Szkoda ze nie podajecie układu wnętrza i kretyna z MPK co coś takiego wymyślił. Dzięki bezmózgim urzędasom z MPK, co trolejbusem pewnie jechali z 20 lat temu, my pasażerowie przez najbliższe 10-20 lat będziemy męczyć się w czymś takim: http://www.trolejbusy-lublin.yoyo.pl/foto/30trollino.jpg
|
|
To w zimie nie będzie ogrzewania tylko ciepły guzik? he, he.
|
|
no to już dawno było wiadomo ze 30 ale okey niech będzie ze dopiero teraz poddali...,a malowanie super tylko mogliby "walnąć" czarny pasek u góry, żeby trolejbusy solarisa przypominały wyglądem malowanie w mercedesach(tak jak to zrobili w warszawie). Byle teraz tylko ZTM nie wybrał Autosana...no i buspasy i będzie piękna lubelska komunikacja..
|
|
30 nowych trolejbusów, 70 czy 80 nowych autobusów, nowe przystanki, wiaty, biletomaty, toalety, jakiś system informowania o opóźnieniech - normalnie ameryka !!!
jeszcze tylko brakuje skutecznego programu do walki z chamstwem wśród niektórych pasażerów (niepłacenie za bilet, nieustepowanie starszym miejsca, kieszonkowcy, słuchanie głosno muzyki z telefonu, woń alkoholu czy inne nie przyjemne zapachy)
|
|
Układ był by dobry gdyby nie ten automat, do każdego autobusu jak się wstawi taką skrzynię to będzie ciasno (zajmie prawie połowę miejsc stojących) |
|
Jak dla mnie kolejne dziwaczenie w stylu ,,miejsce na bagaż''. Zamiast tych miejsc 1,5 (co w sumie słusznie producent liczy jako 1) ustawionych wzdłuż pojazdu wystarczy z środka z niskiej podłogi przenieść 2x po 2 miejsca na tył, 2 x 1,5 zastąpić 2 x 1 ustawione wzdłuż pojazdu, na normalne i otrzymujemy przy nie zmienionej ilość siedzeń normalne, praktyczne wnętrze z dość dużą (jak w tych co są już u nas) przestrzenią dla osób stojących. Ale cóż jak zawsze te same nazwiska z MPK i coraz większe głupoty. Dziwne że w Mazie udało się rozwiązać ten problem normalnie. |
|
PROSZĘ ZAMIEŃCIE TEN STARY PRZEGUBOWY ZŁOM NR 23 KTÓRY JEŹDZI ZE SMYCZKOWEJ O 7;42 ! TYM SIĘ NIE DA JEŹDZIĆ!!!!!!
|
|
już teraz w Lublinie jest za mało autobusów i trolejbusów bo tak prezes sobie wziął do serca kasację ikarusów, że skasował je prawie wszystkie i nie było przez pewien czas czym jezdzić. Złą politykę MPK widać to po zwiększającej sie ilosci autobusów prywatnych przewoźników. Jest to notabene szkodliwe, bo prywaciarze sprowadzają do Lublina jakieś graty z niemiec, w których nie otwieraja się drzwi, wszystko skrzypi, siedzenia są zabrudzone jakimś smarem...i w ogóle działalnosć prywaciarzy nie jest korzystna dla polskiej gospodarki. MPK kupuje bowiem nowe autobusy z polskich fabryk(oprócz mercedesa) a prywaciarze daja zarobić niemcom, którzy z chęcią pozbywają sie starych autobusów z kilkoma milionami km na liczniku.
