiera finansowo akademickie licea Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II. Dzięki dotacji, uczelnia zakupiła sprzęt i mundury.

Wysokie loty Orła Srebrzyszcze

Wysokie loty Orła Srebrzyszcze

Drużyna ze Srebrzyszcza ma za sobą bardzo udaną pierwszą rundę. Po 13 kolejkach zajmuje wysokie czwarte miejsce. Aż trudno uwierzyć, że rok temu Orzeł był pierwszy do spadku do klasy A. Mimo wysokiej lokaty dotychczasowy trener Waldemar Kogut nie poprowadzi zespołu w rundzie rewanżowej

"Lokator" Hitchcocka w DKF Benshi
26 stycznia 2021, 18:00

"Lokator" Hitchcocka w DKF Benshi

We wtorek 26 stycznia o godz. 18 Dyskusyjne Koło Filmowe Benshi zaprosi na wspólne oglądanie online filmu "Lokator" Alfreda Hitchcocka oraz dyskusję o zobaczonej produkcji.

Właściciel hotelu i restauracji: Zupę potrzebującym rozdajemy codziennie

Właściciel hotelu i restauracji: Zupę potrzebującym rozdajemy codziennie

Talerz gorącej zupy dla potrzebującego. Od poniedziałku Grzegorz Howorus, przedsiębiorca z Parczewa chce w ten sposób pomóc innym. Zupę można dostać na wynos w restauracji przy Ghotelu, należącym do pana Grzegorza. Dziś w menu barszcz ukraiński

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.