Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mróz w wagonie pociągu. PKP: "Do takich sytuacji nie powinno dochodzić"

Utworzony przez Gość, 14 lutego 2013 o 21:22
Pilnie powołać na PKP nową spółkę. OGRZEWANIE WAGONÓW S.A. - jak to ładnie brzmi.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jechałem wczoraj „Lublinianinem” z Warszawy, potwierdzam że już po wejściu do pociągu skład był wychłodzony, na stacji Warszawa Wschodnia konduktor ogłosił że pociąg odjedzie z 30-sto minutowym opóźnieniem ponieważ będzie wymieniona lokomotywa która uległa awarii. Drużyna konduktorska nie mogła nic poradzić ponieważ wszystkie wagony były zimne, a ogrzewane są przy pomocy lokomotywy z sieci trakcyjnej. Wymiana lokomotywy na drugą trwa minimum 20 minut ponieważ zgodnie z instrukcją musi być przeprowadzona odpowiednia procedura. Wszystkie wagony w składzie były wiekowe ponad 30-sto letnie w większości z ogrzewaniem nawiewnym, a taki wagon musi być grzany na postoju co najmniej 30 minut a w czasie jazdy wiele dłużej żeby odczuć ciepło. Ja poczułem odpowiednią temperaturę dopiero w Dęblinie. Pani rzecznik PKP IC powinna wiedzieć że „Lublinianin” relacji Bydgoszcz – Lublin nie posiada wagonu restauracyjnego a wagony jakie obecnie są w tym składzie są najgorszymi i najstarszymi jakimi dysponuje spółka Intercity, częstowanie podróżnych gorącymi napojami jest tylko pobożnym życzeniem tak samo jak proponowanie podróżnemu przejścia do innego wagonu i tak wszystkie nie grzały no chyba że pomysłowy konduktor rozpalił by ognisko w ostatnim wagonie i tam zapraszał podróżnych by się ogrzali. Problem polega na tym że rządzący PKP nie mają zielonego pojęcia o kolei, głównie są z nadania partyjnego i zamiast inwestować w wagony i lokomotywy wolą inwestować w siebie. Nastąpił ogromny i niekontrolowany wzrost biurokracji (dyrektorów i urzędników) poprzez zatrudnienie znajomych Prezesa Karnowskiego w spółce PKP, która nie realizuje przewozów ani ładunków, ani też nie zarządza infrastrukturą kolejową”. Karnowski utworzył w centrali PKP SA aż 21 departamentów, czyli więcej niż w całym resorcie transportu, na czele każdego z nich stoi dyrektor pobierający pensję sięgającą 6-8 średnich krajowych. Do tego dochodzi 25 zastępców dyrektorów. O wzroście biurokracji ma świadczyć także utworzenie 66 wydziałów kierowanych przez wysokopłatnych naczelników oraz 17 zespołów kierowanych przez osoby w podobnej randze. To jest tylko przykład centrali PKP a jeszcze są spółki poszczególnych przewoźników, spółki od torów, dworców, telekomunikacji, energetyki itp. itd. W niedługim czasie może dojść do tego że kadra zarządzająca może być liczniejsza od zwykłych roboli, którzy zarabiają średnio 1500 zł, w dodatku kolejarzom chce się odebrać jeden z nielicznych składników uposażenia to jest ulgi przejazdowe i wszystko po to by żyło się lepiej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"inwestujemy w nowy tabor, modernizujemy wagony już posiadane. Do 2015 roku wydamy ponad 4 mld zł na inwestycje skierowane wyłącznie w sferę taborow" uff -------------------------------- www.twojachemia.pl - najlepsza zagraniczna chemia, najniższe ceny, dostawa do domu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowna Pani Beata Czemerajda Wy nad niczym nie pracujecie. Wy tylko strajkujecie. Oddajcie pieniądze z dotacji Państwa i róbta co chceta.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja wracam pierwszą klasą z Zakopanego do Dęblina w kurtce, czapce, rękawiczkach i dwóch szalikach. Już nawet w pierwszej klasie nie ma ogrzewania...Ciężko wysiedzieć w mrozie tyle godzin i to jeszcze w zimie i w nocy, gdzie temperatura porządnie spada. Później przesiadłam się do pociągu do Chełma, gdzie nagrzewanie było tak nastawione, że prawie zasłabłam. Choroba murowana.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cóż... wypada w takim razie życzyć pkp i innym spółkom kolejowym rychłego wpisu do rejestru spółek w upadłości a w ich miejsce wejścia firm, które o pasażerów będą w końcu dbać...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CV napisał:
Cóż... wypada w takim razie życzyć pkp i innym spółkom kolejowym rychłego wpisu do rejestru spółek w upadłości a w ich miejsce wejścia firm, które o pasażerów będą w końcu dbać...
