Autobusów nie ma bo UM nie wydał pozwoleń na kursy na lotnisko dlaczego nie wiem.
Tak słyszałem pod zajezdnią autobusową w Lublinie.
Ale ile w tym prawdy to nie wiem.
Najprawdopodomniej nie ma autobsów na lotnisko bo za drogi koszt to by był,
|
|
w Lublinie nic nie jest proste, zacznijmy od tego ze taka firma musialaby sowicie wynagrodzic zgode na podjeżdżanie pod lotnisko, a samo to dyskwalifikuje rentowność przedsięwzięcia, ot i takie nasze lubelskie bagienko |
|
swoja droga jak chamburczyki nie chca mpk, to olac ten swidnik i nie zatrzymywac sie w ogole w tym grajdole, docelowo lotnisko - lublin, i tyle.
|
|
Pominę już fakt, że za wydanie pozwoleń busiarzom na obsługę lotniska będą sie kryły niezłe jaja i chęc utrudnienia im życia przez urzędników z Urzędu Marszałkowskiego i Inspekcji Transportu Drogowego...
|
|
Dla mnie rozwiązanie proste jak podaję
1. Odjazdy autobusów szynowych z * która oznacza odjazdy z Lotniska i przyjazdy to czas do ustalenia od 1godz do 2godz.przed startem i przylotem samolotu. na bieżąco uzgadniane z lotniskiem z tygodniowym wyprzedzeniem i umieszczeniem na stronie internetowej lotniska.
2. Odjazdy autobusów MPK z Lublina na lotnisko z (miejsce do ustalenia) na lotnisko przez Mełgiewską - Świdnik(Żwirki i Wigury) dalej park technologiczny do lotniska.odjazdy z Lotniska i przyjazdy to czas do ustalenia od 1godz do 2godz.przed startem i przylotem samolotu. na bieżąco uzgadniane z lotniskiem z tygodniowym wyprzedzeniem i umieszczeniem na stronie internetowej lotniska.
3. powyższe zasady zobowiązałyby na okres około 6 miesięcy później w zależności od ilości startów samolotów i oddania dróg oraz dogadania się ze Świdnikiem można komunikację można zmienić.
4. w pierwszym okresie proponowałbym dla wszystkich pasażerów którzy przylecieli na lotnisko i (mają bilet lotniczy na przylot) darmowy przejazd do Lublina autobusami MPK pozostali płacą za bilet
5. Pamiętajmy pierwsze wrażenie jest najważniejsze, jeśli ich mile zaskoczymy zapamiętają Nas jeśli negatywnie też i więcej się nie pojawią.
6. Zamiast wydać na reklamy zastosujmy powyższe zasady ( na początek - później zmiany).
|
|
|
|
W pełni popieram list autora, ale to nie wszystkie absurdy związane z lotniskiem. Po pierwsze jeżeli szynobusy mają (jak na razie ) służyc głównie pracownikom to czy nie taniej byłoby specjalnie dla nich podstawiać autobus (nie wierzę że szynobus jest tańszy w eksploatacji od autobusu).Po drugie dlaczego nie ma (i chyba nie będzie prędko) połączęń autobusowych z miast ościennych przejeżadzającyh w kierunku Lublina przez Świdnik i lotnisko ?. Takich miast jest wiele, Chełm, Zamość, Hrubieszów, Tomaszów, i inne. Dlaczego nie ma komunikacji miejskiej jeżdzącej po świdniku i dojeżdzającej do lotniska, ale również połaczęn z Lublinem??Dlaczego w dalszym ciągu nie ma otwartych dróg dojazdowych do Świdnika/lotniska (nowe rondo + trasa przez Mełgiewską w Lublinie), wydaje mi się że wszyscy którzy za to odpowiadają usiedli na laurach i zaomnieli o tych sprawach. A do Lotnisko nie można po ludzku dojechać. Wiem, wiem zaraz ktos odpiszę żęby odpuścić bo lotnisko działa dopiero 3 dzień ale dlaczego u nas wiecznie pewne sprawy są niedociągniete do końca???
|
|
No i po co te przepychanki ?
Wystarczy ... regularna linia MPK kursująca od centrum Lublina (np. od ul. Zana lub Al. Kraśnickiej albo od okolic ul. Lipowej) ... aż do terminalu lotniska w Świdniku.
I żeby kursowała non stop co najmniej co 30 minut od rana do wieczora.
Tysiące osób skorzysta.
Busiarze wyginą śmiercią naturalną, świdniczanie będą mogli się dostać do roboty do Lublina, lubelacy dostaną się na lotnisko.
Wszyscy zadowoleni będą.
