Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ćwiary umysłowe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to nie tylko Lublin , w całej  Polsce nastała moda na aqua parki i stadiony , które nigdy nie zarobią na swoje utrzymanie. gdyby Polska była Kuwejtem - nie ma sprawy, ale tak nie jest niestety
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłem ostatnio na aqua Lublin (promocja 3h za 33zł znajomi mnie namówili) ale nie będę tam chodził bo mam kartę fit profit a moja dziewczyna multi sport active i dzięki temu spa Orkana mamy za darmo (zarówno sauna jak i basen) a na aqua Lublin mam tylko basen a moja dziewczyna musiała by kupić normalny bilet. Skoro płacę za kartę to nie będę dodatkowo wydawał pieniędzy na bilety skoro mogę mieć podobną usługę w cenie karty sportowej. A tak swoją drogą marketing aqua lublin to jakąś porażka nawet porządnej strony internetowej nie ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aqua , posiada dość spory potencjał zarobkowy... ale niestety nie potrafią go wykorzystać, a nawet sami swoimi decyzjami szkodzą (Czarnecki jako reklama na bilbordzie? fakt świetny z niego pływak, ale poza środowiskiem pływackim nie jest szerzej znany publiczności). Obiekt od strony marketingowej w bardzo małym stopniu trafia do ludzi młodych (a studentów mamy jednak trochę), brak imprez tematycznych i odpowiednich środków komunikacji. Ceny to nie problem, problemem są władzę, a raczej sposób w jaki zarządzany jest obiekt. Potrzeba tam kogoś młodego ze świeżymi pomysłami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja wybieram Łabędzią na aqa mając OKSystem nie mam dostępu do strefy saun tylko woda....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro wpływy są podobne a tylko frekwencja spadła to po cholerę ta banda idiotów zwiększała ceny? Przecież to tak jak z systemem podatkowym. Im niższe podatki tym większe wpływy. Jak będzie taniej to nie tylko więcej ludzi przyjdzie ale będą przychodzić częściej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
prawda jest taka, że jest drogo, Lublin to nie Warszawa i ludzi tak nie stać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
brak podłaczenia do kart multisport ich pograza, ale lepiej przeciez miec pusto i sciagnac z miasta niz zarobic na siebie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A zamiast obniazyc o 50% to moze na poczatek o 25%? Na pewno wzrosnie frekwencja i wplywy rowniez.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uważam, że ceny na basenie powinny być tak wyregulowane aby obłożenie sięgało 80-90%, tzn. tak aby maksymalnie dużo ludzi korzystało ale bez niepotrzebnego tłoku. Basen nie musi na siebie zarabiać w 100%, może budżet zbilansowąć np. ze Słonecznego Wrotkowa. Ale oczywiście Mosir powinien cały czas myśleć ja poprawić efektywność tego obiektu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
brak podłaczenia do kart multisport ich pograza, ale lepiej przeciez miec pusto i sciagnac z miasta niz zarobic na siebie
    Masz nieaktualne informacje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
konrad powinien dostać 219 tysięcy bo za takie grosze to się nie opłaca pokazywać raz w roku na mistrzostwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Akurat jak Konrad dostanie kasę to basen zacznie zarabiać. Teraz 23.000 dziennie przychodu= 690.000 miesięcznie. Basen nie zarabia ale zakładając, że zysk miesięczny jest na poziomie 9% czyli ok. 60.000 - wynika że 3 miesiące zysku zgarnia Konrad- niech mu będzie na zdrowie- ja mu nie wyrywam ale czy to sensowne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy twarz Konrada Czerniaka na plakacie sprawi, że ludzie pomyślę 'hej, on występuje w reklamie basenu, muszę tam pójść!' ? Wątpię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
proponuję ten artykuł do codziennego czytania WŁADZOM CHEŁMA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po rozgrzewce na sadionie Arena, Kultury spotykające sie w CSK udadzą się na rytualne obmycie do Agua. I tak wszystkie obiekty staną się dochodowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bleee masowa obmywalnia z wrzaskiem dzieciarni. Wolę bardziej kameralne obiekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy twarz Konrada Czerniaka na plakacie sprawi, że ludzie pomyślę 'hej, on występuje w reklamie basenu, muszę tam pójść!' ? Wątpię.
Znając inwencję marketingową MOSiR-u to tylko patrzeć jak wybecelują kolejne setki tysięcy PLN żeby jakiś inny sportowiec reklamował np. stadion ARENA LUBLIN.  Bo stadion też przynosi straty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KOMORSKI I TA RATUSZOWA MIERNOTA TYLE ZNAJĄ SIĘ NA EKONOMII CO ŚWINIA NA ASTRONOMII - KOMORSKI TO SIĘ NADAWAŁ W LATACH 80 ROBIĆ PZPR PROPAGANDĘ JAKO REPORTER RADIA LUBLIN
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Największym problemem AQUA Lublin jest brak strony internetowej. Powiem szczerze, nie wiem jaka jest dokładna nazwa obiektu, wyszukać w google też nie można, do tego jak ktoś jest spoza Lublina to nawet nie wie że coś takiego istnieje. Cennika brak, oferty brak, zdjęć brak to jak mają być ludzie??? Ile kosztuje mała strona internetowa przy takim koszcie obiektu, a strona to podstawa i reklama miejsca. Urząd zawsze ma problem z promocją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...