Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelska Lista Płac: Konsultant zarabia więcej niż nauczyciel

Utworzony przez konsultant, 10 września 2012 r. o 14:51
Jestem oburzony tematem artykułu, ponieważ pracuję jako konsultant telefoniczny i nie uważam aby był to lekki kawałek chleba, trzeba przez min. 40 godzin tygodniowo cały czas pracować głosem, pracuje się w weekendy święta itd, co uważam w porównaniu do pracy nauczyciela jest bardziej wyczerpujące i narażające głos (dodatków za to żadnych nie mamy). Konsultanci są to osoby wykształcone (sam posiadam skończone 2 kierunki) i uważam że tytuł artykułu jest obraźliwy, określający konsultanta jako pracownika bez ambicji i wykształcenia. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz