"Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, spółka padła ofiarą oszustwa. Chodzi o wyłudzenie dużej liczby aut." .... lubelski dealer Nissana za friko auta rozdawał ? :)
|
|
Nie ma już nissana, nie ma seata, były zawirowania z peugeotem kto następny w tej metropolii ? Na Słowacji w o wiele mniejszych miastach jest wiecej dealerów. Albo wszyscy kochają tu tylko skodę albo zarobki mają zbyt małe.
|
|
Dużo coś tu nieoficjalnie napisane ...
|
|
Pewnie PIS zawinił!!! Hahaha to miasto to zaścianek, buraki i tyle
|
|
Hoojnia firma to i padła
|
|
Po tym jak Renault przejął Nissana liczba dilerów musi spaść
|
|
nic nie musi.. bida w lublinie i ludzi nie stać na nowego juke czy qashqaia . a jakoś w innych regionach się sprzedają. . pytanie kto kolejny..obstawiam dealera marki na M..i
|
|
A pełna nazwa firmy zawiera nazwiska wspólników? Czy prowadzą oni inne biznesy w Lublinie?
|
|
'' W gorszej sytuacji są posiadacze samochodów na gwarancji. Na przeglądy czy naprawy gwarancyjne muszą teraz jeździć do Warszawy, Kielc lub Rzeszowa " Niech szanowny Pan redaktor zapozna się z przepisami UE które mówią że przeglądy nie muszą być wykonywane w ASO. Jednak materiały (części) użyte do przeglądu muszą spełniać parametry producenta. Osobiście nie wykonuję przeglądów w ASO i nigdy nie odmówiono mi naprawy gwarancyjnej (mam gwarancję na 7 lat). Oczywiście zawsze jest marudzenie i niezadowolenie ale działam zgodnie z prawem. Niestety większość kupujących nowe auta nie wie że tak można robić i wydaje 2 lub 2,5 razy więcej żeby mieć pieczątkę w ks. serwisowej. W naszym zacofanym regionie panuje przekonanie że jeśli nie serwisujesz w ASO to tracisz gwarancję. A tak nie jest. A wszystkim niewyedukowanym niedowiarkom życzę szerokiej drogi do Wa-wy, Kielc czy Rzeszowa.
|
|
Musieli coś nawywijać, że Nissan zabrał im autoryzację. Obecnie usługi pogwarancyjne tylko za gotówkę. Więc ciniuto. Ogólnie obsługa była bardzo słaba u tego dilera Nissana.
|
|
Z takim podejściem do klienta jakie mieli to i tak się długo utrzymali na rynku.
|
|
Dobrze im szło jak reeksportowali, a jak nie zapłacił im klient za pare samochodów to koniec firmy.
|
|
Do you need a loan? Do you want to pay your bills? Do you want to be financially stable? All you need to do is contact us for more information on how to get started and get the loan you want. This offer is open to all who will be able to pay back in a timely manner. Note: the timeframe for repayment is negotiable, and with a 3% interest rate, simply write to us. Anthonydavidhhname@gmail.com
|
|
Nie rozumiem ludzi którzy chcą kupić nowe auto i płacą zaliczki. Jak chce się kupić to konkretny towar jest auto płacę i mam salon nie ma to ok idę gdzie indziej gdzie mają a jak nie mają to biorę lekko używany i mam. Jakoś nie żałuję tych nowobogackich co muszą mieć nowe za wszelką cenę.
|
|
Tak jak poprzednicy piszą - obsługa fatalna. Często nawet brak odpowiednich aut do jazd testowych. A brak ładowarki samochodów elektrycznych przy salonie ich producenta to już woła o pomstę. W każdym innym mieście jest.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|