Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A do tej wizytówki goście dojadą drogą pełną wybojów, kolein i zapadniętych studzienek. Które też są wizytówką miasta.
  Którą drogą? bo z tego co się orientuję to sukcesywnie kolejne drogi w centrum są remontowane i szansa, że będziemy się za coś wstydzić jest raczej mizerna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tych co narzekają  to narzekać zawsze bedą, bo znaleźć dziurę w całym potrafią, jak nikt. Gdyby słuchać tych, którym to żadna inwestycja  wmieście się nie podoba, bo kosztuje, to Lublina nie zmienił by się w ogóle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeżeli ma zmienić się tylko kolor nawierzchni to raczej remont dla samego remontu ... a co do tych komentarzy że jest aż tak dobrze że nie ma pilniejszych remontów "Którą drogą? bo z tego co się orientuję to sukcesywnie kolejne drogi w centrum są remontowane i szansa, że będziemy się za coś wstydzić jest raczej mizerna" to takie ulice są zwłaszcza chodniki - chociażby ulica Głęboka do Narutowicza czy Sowińskiego gdzie płyty chodnikowe rozpadają się już na kilkanaście części a spod dziur są pułapki wodne działające jak pułapki z zapadniami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wywalenie nawierzchni i oświetlenia kompletnie zrujnuje klimat tego pięknego miejsca. Błagam, nie niszczcie chociaż tego. Te ledy to okropny, paskudny pomysł. Mamy naprawdę ważniejsze potrzeby (MOSTY!!!), deptak jest bardzo fajny, nie psujmy tego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Którą drogą? bo z tego co się orientuję to sukcesywnie kolejne drogi w centrum są remontowane i szansa, że będziemy się za coś wstydzić jest raczej mizerna
  Rozbawiłeś mnie  :D  Możesz wymienić które drogi sa sukcesywnie remontowane, prócz kawałka Piłsudskiego?      Krakowskie Przedmieście, Racławickie, Sowińskiego, Poniatowskiego, Smorawińskiego, Popiełuszki, Legionowa, Kraśnicka, Nałęczowska, Sikorskiego, Zana, Głęboka, Bohaterów Monte Cassino od Zana do Kraśnickich, Narutowicza od Victorii do Nadbystrzyckiej, Nadbystrzycka do Zana, Piłsudskiego od Placu Bychawskiego do Orlenu, Zygmuntowskie, Unii Lubelskiej, Lubartowska, Zamojska, Fabryczna, Witosa, Tysiąclecia, Kompozytorów Polskich, Kalinowszczyzna, Kunickieho od Dywizjonu 303 do Abramowickiej, Abramowicka. To tylko te główniejsze. W zasadzie większość z nich powinna być natychmiast zamknięta dla ruchu ze względu na stan techniczny.   Wpompowanie tylu milionów w całkiem dobry deptak przy takich drogach jest jak leczenie kiły pudrem  :lol:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Doceniam to co robi P. Żuk. Ale ta inwestycja wydaje się chybiona. Miasto NATYCHMIAST potrzebuje kasy na mosty. Obecnie wszędzie ustawiamy ograniczenia prędkości licząc na to że jakoś to będzie, ale za dzień, za rok, albo za chwilę okaże się, że nigdzie nie dojedziemy bo strach będzie na nie wjechac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawierzchnia deptaka jest w bardzo dobrym stanie, po diabła wyrzucać na to pieniądze. Na sąsiednich ulicach jest kupa dziur.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale tu chodzi o kasę z UE, to ostatnia szansa na dofinansowanie właśnie takich projektów, po co miasto za jakiś czas na z własnej kieszeni remontować deptak jak teraz płacąc 20% całkowitych kosztów remontu będziemy mieli nowy deptak
Rewitalizacji wymaga wiele części miasta, ale nie deptak!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...