Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Sodowanie

Utworzony przez adam, 18 lutego 2019 r. o 09:22
Cześć, co myślicie o sodowaniu w porównaniu do piaskowania i czy waszym zdaniem opłaca się w temat wchodzić zawodowo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sporo hobbystów zleca renowację skomplikowanych mechanizmów, a piaskowaniem niestety nic nie zrobisz. Takiego dobrze płatnego zlecenia po prostu nie przyjmiesz. A sodowanie już taki potencjał posiada. Rozszerzyłem u siebie, bo jestem z zawodu malarzem, ale postanowiłem się pobawić. Zainwestowałem w sodablastsystems.pl/, jak wróciłem z robót u naszych zachodnich sąsiadów. Może nie jest lekko, ale jak już pierwsze zlecenie zrobisz to widać duże zalety sodowania i tej technologii. Dla mnie w Polsce zarobek rzędu 3000 złotych netto dziennie był niewyobrażalny, natomiast teraz takie zlecenia wpadają regularnie. Realizuję na cały kraj. Jakieś poświęcenie jest, ale oczyszczarka mobilna i w sumie najważniejszych rzeczy mnie nauczyli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odpowiadam za renowację wiaduktów, ale zaczynałem od drobnych prac konserwacyjnych na przedmiotach stalowych. Wyrobiłem markę po prostu. Używam sprzętu ***s://***sodablastsystems.pl/twojbiznes/, powiązane wszystko z treningiem indywidualnym. Uczą i to faktyczni specjaliści. Polecam ze względu na uniwersalność technologii, bo masz współpracę ze wszystkimi czyściwami. Zrobisz później kilka ćwiczeń, podobierasz akcesoria i można działać. Praktycznie ryzyko uszkodzenia czyszczonej powierzchni nie występuje.  
Zgłoś do moderatora