Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W poprzedni artykule niejaki Pan Stoń,jest zadowolony,że wszyscy absolwenci zdali maturę.Niech geniusz zauważy,że 100 procentowa zdawalnośc była też w innch liceach regionu.A jego szkoła jest słynna z tolerownia nieróbstwa wśród podwładnych i na tym proponuję się skupić.Niech błazen się wypowie jaka jest zdawalność wśród absolwentów bez korków.MIZERIAAAAAAAAAA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wielkie brawa dla Bronka!!! Super szkola! Swidnik gora!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bez zadnych korkow a jestem zadowolona z wyniku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Yok napisał:
W poprzedni artykule niejaki Pan Stoń,jest zadowolony,że wszyscy absolwenci zdali maturę.Niech geniusz zauważy,że 100 procentowa zdawalnośc była też w innch liceach regionu.A jego szkoła jest słynna z tolerownia nieróbstwa wśród podwładnych i na tym proponuję się skupić.Niech błazen się wypowie jaka jest zdawalność wśród absolwentów bez korków.MIZERIAAAAAAAAAA.
Skonczylem stasia, mature zdalem na bardzo dobrym poziomie bez korkow, podobnie wiekszosc moich znajomych. Takze nie oceniaj p swoim przykladzie jak wyglada Staszic. A z kadry bylem zadowolony i zaden z moich nauczycieli nie wykazywal sie nierobstwem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To że w liceach jest taki procent zdawalności to jedna strona medalu. Zdecydowanie gorzej jeśli popatrzy się na na osiągnięcia procentowe. Średnia na lubelszczyźnie poniżej średniej krajowej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiele osób na granicy zdawalności- żeby nie było niejasności-chodzi o licea ogólnokształcące.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Skonczylem stasia, mature zdalem na bardzo dobrym poziomie bez korkow, podobnie wiekszosc moich znajomych. Takze nie oceniaj p swoim przykladzie jak wyglada Staszic. A z kadry bylem zadowolony i zaden z moich nauczycieli nie wykazywal sie nierobstwem
To może przykład nieróbstwa i brania kasy za friko.Notorycznie w klasach niejakiego Kamińskiego na 30-32 osoby zagrożeń pałami 12-15. Jeśli chcesz powiedzieć,że to jest dobry efekt pracy,to zapewniam,ze takiego obiboka z takimi wynikami w swojej firmie bym nie trzymał.Jeśli ktoś ma takie podejście do wykonywanej pracy powinien robić coś innego.Wszak to on bierze kasę,za przekazanie wiedzy a nie bycie gwiazdą.Inna sprawa,że na świadectwach widnieją oceny pozytywne.Co też rodzi duże podejrzenia np.ostre kucie młodzieży,litość,czy lewa kasa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłam w opisanej przez Ciebie sytuacji- uczył mnie sor Kamiński, a że nie stawiał dobrych ocen za byle co- to tylko mu się chwali. Stąd się biorą wszystkie zagrożenia, jak uczeń chce to potrafi się nauczyć i mieć same piątki, a co. A jak ktoś już ma zagrożenie, to się na koniec roku chce podciągnąć, to chyba normalne. Prędzej należałoby skontrolować nauczycieli, którzy stawiają tylko dobre oceny, czy może to właśnie im się nie chce pracować, olewają ucznia i nie wymagają zupełnie żadnej wiedzy z przedmiotu. I jako zagrożona uczennica sora Kamińskiego mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z wyniku matury z fizyki na poziomie rozszerzonym! BEZ korków i lewizny. Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czemu nie podaliście wyników XXI LO-Biskupiak również wszyscy zdali.!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwsze udane logowanie do OKE 13:45 (próby od 7 rano) - wynik z angielskiego 44% ZAŁAMKA. Drugie logowanie o 22:30 - wynik 83% I TO JEST TO ! Ale kilka nerwowych godzin OKE zapewniło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
– Słabe rezultaty uczniów wynikają przede wszystkim z tego, że do liceów profilowanych czy techników trafia młodzież po gorszych szkołach – wyjaśnia Renata Janicka, przedstawiciel OKE Kraków w Lublinie. chyba cie kobieto pogielo !! to co osoby chodzace do technikum sa niby gorsze?!! maja chociaz zawod i mature a nie tylko mature !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~Bea~ napisał:
Byłam w opisanej przez Ciebie sytuacji- uczył mnie sor Kamiński, a że nie stawiał dobrych ocen za byle co- to tylko mu się chwali. Stąd się biorą wszystkie zagrożenia, jak uczeń chce to potrafi się nauczyć i mieć same piątki, a co. A jak ktoś już ma zagrożenie, to się na koniec roku chce podciągnąć, to chyba normalne. Prędzej należałoby skontrolować nauczycieli, którzy stawiają tylko dobre oceny, czy może to właśnie im się nie chce pracować, olewają ucznia i nie wymagają zupełnie żadnej wiedzy z przedmiotu. I jako zagrożona uczennica sora Kamińskiego mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z wyniku matury z fizyki na poziomie rozszerzonym! BEZ korków i lewizny. Pozdrawiam.
