Panie Prezes, proszę!
Spróbujcie zamówić badania, jakie jest zapotrzebowanie na loty krajowe! Proszę ruszyć cztery litery na dworzec PKS lub zajrzeć na stronę internetową ile komunikacji autobusowej jeździ do miast takich jak Wrocław!,Gdynia, Gdańsk, Poznań. Dlaczego kursują prawie co godzinę? Bo tak wielu jest pasażerów.Trasa Lublin Wrocław jest na tyle oblegana że loty wekendowe byłyby z pełnym obłożeniem. Są sposoby aby to sprawdzić, tylko po pierwsze trzeba chcieć, trzeba umieć tym interesem kierować. Nie neguję Państwa umiejętności ale chęci nie zauważyłam. Pieniądze leżą u ludzi w potrfelach ale ktoś musi po nie sięgnąć.Teraz korzystają z nich przewoźnicy busowi. W tym przypadku pasażerowie na tych kierunkach na pewno nie wybiorą busa tłukącego się po polskich drogach 8 godz, tylko godzinny lot. Dzisiaj ludzie cenią sobie czas, bo go nie mają. Pracują po 10 godz. uczą się i spieszą się. Chyba po to budowano lotnisko, aby stworzyć sieć połączeń dla ludzi przemieszczających się w krótkim czasie, a nie dla prestiżu lubelszczyzny.
|
|
NIE OD RAZU RZYM ZBUDOWANO.? ILE LAT MA LOTNISKO W RZESZOWIE O ILE W LUBLINIE? LUDZIOM TRUDNO DOGODZIĆ,SĄ BARDZO NIECIERPLIWI,NIECH NAJPIERW POKAŻĄ CO ONI ZROBILI,CI CO DUŻĄ GADAJĄ TO MAŁO ROBIĄ
|
|
Z tego co pamiętam, kiedy lotnisko budowano, podnoszone były głosy "zbudujemy lotnisko, a biznesmeni będą przylatywać i ruszy się coś w gospodarce w regionie!" - to były głosy uzasadniające wielkie publiczne pieniądze, które wszyscy dokladaliśmy i nadal dokładamy do tej nierentownej inwestycji. Teraz lotnisko istnieje. Proszę, niech może któryś z tamtych zwolenników i autorów tez o wielkim sukcesie, napisze co w tym temacie drgnęło. Ile miejsc pracy przybyło, jakei zakłady pracy otworzono, jacy biznesmeni przylatują. Pokażcie czy to lotnisko rzeczywiście temu służy czy tamto to były tylko kłamstwa by usprawiedliwić wydawanie publicznych czyli naszych pieniędzy i coraz mocniejsze zadłużanie się.nie wszyscy są tak głupi by oczekiwać ze drugiego dnia po otwarciu lotniska biznesmeni jeden po drugim przylecą inwestować na tak "atrakcyjnym" terenie jak Lubelszczyzna |
|
walcie sie maruderzy typowy Polak nic nie pasuje samemu palcem nie kiwna a wymagania kosmiczne. tak naprawde realne zyski z powstania lotniska odczuwalne będą po kilku jak nie kilkunastu latach to jest inwestycja w przyszłość.
|
|
mam wrażenie że piszący tu ludzie, którzy tak narzekają na lotnisko to zwykli podręcznikowi debile....maruderzy wiecie kto decyduje o otawarciu poszczególnych kierunków?? DECYDUJĄ LINIE A NIE LOTNISKO!! Port lotniczy to nie PKS, gdzie można jezdzić po jakiegoś zadupia...Linia lotnicza ma zarabiać na lotach, a nie latać bo jakiś Stasio z Lublina czy Chełma chciałby se polecieć do Edynburga...jak chcesz tam lecieć to się dorzuć albo milcz i nie pisz głupstw od których się robi niedobrze..
