styropianowe słupy
|
|
Z jaką prędkością jechał ten kierowca?
|
|
Czarna seria, sama się powstrzyma. W końcu przecież kiedyś.
|
|
Jeździć przepisowo ?
|
|
Jak powstrzymać czarną serię? Zwinąć w końcu tą sieć trolejbusową, która generuje ogromne koszty (kilometr jazdy trolejbusu jest droższy niż autobusu), szpeci miasto i cofa nas do lat osiemdziesiątych. Nie wspomnę o tym, że spowalnia ruch na ulicach. Jakby nie patrzeć to na większości skrzyżowań trolejbusy jadą w żółwim tempie albo skrecają nie z tych pasów co trzeba.
|
|
Dwa tygodnie kontroli policyjnej, o różnych porach doby. 10 mandatów i się zwijają. Potem powtarzać raz na dwa tygodnie. Problem rozwiązany. Nie trzeba projektów, pozwoleń i pism. Można załatwić od ręki. Wystarczy jeden znak i jeden patrol dziennie. Rozwiązanie autorskie przekazuję gratis.
|
|
Jestem za fotoradarem. Chropowate pasy też byłyby OK. Ale ograniczenie do 40 km/h nie jest potrzebne. Wystarczy, że wyegzekwują obowiązujące 50 km/h.
|
|
Wolniej. Żadna filozofia.
|
|
Najprościej byłoby ograniczyć tutaj prędkość a bardziej skomplikowanie to usunąć wszystkie słupy a te na których rozwieszona jest trakcja trolejbusowa przesunąć w bardziej bezpieczne miejsce
|
|
Słupki z łańcuchami dla ochrony pieszych? Przed czym? Bo na pewno nie przed rozpędzonym autem wypadającym z drogi...
|
|
jak powstrzymać ?
na głupotę nie ma sposobu
|
|
A po co powstrzymywać...? Wariaty się same eliminują więc po co psuć...? Normalna naturalna selekcja i siła napędowa ewolucji!!! Postawicie fotoradar, to tu zwolni a gdzie indziej zabije niewinnych. Mówię poważnie! Jedynie postawić betonowe zapory żeby przypadkowy pieszy jakąś częścią nie oberwał...
|
|
Jak powstrzymać czarną serię? Zwinąć w końcu tą sieć trolejbusową, która generuje ogromne koszty (kilometr jazdy trolejbusu jest droższy niż autobusu), szpeci miasto i cofa nas do lat osiemdziesiątych. Nie wspomnę o tym, że spowalnia ruch na ulicach. Jakby nie patrzeć to na większości skrzyżowań trolejbusy jadą w żółwim tempie albo skrecają nie z tych pasów co trzeba.Janusz inżynierii ruchu błysnął ... |
|
Skąd u autora pewność, że ten sam scenariusz? Wypadek nie był na zakręcie tylko na prostym odcinku drogi. Może kierowca dostał zawału/zasłabł wciskając gaz i rozbijając się o latarnię?
|
|
Należy wyciąć wszystkie latarnie!
|
|
A po co powstrzymywać...? Wariaty się same eliminują więc po co psuć...? Normalna naturalna selekcja i siła napędowa ewolucji!!! Postawicie fotoradar, to tu zwolni a gdzie indziej zabije niewinnych. Mówię poważnie! Jedynie postawić betonowe zapory żeby przypadkowy pieszy jakąś częścią nie oberwał...Tylko, że te wariaty zabijają często niewinnych ludzi. |
|
Przede wszystkim zrobić światła przy Lidlu, gdzie jest wjazd na osiedle + ścieżka rowerowa + przejście dla pieszych =mieszanka wybuchowa. A czerwone światło od czasu do czasu też może spowolnić jazdę! Nikomu takie rozwiązanie nie przyjdzie w ratuszu do głowy. Nawet nikt nie pomyślał o dodatkowym na jezdni prawo i lewoskręcie, chociaż miejsce jest, ale po co myśleć? Tępe trzymanie się swojej koncepcji typu: lepiej nic nie robić, tylko brać kasę.
|
|
Może żaden z dyrektorów Zarządu Dróg i Mostów nie wie, gdzie jest ta ulica i te trzy przejścia ? Może chociaż raz wyszli by ze swoich gabinetów i pojechali zobaczyć, co się tam dzieje.
|
|
Jakby tam nie było przejazdu dla roweraków i przejścia dla pieszo-biedoty to nie było by wypadków !
|
|
A może by tak zaczęli jeździć jak należy a nie zap....ć??!!! Pewnie ilość wypadków by spadła niemal do zera.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|