Grzegorz zawsze warto Ciebie posłuchać
|
|
Sytuacja przedsiębiorst poważnie się zmieniła. Część firm z branży e-commerce w pierwszej chwili odczuło znaczny wzrost, niestety w dluższym okresie gospodarka zwalnia, a ludzie mniej kupują i mniej inwestują. Dużo firm budzi się z letargu chcąc szybko wejść w digital marketing - jednak szybkie rozwiązania nigdy nie są dobre. Słabe sklepy internetowe oparte o szablony, które prawie uniemożliwiają konwersję mobile, drogie reklamy rozliczane w oparciu o wyświetlenie lub kliknięcie. Zatrudnianie jako menedżerów ds. e-commerce niedoświadczonych pracowników, którzy potrafią jakoś postawić reklamę w google i czasem na facebooku. Spodziewam się jednak, że za 3 miesiące przyjdzie nam się zmierzyć z opinią "ten cały internet nie działa, wpakowałem tyle pieniędzy i ROAS wynosi 100%". To nie jest czas na nieprzemyślane szybkie reagowanie. Trzeba zacząć właśnie od modeli biznesowych, a później zbudować cały system e-commerce wsprarty digital marketingiem. Może wcale nie warto od razu budować wszystkiego od zera, a spróbować zacząc od marketplace np. allegro?
|
|
Analizuję międzynarodowy biznes i najnowsze trendy wzrostu, w ostatnich latach analizuję wyniki biznesowe w Polsce, cieszę się, że jest ktoś, kto mówi to jasno i zdecydowanie.
Brakowało ktoś kto motywuje Polaków do agresywnej transformacji i kto praktycznymi krokami, takimi jak klucz podane, "płynność finansowa", dziękuje za ten artykuł, zgadzam się „zmieniamy się lub umieramy jako przedsiębiorcy”
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|