Te zielone dachy to jest dobry trend.
|
|
Można? Można. A w Puławach ustalenia z projektantami tajne/poufne.
|
|
A będzie miejsce dla autobusów?
|
|
mam wrażenie, że połączenie obu projektów to idealne wyjście i bardzo dobry wybór
|
|
Już sześc lat temu mieli przedłuzać Dywizjonu 303 i co??? Dalej trzeba prawym kołem przycierac krawężnik na Wojennej. Kasa poszła na ścieżki rowerowe, tzw"zielona fale" ktora nie działa a ostatnio na fontanne. Nie łudzcie się na nowy dworzec przy takich dlugach Lublina. Niedługo społecznie będziecie tłuczniem zasypywać dziury w asfalcie na osiedlowych drogach żeby dojechać do domu.
|
|
"Dalej trzeba prawym kołem przycierac krawężnik na Wojennej. Kasa poszła na ścieżki rowerowe" - a kto ci broni zacząć jeździć rowerem? Nie bedziesz przycierac kołem. Poszerzanie ilic dla samochodów nie ma sensu, bo infrastruktura nie nadąża za wzrostem ilości samochodów. Te wszystkie samochody nie mieszczą sie juz w Lublinie. I rozbudowa ulic nic nie pomoże.
|
|
Dworzec przede wszystkim powinien być funkcjonalny dla busów i autobusów ( wjazdy, podjazdy) i dla podróżujących ( dobrze wyposażone wnętrze, miłe i przytulne, wygodne ławki i szafki na walizki a ja widzę plac spacerowy i szklarnię.
|
|
Wybrano optymalne rozwiązanie, najładniejsze wizualnie i najlepsze pod względem przebudowy układu drogowego
|
|
Takie to piękne jak galeria zamkowa - betonowy bunkier z chaszczami na dachu.
|
|
Te projekty to jakas farsa, pomidory mozna tam posadzić. Tam nie ma cienia a nawet jakby dach był z blachodachówki to też żle. Klimatyzacja byłaby bardzo kosztownym rozwiazaniem dla tak niewielkiej liczby pasazerów
|
|
A gdzie parking? Obejrzyjcie parkingi w Bielefeldzie przy dworcu kolejowym i dworcu autobusowym. Dwa wielkie budynki piętrowe. No i przystępne ceny. W Katowicach za 150zł/mc można parkować auto w podziemnym parkingu przy dworcu kolejowym. No, ale Lublin to ino duuuża wieś. Zero przemysłu i pomysłu na rozwój. Zawsze robią od du... strony. Najpierw dworzec, a po latach może parking?
|
|
To już umysłowa aberracja, zielony dach na bibliotece UW to ma sens, zielony dach na galerii handlowej to też ma sens, zielony dach na CSK też ma sens tym bardziej, że te zielone ogrody są najczęściej odwiedzane w całym Centrum, ale jaki sens ma zielony dach na przystanku autobusowym, gdzie pasażer chciałby spędzić tam najmniej czasu, wsiąść do autobus i odjechać. Swoją drogą projekt budowy nowego wielkiego dworca autobusowego to też umysłowa aberracja, który prowadzi do ekonomicznej katastrofy - to będzie piękna, kosztowna katasttrofa!
|
|
Parkingi mają być podziemne :)
|
|
dzięki takiej koncepcji da się zapłacić tzn.mieszkańcy zaplacą ,za obydwa projekty
|
|
Za dlugo to trwa !!! Ten syf i kicz na al. TYSIACLECIA I RUSKIEJ
|
|
Patrząc na obecny przebieg "dowozu osób" do dworca PKP powinna się w tym projekcie pojawić strefa Kiss&Ride.
|
|
ten zielony dach jest super
|
|
Bardzo dobre rozwiązanie, dla mnie jest Ok.
|
|
Coś mi się wydaje, że kombinacje przy tym projekcie to nic więcej, jak kolejna odsłona zukowego bizancjum, przy którym nachapią się kolesie, a Kowalski zamiast być dowieziony do dobrze skomunikowanego obecnego dworca PKS, utknie w mega-korkach tworzących się na wąskich uliczkach w dodatku z dala od centrum. Dla mnie lipa za ciężkie pieniądze.
|
|
Coś mi się wydaje, że większych bzdur dawno nie czytałem. Lipny to jest twój komentarz. Że niby korków nie ma na Podzamczu w okolicy obecnego dworca? Wiesz, że dworzec kolejowy powinien być tuż obok dworca autobusowego i tak jest w większości cywilizowanych miast? Nie rozumiesz, że po to przebudowany będzie obecny układ komunikacyjny, żeby mega korków nie było? Bezmyślne hejtowanie uważam za przejaw wybitnej głupoty. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|