To nie takie proste, bo te spółki pobierają miliardy rocznie w formie dotacji od budżetu państwa... Więc w takiej sytuacji po prostu nie da się zbankrutować.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
> Cóż... Wypada w takim razie życzyć PKP i innym spółkom kolejowym rychłego wpisu do rejestru spółek w upadłości a w ich miejsce wejścia firm, które o pasażerów będą w końcu dbać... Spoko, tak będzie. Tylko wcześniej zrobią to, co teraz z Lotem. Czyli od lat wpompowywanie kasy z budżetu na sztuczne utrzymanie narodowego przewoźnika. No, bo każdy szanujący się kraj, takiego powinien mieć. No, bo jakżeby inaczej. Więc wpompują masę kasy na reanimację, (czyli realnie w większości na premie dla zarządu) żeby potem powiedzieć, no niestety nie udało się. Potem zacznie się wpompowywanie kasy, żeby podnieść kondycję przewoźnika, bo z zadłużeniami nikt nie będzie chciał go kupić. Ta kasa też pójdzie nie na to, co trzeba. A potem sprzedamy za psie pieniądze jakieś firmie zagranicznej. W mediach odtrąbimy sukces, że znaleźliśmy super inwestora (a o to bardzo ciężko, bo kryzys) i nasi specjaliści od prywatyzacji wykonali świetną robotę - więc premie i nagrody. Vincent wrzuci kasę do koszyka "zakładane przychody z prywatyzacji", a kasa zostanie przejedzona zgodnie z prawem. Podsumowując wpiperzymy masę kasy w "ratowanie", potem i tak sprzedamy za grosze. Może, więc nie mieszajmy tej herbaty, tylko od razu sprzedajmy. W efekcie będzie taniej dla Państwa. Tylko, że wtedy krewni królika, nie będą mieli okazji przytulić całkiem niezłej kaski.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zimne wagony na PKP zimą to już jest norma!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jechałem tym pociągiem z Warszawy, potwierdzam że już po wejściu skład był wychłodzony, na stacji Warszawa Wschodnia konduktor ogłosił że pociąg odjedzie z 30-sto minutowym opóźnieniem ponieważ będzie wymieniona lokomotywa która uległa awarii. Drużyna konduktorska nie mogła nic poradzić ponieważ wszystkie wagony były zimne, a ogrzewane są przy pomocy lokomotywy z sieci trakcyjnej. Wymiana lokomotywy na drugą trwa minimum 20 minut ponieważ zgodnie z instrukcją musi być przeprowadzona odpowiednia procedura. Wszystkie wagony w składzie były wiekowe ponad 30-sto letnie w większości z ogrzewaniem nawiewnym, a taki wagon musi być grzany na postoju co najmniej 30 minut a w czasie jazdy wiele dłużej żeby odczuć ciepło. Ja poczułem odpowiednią temperaturę dopiero w Dęblinie. Pani rzecznik PKP IC powinna wiedzieć że „Lublinianin” relacji Bydgoszcz – Lublin nie posiada wagonu restauracyjnego a wagony jakie obecnie są w tym składzie są najgorszymi i najstarszymi jakimi dysponuje spółka Intercity, częstowanie podróżnych gorącymi napojami jest tylko pobożnym życzeniem tak samo jak proponowanie podróżnemu przejścia do innego wagonu i tak wszystkie nie grzały no chyba że pomysłowy konduktor rozpalił by ognisko w ostatnim wagonie i tam zapraszał podróżnych by się ogrzali. Problem polega na tym że rządzący PKP nie mają zielonego pojęcia o kolei, głównie są z nadania partyjnego i zamiast inwestować w wagony i lokomotywy wolą inwestować w siebie. Nastąpił ogromny i niekontrolowany wzrost biurokracji (dyrektorów i urzędników) poprzez zatrudnienie znajomych Prezesa Karnowskiego w spółce PKP. Prezes utworzył w centrali PKP SA aż 21 departamentów, czyli więcej niż w całym resorcie transportu, na czele każdego z nich stoi dyrektor pobierający pensję sięgającą 6-8 średnich krajowych. Do tego dochodzi 25 zastępców dyrektorów. O wzroście biurokracji ma świadczyć także utworzenie 66 wydziałów kierowanych przez wysokopłatnych naczelników oraz 17 zespołów kierowanych przez osoby w podobnej randze. To jest tylko przykład centrali PKP a jeszcze są spółki poszczególnych przewoźników, spółki od torów, dworców, telekomunikacji, energetyki itp. itd. W niedługim czasie może dojść do tego że kadra zarządzająca może być liczniejsza od zwykłych roboli, którzy zarabiają średnio 1500 zł, w dodatku kolejarzom chce się odebrać jeden z nielicznych składników uposażenia to jest ulgi przejazdowe i wszystko po to by żyło się lepiej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pewnie wagony po rewizji w minsku mazowieckim gdzie sponsorem jest pesa albo w idzikowicach gdzie nie maja zielonego pojecia o rewizjach
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.