Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Do Warszawy bez przedziałów, do Zamościa tylko z Krakowa

Utworzony przez życzliwy, 12 stycznia 2011 o 07:40 Powrót do artykułu
Ku...., co raz lepiej!!!
0
Ludzie wlasnie teraz jest taka polityka, Rzad chce usmiercic polskie społki przewozowe aby w to miejesce weszly zarganiczne koleje. Ma zostac tylko spolka matka czyli PLK z kilkoma innymi "infrastrukturalnymi" spolkami To nie PKP jest winne tylko wladze.
0
to panowie z NSZZ tak ładnie przez te wszystkie lata majstrowali przy PKP, tworząc 38 spółek, żeby stworzyć sobie i kolegom dobry dostęp do koryta! no, ale będzie lotnisko
0
W latach 60-tych Zamościanie marzyli ....o "pospiesznym" do KRAKOWA
0
Czegoś tu nie rozumiem: pociągi jeżdżą przeładowane a w niektórych przypadkach pasażerowie nie mogą dostać się do zapchanych wagonów - więc dlaczego PKP ma kłopoty finansowe? Dlaczego likwiduje się linie? Odpowiedź jest prosta: nieudolny zarząd i związki zawodowe. W razie czego, to i tak będą dotacje ze skarbu państwa. Do czasu...
0
PKP ma kłopoty finansowe, ponieważ na siłę utrzymuje się pociągi w woj. wschodnich - na przykład właśnie Kraków - Zamość. Wiadomo że na tej trasie pociąg nie ma szans na opłacalność.
0
aron napisał:
PKP ma kłopoty finansowe, ponieważ na siłę utrzymuje się pociągi w woj. wschodnich - na przykład właśnie Kraków - Zamość. Wiadomo że na tej trasie pociąg nie ma szans na opłacalność.
tak, tak ,tak - i kilka nieopłacalnych pociągów ( w tym niue istniejący Zamość - Kraków)powoduje kłopoty finansowe pkp - dawno już większych bredni nie słyszałem. Widać lobby busiarskie dalej próbuje wciskać ten cienki kawałek... A swoją drogą - interregio do waway zamiast tlk wydaje sie ciekawym rozwiązaniem - wystarczy popatrzeć na popularność tych pociągow na innych liniach
0
oczywiście że tak podlicz sobie wszystkie pociągi w woj. wschodnich jakie straty przynoszą. Jest to ładnych kilkanaście milionów rocznie.
0
interregio to plastikowe siedzenia syf jakich mało
0
eleonora napisał:
Czegoś tu nie rozumiem: pociągi jeżdżą przeładowane a w niektórych przypadkach pasażerowie nie mogą dostać się do zapchanych wagonów - więc dlaczego PKP ma kłopoty finansowe? Dlaczego likwiduje się linie? Odpowiedź jest prosta: nieudolny zarząd i związki zawodowe. W razie czego, to i tak będą dotacje ze skarbu państwa. Do czasu...
KŁOPOTY FINANSOWE WYNIKAJĄ Z OGROMNYCH PENSJI STADA PREZESÓW, ZASTĘPCÓW, ZASTĘPCÓW ZASTĘPCY- JEDNYM SŁOWEM KOLESIE KOLESI PARTYJNYCH PSL I PO SWOIMI ZAROBKAMI WYKOŃCZĄ KOLEJ, PRZYJDĄ NASTĘPNE WYBORY NOWA EKIPA ZASIĄDZIE PRZY KORYCIE NASTĄPI WYMIANA STANOWISK DOJDĄ NOWE STANOWISKA PRACY DLA SWOICH, PKP DOSTANIE DOTACJE I JAK BYŁO DO TEJ PORY BĘDZIE TAK DALEJ!!!!
0
nie jeździsz pociągami to skąd wiesz jakie są siedzenia?? z resztą zawsze twierdziłeś, że cena przejazdu jest głównym czynnikiem, którym kieruje się paseżer
0
intere regio to moga z lublina do swidnika jezdzic a nie do warszawy 160 km skandal
0
"Komfort podróży jest w nich o wiele gorszy. Połączenie do Stolicy obsługiwałyby tzw. elektryczne zespoły trakcyjne – składy z wagonami bez przedziałów" Lubelacy będą jeździć do Warszawki w wagonach bydlęcych ? Teraz druga klasa PKP pośpieszny normalny kosztuje 37 zł. Busy 20 - 27 zł.
0
Bzdura, nic nie zrozumieliście, bo widocznie nie jeździcie pociągami. Nie wszystkie składy InterRegio ustępują "komfortem" TLK czy pociągom "wyższej klasy". InterRegio jeździ na trasie Wwa-Kraków i oferuje zupełnie przyzwoity komfort, jechałem niedawno też InterRegio express (czy jak to nazwali) na trasie Szczecin-Wwa. Komfort dużo wyższy niż w tradycyjnym TLK. Obniżenie ceny biletu na trasie Wwa-Lublin do max 27 zł za bilet normalny to jedyna szansa na odzyskanie części pasażerów, którzy przenieśli się do mikrobusów. Ja chętnie skorzystałbym czasami i z pociągu, mimo że PKP to polskie koleje patologiczne.
0
Węgry odkupiły od Grecji używane komfortowe składy Siemens Desiro Classic o przebiegu tylko 100000 km po cenie 5 mln za skład-wycofany z ruchu po olimpiadzie.Podobnych zestawów ale nowych w liczbie 150 kupiła Rumunia. A w Polsce EZT z powodu biedy.Ukraina kupiła na EURO 2012 składy firmy Hyundai. Turcja kupiła 10 lokomotyw Hyundai ,dalsze 80 bedzie produkowane w Turcji na licencji.Mamy XXI wiek i UE.
0
Mries napisał:
Bzdura, nic nie zrozumieliście, bo widocznie nie jeździcie pociągami. Nie wszystkie składy InterRegio ustępują "komfortem" TLK czy pociągom "wyższej klasy". InterRegio jeździ na trasie Wwa-Kraków i oferuje zupełnie przyzwoity komfort, jechałem niedawno też InterRegio express (czy jak to nazwali) na trasie Szczecin-Wwa. Komfort dużo wyższy niż w tradycyjnym TLK. Obniżenie ceny biletu na trasie Wwa-Lublin do max 27 zł za bilet normalny to jedyna szansa na odzyskanie części pasażerów, którzy przenieśli się do mikrobusów. Ja chętnie skorzystałbym czasami i z pociągu, mimo że PKP to polskie koleje patologiczne.
Ja już od dawna postuluję stworzenie wahadeł z takich właśnie "tanich" wagonów z Lublina do W-wy i z powrotem. Odjazdy co godzina pomiędzy 4 rano i 22 wieczorem. No i cena biletu jak w busie. Zapewniam wszystkich, że pociągi będą miały pełne obłożenie, bo jazda busami to duże wyzwanie. Teraz czekam tylko na finalizację zamierzeń.
0
lublin napisał:
intere regio to moga z lublina do swidnika jezdzic a nie do warszawy 160 km skandal
chyba nie śledzisz rozkładów, więc pomogę: IR Rzeszów - Wrocław, IR Kraków - Warszawa, są też inne, równie długie trasy, więc KSIĄŻĘ, weź na wstrzymanie i ciesz się że masz blisko
0
Oj tam chłopaki z PKP nie ma się co czaić od razu wprowadźcie wagony bydlęce i do przewozów towarowych wtedy będziecie mieli super oszczędności ! Oczywiście razem z tą innowacją proponuję podnieść cenę biletów o 50% no bo za takie atrakcje i emocjonujący przejazd trzeba płacić extra co nie ? Szlag mnie trafia jak czytam co się dzieje na kolei ! Mamy XXI wiek a my się cofamy do XIX. Wszędzie na świecie inwestują w szybką kolej w celu skrócenia drogi podroży między aglomeracjami a u nas jak zwykle dziadowstwo. Czy nie mogłoby być szybkiej koleji łączącej płn-wsch Polskę z stolicą. Taki przejazd między Lublinem a Warszawą raptem trwałby tak około godzinę. Ile ludzi mogłoby wówczas przesiąść się z samochodów na kolej i dojeżdżać do pracy do wawy nawet codziennie. Tak jest w wielu krajach i czy nie mogłoby być u nas ? Swoją drogą to ile środków można by włożyć w infrastrukturę jakby darowali sobie to Euro 2012 i budowę stadionów. Przecież są sprawy ważne i ważniejsze a według mnie do nich nie należą stadiony.
0
a po co budować szybką kolej? wystarczy zbudować drogę S17 i Contbus dojedzie do Warszawy w 90 minut. No ale PO oczywiście nie może pozwolić, żeby się busiarz dorobił i drogi nie będzie. Na szczęście już na jesieni Jarosław Wielki wygra wybory, wsadzi tuska do pudła i zbuduje nam porządne drogi ekspresowe
0
Kierowca napisał:
Ja już od dawna postuluję stworzenie wahadeł z takich właśnie "tanich" wagonów z Lublina do W-wy i z powrotem. Odjazdy co godzina pomiędzy 4 rano i 22 wieczorem. No i cena biletu jak w busie. Zapewniam wszystkich, że pociągi będą miały pełne obłożenie, bo jazda busami to duże wyzwanie. Teraz czekam tylko na finalizację zamierzeń.
Należałoby jednak coś zrobic z drogą, po której poruszałyby się te składy. Jednotorowe linie, niestrzeżone przejazdy, "ślimak" pod W-wą... Wystarczy jedno opóźnienie np. Szczecińskiego i robi się problem na torach. Na linii Lublin-Warszawa pojawią sie TLK, Osobowe, InterRegio i cholera wie co jeszcze. Do tego zawiły rozkład, który nie pozwala sensownie planowac i można skutecznie utrudnić planowanie podrózy, w tygodniu lub w święta. Lublin nadal nie będzie miał sensownego połączenia bo ciągle i ciągle jakieś nowości i zmiany. Skoro już nie będziemy mieli 17-ki, o szybkiej kolei można zapomnieć do 2030 zaś lotnisko jest dla Lubelszczyzny, to może przynajmniej nie kombinować w tym co jest tylko trzymać się jednego. PKP obiecywało kursy raz na godzinę, dwie i zrobić to. Już nie żądam nowych czystych i ciepłych składów. Tylko przynajmniej pewności, PRZYNAJMNIEJ z perspektywy 6 miesięcy lub roku. Jeżeli pasażer będzie miał pewność że pociąg pojedzie dzisiaj i za rok o tej samej godzinie to przyjdzie. Mniej nerwów przy kasach i przy okienku "I". Tak trudno to zrozumieć? Bo w styczniu piątego było mniej ludzi o 15-tu i cały rozkład trzeba wywracać, celem dopasowania go do bieżącego zapotrzebowania? Czy autobusy znienacka muszą zmienić trasę bo akurat pod zamkiem wczoraj nikogo nie było? Takie działania pozoracyjne,skoro nie można lepiej pracować to przynajmnej dac Pani Jadzi zeszyt do pokratkowania. minister nnie zapyta... Mój kod do potwierdzenia: Nuttly fasizmom
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.