Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

MPK Lublin: Wiosną nowe trolejbusy, stare na złom

Utworzony przez JP, 13 stycznia 2011 o 14:39 Powrót do artykułu
Szkoda ze nie podajecie układu wnętrza i kretyna z MPK co coś takiego wymyślił. Dzięki bezmózgim urzędasom z MPK, co trolejbusem pewnie jechali z 20 lat temu, my pasażerowie przez najbliższe 10-20 lat będziemy męczyć się w czymś takim: http://www.trolejbusy-lublin.yoyo.pl/foto/30trollino.jpg
0
To w zimie nie będzie ogrzewania tylko ciepły guzik? he, he.
0
no to już dawno było wiadomo ze 30 ale okey niech będzie ze dopiero teraz poddali...,a malowanie super tylko mogliby "walnąć" czarny pasek u góry, żeby trolejbusy solarisa przypominały wyglądem malowanie w mercedesach(tak jak to zrobili w warszawie). Byle teraz tylko ZTM nie wybrał Autosana...no i buspasy i będzie piękna lubelska komunikacja..
0
30 nowych trolejbusów, 70 czy 80 nowych autobusów, nowe przystanki, wiaty, biletomaty, toalety, jakiś system informowania o opóźnieniech - normalnie ameryka !!! jeszcze tylko brakuje skutecznego programu do walki z chamstwem wśród niektórych pasażerów (niepłacenie za bilet, nieustepowanie starszym miejsca, kieszonkowcy, słuchanie głosno muzyki z telefonu, woń alkoholu czy inne nie przyjemne zapachy)
0
JP napisał:
... my pasażerowie przez najbliższe 10-20 lat będziemy męczyć się w czymś takim: http://www.trolejbusy-lublin.yoyo.pl/foto/30trollino.jpg
Układ był by dobry gdyby nie ten automat, do każdego autobusu jak się wstawi taką skrzynię to będzie ciasno (zajmie prawie połowę miejsc stojących)
0
Pawel napisał:
Układ był by dobry gdyby nie ten automat, do każdego autobusu jak się wstawi taką skrzynię to będzie ciasno (zajmie prawie połowę miejsc stojących)
Jak dla mnie kolejne dziwaczenie w stylu ,,miejsce na bagaż''. Zamiast tych miejsc 1,5 (co w sumie słusznie producent liczy jako 1) ustawionych wzdłuż pojazdu wystarczy z środka z niskiej podłogi przenieść 2x po 2 miejsca na tył, 2 x 1,5 zastąpić 2 x 1 ustawione wzdłuż pojazdu, na normalne i otrzymujemy przy nie zmienionej ilość siedzeń normalne, praktyczne wnętrze z dość dużą (jak w tych co są już u nas) przestrzenią dla osób stojących. Ale cóż jak zawsze te same nazwiska z MPK i coraz większe głupoty. Dziwne że w Mazie udało się rozwiązać ten problem normalnie.
0
PROSZĘ ZAMIEŃCIE TEN STARY PRZEGUBOWY ZŁOM NR 23 KTÓRY JEŹDZI ZE SMYCZKOWEJ O 7;42 ! TYM SIĘ NIE DA JEŹDZIĆ!!!!!!
0
już teraz w Lublinie jest za mało autobusów i trolejbusów bo tak prezes sobie wziął do serca kasację ikarusów, że skasował je prawie wszystkie i nie było przez pewien czas czym jezdzić. Złą politykę MPK widać to po zwiększającej sie ilosci autobusów prywatnych przewoźników. Jest to notabene szkodliwe, bo prywaciarze sprowadzają do Lublina jakieś graty z niemiec, w których nie otwieraja się drzwi, wszystko skrzypi, siedzenia są zabrudzone jakimś smarem...i w ogóle działalnosć prywaciarzy nie jest korzystna dla polskiej gospodarki. MPK kupuje bowiem nowe autobusy z polskich fabryk(oprócz mercedesa) a prywaciarze daja zarobić niemcom, którzy z chęcią pozbywają sie starych autobusów z kilkoma milionami km na liczniku.
