Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Chełmianin chce hipermarketu, handlowiec nie

Utworzony przez olśniony, 16 stycznia 2008 o 12:14 Powrót do artykułu
Zawsze mi się wydawało, że radny Mazurek reprezentuje inwalidów. Teraz sobie uświadomiłem o jaki rodzaj niepełnosprawności chodzi...
0
Pewnie że powinni budować duże sklepy, sam jestem z Chełma, i widzę że chełmskim kupcom dobrze się powodzi, mieszkam koło jednego z nich, i widzę na nowe auto to kasa ma, i to nie małą.
0
Tak, podobnie było kilkanascie lat temu gdy w Lublinie na Zana budowano Leclerca. Też kupcy grozili, prezentowali czarne wizje swojej śmierci rynkowej. A jak jest teraz ? Najlepszą lokalizacja butiku jest galeria handlowa lub najbliższa okolica hipermarketu... Owszem ceny metrów w galeriach typu PLAZA jest jest masakryczna ale tuż obok można wynająć za dużo mniejsze pieniądze. Nie może być tak że Towarzystwo Wzajemnej Adoracji Kupieckiej będzie Terroryzować mieszkańców Chełma. W ten sposób tylko pobijają ceny na oferowane towary. Już dawno udowodniono że najlepszy jest wolny rynek i wolna konkurencja... chyba walczyliśmy za zniesieniem sterownia w handlu ? Pozdrawiam Radek R.. PS: ten SYF u zbigu Lubelskiej i Rejowieckiej to Świetna wizytówka dla Chełma !!! BRAVOOOO !!! Trzeba to zlikwidować i UCYWILIZOWAć !!!
0
Dla mnie to jakaś paranoja, żeby kupcy sugerowali lub nawet decydowali, co dla obywateli tego miasta jest najlepsze. Ja uważam że przede wszystkim powinno się pytać ludzi, dlatego wyniki ankiety są najbardziej wiarygodne. Jakaś radna sugeruje żeby badania rynku poprzedzić akcją informacyjną, pewnie ta pani jest za stroną kupców i jak rozumiem akcja by miała na celu zrobić pranie mózgów obywateli jakie nie dobre są hipermarkety. Tymczasem rzeczywistość jest inna, duże domy towarowe nawet takie jak Biedronka, Lidl czy Plus mają dobre ceny mają duży asortyment, zakupy robi się na dużej powierzchni bez ścisku i przepychanki. A CO MOGLI NAM ZAPROPONOWAĆ KUPCY PRZED POWSTANIEM HIPERMARKETÓW? NIC!!!!!!!!!!!!
0
Proponuje zrobic radnej (niechętnej hipermarketom) zdjęcie z zakupów które robi w jednej z lubelskich galerii handlowych, ciekawe co wtedy powie. Od lat w Chełmie blokuje się inwestycje tego typu, a ludzie z Chełma muszą jeździć do Lublina na zakupy, wystarczy przyjechać do Lublina i popatrzeć na rejestracje na parkingu przed marketami. Przecież ludzie jeżdżą 70km do Lublina na zakupy, i gdzie tu logika???
0
Panie mazurek ! Nie wypowiadaj się pan za wszystkich, bo to nie są te czasy gdy jeden mówił w imieniu wszystkich. Przyzwyczajenia z tamtej epoki jednak weszły w nawyk ?
0
Skoro tak bardzo chełmscy kupcy małych placówek wystrzegają się powstawaniu w naszym mieście hipermarketów to proponuję im by podwyższyli pensje swoim pracownikom wydawali dni wolne i urlopy zgodnie z kodeksem prawa pracy oraz niech przestaną w końcu zawyżać ceny na produkty którymi dysponują w swych sklepach. Gdy zaczną tego wszystkiego przestrzegać nie będą musieli bać się o brak klientów czy pracowników. Gdyby powstało więcej hipermarketów czy supermarketów na terenie Chełma to pracownicy z mniejszych sklepików przenieśli się do sklepów typu Biedronka czy Plus gdyż w ten sposób znalazły by się miejsca pracy, oferują dobre warunki pracy chociażby tym że dają większą płacę oraz bardziej odpowiedniejsze warunki pracy od ofert pracy handlowców mniejszych firm, pracują na kilka zmian częściej dostają dni wolne itd.
0
Jestem za hipermarketami. Mieszkam w Chełmie a na prawdziwe zakupy muszę jeździć do Lublina. To skandal, że chełmianim nie ma żadnego wyboru.
0
Jestem tego zdania,że nie powinno być w Chełmie hipermarketów.Dlatego,że Chełm jest małym miastem.Inni ludzie chca chełm stworzyć jak Warszawa czy Lublin.Powinny byc zwykle sklepy.To głupota jest jak tos pisal ze chelmskie hurtownia maja po 24klientów. Biorąc pod uwagę np:"Arkadia"jest dobra Firmą i z obaszaró Lubelskich ma więcej klientów niż Hipermarket a to dzięki Prezesowi. Mam pytanie do Chełmian czy tesco lub carrefour maja niskie ceny.polowa ludzi juz nie pracuje w tych sklepach.a biorąc pod uwagę Carrefour to sklepik a nie Hipermarket.wziąc do porównania Carrefoura c Lublina a z chełma.I np:tesco to nie jest takie tesco jak np:w lubliie to prywacaiaże A CHEŁM TO WIEŚ!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Czy w końcu ktoś zapyta o zdanie mieszkańców Chełm i okolic? Czy nadal będzie ten ktoś ferował mam ciągle poglądy zgredów-tzw. chełmskich "kupców"? A kim oni są aby za nas decydować, kto im odbierze prawo do posiadania własnego "interesu"? Chełm powinien się rozwijać, unowocześniać, iść z duchem czasu w przyszłość, a nie trwać w miejscu, bo kupcy nie pozwalają. Nie będzie ktoś taki decydował za mnie gdzie mam robić zakupy i kiedy. Bedzie ta galeria wizytówką Chełma jak inne w okolicznych miastach, a kupcy też znajdą swoje miejsce na peryferiach powiatu najlepiej. Do miłego otwarcia, a pani prezydent niech czyta wypowiedzi na forum i pozna głos ludu pracującego miast i wsi.
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.