Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Najlepszy Sklep: Są już pierwsi liderzy w swoich kategoriach

Utworzony przez Gość, 2 lutego 2011 o 09:53
Drobne uwagi co do wyników głosowania : 1. Kategoria MARKET BUDOWLANY ROKU : wygrał OBI (ul.Zwycięska-Al.Kraśnicka) - drożyzna że hej ! Dopóki nie będzie CASTORAMY, PRAKTIKERA i NOMI to zawsze będzie wygrywał OBI lub LEROY MERLIN (nawiasem mówiąc deko tańszy od OBI). A sklep GALA DOM I WNĘTRZE ul.Fabryczna to nie budowlanka tylko wyposażenie i wykończenie wnętrz. Drożyzna na maksa, a mieszkania tam wyremontować nie można, tylko wyposażyć. 2. Kategoria SUPERMARKET ROKU : wygrała STOKROTKA (ul.Herbowa) - w tym zestawieniu STOKROTKA jest najdroższa, mała i mały wybór towarów, niestety. Kto ją wybrał to nie wiem, he he. 3. Kategoria SKLEP AGD/RTV : wygrał MEDIA MARKT w Lublinie. Musiał wygrać, bo nie ma żadnej konkurencji, niestety. Cała reszta to małe, zapyziałe sklepy RTV/AGD, niestety. Gdyby w naszym regionie były inne hipermarkety typu ELECTRO WORLD i SATURN, to nie wiem, czy MEDIA MARKT by rządził.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
4. Kategoria HIPERMARKET ROKU : większość sklepów w tej kategorii to supermarkety, a nie hipermarkety. TESCO i LECLERKI w małych miejscowościach to mniejsze gabarytowo sklepy, które nie są hipermarketami (mały wybór towarów i działów). To supermarkety - nawet jest to zaznaczone na oficjalnych stronach internetowych tych koncernów.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepszym małym sklepem prywatnym były dopalacze.com na Krakowskim. Fachowa obsługa, dokładnie opisująca towar, uczciwie rozpatrująca wszelkie zastrzeżenia. Niestety, tak jak wiele biznesów został bezprawnie zniszczony przez państwo w imię rządowego wizerunku. Chory kraj.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rywalizacja nabiera "tępa" a może to Pan Redaktor niedouczony?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rywalizacja nabiera "tępa" - coś mi się wydaje, że Pan Redachtor niedouczony.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmiechu warte:) Sklep Stokrotka na Herbowej to chyba najgorszy sklep na Czubach!!! 1. Pracownicy działu mięsa i wędliny "ukrywają się" przed klientami na zapleczu lub wypakowują towar zwłaszcza wtedy kiedy kolejka jest najdłuższa. 2. Wiecznie kolejki do kas - kasjerki też siedzą na zapleczu zamiast na kasach. 3. Pozastawiane i tak wąskie alejki jakimiś śmiesznymi promocjami i nie da rady przejechać wózkiem dodatkowo przeciskając się miedzy regałami często coś ląduje na podłodze włącznie z towarami w szklanych opakowaniach. 4. Pani od sprzątania, zamiata i myje podłogę w godzinach 15-18 wtedy gdy jest najwięcej ludzi - efekt: trzeba skakać nad mopem bo jej klienci najwyraźniej przeszkadzają 5. Układanie puszek i butelek "na drugi poziom" tj poziomo na stojących pionowo, efekt: jak klient nie zauważy, że tak leżą i weźmie jedną ustawioną prawidło powoduje "lawinę" na podłogę tych leżących poziomo. 6. Kierowniczka (niska blondynka w średnim wieku) będąc "na sklepie" nie interweniuje w sytuacji gdy w sklepie stoją kolejki po kilkanaście osób - z reguły pojawia się "na sklepie" aby dokonać prywatnych zakupów "bez kolejki" 7. W zimie przed sklepem wiecznie zalega śnieg i lód a gdy jest deszcz powstają wielkie kałuże. Wniosek: pierwsze miejsce jest chyba dzięki głosom kierowniczki i pracowników. Na szczęście blisko jest Lidl i nie trzeba za często korzystać z tego "grajdołu" rodem z PRL.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