|
|
przepraszam, z którego związku zawodowego z MPK pan jest ?? I widzę że dostał pan premie od prezesa za pochlebne bezsensowne pochwały. Wy na Majdanie sami już nie wierzycie w to co mówicie. A szkodliwość MPK i paru ,,chorych'' kierowników w tej firmie widzimy już najlepiej podróżując na rurkach w trolejbusach solaris (tam gdzie jest miejsce na bagaż) czy też podróżując jelczami M121M bez wygłuszenia (bo tam się zbiera woda i jest szybsza korozja LOL). Czasem też nie widzimy, bo niektóre szyby w Neoplanach zostały zaspawane blachą ! Zapomniał pan dodać iż samo MPK posiada używane autobusy w ilości 19 sztuk (tak te mercedesy kupione z kopenchagi i 3 kurduple), jeździmy na bieżnikowanych oponach. O kulturze technicznej warsztatu nie będę wspominał, bo tu czego się nie da naprawić młotkiem i przecinakiem jest ,,niewyobrażalną technologią'',co doskonale widać po tym jak się popsują wyświetlacze, to na miejsce tego ,,ustrojstwa'' trafia dykta. Że przy okazji zginie paliwo i uciapie się pół autobusu w smarze, oleju itp to szczegół. Po co ogrzewanie w Jelczach M121M, skoro już się zakamieniło, tak już będzie. Jednym słowem MPK obecnie to żenada z banda poklaskiwaczy prezesowi w zamian za sowite premię. |
|
jestem klientem mpk, szczęśliwym posiadaczem biletu miesięcznego na wszystkie linie. MPK jest źle zarządzane, ale przez to, ze obecne kierownictwo MPK sobie nie radzi, nie widze powodu aby wspierać prywaciarzy. Może, aby oddać sprawiedliwość opisz też jak wyglądaja autobusy prywaciarzy z AKL. siedzenia zabrudzone smarem, zepsute drzwi, duża liczba awarii Kluczowym argumentem jest natomiast fakt, że mpk kupuje w ogromnej większości nowe autobusy, a prywaciarze kupują używany złom z zachodu z milionami km przebiegu. Jest to niekorzystne dla ekologii, gospodarki, pasażerów . |
|
Mylisz się. Układ byłby dobry gdyby drzwi środkowe otwierały się na zewnątrz(odskokowo-przesuwne) a nie do środka. Taki układ z drzwiami odskokowymi jest w starszych Mercedesach MPK(O405N2) i na miejsca stojące można się dostać bez problemów. Niestety w MPK pracują d....e więc drzwi będą się otwierać do środka. |
|
MPK nie powinno złomować starych Jelczy-nie są jeszcze takie złe! Jelcz powinien uzupełniać nowy tabor (Salaris) , być pojazdem tzw. rezerwowym np. w przypadku uruchomienia nowych linii np 154: Węglin przez Orkana, Zana, Głęboką, Wolską ,Fabryczna, Zamojską na Chodźki, 157: Węglin przez Racławickie,Piłsudskiego, Wolską,Fabryczną na Chodźki, 159: Mełgiewska przez Wolską, Piłsudskiego, Narutowicza, Głęboka, Zana , Boh.M.Cassino, Armii Krajowej , Orkana na Węglin, czyli przywróćmy dawne trasy zawieszone przez zamknięcie Krakowskiego Przedmieścia. Teraz już mogą jechać na obecnej trakcji bez dodatkowych kosztów związanych z przebudową lub remontem. Brak tylko taboru! linia 162 też może kursować codziennie, a nie tylko w weekendy - jest potrzebna. ale brak taboru. Więc dlaczego złomować jelcze skoro mogą służuc miastu ilidziom między innymi na tych trasach , które opisałem! Złomowanie jest marnotrawstwem , tak samo jak kasacja starych przegubowych ikarusów , a ludzie tłoczą się w krótkim, ale nowym autobusie np na linii 26 lub 17 lub 18 lub 9 i wielu innych. Ale jeszcze trzeba myśleć, a w ZTM nie ma komu. Ludzie z partyjnego "przydziału" pojęcia o komunikacji miejskiej nie maja , ani o potrzebach pasażerów, którzy ciągle "uciekają" z pojazdów publicznych do własnego auta , bo jak był bałagan tak jest nadal. W MPK tez prezes najlepiej skasować, tylko już te "nówki" będą się psuły , bo elektronika, bo automatyka, bo pneumatyka. Te siermiężne starocia w zimie wyjadą , a nowoczesny solaris juz nie , bo elektronika blokuje układy przy dużych mrozach. Hal do parkowania autobusów na Majdanie Tatarskim MPK nie ma!
|
|
MPK nie powinno złomować starych Jelczy-nie są jeszcze takie złe! Jelcz powinien uzupełniać nowy tabor (Solaris). Oczywiście miałem na myśli tabor trolejbusowy.....
|
|
Jak zafundujecie opłaty stałe i remonty kapitalne pojazdom które będą tylko w gotowości to można i nie kasować.A na razie nie ma dobrego wujka.
|
|
To dobrze,że niskopodłogowe -my z elektr.wózkiem inwal. czekamy na takie właśnie :-)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|