Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A może by tak zrobic bilans zyskow i strat czy to sie opłaca? dwa miesiące LRMgo i juz kolejne stacje, narazie nie wiadomo czy to był dobry pomysł. Jak narazie to wiekszość rowerow w czasie sezonu stała przy słupkach bo zainteresowanie srednie(wiem, bo jeżdze po Lublinie-taka praca) mimo startu akcji i szerokiej kampanii medialnej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Olek ma rację. Poczekajmy bo okaże się, że kasa wyrzucona w błoto. Zaraz się zacznie kolejna głupia wycinka drzew bo zasłaniają solary przy czytnikach, podrożeją bilety MPK, a na rowerkach będą jeździć studenci bo za free - zacznie się płacenie od 1 minuty i rowerki będą używane w 1%.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mam zupełnie inne zdanie - na miasteczku i w centrum rowerów niekiedy nie było w ogóle. Brakuje wyznaczonych pasów dla rowerów - takich w ramach chodnika, żeby można było bezpiecznie jeździć przez Racławickie i Krakowskie, a nie nielegalnie po chodniku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mam zupełnie inne zdanie - na miasteczku i w centrum rowerów niekiedy nie było w ogóle. Brakuje wyznaczonych pasów dla rowerów - takich w ramach chodnika, żeby można było bezpiecznie jeździć przez Racławickie i Krakowskie, a nie nielegalnie po chodniku.
Rowerem mozesz jechać jezdnią jak i po chodniku, na drodze jesteś uprzywilejowany na chodniku gościem, ja rowerem po deptaku w niedzielne popołudnie bez problemu sie przemieszczam. To juz nie jest ten Lublin gdzie chodniki i ulice w Centrum-Lipowa, Racławickie, Krakowskie,3Maja.... były pasieką. Śmiało możesz jechać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak narazie to wiekszość rowerow w czasie sezonu stała przy słupkach bo zainteresowanie srednie(wiem, bo jeżdze po Lublinie-taka praca) 
  Piszesz takie brednie, że żal to nawet komentować. Zainteresowanie rowerami było ogromne, w wielu stacjach nie można było przez cały dzień złapać wolnego roweru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z rowerów niezadowolone jest MPK oraz taksówkarze. Wiecie dlaczego ?   ;) Bo im ubywa klienteli, he he. ................. Inna sprawa, że średni czas wypożyczenia roweru to około 19 minut (czyli mieści się w tych 20 pierwszych darmowych minutach). Cyklista nic nie płaci. Płaci za to budżet Lublina, czyli wszyscy podatnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z rowerów niezadowolone jest MPK oraz taksówkarze. Wiecie dlaczego ?   ;) Bo im ubywa klienteli, he he.
  A co baranie ma do tego MPK ? Kierowcom płacą od klienta..? jak czytam takie wypowiedzi to aż coś mi się robi.. taksówki również nie zbiednieją... nocne imprezowanie w Lublinie ma się dobrze a nikt rowerem wracać chyba nie będzie.. zatem skończ prowokację..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z rowerów niezadowolone jest MPK oraz taksówkarze. Wiecie dlaczego ?   ;) Bo im ubywa klienteli, he he.
Mpk ma swoich stalych klientow ospoby pracujace i w dużej mierze osoby emerytalne lub przed. Nawet dwudziestokilku letnia studentka jest rzadkością na rowerku bo sukienka jej przeszkadza i woli iśc na piechote albo mpk. Z tym rowerem to skorka za wyprawke sie nieoplaci a ratusz chce dalej nabijać kase nextbikowi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z rowerów niezadowolone jest MPK oraz taksówkarze. Wiecie dlaczego ?   ;) Bo im ubywa klienteli, he he. ................. Inna sprawa, że średni czas wypożyczenia roweru to około 19 minut (czyli mieści się w tych 20 pierwszych darmowych minutach). Cyklista nic nie płaci. Płaci za to budżet Lublina, czyli wszyscy podatnicy.
