Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jestem za zwęzeniem, nareszcie coś mądrego będzie budowanego. Piesi aktywiści niech idą do lasu, tam mają dużo przestrzeni iedzy drzewami i mogą sobie swobodnie pochodzić lub pobiegać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja jestem PRZECIW  , zadnej zatoki ! , żadnej komunikcji miejskiej na Narutowicza ! Niech Piesi Aktywiści ku...wa piechotą chodzą !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja takie problemy rozwiazuje w 5 minut zamknac ul.strażacką a w jej wiezdzie usytuowac zatokę przystankową mieszkancy tej ul będą zadowoleni bo ruch się zmniejszy i z zatoką nie bedzie problemu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zwiększając przepustowość drogi na prostym odcinku kończącym się skrzyżowaniem takim jak Piłsudskiego/Narutowicza/Lipowa nic nie zmieni i to tylko działania pozorowane. Chodniki należy wręcz poszerzać żeby ludzie mogli wygodniej chodzić, a wtedy sami zrezygnują z samochodów i korki się zmniejszą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piesi aktywiści na drzewo spierdal......ć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Także popieram zwężenie! A jestem pieszym. Autobusy stają tam na środku jezdni, to jest dopiero niedorzeczne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kope mi sie chce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak jak jest, jest żle, według projektu "drogowców" nie będzie lepiej. Raz, że chodnik o szerokości około 2,5 m (w tym opaska bezpieczeństwa 0,5 m) musi pomieścic i peron i ruch pieszy wzdłuż ruchliwej ulicy, dwa, że zatoka autobusowa dalej pozostanie PRZED skrzyżowaniem. Autbusy (trolejbusy) będą blokowane, że o ich skręcie w lewo nie wspomnę. Cztery zatoki autobusowe (ta przy Ochotniczej do likwidacji) należy wybudować na skrzyżowaniu Narutowicza, Nadbystrzycka - Głęboka, Muzyczna (każda ZA skrzyżowaniem) w ramach przebudowy (budowy) ul. Muzycznej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To zwężnie to jakiś chory pomysł bo on nieczego kompletnie nie zmieni. Jeżeli  już jakas osobówka się przeciścnie to dostwczak z szerszą paka i tak zatrzyma się za autobusem. Zaraz za przystankiem i tak jest skrzyżowanie, któro skutecznie spowalnia ruch. Na zachodzie Europy to jest norma, że na takiej drodze autobus zatrzymuje się wzdłużpasa drogowego a kierowcom osobówek stojacych "za" do łba nie przychodzi, żeby się z tego powodu wogóle denerwować. Ale zarząd dróg oczywiście wie lepiej i będzie wprowadzał "radzieckie" standardy  "jak najciaśniej i jak najtrudniej żeby tylko upchac co się da".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ty ile kabinujesz? Co Hajduk, Lis czy może Zyśko tyś jest? hehe   Dziwne, że chciało się wam składać obrazki, żeby napisać komentarz. 
  Czekamy na opinię kabinowca z radomia... co o tym sądzisz ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RACJA!!! BRAWO!!! Żadnej zatoki - nie dość , że zwęży się chodnik, i tak juz pod oknami autobusy staja to teraz będzie jeszcze gorzej, dalej się skrzyzowanie, właczanie autobusów do ruchu z zatoki skutecznie  i jeszcze bardziej spowolni ruch!!! Tak jak jest jest to ok, a auta osobowe maja czekac za autobusami i tyle!!! Masz rację, za granica tak jest. W Anglii, Holandii dość często autobusy staja na apsie ruchu i każdy grzecznie czeka!!! Kultura jazdy fakt jest nam nieco obca! Poza tym jak będzie połączenie z ul. Muzyczną częśc ruchu samochodwoego sie tam preniesie i tej odcinek drogi napewno będzie troche luzniejszy!!! Więc budowa zatoki jest zbędna!    
To zwężnie to jakiś chory pomysł bo on nieczego kompletnie nie zmieni. Jeżeli  już jakas osobówka się przeciścnie to dostwczak z szerszą paka i tak zatrzyma się za autobusem. Zaraz za przystankiem i tak jest skrzyżowanie, któro skutecznie spowalnia ruch. Na zachodzie Europy to jest norma, że na takiej drodze autobus zatrzymuje się wzdłużpasa drogowego a kierowcom osobówek stojacych "za" do łba nie przychodzi, żeby się z tego powodu wogóle denerwować. Ale zarząd dróg oczywiście wie lepiej i będzie wprowadzał "radzieckie" standardy  "jak najciaśniej i jak najtrudniej żeby tylko upchac co się da".
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem przeciw budowie zatok i zwężaniu chodników. Chodniki i tak w wielu miejscach są za wąskie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kieliszek? Ten złotousty prawdomówny jeszcze tam pracuje?!?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W praktyce ta zatoka powinna mieć minimum 2.8m szerokości zeby na pas ruchu nawet lusterko nie wystawało i minimum 40 metrów długości samej zatoki nie licząc wjazdu i wyjazdu żeby mogły stanąć trzy autobusy na raz inaczej to bedzie bzdura i wywalenie kasy w błoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
druga strona ulicy moga chodzic ci owi aktywisci, bedzie szerzej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobry wieczorek Na Szczerbowskiego są wygodne chodniki. Mogą sobie panowie aktywiści tamtędy chodzić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kurwa skąd w Lublinie wysyp tych debilnych ugrupowań? Jak nie jakieś debilne pomysły tych od rowerów to teraz piesi. Czekam na kolejne np. Pijany Lublin i ich walka o picie pod sklepem albo moherowy Lublin by księdzom było lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIESI AKTYWISCI    kto to k...wa jest  jakas nowa partia  ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zabrać ruch kołowy z Narutowicz niech chodzą całą szerokością Nasilony ruch pieszych na tej ulicy trwa od 8-10 i później od 14-17,samochody jeżdżą praktycznie całą dobę bo to najkrótszy łącznik z południa miasta do centrum o co ta wojna?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamknąć tą część Narutowicza żeby mohery mogły dalej latać z jednej strony na drugą na wysokości słynnej apteki !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...