Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolejna śmierć w tym miejscu, ten sam scenariusz. Jak powstrzymać czarną serię?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 8 sierpnia 2019 r. o 20:31 Powrót do artykułu
styropianowe słupy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z jaką prędkością jechał ten kierowca?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czarna seria, sama się powstrzyma. W końcu przecież kiedyś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeździć przepisowo ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powstrzymać czarną serię? Zwinąć w końcu tą sieć trolejbusową, która generuje ogromne koszty (kilometr jazdy trolejbusu jest droższy niż autobusu), szpeci miasto i cofa nas do lat osiemdziesiątych. Nie wspomnę o tym, że spowalnia ruch na ulicach. Jakby nie patrzeć to na większości skrzyżowań trolejbusy jadą w żółwim tempie albo skrecają nie z tych pasów co trzeba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwa tygodnie kontroli policyjnej, o różnych porach doby. 10 mandatów i się zwijają. Potem powtarzać raz na dwa tygodnie. Problem rozwiązany. Nie trzeba projektów, pozwoleń i pism. Można załatwić od ręki. Wystarczy jeden znak i jeden patrol dziennie. Rozwiązanie autorskie przekazuję gratis.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem za fotoradarem. Chropowate pasy też byłyby OK. Ale ograniczenie do 40 km/h nie jest potrzebne. Wystarczy, że wyegzekwują obowiązujące 50 km/h.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wolniej. Żadna filozofia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najprościej byłoby ograniczyć tutaj prędkość a bardziej skomplikowanie to usunąć wszystkie słupy a te na których rozwieszona jest trakcja trolejbusowa przesunąć w bardziej bezpieczne miejsce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słupki z łańcuchami dla ochrony pieszych? Przed czym? Bo na pewno nie przed rozpędzonym autem wypadającym z drogi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak powstrzymać ? na głupotę nie ma sposobu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co powstrzymywać...? Wariaty się same eliminują więc po co psuć...? Normalna naturalna selekcja i siła napędowa ewolucji!!! Postawicie fotoradar, to tu zwolni a gdzie indziej zabije niewinnych. Mówię poważnie! Jedynie postawić betonowe zapory żeby przypadkowy pieszy jakąś częścią nie oberwał...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powstrzymać czarną serię? Zwinąć w końcu tą sieć trolejbusową, która generuje ogromne koszty (kilometr jazdy trolejbusu jest droższy niż autobusu), szpeci miasto i cofa nas do lat osiemdziesiątych. Nie wspomnę o tym, że spowalnia ruch na ulicach. Jakby nie patrzeć to na większości skrzyżowań trolejbusy jadą w żółwim tempie albo skrecają nie z tych pasów co trzeba.
 Janusz inżynierii ruchu błysnął ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skąd u autora pewność, że ten sam scenariusz? Wypadek nie był na zakręcie tylko na prostym odcinku drogi. Może kierowca dostał zawału/zasłabł wciskając gaz i rozbijając się o latarnię?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Należy wyciąć wszystkie latarnie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co powstrzymywać...? Wariaty się same eliminują więc po co psuć...? Normalna naturalna selekcja i siła napędowa ewolucji!!! Postawicie fotoradar, to tu zwolni a gdzie indziej zabije niewinnych. Mówię poważnie! Jedynie postawić betonowe zapory żeby przypadkowy pieszy jakąś częścią nie oberwał...
 Tylko, że te wariaty zabijają często niewinnych ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przede wszystkim zrobić światła przy Lidlu, gdzie jest wjazd na osiedle + ścieżka rowerowa + przejście dla pieszych =mieszanka wybuchowa. A czerwone światło od czasu do czasu też może spowolnić jazdę! Nikomu takie rozwiązanie nie przyjdzie w ratuszu do głowy. Nawet nikt nie pomyślał o dodatkowym na jezdni prawo i lewoskręcie, chociaż miejsce jest, ale po co myśleć? Tępe trzymanie się swojej koncepcji typu: lepiej nic nie robić, tylko brać kasę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może żaden z dyrektorów Zarządu Dróg i Mostów nie wie, gdzie jest ta ulica i te trzy przejścia ? Może chociaż raz wyszli by ze swoich gabinetów i pojechali zobaczyć, co się tam dzieje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby tam nie było przejazdu dla roweraków i przejścia dla pieszo-biedoty to nie było by wypadków !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak zaczęli jeździć jak należy a nie zap....ć??!!! Pewnie ilość wypadków by spadła niemal do zera.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...