  A czasem nie jest tak, że płaci Mbank? Po to są tam te reklamy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
super fucha w urzędzie żuka- oficer rowerowy. jakie kwalifikacje trzeba posiadać, zeby zająć to stanowisko. Czy wystarczy deklaracja o pedałowaniu, ile wynoszą zarobki, kiedy był konkurs na tsenurząd , czu tradycyjnie zuk obecnego oficera zmieni na viceoficera jak koła nie będą się kręcić. Piękna chłopska zabawa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ul Nadbystrzycka ( lidl) / Zalew Zemborzecki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co baranie ma do tego MPK ? Kierowcom płacą od klienta..? jak czytam takie wypowiedzi to aż coś mi się robi.. taksówki również nie zbiednieją... nocne imprezowanie w Lublinie ma się dobrze a nikt rowerem wracać chyba nie będzie.. zatem skończ prowokację..
  A to owieczko boża, że KAŻDY kto wsiada na darmowy rower żeby podjechać : do szkoły, na uczelnię, do pracy, do sklepu, do urzędu, do znajomych  .... jest potencjalną stratą dla MPK i dla taksówkarzy. Bo nie płaci za bilet w autobusie i nie płaci sałaciarzowi za kurs.   Ciężko to zrozumieć ? Im mniej kasujących bilet w MPK tym większe straty dla MPK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK jest tak drogie że na krótkie odcinki to ludzie chodzą piechotą. Na dłuższe dopiero wsiadają. To nic sie nie dzieje, że zamiast chodzić wsiada się na rower.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jak prezydent chce to zrobic  bez przetargu? Juz ustalone, ze  miasto da pieniadze, ktore dostanie prywatna firma (Nextbike)? Prokurator o tym wie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak zrobic bilans zyskow i strat czy to sie opłaca? dwa miesiące LRMgo i juz kolejne stacje, narazie nie wiadomo czy to był dobry pomysł. Jak narazie to wiekszość rowerow w czasie sezonu stała przy słupkach bo zainteresowanie srednie(wiem, bo jeżdze po Lublinie-taka praca) mimo startu akcji i szerokiej kampanii medialnej.
 
A może by tak zrobic bilans zyskow i strat czy to sie opłaca? dwa miesiące LRMgo i juz kolejne stacje, narazie nie wiadomo czy to był dobry pomysł. Jak narazie to wiekszość rowerow w czasie sezonu stała przy słupkach bo zainteresowanie srednie(wiem, bo jeżdze po Lublinie-taka praca) mimo startu akcji i szerokiej kampanii medialnej.
Bzdura! Często jeździem linią 9 i 45 MPK i np. widzialem, że na osiedlu Widok  i Placu Wolności ( w ciągu dnia) żadnych rowerow przy stacji wypożyczeń nie było -stąd wniosek, że zainteresowanie jest ogromne. Przestań pisać bzdury!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw to niech usprawnią system wypożyczania i zwrotu rowerów!!! Już 2x zgłaszałam reklamację do Nextbike na 2 przejażdżki rowerem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK powinno byc bardziej elastyczne. Z Koryzonowej do Dworca do tej pory chodziłem piechotą, teraz wsiadam na rower miejski. Jakby taki odcinek do 10 minut w MPK kosztował połowę to bym wsiadł. Ale za 2,80 ? To ja za 3 zł jadę busem do Płouszowic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i bardzo dobrze, niech robią te stacje bo naprawdę wielu ludzi z tych rowerów korzysta, nie tylko studenci, każdy kto może, lubi i potrzebuje, korzysta bardzo chętnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Bzdura! Często jeździem linią 9 i 45 MPK i np. widzialem, że na osiedlu Widok  i Placu Wolności ( w ciągu dnia) żadnych rowerow przy stacji wypożyczeń nie było -stąd wniosek, że zainteresowanie jest ogromne. Przestań pisać bzdury!  
Możecie sobie wnioskować, oni mają statystyki wypożyczeń ile na dzień na jakiej stacji i przez miesiąc. Jakby stały nieruszane to by nie było tematu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...