szkoda ze nie Lublin, szkoda ze nie mamy cargo na LUZ..
|
|
No to należy się spodziewać syfu węglowego w większej ilości i dalszego trucia nas!!!!
|
|
Chińskie tanie towary oczekiwane przez rodziny 500+, a środowisko i przyroda są im poddane
|
|
"Chińcyki trzymają się mocno!"
|
|
to kto będzie w Hrubieszowie witał ten pociag z badziewiem
|
|
O tak badziew. Jedni kupują na e-bayu inni na ali expres, Jakość podobna tylko ta cena.
|
|
Przywiezie wam bubel-okej. Bardziej mnie interesuje co wywiezie bo na pusto nie będzie jechał tyle kilometroów.
|
|
wiecie co będzie jechało do Chin? Polski hit eksportowy czyli meble w paczkach.
|
|
"Chiny jest możliwe, dźięki szerszemu rozstawieniu torów. Identyczne jest za naszą wschodnią granicą. " Czyli wybudowali specjalną nitkę kolei szerokotorowej?
|
|
Ta nitka kolei szerokotorowej, czyli linia LHS istnieje już od 1979 roku.
|
|
Govena S. A. ma ciągnąć samochody elektryczne.
|
|
Czytam te komentarze i nie wierzę! To nie trolle, to po prostu zawistni mali ludzie. Jak się nic nie dzieje - jest źle. Jak ktoś wykorzystuje istniejącą dobra infrastrukturę do zarabiania pieniędzy - też źle.
Żaden z Was, tłumoki, nie pomyślł o tym, że w drogę powrotną ten pociąg z naszego regionu może zabierać np. płody rolne (np. jabłka), które mogą być przeładowne w naszym regionie na ten pociąg (terminal LHS w Zamościu) i dotrzeć do odbiorców w Chinach i Kazachstanie szybciej i taniej?
A wszystko, co wyeksportowane z naszego regionu to przeciez pieniądze dla nas - mieszkańców regionu, czy to w formie podatków pośrednich czy przychodów Waszych firm, które zajmuja się produkcją rolną lub logistyką.
To zadziwiające, że pojawienie się takiej informacji od razu generuje hejt na wszystko. Ale to nie jest hejt polityczny tylko hejt mentalny. Jak ten region ma się zmieniać i rozwijać skoro w głowach jego mieszkańców (tych, którzy decydują się na publiczne wypowiedzi na forach) jest takie siano...
|
|
Czytam te komentarze i nie wierzę! To nie trolle, to po prostu zawistni mali ludzie. Jak się nic nie dzieje - jest źle. Jak ktoś wykorzystuje istniejącą dobra infrastrukturę do zarabiania pieniędzy - też źle. Żaden z Was, tłumoki, nie pomyślł o tym, że w drogę powrotną ten pociąg z naszego regionu może zabierać np. płody rolne (np. jabłka), które mogą być przeładowne w naszym regionie na ten pociąg (terminal LHS w Zamościu) i dotrzeć do odbiorców w Chinach i Kazachstanie szybciej i taniej? A wszystko, co wyeksportowane z naszego regionu to przeciez pieniądze dla nas - mieszkańców regionu, czy to w formie podatków pośrednich czy przychodów Waszych firm, które zajmuja się produkcją rolną lub logistyką. To zadziwiające, że pojawienie się takiej informacji od razu generuje hejt na wszystko. Ale to nie jest hejt polityczny tylko hejt mentalny. Jak ten region ma się zmieniać i rozwijać skoro w głowach jego mieszkańców (tych, którzy decydują się na publiczne wypowiedzi na forach) jest takie siano...Jabłka? Wszystko dobrze z Tobą? W wagonach? Hahaha |
|
"chińskie badziewie" ? poczytajcie sobie matki w sklepach np. butów markowych albo elektroniki i zobaczcie gdzie jest to wszystko produkowane
|
|
Czy w Zamościu pomachano łapkami?
|
|
a co z tego będzie miało miasto Zamość i graniczny Hrubieszów, to tutaj powinny powstać sklady, porty przeładunkowe itd, dlaczego lokalne władze zbagatelizowały to co może dać i miejca pracy i olbrzymi dochód
|
|
Wiadomo że bogaty Śląsk musi zarabiać, biedna z zasady i historii nieprzemysłowa Lubelszczyzna nie. Chyba że Chińczycy kiedyś wykupią niektóre tereny lubelszczyzny wraz z dobrodziejstwem inwentarza, m.in pokłady węgla, zadłużone miejscowości. Dobrego dnia
|
|
100 % rewizji? powodzenia celnicy
|
|
przygraniczny Hrubieszow ma akurat w otoczeniu LHS dosyc miejsc na budowę portu przeładunkowego i składów towarów, nie muszą ciagnąć aż do Zmościa gdzie nie ma wolnych terenow
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|