Czyli zgadzasz się, żeby rozdzielać dotacje do komunikacji publicznej nie wg tego po czym ta komunikacja jeździ ( po szynach czy po drodze) tylko wg liczby pasażerów?
Bo ja uważam, że jeżeli już dotujemy komunikację publiczną, to wg liczby przewiezionych pasażerów a nie wg tego czy jeździ po szynach czy po drodze. Czyli jak mamy w budżecie województwa 76 mln na komunikację publiczną, to niech PKS dostaje 60 mln, a kolej 16 mln. No tak czy nie na logikę? A nie kolej 70 mln, a PKS 6 mln, mimo że przewozi 7 razy więcej osób niż kolej.
Inna sprawa, że zamiast tego dotowania PKP, PKS czy MPK wolałbym za te 70 mln rocznie zrobić remonty dróg wojewódzkich, bo niektóre odcinki są fatalne, a po zimie to już w ogóle będzie tragedia.
|
|
Łuuoch! -ależeś mnie zastrzelił tym tekstem! Aż strach się bać! Norrrrmalnie aż nie wiem co Ci odpowiedzieć! Jesteś mądrzejszy od tych wszystkich w Urzędzie Miasta i w rządzie! Ty się chłopie do biura pchaj! -bo Twoje obecne stanowisko pracy nie pozwala Ci w pełni "rozwinąć skrzydeł"!
|
|
Czyli twierdzisz, że w drogach powinny być dziury a na kolej niech idzie 70 mln rocznie? Za 70 mln można wyremontować 70 km drogi wojewódzkiej
|
|
Do wiadomości tępego komentatora Arona - gdyby obciązyć przewożników drogowych - busiarza arona kosztami dostępu do dróg kołowych w takim stopniu jak obciązani sa przewoźnicy kolejowi np. przewozy regionalne płacące za dostep za uzytkowanie linii kolejowych to wszyscy busiarze i ty Aronie piszliście bardzo szybko z torbami bo nic nie płacicie za dostep do szosy i dlatego wasze przewozy sa tańsze niż analogiczne przewozy koleją bo lobby samochodowe rządzi w tym kraju NIESTETY ale i tak komfort podróży szynobusami jest doskonały w porównaniu z podrużą busem Arona.
|
|
Nie wiem dlaczego chcesz obciążać busy opłatami za dostęp do drogi skoro busy nie niszczą dróg,. bo są lekkie. Zresztą busy to mniej niż 1% użytkowników dróg.
Komfort w szynobusie? Przecież te krzesełka są fatalne, twarde, nie da się wysiedzieć. W 309D bywały lepsze siedzenia.
|
|
Lobby samochodowe rządzi w tym kraju? No taaaak, przecież mamy najwięcej autostrad w UE
|
|
Co innego działania lobby samochodowego w sprawach konkurencji pomiędzy przewożnikami a co innego ilość dróg.To są osobne sprawy więc nie manipuluj bo za dużo manipulacji w tym naszym kraju. A skoro puruszyłeś temat drug to na zachodzie parytet finansowania dróg do kolei wynosi 60 % na drogi a 40 na kolej a u nas 93% na drogi 7% na kolej Jeśli przejedziesz się szynobusem to przkonasz się że siedzenia są bardzo miękkie i komfort podruży jest bez porównania. Mam 190 cm wzrostu i nie mogę się zmieścić w wiekszości bósów więc daruj sobie te denne komentarze aronie - busiarzu i wyjedż na zachód by tam przkonać się jak niewiele jest tam busów do przewozu ludzi, Do czego przekonujesz ludzi ? - do podruzowania jak sardynka w puszce???? Opamiętaj się chłopie !!!
|
|
Fakt faktem że na zachodzie nie ma żadnego lobby drogowego. Widziałeś kiedyś tyle autostrad w Niemczech ile jest w Polsce? No właśnie.
Ile Niemcy mają samochodów na mieszkańca a ile Polacy?
Pytanie retoryczne.
Jak może konkurować szynobus jeżdżący kilka razy dziennie z busami jeżdżącymi co 5 minut? Chyba nie będziesz czekał pół dnia na szynobus, bo ci się nogi w busie nie mieszczą
|
|
U nas chłopie na kolej w woj. lubelskim idzie 70 mln zł rocznie, a kolej przewozi 7 razy mniej pasażerów niż PKS Wschód. Zresztą z kolei pasażerskiej w woj. lubelskim korzysta 0,5% mieszkańców ( 10 tys. osób dziennie), a z dróg korzysta każdy.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|