|
|
Zeby tą nową "destynacją" nie było final closing down
|
|
A może wizzair weźmie trasy do Dublina I LIVERPOOLU skoro ryanair nie chceDo Dublina raczej nie weźmie, bo teraz wcale tam nie lata. Trudno przypuszczać aby dla samego Lublina "wchodziła" do tego portu. p.s. Pozdrawiam frustratów lubelskich ;-) |
|
Jako mieszkaniec zachodniej Polski gratulije Lublinowi lotniska -bo gdyby nie lotnisko to by region był ubogi bez lotniska bez autostrady czy szybkiej koleji .Nie od razu zbudowali Kraków czy Londyn -wazne aby kierunków i pasażerów przybywało ,to jest stopniowo .Zapytajcie sie tych pasażerów co leciało z Lublinia i odrotnie przylatywało to jest inny region nie muszą poza lotem dodatkowo jechac po 4 godz czy koleja czy autobusem .Ludzie z regionu sa takimi jak z Mazowsza czy Wielkopolski ,tylko sami mieszkancy nie potrafia być solidarni i odlatywać właśniue z tego lotniska to jest prawdziwy patriotyzm lokalny chocby wiekszym kosztem ekonomicznym na początku ,ale w perspektywie warto szanować lubelskie lotnisko -a wynik przyjdzie sam
|
|
Kurierek nadaje :
" Daniel de Carvalho, dyr. ds. komunikacji WIZZAIR, linii wyróżnionej w plebiscycie na Najlepszą Linię Lotniczą :
- RYANAIR zlikwidował połączenia z Lublina do Dublina i Liverpoolu.
Istnieje możliwość, żeby WIZZAIR zajął jego miejsce na tych trasach ?
- My tak nie działamy.
Nie uruchamiamy połączeń dlatego, że inna linia z nich zrezygnowała.
Zaczynamy takie, w które wierzymy w sensie komercyjnym, wcześniej oceniając bardzo dokładnie, czy mają potencjał.
Ale też kiedy inwestujemy w jakąś trasę jest mało prawdopodobne, żebyśmy z niej rezygnowali."
|
|
Do Edynburga niech lataja !!! Tylu tu Polakow, a kiepsko z polaczeniem.popieram sama skorzystam z tego polaczenia |
|
walcie sie maruderzy typowy Polak nic nie pasuje samemu palcem nie kiwna a wymagania kosmiczne. tak naprawde realne zyski z powstania lotniska odczuwalne będą po kilku jak nie kilkunastu latach to jest inwestycja w przyszłość.Sam się wal nie nawalony durniu |
|
mam wrażenie że piszący tu ludzie, którzy tak narzekają na lotnisko to zwykli podręcznikowi debile....maruderzy wiecie kto decyduje o otawarciu poszczególnych kierunków?? DECYDUJĄ LINIE A NIE LOTNISKO!! Port lotniczy to nie PKS, gdzie można jezdzić po jakiegoś zadupia...Linia lotnicza ma zarabiać na lotach, a nie latać bo jakiś Stasio z Lublina czy Chełma chciałby se polecieć do Edynburga...jak chcesz tam lecieć to się dorzuć albo milcz i nie pisz głupstw od których się robi niedobrze..Niedobrze to się robi jak się czyta bzdury obrońcy chyba pracownika . Bo jakie linie mogą same z siebie wiedzieć o lotnisku jeżeli ze strony portu brak jakiejkolwiek inicjatywy. |
|
Niedobrze to się robi jak się czyta bzdury obrońcy chyba pracownika . Bo jakie linie mogą same z siebie wiedzieć o lotnisku jeżeli ze strony portu brak jakiejkolwiek inicjatywy.A Ty akurat skąd o tym wiesz? Z Dziennika Wschodniego?? Skoro masz takie dobre informacje to podziel się z ogółem. Chętnie poczytamy. |
|
Chyba Andrzej ale z Lubina. PLL liczy sobie już 14 lat, a nie 15-ty miesiąc. Lepiej odpowiedz dlaczego w tym lokowaniu produktu, a raczej człowieka nie ma słowa na temat kondycji finansowej i oczywistego dla takiego jak obecnie zakresu działalnosci poziomu strat. Ten cywilny port lotniczy nigdy nie osiągnie rentowności, bo zamiast świadczyć usługi zajmuje się pijarem i wydawaniem publicznych pieniędzy na organizowanie konkursów na najlepszych przewoźników, którzy tu nigdy nie latali i nigdy nie polecą.Tego temtu dotyczy artykół? Czytać ze zrozumieniem a nie pleść bzdury. PLL może i liczy sobie całe 14 lat, ale Port Lotniczy Lublin liczy sobie zaledwie 15 miesiecy. Kumasz? |
|
Wydane miliony na nawigacj e,a praktycznie nie funkcjonuje,bo samoloty nadal nie chcą lądować.A może nawigacji nie ma ,tylko pieniądze ktoś wziął???A może zarządu w pocie nie ma,a tylko jest lista płac???Bo jesli nie ma kontrolerów lotu ?To jest bezkrólewie ,tylko lista płac dla zatrudnionych i balanga!Postarajcie się ,aby Sobczakowi tam jeszcze wystarczyło!Niech Wójtowicz nie opowiada bzdur ,bo lotów będzie coraz mniej,a wszelkie uroczystości zwiększą jedynie dopłaty do funkcjonowania zdychającego lotniska.Dziwne to ,bo rzeszowskie lotnisko odnotowuje zwiększoną ilość lotów.A może tak by zorganizowac na lotnisku bazar wschodni??? Tylko należy się spieszyć ,bo drugi bazar już Żuk buduje na Krochmalnej!!!Masz w ogóle pojęcie o czym piszesz "ekspercie" ? |
|
Ja będę latał z Lublina nawet jeżeli będzie trochę drożej niż z Warszawy czy z Rzeszowa ponieważ jestem patriotą lokalnym i potraktuję ten dodatkowy koszt jako inwestycję, która prędzej czy później zwróci się.
|
|
Tego temtu dotyczy artykół? Czytać ze zrozumieniem a nie pleść bzdury. PLL może i liczy sobie całe 14 lat, ale Port Lotniczy Lublin liczy sobie zaledwie 15 miesiecy. Kumasz?Port Lotniczy Lublin liczy sobie dokładnie 12 lat bez 12 dni. To, że Port Lotniczy Lublin zrealizował swoje inwestycyjne plany dopiero po 11 latach od wpisania do KRS jest zupełnie nieistotne. Reasumując - formalnie Port Lotniczy Lublin liczy sobie 12 lat bez 12 dni. |
|
A Ty akurat skąd o tym wiesz? Z Dziennika Wschodniego?? Skoro masz takie dobre informacje to podziel się z ogółem. Chętnie poczytamy. A Ty akurat skąd o tym wiesz? Z Dziennika Wschodniego?? Skoro masz takie dobre informacje to podziel się z ogółem. Chętnie poczytamy.Chyba sam chętnie poczytasz bo innych masz za debili a skoro inni są debilami to ich wiedza nie będzie satysfakcjonująca dla takiego gejzeru intelektu |
|
To może ja zwrócę uwagę na jeden istotny fakt. Lotnisko potrzebuje większej ilości połączeń ale przede wszystkim, by ludzie chcieli latać na tych nowych połączeniach. Gdańsk okazał się świetnym rozwiązaniem, przedłużono połączenia na cały rok, bo średnie wypełnienie było na poziomie 90%. Zróbmy więc podobne połączenie weekendowe do Wrocławia w podobnej cenie. Następna sprawa, mamy Mediolan, więc wątpię w możliwość dodania np. Rzymu. Spójrzmy dokąd lublinianie najchętniej wyjechali do pracy - Londyn na pewno. Do Niemiec? Być może. Warto by sprawdzić połączenie do Frankfurtu, który otwiera nam połączenia na cały świat. Kolejną sprawą czysto biznesową powinny być połączenia do Izraela. WizzAir lata z Katowic i Warszawy do Tel Avivu. Czemu nie podebrać im turystów, mamy przecież Majdanek! Dla mnie to byłby świetny ruch.
|
|
WizzAir lata z Katowic i Warszawy do Tel Avivu. Czemu nie podebrać im turystów, mamy przecież Majdanek! Dla mnie to byłby świetny ruch.... Żydzi jak chcą odwiedzić Majdanek to zorganizują sobie okazjonalne czartery. ......... A jak na razie to pewnie lądują na Okęciu lub Modlinie i stamtąd autokarem wojażują na Majdanek i z powrotem. Na Lubelszczyźnie zagraniczne koncerny nie inwestują, więc i regularnych tras nie będzie. Nasze lotnisko jest dla gastarbajterów tyrających na zachodzie UE. |
Strona 3 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|