Co to znaczy ,,jak uczeń chce" .Wszak nauczyciel bierze za to ciężką kasę i psim obowiązkiem jest wywiązanie się powierzonych zadań.W przytoczonym przypadku nie chodzi o to za co stawia jakie oceny tylko 40 procentową wydajność takiego pajaca.O nieudolności takich ludzi może świadczyć też to,że po 2 miesiącach korków np 2X45 min tyg. uczeń jest w stanie zaliczyć materiał,którego przywołany obibok nie potrafił przekazać przez 10 miesięcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CBA napisał:
Co to znaczy ,,jak uczeń chce" .Wszak nauczyciel bierze za to ciężką kasę i psim obowiązkiem jest wywiązanie się powierzonych zadań.W przytoczonym przypadku nie chodzi o to za co stawia jakie oceny tylko 40 procentową wydajność takiego pajaca.O nieudolności takich ludzi może świadczyć też to,że po 2 miesiącach korków np 2X45 min tyg. uczeń jest w stanie zaliczyć materiał,którego przywołany obibok nie potrafił przekazać przez 10 miesięcy.
A to znaczy, że nauczyciel może się wysilać i wymyślać nowe sposoby ale uczniowi wiedzy do głowy łopatą nie włoży, jeśli uczeń nie wykaże odrobiny dobrej woli. Jak po wystawieniu zagrożenia jest podstawiony pod ścianą to może i się nauczyć w 90 minut materiału. 40 procentowa wydajność? A na jakiej podstawie to wnioskujesz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak widac to jednak bardzo dobra wiadomosc.Ja tez sie ciesze,bo wyniki juz znam,poza tym wiem tez ze dobrze poszedł mi angielski-tutaj niewatpliwie pomogły mnie lekcje w speak'up.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~Bea~ napisał:
A to znaczy, że nauczyciel może się wysilać i wymyślać nowe sposoby ale uczniowi wiedzy do głowy łopatą nie włoży, jeśli uczeń nie wykaże odrobiny dobrej woli. Jak po wystawieniu zagrożenia jest podstawiony pod ścianą to może i się nauczyć w 90 minut materiału.40 procentowa wydajność? A na jakiej podstawie to wnioskujesz?
WRACAMY DO POCZĄTKU ZAGADNIENIA TO UCZEŃ MOŻE SIĘ NAUCZYĆ.ALE GDZIE W TYM WSZYSTKIM JEST NAUCZYCIEL ,KTÓRY PRZEZ 10 MISIĘCY BRAŁ ZA NAUKĘ UCZNIA KASĘ? A EFEKTY OPISANE BYŁY WYŻEJ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~ZORRO~ napisał:
WRACAMY DO POCZĄTKU ZAGADNIENIA TO UCZEŃ MOŻE SIĘ NAUCZYĆ.ALE GDZIE W TYM WSZYSTKIM JEST NAUCZYCIEL ,KTÓRY PRZEZ 10 MISIĘCY BRAŁ ZA NAUKĘ UCZNIA KASĘ? A EFEKTY OPISANE BYŁY WYŻEJ.
Może zwróćmy uwagę na cały system edukacji? Jeśli nauczyciel ma na głowie załóżmy 8 klas, po 32 osoby, co daje 256 osób, to jak ma podejść do każdego indywidualnie? Może zapytać, co mu wytłumaczyć, ze swojego przedmiotu, pięciu innych i może jeszcze herbatką poczęstować? Nie bądź śmieszny. Jak uczniowi zależy, to pójdzie się zapytać i dostanie odpowiedź. Powiedzmy sobie szczerze, mało który uczeń podchodzi do fizyki z należytą uwagą i po części po jego stronie leży wina za mierne efekty. Nauczyciel może co najwyżej próbować ucznia zmobilizować... niestety, kolejną jedynką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
III Licem w Zamościu też dobrze - 2 osoby nie zdały.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...