Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Córka B. Kozidrak: Całe życie zmagam się z opiniami, że mama mi wszystko załatwiła

Utworzony przez Gość, 30 czerwca 2014 r. o 17:47
o 12 w życiu nie wstawałam, nawet w wakacje, bo musiałam pracować sama na siebie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pracuję na siebie od 16 roku życia i wstaję o 13. Grunt to się ustawić ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego tem artykuł nie jest w PIANO ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A w ten kombinezonik to Margaret Thatcher czy Oprah Winfrey miałaby się wbić???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja córka też projektuje, może zrobicie jakiś wywiad i reklamę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak ma taki sam tandetny gust jak mama to kariery nie zrobi .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czym ta panna zasłynęła, że wywiad z nią w DW? Nie zauważyłem jakoś szczególnych osiągnięć. Kolejny dowód na układy: mamusia promuje córeczkę + znajomości. Brawo Dziennik Wschodni! Szmatławiec czy brukowiec? Jak wolicie? Wstyd!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
K.wa kto to jest? Z jakiej okazji i na jaką okoliczność ten wywiad? Tylko dlatego, że jest córką wokalistki Bajmu? Jaja jakieś. Naczelny tego piśmidła powinien stracić robotę za takie wywiady z dziećmi znanych ludzi. Widać kto komu co liże...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz