Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Robotnicy wracają do pracy. Kiedy zakończy się przebudowa torów z Lublina do Warszawy?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 1 kwietnia 2019 r. o 08:21 Powrót do artykułu
Obiecali Polskę w ruinie to jest w Polska w ruinie, co widać na załączonym obrazku. A gdzie ten krzywousty kłamca Morawiecki co tak przy okazji otwierania odcinka S12 pierniczył o szybkiej kolei na koniec 2018 roku????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prima aprilis! Pociągów nie będzie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A teraz zobaczcie ile dostanie Budimex i ta druga firma za dokończenie roboty. A może by pan redaktor napisał nam ile chciało Astaldi za dokończenie kontraktu. I byłoby o rok krócej... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to ładnie czyli ostatecznie po 2ch torach pojedziemy na koniec 2020 roku czyli z poczatkiem 2021 !!!! Przecież ktoś powinien za to beknąć bo to porażka. Za takie zagranie z pasażerami z woj Lubelskiego to po otwarciu torów pkp powinno wozić ich za miesiąc za darmo na każdej relacji z Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak, ASTALDI chciało dopłaty w wysokości ok. 11.500.000 zł za cały odcinek. A teraz zapłacimy 1.244.000.000 zł. Dramat, za to powinien ktoś pójść siedzieć na długo !!! A kiedy pojadą pociągi z Lublina do Radomia, Krakowa, Wrocławia, itp. ? dlaczego o tym ani słowa. !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak, ASTALDI chciało dopłaty w wysokości ok. 11.500.000 zł za cały odcinek. A teraz zapłacimy 1.244.000.000 zł. Dramat, za to powinien ktoś pójść siedzieć na długo !!! A kiedy pojadą pociągi z Lublina do Radomia, Krakowa, Wrocławia, itp. ? dlaczego o tym ani słowa. !!!
 Astaldi przestało być wiarygodne i by niczego nie dokończyło. Dobrze, że uciekli. Bo remont nigdy by nie dokończono.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czas w końcu zaczać sprzatać ten burdel po pisowskim remoncie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam złą wiadomość dla wszystkich, którzy liczą na przejazd na trasie Lublin Warszawa krótszy niż 2h. Taki przejazd będzie możliwy dopiero w 2023 bo dopiero w 2020-21 wystartuje przedbuodowa odcinka Otwock- Warszawa Wschodnia. Dziękuję dobranoc.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo Dziennikarze niczego się nie uczą. Ciągle odgrzewają tego samego kotleta i ciągle piszą to samo, czyli obiecanki ze strony PLK. A gdzie wypowiedzi z innych niezależnych źródeł? Dla przykładu wykonawców? Niech w końcu któryś z redaktorów przyciśnie kogoś z zarządu PLK, skoro ciągle ich cytujecie, niech określi jakie rodzaje pociągów mają jechać od września, bo z tego, co mi wiadomo, to ma być zapewniona jedynie przejezdność dla pociągów z węglem z Lublina przez Puławy - Zarzekę i dalej w stronę Kozienic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież prace miały ruszyć 1 marca tak niedawno pisali w dzienniku wsch.Już miesiąc opóźnienia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy kolejowa Koszer-Nostra beknęła za ucieczkę z budowy ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz! Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest 02.04.2019 r. i nikogo na torach nie ma ! Czy ktoś to kontroluje ? Gdzie Jest CBŚ i nadzór budowlany !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CBŚ ??? hahahahahahaha. Kawał dnia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Służby sa zajete zamiataniem afer pod dywan a nie torami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...