0
kanapka napisał:
już teraz w Lublinie jest za mało autobusów i trolejbusów bo tak prezes sobie wziął do serca kasację ikarusów, że skasował je prawie wszystkie i nie było przez pewien czas czym jezdzić. Złą politykę MPK widać to po zwiększającej sie ilosci autobusów prywatnych przewoźników. Jest to notabene szkodliwe, bo prywaciarze sprowadzają do Lublina jakieś graty z niemiec, w których nie otwieraja się drzwi, wszystko skrzypi, siedzenia są zabrudzone jakimś smarem...i w ogóle działalnosć prywaciarzy nie jest korzystna dla polskiej gospodarki. MPK kupuje bowiem nowe autobusy z polskich fabryk(oprócz mercedesa) a prywaciarze daja zarobić niemcom, którzy z chęcią pozbywają sie starych autobusów z kilkoma milionami km na liczniku.
przepraszam, z którego związku zawodowego z MPK pan jest ?? I widzę że dostał pan premie od prezesa za pochlebne bezsensowne pochwały. Wy na Majdanie sami już nie wierzycie w to co mówicie. A szkodliwość MPK i paru ,,chorych'' kierowników w tej firmie widzimy już najlepiej podróżując na rurkach w trolejbusach solaris (tam gdzie jest miejsce na bagaż) czy też podróżując jelczami M121M bez wygłuszenia (bo tam się zbiera woda i jest szybsza korozja LOL). Czasem też nie widzimy, bo niektóre szyby w Neoplanach zostały zaspawane blachą ! Zapomniał pan dodać iż samo MPK posiada używane autobusy w ilości 19 sztuk (tak te mercedesy kupione z kopenchagi i 3 kurduple), jeździmy na bieżnikowanych oponach. O kulturze technicznej warsztatu nie będę wspominał, bo tu czego się nie da naprawić młotkiem i przecinakiem jest ,,niewyobrażalną technologią'',co doskonale widać po tym jak się popsują wyświetlacze, to na miejsce tego ,,ustrojstwa'' trafia dykta. Że przy okazji zginie paliwo i uciapie się pół autobusu w smarze, oleju itp to szczegół. Po co ogrzewanie w Jelczach M121M, skoro już się zakamieniło, tak już będzie. Jednym słowem MPK obecnie to żenada z banda poklaskiwaczy prezesowi w zamian za sowite premię.
0
antyMPK i inni przewoźnicy napisał:
przepraszam, z którego związku zawodowego z MPK pan jest ?? I widzę że dostał pan premie od prezesa za pochlebne bezsensowne pochwały. Wy na Majdanie sami już nie wierzycie w to co mówicie. A szkodliwość MPK i paru ,,chorych'' kierowników w tej firmie widzimy już najlepiej podróżując na rurkach w trolejbusach solaris (tam gdzie jest miejsce na bagaż) czy też podróżując jelczami M121M bez wygłuszenia (bo tam się zbiera woda i jest szybsza korozja LOL). Czasem też nie widzimy, bo niektóre szyby w Neoplanach zostały zaspawane blachą ! Zapomniał pan dodać iż samo MPK posiada używane autobusy w ilości 19 sztuk (tak te mercedesy kupione z kopenchagi i 3 kurduple), jeździmy na bieżnikowanych oponach. O kulturze technicznej warsztatu nie będę wspominał, bo tu czego się nie da naprawić młotkiem i przecinakiem jest ,,niewyobrażalną technologią'',co doskonale widać po tym jak się popsują wyświetlacze, to na miejsce tego ,,ustrojstwa'' trafia dykta. Że przy okazji zginie paliwo i uciapie się pół autobusu w smarze, oleju itp to szczegół. Po co ogrzewanie w Jelczach M121M, skoro już się zakamieniło, tak już będzie. Jednym słowem MPK obecnie to żenada z banda poklaskiwaczy prezesowi w zamian za sowite premię.