osobiście co do media markt nie zgadzam się robią problemy z serwisowaniem drogiego sprzętu i kasjerki wprowadzają w błąd przy kupnie wolę robienie zakupów w rtv euro agd
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
goss napisał:
osobiście co do media markt nie zgadzam się robią problemy z serwisowaniem drogiego sprzętu i kasjerki wprowadzają w błąd przy kupnie wolę robienie zakupów w rtv euro agd
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lbn napisał:
Śmiechu warte:) Sklep Stokrotka na Herbowej to chyba najgorszy sklep na Czubach!!! 1. Pracownicy działu mięsa i wędliny "ukrywają się" przed klientami na zapleczu lub wypakowują towar zwłaszcza wtedy kiedy kolejka jest najdłuższa. 2. Wiecznie kolejki do kas - kasjerki też siedzą na zapleczu zamiast na kasach. 3. Pozastawiane i tak wąskie alejki jakimiś śmiesznymi promocjami i nie da rady przejechać wózkiem dodatkowo przeciskając się miedzy regałami często coś ląduje na podłodze włącznie z towarami w szklanych opakowaniach. 4. Pani od sprzątania, zamiata i myje podłogę w godzinach 15-18 wtedy gdy jest najwięcej ludzi - efekt: trzeba skakać nad mopem bo jej klienci najwyraźniej przeszkadzają 5. Układanie puszek i butelek "na drugi poziom" tj poziomo na stojących pionowo, efekt: jak klient nie zauważy, że tak leżą i weźmie jedną ustawioną prawidło powoduje "lawinę" na podłogę tych leżących poziomo. 6. Kierowniczka (niska blondynka w średnim wieku) będąc "na sklepie" nie interweniuje w sytuacji gdy w sklepie stoją kolejki po kilkanaście osób - z reguły pojawia się "na sklepie" aby dokonać prywatnych zakupów "bez kolejki" 7. W zimie przed sklepem wiecznie zalega śnieg i lód a gdy jest deszcz powstają wielkie kałuże. Wniosek: pierwsze miejsce jest chyba dzięki głosom kierowniczki i pracowników. Na szczęście blisko jest Lidl i nie trzeba za często korzystać z tego "grajdołu" rodem z PRL.
Ja też robie w tym sklepie zakupy i jeszcze NIGDY nie spotkałem się z taką sytuacją. Jeżeli ci nie pasuje organizacja pracy i personel w tym jak to określiłeś "grajdole" to nie musisz do niego chodzić. Masz prawo wyboru, a nie tak jak w PRL-u.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lbn napisał:
Śmiechu warte:) Sklep Stokrotka na Herbowej to chyba najgorszy sklep na Czubach!!! 1. Pracownicy działu mięsa i wędliny "ukrywają się" przed klientami na zapleczu lub wypakowują towar zwłaszcza wtedy kiedy kolejka jest najdłuższa. 2. Wiecznie kolejki do kas - kasjerki też siedzą na zapleczu zamiast na kasach. 3. Pozastawiane i tak wąskie alejki jakimiś śmiesznymi promocjami i nie da rady przejechać wózkiem dodatkowo przeciskając się miedzy regałami często coś ląduje na podłodze włącznie z towarami w szklanych opakowaniach. 4. Pani od sprzątania, zamiata i myje podłogę w godzinach 15-18 wtedy gdy jest najwięcej ludzi - efekt: trzeba skakać nad mopem bo jej klienci najwyraźniej przeszkadzają 5. Układanie puszek i butelek "na drugi poziom" tj poziomo na stojących pionowo, efekt: jak klient nie zauważy, że tak leżą i weźmie jedną ustawioną prawidło powoduje "lawinę" na podłogę tych leżących poziomo. 6. Kierowniczka (niska blondynka w średnim wieku) będąc "na sklepie" nie interweniuje w sytuacji gdy w sklepie stoją kolejki po kilkanaście osób - z reguły pojawia się "na sklepie" aby dokonać prywatnych zakupów "bez kolejki" 7. W zimie przed sklepem wiecznie zalega śnieg i lód a gdy jest deszcz powstają wielkie kałuże. Wniosek: pierwsze miejsce jest chyba dzięki głosom kierowniczki i pracowników. Na szczęście blisko jest Lidl i nie trzeba za często korzystać z tego "grajdołu" rodem z PRL.
