Umpa, umpa, trolololo! Najpierw popodpisują umowy z "przedsiębiorcami" a potem ich zaaresztują za oszustwa - dwie pieczenie za jednym zamachem. Powodzenia!
|
|
Do zatwardzialych przeciwników. Nie wiem tylko czy PKSow czy pisu. Są miejsca gdzie nie kursują żadne środki transportu i są ludzie którzy tam żyją i nie mają czym się przemieszczać. Nie wszyscy mają samochody jak w miastach. Sa ludzie starsi którzy muszą prosić się sąsiada aby ich zawiózł do miasteczka lekatza itp. Prywatne busy tam nie kursują. W takich miejscach powinny być jakieś połączenia.
|
|
Ciekawe czy przywrócą połączenie lublin Muszyna ?
|
|
Jak polityka zacznie się mieszać do gospodarki do będziemy mieli SOCJALIZM. Skończmy z wożeniem powietrza przez autobusy. Tu trzeba stworzyć warunki przyjazne do rozwoju firm transportowych, a nie finansować CUDY !
|
|
a może w ktoś by pomyślał żeby Lublin - 8 czy tam 9 co do wielkości miasto w kraju, uzyskało połączenia kolejowe z jakimiś innymi miastami niż Lubartów i Warszawa? powinna zostać zaplanowana nowa linia w stronę Kielc, na przykłąd przez Bełżyce i Opole Lub., dzięki czemu Lublin miałby w końcu cywilizowany dojazd koleją do Krakowa, Śląska i Dolnego Śląska, bez tych żałosnych objazdów przez Warszawę i nabijania statystyk stołecznym dworcom?
|
|
Nawet jeżeli takie pieniądze trafią do samorządów - to i tak nic z tego nie wyjdzie. Dlaczego? Otóż dlatego, że przetargi na obsługę nierentownych linii wygrają, jak zwykle, "szwagry" samorządowców. I przewoźnicy wezmą kasę - a samorządowcy przymkną oko, na to że bus nie jeździ zgodnie z wymaganym rozkładem. Tak było, jest i będzie. Socjalizm i centralne sterowani - nie działa.
|
|
Tylko co zrobić skoro połowy Pksow już nie ma?
|
|
Tak,tak trzeba dopłacać do pojazdów które będą wozić powietrze.
Najważniejsze że za to zapłacą inni.
|
|
Jeśli miałby powrócić taki jaki był to trzeba jasno powiedzieć NIE. PKS powinien jeździć, połączeń powinno być znacznie więcej, ale przede wszystkim tą spółkę trzeba zaplanować od zera..To co było 2-4 lata temu, gdy było już źle, każdy wiedział że trzeba zmienić coś; to była parodia transportu: trasy oblegane obsługiwane były małymi ekonomicznymi i przeładowanymi czasami busami, a na deficytowe kursy (takie też muszą być, nie wszystko się opłaci) jeździły palące jak smoki 20-30 letnie a nawet nowsze, ale ogromne autobusy (przez cała trasę przewinął się czasem 1, może 3 a może 5 pasażerów)...W tej firmie nikt nie potrafi myśleć, logistyka nie istnieje. Nie a sensu ładowanie kasy jeśli nic się najpierw nie zmieni
|
|
Dobrze że trwa remont linii kolejowej nr 68 lublin Stalowa Wola.Szkoda że stracono okazję po 100 latach żeby dobudować 2 tor. Ruch pasażerski w miejscowościach przy trasie Lublin Rzeszów powinien zdecydowanie bardziej wykorzystywać transport szynowy, co odciążyłoby trasę S 19.Po zakończonej elektryfikacji Lublin może uzyskać połączenie z Krakowem trasą przez Rzeszów ,z dostępem do paneuropejskiego korytarza transportowego, trasy kolejowej E-30. Busy i autobusy nie powinny być podstawą transportu pasażerskiego na tej trasie.
|
|
Dobrze że trwa remont linii kolejowej nr 68 lublin Stalowa Wola.Szkoda że stracono okazję po 100 latach żeby dobudować 2 tor. Ruch pasażerski w miejscowościach przy trasie Lublin Rzeszów powinien zdecydowanie bardziej wykorzystywać transport szynowy, co odciążyłoby trasę S 19.Po zakończonej elektryfikacji Lublin może uzyskać połączenie z Krakowem trasą przez Rzeszów ,z dostępem do paneuropejskiego korytarza transportowego, trasy kolejowej E-30. Busy i autobusy nie powinny być podstawą transportu pasażerskiego na tej trasie.połączenie z Krakowem przez Rzeszów po tej jednotorowej i częściowo zelektryfikowanej parodii linii kolejowej to nie będzie żadna efektywna forma komunikacji. Powinna być zbudowana nowa linia, łącząca Lublin z południową i południowo-zachodnią częścią kraju, bez konieczności zwiedzania podkarpacia |
|
Oby nie było tak że stare czerwone wygi wkręcą się na publiczne pieniądze!
|
|
Zainwestować w małe autobusy na trasach które jezdzic będą przez małe wsie teraz ten rynek opanowali prywaciarze ale co to da jak PKS puści jeden autobus rano i wieczorem a gdzie coś po południu . Mało tego całe kierownictwo tego PKS PKP trzeba odwołać rady kadry i wszystkie kalatajstwo komuchów zwolnić i wtedy może to będzie jakoś działać bynajmniej prezesi takich firm powinni zarabiać trzy krotność zarobków pracownika fizycznego i wtedy może będzie miało to ręce i nogi
|
|
pamietam jazdę, od Lublina na stojąco, dopiero w Rzeszowie po wysiadce mozna było znaleźć miejsce,
potem znowu na stojaka kierowvy brali , do oporu . i na lewo naturalnie
|
|
Ale skąd w Lubelskiem wziąć PKS jak minister przekazał samorządowi województwa a ten sprywatyzował zlikwidował itd.
|
|
w ramach ulepszania kraju proponowałbym jeszcz e kuźnię w co drugiej wsi bo może ktoś ma nie podkutego konia. Ludzie . zastanwcie się - to że nawet małe busy nie jeżdżą świadczy tylko o tym że tam nie ma pasażerów.
|
|
Dla naszych radnych - bezradnych i Wojewody Czarka ... tak powinna wyglądać Tysiąclecia do Ruskiej.....:
***s://k-mag.pl/article/bjarke-ingels-group-zaprojektuje-ogromna-inwestycje-w-warszawie-5c89167f3f21a46d221d18e8?fbclid=IwAR0kdN77volA4pRvt72OHfbZT6gKdtAotlELWHZIeCiuZGLZyvK-BOLrEcE
|
|
800 milionów w skali całego kraju nie uzdrowi sytuacji. To kropla w morzu ewentualnych potrzeb. Z drugiej strony czy faktycznie są takie potrzeby? Dziś, gdy nawet na wsiach są w gospodarstwie po 2-3 samochody ludzie sobie jakoś radzą. A za 800 milionów, to się nie da żadnej inwestycji transportowej przeprowadzić, a co mówić o zapewnieniu transportu w całym kraju, zwłaszcza tam, gdzie to nierentowne. Bo tam, gdzie przynosi choć cień zysków, to zaraz prywatna komunikacja się pojawia i to dostosowana do potrzeb mieszkańców w kwestii pory kursowania.
PiS znowu mydli ludziom oczy, a ci mający problem z matematyką i z myśleniem ogólnie przyklaskują.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|