Tylko jest jedna wada tego pomysłu ... przaśne łby decydentów.
|
|
Autobusy miejskie muszą jeździć na lotnisko i to, że tak teraz nie jest jest nienormalne, podobnie jak to, że autobusy miejskie nie jeżdżą po Świdniku. Szynobus na razie nie zdaje egzaminu i nikogo to nie obchodzi. Wystarczy zestawić godziny odjazdów szynobusów z godzinami przylotów samolotów żeby stwierdzić, ze te odjazdy są od rzeczy i zdarza się nie raz, że pasażerowie są zostawieni sami sobie. Dla przykładu według rozkładów 19 grudnia samolot przyleciał o godzinie 20 a pociąg odjechał o 19.50. Następny pociąg jest o godzinie 7.32 rano. Czyli pozostaje koczowanie w hali lotniska. Czy to jest takie trudne aby dostosować szynobusy do samolotów?
|
|
Jak zwykle jak to w Polsce C!!! Nawet pokropek pana Budzika nie pomógł aby bezmózgie urzędasy zaczeły mysleć.....żal,żal.............
|
|
Cała komunikacja Świdnik-Lublin wygląda tak, że zadaję sobie pytanie: czy urzędnicy którzy to nadzorują są skorumpowani czy zwyczajnie głupi?
|
|
DW, jak zwykle, na nie, jeśli chodzi o lotnisko. Rozumiem, że według redakcji należy spełnić każde, nawet absurdalne i wygórowane kaprysy i zachcianki ewentualnych pasażerów, że wszystko należałoby dać już pierwszego dnia urzędowania lotniska. Ale jak to zrobić, by zadowolić wszystkich, skąd wziąć pieniądze na to, z czyjej kieszeni, tego, jak zwykle, "zatroskani" o los lotniska dziennikarzyny i wtórujący im "fachowcy" od wszystkiego nie mówią! Dla nich musi być tu, teraz i natychmiast. Na nic zdają się tłumaczenia, że lotnisko dopiero raczkuje, że z czasem dostosuje się rozkład jazdy szynobusów (nawiasem mówiąc po linii do Lublina kursuje jeszcze kilkadziesiąt pociągów, i to od dawna!), że usprawni się komunikację z i do lotniska. Trzeba przecież być wiecznym malkontentem, trzeba ciągle wybrzydzać. Panu Mariuszowi (jeśli rzeczywiście ma tak na imię) pogratulować oka! Z Krakowa zobaczyć to, co dzieje się pod Lublinem! No, no, jestem pod wrażeniem. Czekam, kiedy p. Mariusz, wraz z "chrześnicą" zorganizują marsz protestacyjny w Lublinie. Na czele, oczywiście poza nimi, dzielni redaktorzy z DW. Jak protest to protest! A może by tak p. Mariusz (w towarzystwie chrześnicy lub nie) wybrał się na spacer, choćby po Plantach, zażył świeżego powietrza i ochłonął - dla swego i naszego dobra. Oszczędziłby czytelnikom czytania swych dyrdymałów, które, niczym prawdę objawioną, DW umieści zapewne na 1. stronie. Powtórzę: Jak gazeta, tacy czytelnicy, jacy czytelnicy, takie ich listy i komentarze.
|
|
Tutaj niestety DW ma racje... skoro otwiera się coś z pompą, w świetle kamer, głosi hasła "dotrzymałem słowa" i "słowo ciałem się stało", obwieszcza wszem i wobec swój niebywały sukces, a nie doprowadza inwestycji do końca, łącznie z zapewnieniem komunikacji - to śmierdzi tu hipokryzją na kilometr w wykonaniu lubelskich urzędasów, którzy jak zwykle odwalą manianę... i ci malkontenci i "znawcy" niestety mają rację. Nie trzeba było lizać du...y biskupom w świetle kamer, robić wszystkim gościom loda przed kamerami i nie strzelać idiotycznych fotek przed napisem Airport Lublin, tylko zrobić wszystko jak należy, to nikt nie miałby pretensji. A twierdzenie, że to wszystko usprawni się z czasem każe mi zadać pytanie - ty naprawdę jesteś głupi, czy tylko udajesz...? |
|
Ani z ciebie arcybiskup, ani partner do rozmowy. Na szczęście takich malkontentów, wiecznie niezadowolonych ,zrzędzących, różnych "Mariuszów, arcybiskupów" mamy mało, bardzo mało, na szczęście. |
|
Witam, w związku z sytuacja jaka występuje na naszym lotnisku oferuje podróżnym swoja pomoc, chętnych zapraszam pod e-maila tstn@o2.pl za kurs do Lublina 15 zl/os + bagaż, serdecznie zapraszam do kontaktu.
|
|
Jeżeli masz problem z zasięgiem lub internetem w telefonie sieci PLUS pisz (nie czekając na odpowiedź) reklamacje przez internet bok@plus.pl lub listownie Polkomtel Sp. z o.o-Reklamacje, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.
Dostałem rabat w wysokości miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie.Warto walczyć o swoje !!!!!!!!!!!!
|
|
Idź się leczyc. Na głowę oczywiście. |
|
Ano własnie czytałem na stronie Rzeszowa - rewelacji to tam nie ma, ot, skromnie... nawet dojazdu kolejką nie ma. Ceny biletów w autobusie miejskim - 8 zł, tak jak proponowałem w swoim komentarzu, prawie po kosztach. A przecież lotnisko działa od lat kilku, czas na super zorganizowanie był... czyżby nie było potrzeby? |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|