jestem klientem mpk, szczęśliwym posiadaczem biletu miesięcznego na wszystkie linie. MPK jest źle zarządzane, ale przez to, ze obecne kierownictwo MPK sobie nie radzi, nie widze powodu aby wspierać prywaciarzy. Może, aby oddać sprawiedliwość opisz też jak wyglądaja autobusy prywaciarzy z AKL. siedzenia zabrudzone smarem, zepsute drzwi, duża liczba awarii Kluczowym argumentem jest natomiast fakt, że mpk kupuje w ogromnej większości nowe autobusy, a prywaciarze kupują używany złom z zachodu z milionami km przebiegu. Jest to niekorzystne dla ekologii, gospodarki, pasażerów .
0
Pawel napisał:
Układ był by dobry gdyby nie ten automat, do każdego autobusu jak się wstawi taką skrzynię to będzie ciasno (zajmie prawie połowę miejsc stojących)
Mylisz się. Układ byłby dobry gdyby drzwi środkowe otwierały się na zewnątrz(odskokowo-przesuwne) a nie do środka. Taki układ z drzwiami odskokowymi jest w starszych Mercedesach MPK(O405N2) i na miejsca stojące można się dostać bez problemów. Niestety w MPK pracują d....e więc drzwi będą się otwierać do środka.
0
MPK nie powinno złomować starych Jelczy-nie są jeszcze takie złe! Jelcz powinien uzupełniać nowy tabor (Salaris) , być pojazdem tzw. rezerwowym np. w przypadku uruchomienia nowych linii np 154: Węglin przez Orkana, Zana, Głęboką, Wolską ,Fabryczna, Zamojską na Chodźki, 157: Węglin przez Racławickie,Piłsudskiego, Wolską,Fabryczną na Chodźki, 159: Mełgiewska przez Wolską, Piłsudskiego, Narutowicza, Głęboka, Zana , Boh.M.Cassino, Armii Krajowej , Orkana na Węglin, czyli przywróćmy dawne trasy zawieszone przez zamknięcie Krakowskiego Przedmieścia. Teraz już mogą jechać na obecnej trakcji bez dodatkowych kosztów związanych z przebudową lub remontem. Brak tylko taboru! linia 162 też może kursować codziennie, a nie tylko w weekendy - jest potrzebna. ale brak taboru. Więc dlaczego złomować jelcze skoro mogą służuc miastu ilidziom między innymi na tych trasach , które opisałem! Złomowanie jest marnotrawstwem , tak samo jak kasacja starych przegubowych ikarusów , a ludzie tłoczą się w krótkim, ale nowym autobusie np na linii 26 lub 17 lub 18 lub 9 i wielu innych. Ale jeszcze trzeba myśleć, a w ZTM nie ma komu. Ludzie z partyjnego "przydziału" pojęcia o komunikacji miejskiej nie maja , ani o potrzebach pasażerów, którzy ciągle "uciekają" z pojazdów publicznych do własnego auta , bo jak był bałagan tak jest nadal. W MPK tez prezes najlepiej skasować, tylko już te "nówki" będą się psuły , bo elektronika, bo automatyka, bo pneumatyka. Te siermiężne starocia w zimie wyjadą , a nowoczesny solaris juz nie , bo elektronika blokuje układy przy dużych mrozach. Hal do parkowania autobusów na Majdanie Tatarskim MPK nie ma!
0
MPK nie powinno złomować starych Jelczy-nie są jeszcze takie złe! Jelcz powinien uzupełniać nowy tabor (Solaris). Oczywiście miałem na myśli tabor trolejbusowy.....
0
Jak zafundujecie opłaty stałe i remonty kapitalne pojazdom które będą tylko w gotowości to można i nie kasować.A na razie nie ma dobrego wujka.
0
To dobrze,że niskopodłogowe -my z elektr.wózkiem inwal. czekamy na takie właśnie :-)
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.