wniosek ;to poco ty żyjesz jak ci wszystko przeszkadza wpadnij w poslizg na tym lodzie upadniesz twarzą w tą kałuże i po kłopocie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lbn - odpowiedz! napisał:
Ja też robie w tym sklepie zakupy i jeszcze NIGDY nie spotkałem się z taką sytuacją. Jeżeli ci nie pasuje organizacja pracy i personel w tym jak to określiłeś "grajdole" to nie musisz do niego chodzić. Masz prawo wyboru, a nie tak jak w PRL-u.
Współczuję ci , klakierze. Po drugiej stronie ulicy masz LIDLA (wielki wybór towarów, 2 razy niższe ceny, a ty robisz zakupy w zapyziałej STOKROTCE na ul. Herbowej (ścisk, drożyzna, bardzo mała powierzchnia, mały wybór wszystkiego).
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Współczuję ci , klakierze. Po drugiej stronie ulicy masz LIDLA (wielki wybór towarów, 2 razy niższe ceny, a ty robisz zakupy w zapyziałej STOKROTCE na ul. Herbowej (ścisk, drożyzna, bardzo mała powierzchnia, mały wybór wszystkiego).
gość jest chyba po narkotykach bo widział w dyskontach duży wybór niskie ceny i zajebistą jakosc jak sie zesra potym to muchy padają w kibelku ha ha... kretyn
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
słonecznik napisał:
wniosek ;to poco ty żyjesz jak ci wszystko przeszkadza wpadnij w poslizg na tym lodzie upadniesz twarzą w tą kałuże i po kłopocie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak czytam te opisy zwlaszcza negatywne to bardzo zal mi tych osob. zgadzam sie natomiast z opinia jak komus nie pasuje to nie musi robic zakupow w danym sklepie. znam te wszystkie sklepy i dla mnie lidl to totalna lipa a osoby ktore pisza tu te głupie komentarze pewnie pracuja w lidlu ha ha ha.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uaktywnili się na forum pracownicy Stokrotki na Herbowej nie mogący przełknąć gorzkiej prawdy o swoim nieudolnie zarządznym sklepiku:)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sąsiad Błonie napisał:
Uaktywnili się na forum pracownicy Stokrotki na Herbowej nie mogący przełknąć gorzkiej prawdy o swoim nieudolnie zarządznym sklepiku:)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czemu zaraz pracownicy?klienci.którzy też w tym sklepie robią zakupy i znają obsługę tego sklepu od wielu lat
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sklep jak sklep... wszedzie jest tak samo, widze ze pan "sasiad" strasznie problemowy:) a na zakupach w tym sklepie jest pewnie codziennie, to zalosne:)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo ciasna sTOKROTKA dziewczynek mniej niż w ALFIE, ale wędliny jeszcze smaczne pomimo słabej i małej obsługi tego stoiska, asortyment całościowy też mniejszy niż dawniej ale i tak kilka razy większy niż w niemieckim lidlu ale te uśmiechy i do domu blisko
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZA NAJLEPSZY HIPERMARKET W LUBLINIE UWAŻAM CARREFOUR LUBLIN!!!! OBSŁUGA JEST NA BARDZO WYSOKIM POZIOMIE I JEST ZAWSZE CZYSTO
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Wyślij

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.